Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Sandero comfort 2021 SCE65
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
Lucian_Mihai24
Salut prieteni.
Sunt șofer începător și vreau sa vă adresez 6 întrebări:
1) As vrea să-mi iau o mașină nouă din reprezentantă Dacia Sandero Comfort 2021 Sce65. Ce părere ai despre ea?
2)Ce părere aveți de acest gen de motor SCE65?
3)Cum se prezintă oare mașina pe drum? Cât de bine se prezintă în cazul unei depășiri a unui obstacol sau vehicule?
4)Cam cât ar consuma în medie pe luna sau an aceasta masina.
Vreau sa menționez faptul ca nu-mi plac mașinile second hand. Eu când îmi cumpăr ceva îmi iau ceva nou nu second hand.
5) Cum se prezintă pe drumuri? La urcarea în panta cum se prezintă?
6) Alte detalii ce-mi puteți oferi despre ea.
Am dat comanda pe acest motor de SCE65 și numai pot schimba nimic dar sper sa fie bun.
Cei cu experienta în acest domeniu o sa va rog sa răspundeti.
Raspundeti cât mai sincer vă rog frumos.
Vă mulțumesc!
einstein1984
in ce zona stai ca sa ne dam seama ce rampe ai in fata? mergi cu masina incarcata des?
Lucian_Mihai24
Nu o sa car bagaje mai grele de 50kg.
Si stau în Abrud, Județul Alba.
einstein1984
cat timp nu ai 4 oameni la bord sau 300 kile de bagaje urca orice deal, doar ca o sa fie galagie ca trebuie turata si sa ai grija unde opresti.
La depasiri e mai cu cantec fiind si incepator, incearca sa te obisnuiesti intai cu reprizele ei si exerseaza pe tractoare sau alte chestii care merg sub 50 la ora. Daca o sa vrei sa treci de un tir care merge deja cu 80 sau 90.... ai nevoie de loc.
FRATELLO
"Am dat comanda pe acest motor de SCE65 și numai pot schimba nimic dar sper sa fie bun. "
Speranta moare ultima ... Mai bine te documentai temeinic inainte sa dai comanda !
BBC
Postez ca fost utilizator de Logan (2017) cu motorul de 1.0 SCE: