Tin sa comunic un mesaj vital pentru umanitate,
am schimbat uleiul la dacia.
QUOTE(Ov @ 8 Jun 2021, 12:26)
Schimba neaparat uleiul. Mai ales cel mineral isi pierde proprietatile in timp. Ca da la pornire sau la prima acceleratie dupa ce a stat mult la relanti fum albastru, e normal, scapa ulei pe langa coada supapelor (la 810.99 n-ai semeringuri la supape ci doar ghiduri), las-o asa!
Sa stiti ca NU a mai scos fum dupa ce am schimbat uleiul, banuiesc ca a ajutat.
QUOTE(maho @ 9 Jun 2021, 13:30)
Rateurile-s de la aprindere, ori s-a "impuscat" platina ori e dus condensatorul. Pune-i o aprindere electronica in loc.
Planuiesc sa pastrez aprinderea cu platina. Am sa o verific.. gen distanta aceea corespunzatoare. Si platina arata bine, nu e 'puscata', ceea ce ma face sa cred ca si condensatorul se afla intr-o stare buna.
QUOTE(Agrig @ 11 Jun 2021, 09:59)
Rateurile sint in esapament, in carburator?
Sint regulate?
Puteti avea surprize de : carburator infundat sau inecat, supapa semiblocata...
Sincer nu prea imi dau seama daca un rateu e in esapament sau un carburator?.. Putine detalii?
Pot doar sa banuiesc ca e in esapament, deoarece motorul in sine da rateuri, carburatorul pare sa-si vada de treaba.. Plus ca se si aude pe la esapament..
QUOTE(bucatzel @ 11 Jun 2021, 10:21)
Ca sa recapitulam.
1. Schimba uleiul.
2. Verifica si regleaza aprinderea
Raspunsurule la intrebarile tale se gasesc deja pe forum, ar fi o idee sa le
cauti.
Unele chestii mai comune au fost adunate aici:
https://www.daciaclub.ro/Probleme-des-intalnite-t218260.htmlMultumesc! Uleiul l-am schimbat, urmeaza sa reglez aprinderea eventual si avansul.
Va salut!