Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema relati instabil benzina/gpl
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
Bruthal
In primul rand va salut pe toti si va multumesc pentru diferite informatii oferite in cadrul acestui forum.
Sunt nou pe forum , posesor al unei masini (Dacia Sandero 1 benzina+gpl) 230.000km cu "probleme" aparute recent si anume:

Turometru oscila intre 1500-2500rmp la pornire nu conta zi/noapte 8-10h facea mereu
Problema rezolvata = curatare clapeta acceleratie + calibrare

Problema a revenit dupa un interval de 3 luni:
Relanti instabil la prima pornire (zi/noapte) motorul da sa moara , turomentru fluctueaza si da sa moara uneori chiar moare
Trebuie ajutata din acceleratie tinuta undeva la 2000rpm cateva secunde apoi isi revine si merge fara probleme din punctul A in B din C in D etc.
Daca o pornesc in cursul zilei merge fara prob daca o las 8-9-10h prob revine

Acum cum am rezolvat problema in totalitate in ordine cronologica
Piese originale schimbate:
Ulei/filtre/ulei cutie/antigel + aerisire/curatare = problema persista
Fise/buji/bobina de inductie/clapeta acceleratie+calibrare = problema persista
Reglat culbutori/tacheti (erau dereglati pe evacuare) = problema persista
Resetare ECU injectie benzina pe tester am valoare 60-62 pe benzina / 20-22 pe gpl din 50/50
nu cunosc bine valorile si ce anume reprezinta asta am vazut pe tester la un mecanic care lucreaza la reprezentanta Dacia = problema rezolvata

Acum imi ramane sa fac un drum la GPL sa mi verifice si ei valorile pe GPL si eventual sa mi schimbe rampa de injectoare sau garnituri sau pur si simplu este vb de un reglaj. Si o eventuala curatare a rezervorului de benzina si ma precis accea sita masina neavand filtru de benzina. Acestea din urma fiind recomandarile ultimului mecanic (Dacia) la care am fost si a rezolvat prob.

Acum sper sa fie de folos aceste informati celor care intampina prob asemanatoare si tot odata poate ma ajuta cineva si mi explica de ce acele valori si de ce ECU asociaza pornirea pe benzina cu cea de pe gaz si ti da in nas ca apoi motorul sa se balbaie si in cele din urma sa moara.

Am uitat sa mentionez faptul ca , consumul de carburant atat benzina cat si gpl de la un 8.5 / 9.5 a scazut considerabil la 6.5 / 7.8
Tin sa mentionez faptul ca masina functioneaza 1x plin benzina , 2x plin gpl
Alimentez doar din statile MOL atat benzina cat si gpl , la un plin de benzina 95 adaug si 10L de 100
Bruthal
Am rezolvat si problema cu GPL-ul , schimbat rampa injectoare(toate 4 erau pline de ulei si aveau un joc) masina merge impecabil atat benzina cat si GPL
Am o foarte usoara oscilatie pe GPL la relanti care se rezolva daca pornesc AC sau faruri.
Am hotarat impreuna cu mecanicul de la GPL sa merg o saptamana asa apoi sa revin pentru o eventuala modificare la setarile GPL.
Revin cu o eventuala rezolvare , daca mai este cazul , sincer sunt foarte multumit in momentul de fata.
Sper sa fie de ajutor topicul , va multumesc.
Alyosa2001
Foarte util, mulțumesc, problema asta o am și eu! Sandero 1,4 MPI + GPL
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.