Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Megane electric 2021
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
einstein1984
https://en.media.renault.com/news/cp-megane-82d0-989c5.html
https://www.automarket.ro/stiri/am-vazut-pe...-un-105461.html

[attachmentid=1628131436] [attachmentid=1628131437]
QUOTE
Renault s-a numărat însă printre curajoși, printre brandurile vizionare, și a lansat în 2010 o gamă electrică, denumită ZE. Dacă ne uităm pe statistici, vedem că a fost o decizie bună, întrucât mașinile lor electrice vândute în ultimii 10 ani au parcurs, în total, 10 milioane de kilometri. Cu un asemenea bagaj de cunoștințe acumulat, Renault nu putea să nu pregătească ceva spectaculos.


O să spuneți că arunc ușor cu vorbe mari, însă, ceea ce am văzut la Paris m-a convins că vorbim despre o revoluție. Hai să-i spunem Renaulution, ca să-i fericim și pe francezi. Odată cu dezvăluirea lui Dacia Jogger, la Paris, în cadrul unei prezentări secrete, Renault a profitat de ocazie și ne-a făcut cunoștință cu noul Megane Electric.

După patru generații și 26 de ani de carieră, Megane se reinventează și devine pur electric. Dar hai să le luăm pe rând. O să vă povestesc cinci lucruri pe care trebuie să le știi despre noul Renault Megane Electric. Dar mai întâi un video care prezintă mașina în detaliu:


1. DESIGN FUTURIST, MÂNERE CARE SE ASCUND, SEMNALIZARE DINAMICĂ

Proporțiile sunt cele ale unui Megane, deși, spatele te-ar putea duce cu gândul la un crossover. Designul este însă unul din viitor. De fapt, mașina privește spre viitor, pentru că este primul produs care poartă noul logo Renault, denumit Nouvelle R. Acesta tronează în mijlocul unei grile închise, așa cum vedem la majoritatea modelelor electrice, pentru că nu mai ai nevoile de răcire ale unui motor convențional.


Farurile cu LED sunt un adevărat spectacol. Pe lângă designul agresiv, ele oferă și o iluminare activă, care te întâmpină atunci când te apropii de mașina. Este suficient ca Megane să simtă cheia în proximitate. Farurile au un joc spectaculos. Și există sinonimie cu stopurile, care fac același lucru. Oglinzile laterale proiectează și ele o cale care te ghidează către portiere.


Și detaliile impresionante nu se opresc aici. Mânerele portierelor sunt ascunse în caroserie. Ele ies la iveală când ești la un metru de mașină. Se ascund apoi la loc în caroserie după două minute (dacă nu ai deschis ușile) sau atunci când mașina pleacă de pe loc. Nu în ultimul rând, pentru că se poartă din ce în ce mai mult în industria auto, Megane Electric vine și cu semnalizare dinamică, atât în față, cât și în spate.


Sunt disponibile 6 culori de caroserie. Ele pot fi combinate cu trei culori contrastante pentru acoperiș, stâlpi și oglinzi laterale (gri Shale, negru Star sau alb Glacier). Designul exterior este completat de jantele uriașe. Standard primești unele de 18 inch, însă poți merge departe, adică la 20 de inch. Am observat, însă, că aceste jante vin la pachet și cu un set de anvelope înguste. Probabil tot din rațiuni de eficiență.

2. CEA MAI SUBȚIRE BATERIE DIN LUME

Nu vă vine să credeți? Nici nouă. Dar am văzut-o pe viu. Bateria ascunsă în podeaua lui Renault Megane Electric are doar 11 centimetri. Ca să vă faceți o idee, deși mașina este mai mare ca un Zoe, bateria este cu 40% mai mică decât cea a unui Zoe. Bineînțeles, clienții pot comanda două capacități diferite pentru baterie. Cea mai mică are 8 module și o capacitate de 40 de kWh, adică suficient pentru o autonomie oficială de 300 de kilometri.

Pentru cei care vor mai multă autonomie, Megane Electric oferă și o baterie de 60 kWh, capabilă să garanteze 470 de kilometri în regim WLTP. Renault merge și mai departe și promite 300 de kilometri pe autostradă. Ăsta da curaj, având în vedere că la 130 de km/h autonomia electricelor scade dramatic. Potrivit discuțiilor cu experții prezenți la Paris, și consumul ar fi unul extrem de optimist, aproximativ 15 kwh/100 km.


Bateria de 60 de kWh cântărește 395 de kilograme și ajută mașina să nu sară de 1.6 tone masă totală.

Bateriile sunt garantate 8 ani și Renault promite să le schimbe pe parcursul acestei durate în cazul în care capacitatea lor scade sub 70%. La finalul carierei, bateriile lui Renault Megane vor putea fi reciclate complet și folosite pentru alți acumulatori de mașini electrice.
O inovație absolută o reprezintă și sistemul de siguranță al bateriei, dezvoltat împreună cu pompierii francezi. Acest sistem poate ajuta la stingerea unui incendiu în doar 5 minute. În plus, toate mașinile vor avea un cod QR ce poate fi scanat de pompieri pentru a afla structura mașinii.


3. UN MOTOR DE PE ZOE ȘI ÎNCĂRCARE FOARTE RAPIDĂ

Când vine vorba de mașini electrice, constructorii nu au nevoie de motoare noi la fiecare generație. În cazul lui Renault, având în vedere că motorul electric de pe prima generație Zoe și-a dovedit fiabilitatea, el va continua să facă o carieră frumoasă. Prin urmare, pe noul Megane Electric avem motorul fratelui mai mic Zoe, tocmai de aceea vom vedea și o versiune entry-level de 130 de cai putere. Ea pune la bătaie și 250 de Nm.

Versiunea cea mai puternică va garanta însă 218 cai putere și un cuplu instant de 300 de Nm. Cu resursele acestea, Megane Electric va putea accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 7.4 secunde. Viteza maximă rămnâne la fel de neimpresionantă ca pe orice mașină electrică: 160 de km/h.


Când vine vorba de încărcare, Renault scoate asul din mânecă. De fapt, e asul lui Zoe, dar pe care îl preia acum și Megane Electric. Mai exact, modelul francez poate trage maxim 22 de kW de la o priză AC. Este singurul model electric compact gata să promită o încărcare atât de rapidă la o priză AC. Într-o Românie în care prizele rapide ori sunt rare, ori au momente în care nu funcționează, este vital să te bazezi pe capacitatea de încărcare a mașinii la o stație AC.


Nu vă gândiți că au fost făcute compromisuri când vine vorba de încărcarea rapidă. Megane Electric uimește și aici. De parcă francezii ar fi vrut cu orice preț să puncteze decisiv în fața principalului rival, Volkswagen ID.3. Mașina din Hexagon poate trage maxim 130 de kW de la o priză rapidă. Dacă ajungeți pe lângă așa ceva în România (sunt vreo câteva), atunci Megane Electric poate să înmagazineze energie pentru 300 de kilometri autonomie în doar 30 de minute.


O altă tehnologie importantă care se lansează odată cu noul Megane Electric este încărcarea Vehicle-to-Grid. Aceasta îi permite mașinii să ofere energia bateriei sale și casei în care locuiți.

4. INTERIOR SPAȚIOS ȘI TAPIȚERIE DIN PLASTIC RECICLAT

Megane Electric păstrează dimensiunile unei compacte, adică o lungime de 4.2 metri. Ampatamentul este și el generos și măsoară 2.7 metri. Așadar, premizele unei mașini încăpătoare pentru o familie cu nevoi normale. Însă, Renault a făcut mai mult de atât. Pentru că propulsorul are dimensiuni reduse, în compartimentul motor a fost împinsă o mare parte a structurii din spatele bordului și aerul condiționat. Așadar, la interior o să ai o planșă de bord foarte aerisită.


În completarea acestui atribut vine și spațiul uriaș care apare în locul consolei centrale. Pentru că Renault „a băut apă” după Mercedes-Benz și a mutat levierul cutiei de viteze (cu o singură treaptă) în spatele volanului, între scaunele față a apărut mult loc. Exploatat inteligent cu multe spații de depozitare și o cotieră lungă și încăpătoare. Cam cea mai generoasă din segment, dacă mă întrebați pe mine.

În total, Megane Electric promite 30 de litri pentru spațiile de depozitare de la interior, o capacitate uriașă în segmentul compact.

Pe locurile din spate ai spațiu decent la nivelul picioarelor. Vreo 21 de centimeti de la banchetă până la spătarul scaunului față. Foarte important, spre deosebire de alte mașini electrice, bateria foarte subțire nu obligă la o podea înaltă. Prin urmare, nu stai cu genunchii foarte ridicați. Ai o poziție comodă.


Renault a reușit să păstreze și un portbagaj generos pentru acest segment.

Asemeni actualului Megane, și Megane-ul electric promite o valoare de 440 de litri. Însă, din păcate, portbagajul e cam adânc și buza de încărcare e înaltă. Așa că o să fii nevoit să ridici bagajele din portbagaj.

Renault ne-a obișnuit cu materiale bune pe mașinile sale. prin urmare, Megane Electric trebuia să ducă mai departe această tradiție. Ai trei niveluri de echipare noi (Equilibre, Techno și Iconic) și fiecare vine cu materiale bune, pentru că designul este inspirat de mobilierul unei case. Pe planșa de bord poți avea o inserție textilă încă de pe al doilea nivel de echipare. Pe nivelul de top ai piele ecologică. Poți comanda Alcantara și chiar o inserție care imită lemnul.

Tapițeria standard, adică cea textilă, este creată 100% din plastic reciclat. Al doilea nivel de echipare aduce o tapițerie din textil, mixată cu una din piele ecologică. Și acestea sunt create 100% din plastic reciclat. Pe nivelul de echipare de top găsim o tapițerie din piele. Avem zone căptușite cu piele la nivelul consolei centrale și al portierelor, însă e bine să vedem și dincolo de acest aspect, pentru că în zonele inferioare calitatea plasticului scade considerabil.


5. SISTEM MULTIMEDIA CU ANDROID ȘI PROCESORUL LUI SAMSUNG GALAXY S10

Renault Megane Electric o să te izbească în moalele capului cu două ecrane uriașe pentru segmentul compact. Cel din spatele volanului are 12 inch și, după formă, pare similar cu cel al lui Mercedes-Benz Clasa S. E drept, nu e la acel nivel de grafică. Însă mai e ceva care ne amintește de modelele Mercedes-benz. Dimensiunea ecranului central (cel mai mare instalat vreodată pe un Renault), care are tot 12 inch, are o amplasare de tip portret și este aproape unit cu instrumentarul de bord. Este separat doar de o gură de ventilație, încadrată bine din punct de vedere estetic.


Pentru cei care nu vor să cheltuiască toți banii pe un opțional de acest gen, Renault Megane Electric oferă și un ecran central de 9 inch.

E bine de reținut că Renault a păstrat butoanele fizice pentru climatizare. Sunt imediat sub ecranul uriaș.

Spectaculosul nu se oprește aici. În spatele acestor ecrane se ascunde un procesor incredibil de rapid pentru o mașină. Este un Qualcomm Snapdragon, pe care îl găseam și pe Samsung galaxy S10. Prezența lui face ca harta navigației să se miște natural, rapid, ca pe un smartphone. Asta se datorează și colaborării pe care cei de la Renault au legat-o cu Google pentru a dezvolta sistemul multimedia cu un sistem de operare Android.


Acestea fiind spuse, să nu vă mirați dacă în meniu o să găsiți iconița clasică a magazinului de aplicații Google Play. Și sunt vreo 40 de aplicații pe care le poți descărca pentru mașina ta, inclusiv Spotify și Waze. Te conectezi cu conturile tale și ai acces la muzica preferată și la traseele preferate.

Inovația nu se oprește aici. Renault poate colora habitaclul în 48 de culori ambientale. Poți alege tu nuanța preferată sau poți lăsa mașina să le alterneze. Și nu o va face așa după capul ei sau ca la un bâlci colorat. Culorile vor fi alternate ținând cont de ciclul circadian. Așa că seara o să găsești doar culori calde. Pentru melomani, Renault a pregătit un sistem audio Harman Kardon, cu nouă difuzoare și o capacitate de 410W.


Volanul vine acum cu o combinație de butoane clasice și zone tactile. În plus, dispune de o zonă tactilă rotundă, cam ce vedem pe modelele Porsche, de unde poți selecta modurile de rulare. Aceleași moduri de rulare pot fi comandate și prin intermediul asistentului vocal, care a devenit acum mult mai inteligent și înțelege ușor dictarea în limba engleză.

CONCLUZII

Noul Renault Megane Electric va putea fi comandat începând cu primele luni ale anului 2022, urmând ca exemplarele să fie livrate pe la mijlocul anului viitor. Ele vor fi produse în uzina Renault din Douai, Franța, care își propune să devină un adevărat centru pentru mașinile cu zero emisii ale Alianței. De altfel, numele său va fi ElectriCity și va avea o capacitate de producție de 400.000 de mașini electrice pe an. bogdan Mirica AUtomarket
rty745
Imi place. Mi se pare mai reusita decat VW ID3 , atat dpdv tehnic (tractiune fata, greutate mai mica) cat si design, in special cel interior. Mi se pare chiar mai reusita decat Tesla model 3 , desi ca Megane va fi un pic mai ieftina.

Nu sunt fan electrice (tocmai am cumparat anul asta o masina noua diesel), dar daca ar fi sa-mi iau electrica , Megane asta e foarte tentant. Sper sa fie un punct de cotitura pentru Renault.
ProfiBv
@ einstein1984 , buna stirea asta, multumesc .
Autonomia , la varianta cu bateria cea mai mare , o face de luat in seama .
Imi place mult tableta de 12" integrata , in adevaratul sens al cuvantului , in consola centrala si pastrarea unor butoane fizice .
Harman Kardon (9 difuzoare ) ...oare se va renunta la Bose , pe viitor ?!
Bravo Renault !
Astept sa vad cat peste 40.000 Euro va fi mad.gif
mircea_aq
QUOTE(ProfiBv @ 6 Sep 2021, 20:48)
....
Harman Kardon (9 difuzoare ) ...oare se va renunta la Bose , pe viitor ?!
Bravo Renault !
*



Harman by Samsung. Tinand cont ca vorbim tot de o putere de vreo 400 watts, tot de 9 incinte plus un subwoofer, principala preocupare pare sa fie cea de ordin financiar, nu urechea cumparatorului.

QUOTE(ProfiBv @ 6 Sep 2021, 20:48)
....
Bravo Renault !
*



Sper ca esti ironic.

Uitandu-te doar la materialele de pe youtube, e evident ca e o masina mai mica si asta se vede in primul rand la interior si la modul in care nu e dezvoltata consola mediana.

220 de cai, suta in 7.4s nu e vreun timp sa te lauzi cu el.
De acceleratie de la 80 la 180 kmh nu se pune problema...din motive de siguranta...cum care siguranta, siguranta ocupantilor, doar nu te gandeai la siguranta tarliei, ca se deterioreaza bateria daca o forjezi.

Ca face pana la 300km de autostrada in regim de 130kmh. E insuficient si o stiu si ei.

Una peste alta se inscrie in trend-ul electricelor, compacte cu greutate de limuzina de clasa medie. De comportament rutier nu are sens sa vorbim.

De pret, ca e 40k sau 50k, numai de bine.
yhattori
Intre ecranele alea doua e locul unde bagi discheta?
IRONICK
Nope, sunt doua unititati de CD Changer.
Au inebunit astia cu designul de barca al plansei de bord. Pana si Opel a renuntat la el. wacko.gif
yhattori
Mie-mi place. Cu grilele alea de aerisire stil Sony Trinitron 1984 din spate, arata ca-n pozele din copilaria mea cu masina viitorului.
IRONICK
Are si space bar de tastatura pe consola centrala.
einstein1984
[attachmentid=1628131488]
de volan nu zice nimic? sau de "schimbator?
IRONICK
Oglinda retrovizoare dreptunghiulara zici ca este de la baie.

7 Sep 2021, 14:18:
QUOTE(einstein1984 @ 7 Sep 2021, 14:09)
de volan nu zice nimic?
*
Nu trebuia sa il faca patrat. Este de ajuns tesitura in partea de jos.
Andy_ACS
Mie imi place masina.
Sunt convins ca are spatiu interior cel putin ca Megane 4, deoarece platforma electrica permite mai putine "pierderi". E comparabil cu un ID3, dar mult mai frumos 😜
Infotainmentul bazat pe Android Automotive este o veste excelenta (functii, fluiditate, updateuri mult peste Rlink sau EasyLink).
Apreciez si butoanele fizice de comanda climatizare si satelitul de comanda de sub volan, una dintre cele mai bune solutii dupa parerea mea. Nu sunt de acord cu ce fac altii cu butoane capacitive si slidere (vezi Vw Id3).

