Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cu apa si acceleratia
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
blueezenith
Salut, detin un Logan 1.4 GPL din 2007, care este vai de capul lui si numai probleme are. Pentru context, masina are 400.000 si ceva de kilometri, a fost la scoala, a fost si taxi. Cand am luat-o, i-am facut o gramada de reparatii, si am crezut ca am terminat cu ele pentru o perioada, dar m-am inselat. M-am dus la vreo 2 mecanici sa-i intreb care ar putea fi cauza la urmatoarea problema, iar multi mi-au zis ca cel mai sigur este garnitura de chiulasa, iar la a 2-a problema mi-au zis ca probabil este clapeta de acceleratie.
Prima problema: Masina a fost fraierita cumva de taximetrist, iar in locul termostatului este un plastic idiot, iar cand i-am pus termostat real si inlocuit antigelul, nu-i placea absolut deloc. Am mers 5 minute pe A3 si cand m-am uitat in bord nu mi-a venit sa cred, liniile de la apa erau toate aprinse. Norocul meu ca era o benzinarie imediat langa mine si m-am uitat sub capota sa vad care-i treaba. Sarise efectiv apa. Du-te cumpara de la benzinarie antigel si apa distilata. M-am dus inapoi la mecanic si i-am cerut sa 'pacaleasca' iar masina ca sa fie totul bine. De cand i-am pus termostatul si pana acum din antigel verde se transforma in ruginiu. Mecanicul mi-a zis ca se amesteca apa cu uleiul si d-aia are culoarea aia. Si dupa cand i-am zis ca si pierde apa din nu stiu ce motiv (pompa de apa d-abia ce fusese schimbata) pe la 'colierele' acelea de langa pompa de apa (tot el mi le-a strans mai bine, deci era exclus ca ele sa fie de vina) mi-a zis ca este garnitura de chiulasa... Am auzit ca este foarte scump sa-i schimb garnitura.. Aveti cumva vreo idee cam cat m-ar costa manopera (un pret estimativ)? Adica el mi-a zis ca ar fi cel putin 1000 lei, dar mi-e greu sa cred ca pentru o piesa pe care o poti gasi si la 70 de lei sa iti ia 1000 lei.
Iar cea de-a doua problema: Uneori (in special ziua, cand e cald) mai are niste draci pe ea masina si se accelereaza singura. Din fericire, o pot controla si nu am avut incidente neplacute cu ea, dar era de multe ori. Deci problema nu cred ca este senzorul relanti, ca nu face asa doar cand e in relanti. Am vazut o solutie temporara sa o turez tare (5000+) pt putin timp si deobicei isi revine. Si cand isi revine nu e totul roz, apare o alta problema, aceea ca dintr-un motiv sau mai multe, pierde din 'putere'. Adica la relanti nu mai sta la 750-850 de turatii sau cate sunt normale, ci sta la undeva la 200-100, iar de multe ori cand apas ambreiajul moare motorul.
Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi si preturi v-as fi foarte recunoscator! Numai bine!
einstein1984
Esti de prin Bucuresti sau imprejurimi ca sa te trimit la un mecanic ca lumea? Al tau pare cam pilaf.
Pe langa garnitura e chiulasa mai trebuie schimbata si distributia cand dai jos chiulasa, suruburi de chiulasa, garnituri pe la admisie si e cel putin o zi de munca.
pt acceleratie ar trebui si o diagnoza.
psychoo
Un mnotor complet la second e pana in 1000 lei.
Avand asa multi kilometri e posibil cand demontezi garnitura sa depistezi ca ai uzura la pistoane/cilindri
Poate e mai ok sa iei un motor din dezmembrari si sa ii pui alta distributie
blueezenith
QUOTE(einstein1984 @ 26 Aug 2022, 10:37)
Esti de prin Bucuresti sau imprejurimi ca sa te trimit la un mecanic ca lumea? Al tau pare cam pilaf.
Pe langa garnitura e chiulasa mai trebuie schimbata si distributia cand dai jos chiulasa, suruburi de chiulasa, garnituri pe la admisie si e cel putin o zi de munca.
  pt acceleratie ar trebui si o diagnoza.
*



Da, sunt din Bucuresti. Acum inteleg de ce e asa scump. Nu stiu, m-as gandi, daca nu o dau la dezmembari, sa-i urmez sfatul lui psychoo, dar mai astept raspunsuri.
b34uen
QUOTE(psychoo @ 26 Aug 2022, 12:25)
Un mnotor complet la second e pana in 1000 lei.
Avand asa multi kilometri e posibil cand demontezi garnitura sa depistezi ca ai uzura la pistoane/cilindri
Poate e mai ok sa iei un motor din dezmembrari si sa ii pui alta distributie
*


un motor second + schimbat segmenti+ rar. la el sigur e garnitura ca a fiert motorul ceea ce inseamna planat chiuloasa + multa manopera+ verificat cilindri si bolturi. mai bine scapat de masina ca si-a trait viata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.