Am dusterul din 2012, aprilie. In mai 2019 am pus o instalatie GPL tomasetto stag4 Qbox, la Vernesti. A mers impecabil si merge in continuare.
Dusterul a avut o problema din fabrica care nu a putut fi rezolvata in 9 ani, adica sunt momente in care nu porneste cand motorul este cald. La rece intotdeauna pleaca la prima cheie. Ca workaround am pus o baterie de 70A in locul celei de fabrica de 45A, in 2016. Pana acum a plecat fara nici un fel de probleme, dar de 3-4 saptamani a inceput iar sa nu mai porneasca la cald. Motorul se invarte normal dar refuza sa porneasca. Ochiul magic este negru.
Am schimbat bateria tot cu una de 70A si aici a aparut problema. Cu cheia scoasa din contact, inseriat ampermetru intre plusul bateriei si cablurile aferente arata 220mA. Cu siguranta de la GPL scoasa arata 90mA. Testul a fost facut in cadrul garantiei bateriei de personal calificat. Pe fisa este specificat un consum max admis de 50mA cu cheia scoasa din contact. Am sunat la Vernesti dar nici o informatie pana acum.
Care ar trebui sa fie consumul maxim de curent pe instalatia GPL cu cheia scoasa din contact? S-a defectat ceva ?
Mentionez ca in 2 ani nu am ramas fara curent in baterie cu toate ca au fost cel putin 2 saptamani, poate si mai mult in care nu am pornit masina din cauze de "puscarie la domiciliu via stare de urgenta" ....
PS: LED-urile care indica nivelul de GPL se aprind doar daca pornesc motorul.
Multumesc.