Salut,
In urma cu un an pe autostrada am obervat becul aprins la apa-fierbea. Am oprit, s-a racit (nu a dat pe afara multa apa) si am venit incet inapoi vreo 20km cu ventilatia data pe caldura la maxim- totul ok 4 linii maxim. Au urmat multe etape si am schimbat pana acum dupa 3 service-uri si opinii diferite :
1. Senzorul de temperatura
2. Termostat
Toata iarna nu a mai aparut 6 linii folosind caldura, dar acum fiind deja +30 a inceput iar asa ca m-am dus din nou la service unde iar am schimbat 1. Termostat- acela nou cica s-a stricat..., 2. Rectificare chiuloasa- inclusiv distrubite si pompa de apa 3. Au adaugat inca in fir de masa de la borna bateriei la caroserie - Au zis ca au testat si nu mai face. Dau sa plec, merg 2km maxim in oras - evident 6 linii - am deschis capota nu pare sa fi fiarba apa, dar inainte de rectificarea chiuloasei am mers la drum in afara orasului si la 100km+/ h a fiert la maxim, becul nu s-a aprins in bord atunci...
Ce mai e de facut? Ati mai intampinat asa problema ?
Multumesc!