Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sandero 2008 6 linii bord
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
Dariusb
Salut,

In urma cu un an pe autostrada am obervat becul aprins la apa-fierbea. Am oprit, s-a racit (nu a dat pe afara multa apa) si am venit incet inapoi vreo 20km cu ventilatia data pe caldura la maxim- totul ok 4 linii maxim. Au urmat multe etape si am schimbat pana acum dupa 3 service-uri si opinii diferite :

1. Senzorul de temperatura
2. Termostat

Toata iarna nu a mai aparut 6 linii folosind caldura, dar acum fiind deja +30 a inceput iar asa ca m-am dus din nou la service unde iar am schimbat 1. Termostat- acela nou cica s-a stricat..., dry.gif 2. Rectificare chiuloasa- inclusiv distrubite si pompa de apa 3. Au adaugat inca in fir de masa de la borna bateriei la caroserie - Au zis ca au testat si nu mai face. Dau sa plec, merg 2km maxim in oras - evident 6 linii mad.gif - am deschis capota nu pare sa fi fiarba apa, dar inainte de rectificarea chiuloasei am mers la drum in afara orasului si la 100km+/ h a fiert la maxim, becul nu s-a aprins in bord atunci...

Ce mai e de facut? Ati mai intampinat asa problema ? blink.gif
Multumesc!
AR-18-MOS
Radiator semi-înfundat? Pompa de apă stricată?...
cata46
Salut! Aproximativ aceeași problemă o am și eu. Îmi urcă rapid în 4 linii(maxim 2km)și în 15-20km se duce în 6 linii. Când a ajuns la 4 linii pleacă ventilatorul și nu se mai oprește până scade sub 4 linii. Schimbat senzor temperatură, schimbat termostat(nou de origine). Pus tester-nicio problemă. Nu pierde apă, nu fierbe. Pompa lucrează. N-am decât 59000km. Problema se manifestă de vreo 3 săptămâni. Nimeni nu îi dă de cap. Tu ai rezolvat în vreun fel?
robbie_ro
Ai verificat masa tabloului de bord? Era o problema cunoscuta la Logan 1, cand erau porniti mai multi consumatori (dezaburire luneta, faza lunga) sa arate 6 linii la temperatura apei.
Raulz93
DACIA SANDERO 2008 1.4 Mpi

Anul acesta am avut o problemă cu ELECTROVENTILATORUL.
La semafor mi sa aprins martorul de temperatură ridicată la motor am resit sa ajung cu ea acasă. sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif

Ziua următoare cum nu am găsit nici un mecanic disponibil am plecat cu mașina la servici si m-am apucat să o repar. smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif

Am rezolvat problema prin înlocuire pieselor ... 1. Electroventilator 2. Selonoidul de la Electroventilator 3. Releul cate da comanda de pornire la Electroventilator.
Ca să fie o treabă bine făcută am schimbat si Termostatul și Sonda de temperatura. biggrin.gif biggrin.gif

Anul acesta am avut o problemă cu ELECTROVENTILATORUL.
La semafor mi sa aprins martorul de temperatură ridicată la motor am resit sa ajung cu ea acasă. sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif

Ziua următoare cum nu am găsit nici un mecanic disponibil am plecat cu mașina la servici si m-am apucat să o repar. smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif

Am rezolvat problema prin înlocuire pieselor ... 1. Electroventilator 2. Selonoidul de la Electroventilator 3. Releul cate da comanda de pornire la Electroventilator.

Ca să fie o treabă bine făcută am schimbat si Termostatul și Sonda de temperatura. biggrin.gif biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.