Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire grea/fluctuatii de turatie.
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
kettler
Salut, stiu ca au mai fost deschise multe topicuri in legatura cu aceste probleme dar nu am inteles nimic concret din ele, asa ca daca nu e cu deranj cineva sa-mi spuna despre aceste probleme si care ar fii cauza lor.

Ca sa clarific detin 2 loganuri, unul MCV euro 4 de 68 cp din 2007 si inca unul sedan euro 3 de 65 cp din 2005.

La loganul de 68 de cp euro 4 apare problema fluctuatiei de turatie la relanti, asta cand e motorul cald dar si rece. Se intampla doar la relanti iar masina nu are pierderi de putere sau sa dea in nas. Mai mult acum invarte putin mai mult decat normal si tremura foarte tare la frig iar cand opresc motorul se zguduie rau. Si plus de asta dupa ce las acceleratia de vede ca si cum motorina ar fii agitata pe retur.Tin sa mentionez ca injectoarele au fost curatate si rescrise codurile la service, pompa de injectie a fost schimbata, regulatorul de presiune a fost si el curatat iar filtrele sunt toate schimbate acum 500 km. A fost verificat traseul de la rezervor la filtru iar totul este etans. Problema o am cam de 2 luni. Vreo idee ce ar putea fi?

La loganul de 65 cp euro 3 are pornirea foarte grea dupa ce este statuta mai indelungat( 15-16 ore) iar dupa ce porneste functioneaza putin intrerupt si da cu fum alb dupa albastru vreo 2 3 minute. Dupa ce se incalzeste merge perfect. Tin sa mentionez ca si la aceasta am fost cu injectoarele pompa de injectie schimbata dar ma uit la joja si cam mananca ulei. Nu mult dar mananca. Vreo idee ce ar putea fii? As fii foarte recunoscator daca as rezolva. Va multumesc foarte mult si ma scuzati daca v-am deranjat.
TudorMarian98
QUOTE(kettler @ 26 Feb 2022, 22:15)
Salut, stiu ca au mai fost deschise multe topicuri in legatura cu aceste probleme dar nu am inteles nimic concret din ele, asa ca daca nu e cu deranj cineva sa-mi spuna despre aceste probleme si care ar fii cauza lor.

Ca sa clarific detin 2 loganuri, unul MCV euro 4 de 68 cp din 2007 si inca unul sedan euro 3 de 65 cp din 2005.

La loganul de 68 de cp euro 4 apare problema fluctuatiei de turatie la relanti, asta cand e motorul cald dar si rece. Se intampla doar la relanti iar masina nu are pierderi de putere sau sa dea in nas. Mai mult acum invarte putin mai mult decat normal si tremura foarte tare la frig iar cand opresc motorul se zguduie rau. Si plus de asta dupa ce las acceleratia de vede ca si cum motorina ar fii agitata pe retur.Tin sa mentionez ca injectoarele au fost curatate si rescrise codurile la service, pompa de injectie a fost schimbata, regulatorul de presiune a fost si el curatat iar filtrele sunt toate schimbate acum 500 km. A fost verificat traseul de la rezervor la filtru iar totul este etans. Problema o am cam de 2 luni. Vreo idee ce ar putea fi?

La loganul de 65 cp euro 3 are pornirea foarte grea dupa ce este statuta mai indelungat( 15-16 ore) iar dupa ce porneste functioneaza putin intrerupt si da cu fum alb dupa albastru vreo 2 3 minute. Dupa ce se incalzeste merge perfect. Tin sa mentionez ca si la aceasta am fost cu injectoarele pompa de injectie schimbata dar ma uit la joja si cam mananca ulei. Nu mult dar mananca. Vreo idee ce ar putea fii? As fii foarte recunoscator daca as rezolva. Va multumesc foarte mult si ma scuzati daca v-am deranjat.
*


Salut.. ai dat de cap problemei? Am si eu o problema asemanatoare si nu i dau de cap..
Razvannnnn
Buna ziua, detin un Logan 2010 1.4mpi cu gaz. Am mai citit si problemele celorlalti dar tot nu ii dau de cap problemei mele.
Cand vreau sa pornesc masina (dupa ce sta o seara) nu porneste, o singura data am incercat-o sa ii dau de muuulte ori si a pornit greu dupa ce a invartit mult. Cand este motorul cald (gazul oprit) porneste si merge perfect pe benzina.
Am schimbat: pompa de benzina, bujii, fise, bobina, senzor temperatura, senzor turatie, motoras pas-cu-pas.
einstein1984
jocurile la supape cand au fost reglate ultima oara?
Daca ai diagnoza, mergi si fa un reset de adaptivi. Daca nu, mergi 30-40 de km pe enzina si vezi daca se amelioreaza.
Razvannnnn
QUOTE(Razvannnnn @ 26 Aug 2022, 13:52)
Buna ziua, detin un Logan 2010 1.4mpi cu gaz. Am mai citit si problemele celorlalti dar tot nu ii dau de cap problemei mele.
Cand vreau sa pornesc masina (dupa ce sta o seara) nu porneste, o singura data am incercat-o sa ii dau de muuulte ori si a pornit greu dupa ce a invartit mult. Cand este motorul cald (gazul oprit) porneste si merge perfect pe benzina.
Am schimbat: pompa de benzina, bujii, fise, bobina, senzor temperatura, senzor turatie, motoras pas-cu-pas.
*




