QUOTE(dainese1100 @ 22 Feb 2022, 14:44)
Ai folosit vopsea de etriere ca să vopsesti tamburii de frana?
Pentru tamburi frecare la perie cam 30 minute , spray frane , uscat , grund , uscat si apoi 2 maini de vopsea pentru frane din Dedeman , vreo 26 lei spray-ul ! ( spray testat pe inca 3 masini si resita de peste 2 ani pe acele masini ) Si cred ca voi folosi un spray ca sa fac si jantele negru mat tot cu spray care sa reziste la temperaturi mari .
De etrieri si frane fata ma apuc dupa ce schimb discurile si placutele pe fata si atunci cred ca voi face si jantele un negru mat si renunt si la capace.
Cat timp se gasesc spray-ul cu ceara pentru cavitati si teroson si tot ce trebuie , de ce sa mai apelesi la firme care cer o gramada ? Nu mai spun ca nimeni nu face cum vrei sa iasa , nu sta nici naiba sa bage silicon si sa verifice de 10 ori daca e totul ok .
Azi am isonorizat putin si capota , adica sub blana de capota de fisel am pus doua bucati de Aluband , am verificat sa fie mastic intre toate nervurile si tabla capotei , am bagat ceara prin toate gaurile , apoi am dat cu jumatate de spray cu teroson negru pe blana capotei 2 maini pe spate si una pe fata . Rezultatul s-a simtit pt ca blana sta mai "tapana" s-a facut ca noua , neagra , chiar si la prinderile cu braduti sta mult mai bine .
Pe viitor mai vreau sa isonorizez si scutul , dar momentan trebuie sa fac rost de 2 prinderi si vreo 3 braduti speciali "ingropati" pentru carenaje + vreo 2 doape alungite pentru acoperirea gaurilor in compartimentul motor mai am una si in portbagaj se pare ca e o gaura.
Daca nu supara pe nimeni voi incerca sa atasez mai multe poze facute si cu alte "imbunatatiri " facute zilele trecute , pentru ca am prins vreme acceptabila si oleaca de rabdare.
In prima poza am rezolvat problema trecerii curentului si zgomotului dintre aripa fata si usa fata , acolo udne nu este decat o nenorocire de burete din fabrica . Poza trebuie intoarsa la 900' pt ca fi inteleasa , practic am indreptat acel burete exact cum trebuia , am pus un fel de aluband dublu adeziv intre tabla carroseriei si burete si apoi intre burete si aripa si inca o fasie care sa uneasca cele doua parti izolate , de sus de la "streasina" chederului pana jos , la prag. Mult chin , dupa cum vedeti nu e loc nici de poze , dar cu rabdare si verificari pe toate partile a iesit f ok . Dinspre usa spre botul masinii nu mai este nici un fel de "luminita" si azi dimineata , la drum nu se mai auzea zgomot de acolo deloc . Voi mai umbla o data la carenajul soferului imediat ce cumpa inca 2 prinderi de carenaj lipsa si sa mai prind putin soare , pt ca azi m-a zapacit si vantul .
In urmatoarele poze se vede isonorizarea si terosonarea pe burta masinii , practic in afara de rezervor si tunelul evacuarii , totul a fost dat in 2-3 maini , inclusiv puntea fata . Evacuarea a fost "refacuta" cu spray cu vopsea care rezista la temperaturi mari si apoi cu spray cu zinc. De-a lungul pragurilor si in cavitati am dat cu ceara speciala , inclusiv pe piesele care nu sunt consumabile si sunt predispuse la rugina . Am facut tratament cu silicon pentru garnituri la toate garniturile , bucsile , bielete , pivoti , suporti motor , punte , burdufuri , protectii ...