Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire la a 3a cheie - Sandero II 2013 1,2 GPL
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
xxgeoxx
Buna seara, am nevoie de ajutorul dvs...
Am urmatoarea problema: cu motorul rece (dupa 1-2-3 zile de stationare), la pornire, motorul porneste (chiar foarte repede uneori), se aprinde amestecul, ar nu tine ralantiul si moare. La a 2a cheie, uneori la a 3a, reusesc sa tin motorul pornit din acceleratie. Dupa aprox 1 min de functionare, pe benzina evident, ramane (aparent) stabil in functionare. Daca mai pornesc de 10 ori apoi motorul, porneste fara probleme (cu motorul cald adica).
Am pus un cititor de erori, apare eroarea: P0170 - 07E8 - Fuel Trim Bank 1.
Mentionez ca am schimbat fise + bujii + bobina.
Ce ar putea fi?
Gil26
Eroarea P0170 = Fuel Trim Bank 1 este una generica citita cu un tester multimarca, este generala (si des intalnita mai ales la motoarele cu GPL iar ca efecte sunt si cele descrise de tine inclusiv ca "moare motorul", dar nu numai) si poate avea mai multe potentiale cauze, majoritatea legate de raportul aer-combustibil ex. ulei motor saturat cu combustibil, scurgeri de aer\vid ex la garniturile galeriei de admisie sau furtunul de alimentare cu aer, contaminare cu ulei in conectorul MAF ori senzorului oxigen (sau acesti senzori defecti), bobinele de aprindere, senzorul ax cu came, ori regulatorul de presiune, etc...(iar informatii despre toate acestea gasesti si pe acest forum)
Tinand cont ca ai si GPL as sugera o diagnoza cu un tester dedicat (preferabil CLiP) si analizati parametri aferenti din injectie, vazute si eroarea \erorile DTCxxxxx care sunt mai exacte, etc....

PS: sau poate ceilalti colegi iti vor raspunde mai concret.
einstein1984
da, mergi la unu cu tester care poate reseta adaptivi de injectie. Apoi, pt ca e schimbare de sezon, consuma toata benzina din rezervor si pune proaspata, emrgi acteva zeci de km cu ea pe benzina dupa resetul de adaptivi.
Apoi vezi sa ai si jocul la supape facut, mai ales la motorul asta o ia razna pe gpl si ar trebui verificat macar la 2 revizii sau 30-40k km.
DFA
QUOTE(xxgeoxx @ 31 Oct 2022, 20:43)
Ce ar putea fi?
*


Probabil este benzina veche!

Consumă cât poți din ea.
Pune proaspătă.
Continuă să consumi noul amestec niște km buni.
Abia după asta mergi pe GPL.
xxgeoxx
QUOTE(DFA @ 1 Nov 2022, 09:59)
Probabil este benzina veche! Continuă să consumi noul amestec niște km buni.
Abia după asta mergi pe GPL.
*


Nu cred ca este cauza benzina... Nu este foarte veche, si, mai rar, porneste si la prima cheie...
einstein1984
chiar daca nu scrie pe pompa, cand vine frigul benzina are o formula mai volatila decat vara.
DFA
QUOTE(xxgeoxx @ 1 Nov 2022, 11:07)
Nu cred ca este cauza benzina...
*


Costă mult să testezi?

1. Consumă cât poți de mult din cea veche.
2. Pune proaspătă.
3. Continuă să consumi noul amestec niște km buni.
4. Abia după asta mergi pe GPL.

QUOTE(xxgeoxx @ 1 Nov 2022, 11:07)
Nu este foarte veche, .......
*


Sunt suficiente 50-60 de zile de "vechime" ca benzina să înceapă să facă figuri...
Cu cât ai mai puțină în rezervor, cu atât e mai rapid procesul.


QUOTE(xxgeoxx @ 1 Nov 2022, 11:07)
....., mai rar, porneste si la prima cheie...
*


Da, exact așa se poate comporta, nu mereu face figuri.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.