Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aroganta constructorului Automobile Dacia S.A
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
Banatera
Banatera S.R.L a cumparat la 15.11.2020 un autoturism Dacia Duster SL Orange TCe 150 GPF 4WD achizitie de care am fost bucurosi dar nu pentru mult timp.La inceput s-au aprins in mod izolat senzori/martori bord care indicau diferite defectiuni.Ne-am adresat la Autogroup S.R.L Resita care a intervenit inlaturand erorile respective intrucat ele nu s-au obiectivat in defectiuni propriu-zise. In timp,aceste semnalizari s-au multiplicat conducand la imposibilitatea continuarii drumului,fiind necesara oprirea motorului si repunerea in miscare dupa o anumita perioada de timp.
In data de 12.08.2022,in timp ce autoturismul circula pe ruta Garana - Resita in localitatea Valiug, toti senzorii martori sau aprins , pe display s-au rulat toate defectiuniile posibile(mesaje verifica vehicul, verifica injectie, verifica sistem poluare), de data aceasta ele devenind realitate, astfel sistemul de directie nu mai functiona, sistemul de oprire Start/Stop nu mai functiona astfel ca motorul nu s a mai oprit si a inceput sa genereze un aer supraincalzit existand un pericol real de a lua foc, element care pune in pericol viata persoanelor aflate in autoturism.Motorul s-a oprit abia la deconectarea bateriei si autoturismul a fost transportat pe platforma la service Auto Group S.R.L din Resita.
Personalul acestui service a depus eforturi pentru a identifica defectiunea sub coordonarea directa si permanenta a specialistilor de la Automobile Dacia S.A.La sugestia acestora dupa 1 luna de zile a fost inlocuit aparatul de radio(care are si alte optiuni:sistem navigatie GPS,camera multiview,camera video la asistenta la parcarea cu spatele, sistem bluetooth,media display) insa defectiunea nu a disparut in timp ce s-a circulat pe un sector de drum format din piatra cubica, senzorii s-au reaprins ruland aceleasi mesaje privind defectiunile, acest lucru a fost constatat direct de catre reprezentant service Autogroup S.R.L si a fost reluata activitatea de identificare a defectiunii. Aceleasi demersuri se fac si in prezent deoarece Automobile Dacia SA. la solicitarea repetata a unitatii service Autogroup S.R.L, a refuzat sa trimita Asistenta tehnica sugerand sa se descurce.
Desi am solicitat sprijin la Automobile Dacia S.A. prin Vocea Clientului dar si prin scrisoare directa catre directorul uzinei Dacia(avem confirmarea de primire a scrisorii),acestia ne-au ignorat si umilit desi viata noastra a fost pusa in pericol si nu ne-au contactat in legatura cu aspectele sesizate.
Din data de 12.08.2022 si pana astazi 13.10.2022 nu ni s-a pus la dispozitie un autoturism cu care sa circulam si nici nu ni s-a comunicat o estimare a periodei in care poate fi reparata masina iar in caz contrar inlocuirea acesteia.
Precizam ca masina este in perioada de garantie si are putin peste 50000 km.

CU CE AM GRESIT OARE CA AM CUMPARAT UN AUTOTURISM FABRICAT IN ROMANIA, PENTRU CA L-AM CUMPARAT DIN ROMANIA SI NU DIN GERMANIA?

Va continua.
stolniceanulucian

Urata experienta cu masina.
Din pacate exista experiente asemanatoare cu modele de la majoritatea producatorilor.

Statistic ele sunt rare, dar atunci cand se intampla unui cumparator care a preferat masina noua tocmai ca sa evite probleme neprevazute atunci e clar ca nu e deloc un sentiment placut.

Mai era un coleg aici pe forum care a avut probleme nesfarsite cu un Renault Captur.

axabrt
Asta e problema cu un motor relativ nou
Nu ai greșit că ai luat Duster , dar părerea mea e că ai luat motorizarea greșită
Fie alegeai un motor cu istorie în spate , montat de câțiva ani pe Duster, sa zicem minim 5 ani. Fie un motor mai nou , dar bazat pe dezvoltarea unuia existent.
1.3tce este totuși un motor destul de nou. Daca tii cont că electronică și Renault subt doua chestii antagonice...
Deci fie Duster 1.5 dci fie Tiguan second hand rulat puțin de o batranica
DFA
QUOTE(Banatera @ 13 Oct 2022, 14:48)
......La sugestia acestora dupa 1 luna de zile a fost inlocuit aparatul de radio............. insa defectiunea nu a disparut ................
*


Nu mă așteptam să găsească ca și "cauză" unitatea multimedia...


QUOTE(Banatera @ 13 Oct 2022, 14:48)
...... a fost reluata activitatea de identificare a defectiunii. ........
*



Nu știu care ar putea fi cauza la Duster-ul tău, dar la Logan/Sandero III când are loc această manifestare cu erori în cascadă care uneori dispar după încuierea mașinii și o staționare se face:

1. Există un OTS care aplică un nou software în calculatoarele mașinii (cauză: erori de comunicare între ele).
2. Se înlocuiește modulul UPC-EMM (Unit Power Control - Energy Management Module), care se defectează.

Precizez că există diferențe între platforma electrică dintre Duster II și Logan/Sandero III - deci soluțiile nu sunt neapărat aceleași...
einstein1984
Aia e o problema electrica, nu vad ce treaba are motorul cu ea.... Problema pe care un service mai competent o putea diagnostica probabil.
alfabit
Dacă ar fi mașina mea, fără să apelez la garanție,

aș înlocui instalația electrică motor și habitaclu, fără scandal sau postări pe forumuri,

fiecare face cum îl duce capul


einstein1984
DFA, nu ca exista diferente, e alta arhictectura E/E intre ele cu totul.
Dom Vasi
Cel mai sigur diagnoza computerizata la un service competent,altul decat cel la care ai fost.
Nu e deloc usor de inlocuit toata instalatia electrica,cum iti recomanda cineva mai sus.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 17 Oct 2022, 10:41)
Aia e o problema electrica, nu vad ce treaba are motorul cu ea.... Problema pe care un service mai competent o putea diagnostica probabil.
*



Pai exista la Dacia asa ceva?
punktnet
Cred ca s-a si remediat intre timp daca nu ma insel prin inlocuirea cutiei de sigurante de pe borna pozitiva a bateriei de 12V.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.