Banatera S.R.L a cumparat la 15.11.2020 un autoturism Dacia Duster SL Orange TCe 150 GPF 4WD achizitie de care am fost bucurosi dar nu pentru mult timp.La inceput s-au aprins in mod izolat senzori/martori bord care indicau diferite defectiuni.Ne-am adresat la Autogroup S.R.L Resita care a intervenit inlaturand erorile respective intrucat ele nu s-au obiectivat in defectiuni propriu-zise. In timp,aceste semnalizari s-au multiplicat conducand la imposibilitatea continuarii drumului,fiind necesara oprirea motorului si repunerea in miscare dupa o anumita perioada de timp.
In data de 12.08.2022,in timp ce autoturismul circula pe ruta Garana - Resita in localitatea Valiug, toti senzorii martori sau aprins , pe display s-au rulat toate defectiuniile posibile(mesaje verifica vehicul, verifica injectie, verifica sistem poluare), de data aceasta ele devenind realitate, astfel sistemul de directie nu mai functiona, sistemul de oprire Start/Stop nu mai functiona astfel ca motorul nu s a mai oprit si a inceput sa genereze un aer supraincalzit existand un pericol real de a lua foc, element care pune in pericol viata persoanelor aflate in autoturism.Motorul s-a oprit abia la deconectarea bateriei si autoturismul a fost transportat pe platforma la service Auto Group S.R.L din Resita.
Personalul acestui service a depus eforturi pentru a identifica defectiunea sub coordonarea directa si permanenta a specialistilor de la Automobile Dacia S.A.La sugestia acestora dupa 1 luna de zile a fost inlocuit aparatul de radio(care are si alte optiuni:sistem navigatie GPS,camera multiview,camera video la asistenta la parcarea cu spatele, sistem bluetooth,media display) insa defectiunea nu a disparut in timp ce s-a circulat pe un sector de drum format din piatra cubica, senzorii s-au reaprins ruland aceleasi mesaje privind defectiunile, acest lucru a fost constatat direct de catre reprezentant service Autogroup S.R.L si a fost reluata activitatea de identificare a defectiunii. Aceleasi demersuri se fac si in prezent deoarece Automobile Dacia SA. la solicitarea repetata a unitatii service Autogroup S.R.L, a refuzat sa trimita Asistenta tehnica sugerand sa se descurce.
Desi am solicitat sprijin la Automobile Dacia S.A. prin Vocea Clientului dar si prin scrisoare directa catre directorul uzinei Dacia(avem confirmarea de primire a scrisorii),acestia ne-au ignorat si umilit desi viata noastra a fost pusa in pericol si nu ne-au contactat in legatura cu aspectele sesizate.
Din data de 12.08.2022 si pana astazi 13.10.2022 nu ni s-a pus la dispozitie un autoturism cu care sa circulam si nici nu ni s-a comunicat o estimare a periodei in care poate fi reparata masina iar in caz contrar inlocuirea acesteia.
Precizam ca masina este in perioada de garantie si are putin peste 50000 km.
CU CE AM GRESIT OARE CA AM CUMPARAT UN AUTOTURISM FABRICAT IN ROMANIA, PENTRU CA L-AM CUMPARAT DIN ROMANIA SI NU DIN GERMANIA?
Va continua.