Un filmulet:
https://youtu.be/cdcdRE-uLms
einstein1984
Greutate cat un zoe, 160kW si centrul de greutate cu 9 cm mai jos ca un megane termic.
https://www.youtube.com/watch?v=JiZf9ESJIrA...el=RenaultGroup

motorul pare a fi centrat intre rotile fata, deci planetare de lungime egala si fara torque steer de la cei 300Nm.
einstein1984
https://www.economica.net/renault-a-anuntat...ane_549032.html si avem preturile
cj98czh
sunt curios de cate stelute ncap este capabil ...
einstein1984
da stim, ai scris prin vreo 3 topicuri.
Dat fiind ca are AEB si lkas inca din standard.... trage tu concluzia.
cj98czh
Zoe nu le avea? smile.gif

Renault avea un lucru bun .. nu ca sunt multe lucruri facute bine la ultimele modele, dar macar pe partea de siguranta nu statea el rau ... acu isi da singur in cap .. si de aceea daca nu obtine 5* ca toate modelele noi la vremea lor .. este cam naspa ..
einstein1984
Nu le avea in in standard. Sunt optionale la al doilea nivel de echipare si standard la al 3lea. Ncapul da uncte daca sunt standard la chel line, ca la vitara.
wolfin
ete flosc si fara ele vitara a luat 5* (oare de ce? airbaguri inclusiv la picioare..sau cortina sau podea dubla sau ranforsari laterale....sau "rollcage"...tote standard )

ce iti place sa te iei de de branduri care fac masini perfecte
einstein1984
vitara a luat 5 stele inainte de 2020, ai dreptate. Ca sa iei minim 1 stea ca springul in2021 trebuie AEB car to car in baza. Daca vrei 3 sau peste trebuie AEB pietoni, ciclisti+LKASS, adica si camera.
Uite, taie vitara si scrie yaris, vezi ce are ala in standard ca a luat anu asta 5 stele. Sau Skoda Labia.
wolfin
pai si nu are cool in standard ...din ce vad are toate beculetele de care zici.

Habba
45k de euro pentru bateria de 60kW e o gluma extrem de proastă.
Tesla 3 e 50k, cu WLTP de 500 km și toate sistemele mai puțin condusul 100% autonom.
einstein1984
nu e Crossover, dar o sa vedem.
MuciX
Compara devalorizarea tesla cu cea a unui reno si deja iese afacerea. Mai compara si softurile intre ele (am invatat de la mazda ca pana si o climatizare automata poate da batai de cap) si deja renoul paleste. Obiectiv vorbind. A, ca nu vin lufturile perfect la Tesla? Desigur, dar testat pe urechile mele, nu ti-ai da seama dupa NVH la 200 kmph. sleep.gif
einstein1984
minunat, doar ca trebuie sa te duci la Vienna sa ii faci revizia....
Plus ca Renault banui ca vrea sa vanda ceva mai mult de 10 000 pe luna.
MuciX
QUOTE(einstein1984 @ 17 Dec 2021, 09:18)
minunat, doar ca trebuie sa te duci la Vienna sa ii faci revizia....
*


Poate tu. rolleyes.gif
cj98czh
nu este la Bucuresti? deschisa sau in curs de deschidere?

Oricum sa compari tesla cu renault ... mda ... la acelasi pret, cred ca renault o sa se uite cu admiratie la tesla ... mai ales calitatea masinilor renault care este tot mai buna de la un model la altul ...
einstein1984
La bucuresti sunt unii care iti indrepata o usa daca e indoita. Service deschis nu au. SI chiar daca ar avea, ai veni de la cluuuj la bucuresti pentru revizie?
Comparam reteuaua renault in franta, cu un agent in fiecare sat cu 18 serviceuri tesla, sau 20 in Germania? Ok, face FOTA, dar se mai si strica masinile mecanic, mai au accidente, mai revizii etc.

cum ziceam, o sa vedem, si la euroNcap, si la vanzari.

