Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme tehnice logan 1.2 16v
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
traian_bucuresti
Salutare am si eu doua coduri de eruare pe loganul meu 1.2 16v benzina/gpl mai exact P1301 si P1314 am si un freeze frame atasez poze daca ma poate ajuta cineva! Multumesc anticipat
Gil26
Erorile Pxxxx generice citite cu programele multimarca sunt “generale”, totusi ar putea sa fie:
P1301 = Boost Calibration High
P1314 = Misfire Rate Catalyst Damage Fault - Bank 2
pentru o diagnosticare corecta sugerez sa se foloseasca programele de diagnoza dedicate Dacia\Renault.
torquemada
La ghici:

1301 - rateuri cilindrul 1 în mod GPL
1314 - rateuri pe cilindru în mod GPL (cilindru nespecificat)
traian_bucuresti
Multumesc tuturora, Gill26 are dreptate, am scanat cu o aplicatie care era mai explicita, si am p1301 boost calibration high, si P1314 Mysfire rate catalist, Am fost acum un an la Dacia si mi-au spus ca injectorulD (respectiv 1) este in limita dar este cam pe duca, ideea este ca atunci cand schimb bujiile trei sunt albe si aceea de la pistonul 1 este neagra si afumata! Si am si sonda Lambda de dupa catalizator care nu o citeste in timp!
Gil26
@ traian_bucuresti, nu stiu ce aplicatie si mai ales ce interfata ai folosit (iti pot trimite pe PM un program functie de asta) dar se pare ca tot multimarca este, eu am sugerat unul dedicat Dacia\Renault, erorile sunt mult mai bine\corect definite (ex sub forma DFxxx si DTC020112x-in cazul injectorului1). Daca esti de prin Bucuresti iti recomand cu caldura sa apelezi la colegul @ torquemada, are si uneltele si cunostintele necesare pentru o diagnoza corecta, functie de rezultate se pot face celelalte verificari necesare (si te poate ajuta si cu asta).
Iti atasez totusi trei capturi cu procedura de diagnosticare a injectorului 1 pentru o injectie D4F734 GPL poate te ajuta, vezi verificarea starii conector continuitate masa rezistenta alimentare (cu lampa martor 5W) garnituri colier indici de adaptare reglare imbogatire etc., am pus si conectorul, racordarea injectie R37, schema electrica si locatia.
Despre sonda Lambda poate sa fie alta discutie, dar reiterez ca primul pas este o diagnoza corecta si bine facuta. Toate cele bune!

LE: atasez si cateva capturi cu diagnosticarea sondei oxigen aval (poate sunt de folos si altor colegi)
torquemada
Conform documentației oficiale:

dtc030xyy e misfire pe benzină cilindrul x
dtc130xyy e misfire pe GPL pe cilindrul x

dtc0314yy e misfire pe benzină cilindru nespecificat
dtc1314yy e misfire pe GPL cilindru nespecificat

dtc0201yy e circuit injector benzina cilindru 1
dtc10A0yy e circuit injector GPL cilindru 1

Gil26
Tocmai (si) de aceea am scris de cateva ori ca primul pas este o diagnoza conforma si corecta cu un program dedicat Dacia\Renault, desigur insa ca acest lucru depinde de initiator...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.