Am schimbat motorul la logan 1,5 dci k9k 792 si nu mai vrea sa porneasca, insa cu spray porneste putin si se opreste .
Am pus o lampa de control pe o mufa la injector si nu se aprinde in timp ce invarte demarorul , pe diagnoza am doar P0685 EC relay circuit open .
Ce anume sa mai verific ca am inebunit .
tatabobu
4 Sep 2022, 23:11
Releul principal in primul rand, si toate sigurantele care alimenteaza ECU.
Care este locatia acestora ? Am cautat pe google dar e de negasit , nici in autodata nu sunt informatii despre acestea
tatabobu
4 Sep 2022, 23:26
E...scoate si tu capacul cutiei de sigurante si relee din compartimentul motor. E ala mare care sta singur pe rand, sub sirul de sigurante. Cred ca daca te uiti pe dosul capacului iti si scrie care si ce e.
@ iorgil (sau ku9900 sau ku990), despre schimbarea motorului ai deschis vreo 4-5 topice pe trei forumuri, colegii ti-au raspuns, cerut detalii etc. dar tu nu ai mai revenit. Faptul ca motorul nu porneste poate sa fie generat de mai multe cauze, iti atasez totusi schema electrica, locatiile si sigurantele (vezi si releul 983 de alimentare\blocare injectie tinand cont si de eroarea P0685, etc.) pentru un motor K9K792....
Releul este functional, cand il scot egr se opreste din bazait, iar cand il montez releul face click iar egr incepe acel bazait .
Nu gasesc totusi sigurata MR 388 .
Motorul ce l-am luat din dezmembrari, l-am primit cu tot cu kit de ambreiaj, inclusiv volanta, nu le-am schimbat deoarece avea semne pe el .
Motorul vine de pe un MCV 1.5, posibil sa difere dinti de pe volanta ce da semnal la senzor ?
MR388 este un document, NU este o siguranta...
Restul no comment
(insa poate ceilalti colegi iti vor raspunde pe baza acestor noi "informatii"
)
Am scos un injector, l-am cuplat la conducta de inalta, si in timp dam la automat, prin intermediul a doua fire i-am dat tensiune 12V de la bateria masinii .
Injectorul nu pulveriza nimic . La un moment dat s-a vazut putin abur pe la conducta de retur .
L-am desfacut dar nu am gasit nimic aiurea sau rugina acolo .
Gandul meu este, oare, am ars injectorul ?
Rezistenta masurata cu multimetru pe fiecare injector este 0 ohmi
einstein1984
5 Sep 2022, 14:42
ala nu e alimentat in 12V, e un semnal totusi....Daca nu ai presiune in rampa destule nu ridica acul.
Pe diagnoza am 320 Bar in timp ce invarte motorul, este in regula ? Sau de aici e problema
6 Sep 2022, 11:29:
Pompa de injectie, are pozitie in punerea la punct ? Sau e suficient sa corespunda doar cu semnu de pe curea .
Cred ca am invartito de cateva ori cat a fost data jos.
einstein1984
6 Sep 2022, 12:27
320 de bar e f bine sub demaror, ar fi suficient pt pornire. Pompa se caleaza fata de distributie casa repartizezi efroturile pe curea mai bine, sa nu fie motorul la TDC in acelasi timp cu pompa pe compresie maxima.
Problema mea era cu injectoarele, erau blocate . Le-am deblocat si a pornit.
Noul motor arunca cu ulei pe la joja si cu gaze pe la epurator, e motorul defect sau distributia trebuie verificata .
Acum porneste usor .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.