Bine, daca e asa faina model 3 ma intreb de ce nu aveti si voi cate una...
cj98czh
singurl lucru pentru care ar cumpara cineva un renault electric sau un renault in general .. este pretul ... dar acum cu Megane electric ... au renuntat si la acel avantaj ...
axabrt
Eu mi as lua dar îmi lipsesc 45000 de euro
einstein1984
ai si rabla...
cj98czh
si la restul nu ai? nu se pastreaza proportia?

argumente de gradinita .... smile.gif
wolfin
sa revenim...pretul meganului este apropriat de id 4 ...sa nu zic peste id 3.

mai este si nissanul cu leaf...nu stiu unde se baga..ca n are loc.(ma refer la pret)

facem exceptie de tesla...ca s a vb mai sus de ea.
Habba
QUOTE(einstein1984 @ 17 Dec 2021, 10:35)
Bine, daca e asa faina model 3 ma intreb de ce nu aveti si voi cate una...
*


Tocmai ce ma mobilizez sa fac pasul. Bine nu io personal, leasing de la plantatie, ca la orice alta masina pe care o volanesc in ultimii 10 ani. sleep.gif

Inca sunt indoit daca sa fie Tesla Model 3 sau Skoda Eniaq 80.
Momentan inclin spre Tesla 3 ca am doua superchargere la mine in sat. Vedem.

Cam asta ar fi la Tesla:
[attachmentid=1628134514]

L.E. Pe de alta parte, intre timp am configurat si o balena benzinara turbo in 4 cilindrii. Sa vedem la ce raman. Mai am cateva luni.
einstein1984



QUOTE(cj98czh @ 17 Dec 2021, 10:48)
si la restul nu ai? nu se pastreaza proportia?

argumente de gradinita .... smile.gif
*


vorbeam cu axa, nu cu tine.
cj98czh
QUOTE(einstein1984 @ 17 Dec 2021, 10:35)
Bine, daca e asa faina model 3 ma intreb de ce nu aveti si voi cate una...
*



eu ma mir ca nu ai tu electrica ca tot de dai mare eco ...
einstein1984
QUOTE(wolfin @ 17 Dec 2021, 11:01)
sa revenim...pretul meganului este apropriat de id 4 ...sa nu zic peste id 3.
mai este si nissanul cu leaf...nu stiu unde se baga..ca n are loc.(ma refer la pret)

facem exceptie de tesla...ca s a vb mai sus de ea.
*


poti sa zici peste id3, ca ala incepe de la 37600 la noi, mai scump in vest, id4 e de la 48000 deci cel mai ieftin este peste a doua varianta de echipare a lui megane....

@czh, si cu masina curenta sunt sigur mai eco decat tine.
mircea_aq
Tesla cu Suzuki si Dacia, ce au in comun ? cam singurele cu peste 70db masurati la 130kmh de adac. Poftiti si verificati: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/autotest/

Tu nu ai avut placerea sa te urci personal intr-un model 3, sa vezi ce bine e facut.
E un munte de plastic la interior, si mai si concureaza reno-urile la tot felul de zgomote in rulare.

Chiar si asa, de afara, vezi ce vopsea de calitate are acest model 3.

Impins cu rabla, probabil ca se vor gasi niste metrosexuali trogloditi sa cumpere tesla model 3 si in Romania.

@Megane-ul, 50K+ cum anticipam. Cine-si lua inainte a4 sau seria 3 se va incadra in curand la un megane electric. Salutam progresul si faurirea conceptiei unitar revolutionare a proletariatului european sub carma dibacei conducatoare ursula.
Habba
@onerock

radmasa.gif
Sa compari ID4 sau Eniaq (la aceeasi bani) cu Megane e o gluma si mai proasta. Indiferent de echipare.
cj98czh
QUOTE(einstein1984 @ 17 Dec 2021, 11:15)
@czh, si cu masina curenta sunt sigur mai eco decat tine.
*



99% in oras ma deplasez cu Clio .. care dupa toate normele este eco ... nu conteaza ca consuma cu 2l in plus fata de Vagon la 100 de km circulat urban ... si spune-mi inginere intre E6 si E5 ca este o diferenta atat de mare de poluare incat nu este acoperita de motorul de cositoare de pe clio care arde mai mult carburant si are teava de esapament mai neagra decat vagonul ...
IRONICK
QUOTE(wolfin @ 17 Dec 2021, 11:01)
sa revenim...pretul meganului este apropriat de id 4 ...sa nu zic peste id 3.

