Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Adoptie pisoi URGENT!
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
GunX
Ajutati-ma cat se poate de repede sa gasesc pe cineva sa ia niste pisoi si pe mama lor, macar temporar, pana se gasesc niste doritori sa-i adopte. Micutii sunt programati deja la eutanasiere, dupa extrem de multe chinuri si cautari, in urma carora nimeni nu i-a vrut, din nefericire. Motivele sunt medicale - alergie cu crize crancene, la un pas de stopcardiac prin sufocare. A ajuns sa se puna problema de catre doctorul alergolog ca bronho-dilatatorul folosit ca sa supravietuiesti da dependenta si te poti sufoca dupa aia fara nici un motiv pe strada, daca nu il iei in continuare....cam atat de grava e situatia.

Saracutii sunt veseli si jucausi, habar nu au ce probleme provoaca si ce ii asteapta in cel mai scurt timp...

Multumesc!!
driverx
Tocmai vroiam sa fac un topic cu link catre softpedia smile.gif
GunX
Situatia este cat se poate de dramatica ... daca s-a ajuns sa se puna problema omorarii lor fara dureri, doar ca sa nu fie aruncati in strada, pe gerul asta....

Nimeni nu-i vrea desi sunt atat de cuminti si fac numai la ladita lor, in schimb primim 1 mil de sfaturi, impresii ,pareri si alte vorbe goale care nu ajuta la nimic.
asarban
Ce sunt motani sau matze?
GunX
Matze. De fapt matza, intre timp s-a mai ivit o promisiune sa dau una din doua maine...
driverx
Vezi ca aici nu se accepta IRC. Dar nu iti dau report, ca sa facilitam gasirea de adapost la ghinionistii aia cu blana.
mil
varsta si sexul pisoilor...sunt intarcati, par destul de mari, spune-ne si cartierul te rog.

Poate daca e mai greu sa ii dai la pachet...cu pisica cea batrana...scoate-i pe scara blocului deocamdata...nu-i omora...ca iti pare rau dupa.

Alergiile desi mai rare in RO fac prapad in occident...astea sunt simptomele: sufocare din senin si alergologii care fac averi. Nu au nimic pisicile...sunt alergii la polen...la matase...etc.