Nu a intalnit nimeni problema? Ar putea fi sonda lambda?
piticot7000
mergi o saptamana pe benzina, gazul oprit din supapa de la rezervor. daca porneste corect in saptamana aia, schimba garniturile de la vaporizator (plaman). patita de mine.
Razvannnnn
Nu am absolut nici o problema pe gaz, problema la mine e pe benzina.
Cand este rece, nu porneste deloc pe benzina, doar daca o fortez sa porneasca direct pe gaz, apoi merge perfect chiar daca o trec pe benzina. La cald, nu am nici o problema, porneste si merge perfect pe benzina.

Nici nu as avea cum sa fac ce imi spui tu pentru ca nu imi porneste la rece pe benzina…
Cam ciudate simptomele, nu imi da prin cap ce ar putea sa fie…de aceea intreb aici, poate e vreo persoana ce a patit aceeasi chestie si a rezolvat.
Multumesc!
tatabobu
Asta-ti zicea si Piticot, ca el a avut o problema similara. Si cand a oprit gazul direct din rezervor nu i-a mai facut figuri la pornitul la rece pe benzina. Lipsa de etanseitate la rece, care duce la scapari de gaz (apropo, dimineata inainte sa pornesti nu miroase a gaz pe langa masina?) drept urmare lipsa de oxigen pentru ardere. Opritul de la supapa din rezervor nu e acelasi lucru cu pornitul pe benzina "din buton".
piticot7000
precizare: nu mirosea. cred ca gazul se ducea in cilindri. oricum, nu costa nimic sa incerci.
Gabi813
QUOTE(Razvannnnn @ 27 Aug 2022, 23:09)
Nu am absolut nici o problema pe gaz, problema la mine e pe benzina.
Cand este rece, nu porneste deloc pe benzina, doar daca o fortez sa porneasca direct pe gaz, apoi merge perfect chiar daca o trec pe benzina. La cald, nu am nici o problema, porneste si merge perfect pe benzina.

Nici nu as avea cum sa fac ce imi spui tu pentru ca nu imi porneste la rece pe benzina…
Cam ciudate simptomele, nu imi da prin cap ce ar putea sa fie…de aceea intreb aici, poate e vreo persoana ce a patit aceeasi chestie si a rezolvat.
Multumesc!
*



Senzorul de pe volanta l-ai verificat, stiu ca mai fac probleme.
Razvannnnn
QUOTE(piticot7000 @ 28 Aug 2022, 19:28)
precizare: nu mirosea. cred ca gazul se ducea in cilindri. oricum, nu costa nimic sa incerci.
*



Am incercat 2 dimineti la rand, tot nu vrea sa porneasca pe benzina.
Devine tot mai ciudata problema si mecanicii dau din umeri.

Am mai observat de astazi ca dupa ce se incalzeste motorul, in unele momente cand stationez sare temperatura din bord a apei 2 liniute, apoi imediat ce pornesc de pe loc isi revine la normal.
Nu pierde lichid, ventilatorul functioneaza, nu se supraincalzeste.

einstein1984
Daca tot ignori cu gratie sfaturile oferite aici de ce mai postezi daca tot te pricepi mai bine?
Razvannnnn
Nu inteleg ce sfaturi ai observat tu ca am ignorat? Am facut ce a zis piticot, am oprit gazul de la rezervor, am mers pe benzina, dimineata masina tot nu a pornit pe benzina.
alfabit
Trebuie un reset de adaptivi la ecu, ecu a "uitat" să meargă pe benzină de prea mult mers pe gaz.
Nu râde, e cunoscut de mult timp chestia asta,

Ce nu ai făcut, uite nu ai ascultat de ainștain care ți a zis să faci un reset de adaptivi ... 30 ron sau o bere la un amic, ...
tatabobu
Zici ca ai facut doua dimineti la rand. Cum? Prima dimineata oprit de la rezervor, mers pe benzina. Normal ca a pornit tot greu. In a doua cum ai facut?
DFA
QUOTE(Razvannnnn @ 26 Aug 2022, 13:52)
Buna ziua, detin un Logan 2010 1.4mpi cu gaz. Am mai citit si problemele celorlalti dar tot nu ii dau de cap problemei mele.
Cand vreau sa pornesc masina (dupa ce sta o seara) nu porneste, o singura data am incercat-o sa ii dau de muuulte ori si a pornit greu dupa ce a invartit mult. Cand este motorul cald (gazul oprit) porneste si merge perfect pe benzina.
Am schimbat: pompa de benzina, bujii, fise, bobina, senzor temperatura, senzor turatie, motoras pas-cu-pas.
*


Încearcă și următoarele:
1. Consumă benzina din rezervor cât mai mult, dar nu de tot, evident.
2. Adaugă 5-6 litri de benzină proaspătă.
3. Continuă să consumi din noul amestec - să fii sigur că ajunge noul amestec la injectoare.
4. Vezi a doua zi dimineața cu motorul rece dacă continuă să pornească greu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.