mai este si nissanul cu leaf...nu stiu unde se baga..ca n are loc.(ma refer la pret)

facem exceptie de tesla...ca s a vb mai sus de ea.
*


Chiar nu poti sa compari o suspensie de duster din scobitori pe megane electric cu ce este pe id.x
einstein1984
QUOTE(Habba @ 17 Dec 2021, 11:17)
@onerock

radmasa.gif
Sa compari ID4 sau Eniaq (la aceeasi bani) cu Megane e o gluma si mai proasta. Indiferent de echipare.
*


da bine...
mircea_aq
De ce ai face-o ? Una e tractiune, alta propulsie.
Ai vreo schita, ceva cu suspensia spate de pe megane ?
wolfin
QUOTE(Habba @ 17 Dec 2021, 11:17)
@onerock

radmasa.gif
Sa compari ID4 sau Eniaq (la aceeasi bani) cu Megane e o gluma si mai proasta. Indiferent de echipare.
*




QUOTE(IRONICK @ 17 Dec 2021, 11:22)
Chiar nu poti sa compari o suspensie de duster din scobitori pe megane electric cu ce este pe id.x
*



Asta si nuantam...cum ziceam in plaja de pret.

Dece ai lua un megan cand ai id 3 mai ieftin sau id4 sau leaf..la fel mai eftin
Doar de amorul marcii.

Sa fim seriosi. Si da tesla da cu virgula...misto la cumparare..dar la postvanzare cam scartaie...

Suzuki inca n are ev...inca.incearca sa citeasca si sa inteleaga blueprintrurile de la toyota.....dar are 5*

https://www.theverge.com/2021/12/14/2283399...oncept-vehicles

On topic cu linku
einstein1984
ar ne explica ironikul cuml stie el ce suspensie au masinile inainte sa le vada....

17 Dec 2021, 12:13:
Iar ne explica ironikul cuml stie el ce suspensie au masinile inainte sa le vada....

Se prinde si toyota mai greu de trenduri....
Andy_ACS
Prea multa ura la unele posturi, si intre anume useri... Nu prea e bine.
Eu zic ca e destul de competitiv la prima vedere, l-as pune cel putin la nivel de Vw id3. La unele chestii e peste clar Megane-ul, infotainmentul cu Android Automotive sunt sigur ca e mai fain ca cel de la Vw.
Habba
La un buget de 45-50k de euro cine vrea technology car se uita la Tesla, nu la Megane.
Cine vrea better/stronger mechanical car, momentan se uita la Id3/4 si/sau Eniaq in gama asta de pret. Din nou, nu la Reno.

Reno poate sa ramana linistit la ZOE si Spring unde pot vinde prost si ieftin, cum si-au facut deja reclama.
Andy_ACS
Dar si alea enumerate de tine au alte dezavantaje. Tesla nu are retea de service si in caz de probleme rezolvi mai greu. Vw id3 are un interior urat cu materiale slab calitativ si anumite comenzi de-a dreptul enervante (butoane touch, slidere, etc).
Sa vedem in realitate si la teste cum va fi Megane. Mie ca design interior mi se pare foarte fain.
wolfin
QUOTE(einstein1984 @ 17 Dec 2021, 12:10)
Se prinde si toyota mai greu de trenduri....
*



Zici...?

Eu as zice ca vand bine acum merg with the flow.....si cu ce vor iesi pe piata va fi deja bine conturat ca si imagine..brand. sa iesi direct cu 15 apoi 30 modele
Fracturezi piata...toata piata...ca nu vad megane in us sau asia.

Toyota da tonul..l a dat..si il da cand vine vb de curent. Nu se grabeste...are deja o felie mare din pizza..... deja.

Plus viitoarele aliante.... sleep.gif
Habba
QUOTE(Andy_ACS @ 17 Dec 2021, 12:32)
Dar si alea enumerate de tine au alte dezavantaje. Tesla nu are retea de service si in caz de probleme rezolvi mai greu. Vw id3 are un interior urat cu materiale slab calitativ si anumite comenzi de-a dreptul enervante (butoane touch, slidere, etc).
Sa vedem in realitate si la teste cum va fi Megane. Mie ca design interior mi se pare foarte fain.
*


La Eniaq te-ai uitat? Mai fain ca ID4 și cam în aceeași bani.
Comparatia cu Megane e noapte/zi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.