Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2022 Duster 1.0 TCe EcoG Șobi-Gri aka Gris-Comete!
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
#Dino
Deschid jurnal pentru masina din titlu. Am rezervat-o si astept sa se finalizeze procedura referitoare la voucherele Rabla. Nivel de echipare Comfort + scaune incalzite fata. Livrare din stoc. Nu am facut drive test inainte cu aceasta versiune insa am urmarit toate clipurile de pe Youtube. Am tot condus Duster II dar cu 1.5 dci 110 Cp 4x4. Sunt constient de diferente, adica nu ma astept la aceleasi performante, insa o sa ma bucur de noua tableta integrata in bord. Tic-tac-tic-tac-tic-tac
marksman
Mulți kmp fără probleme! Care a fost prețul final? Ai făcut drive test cu motorizarea asta? Cum se simte motorul de 1.0 pe Duster?
Laurentziu83
Nu isi ia nimeni Duster sa faca liniute cu el.

Mai importante mi se par reprizele, ca avem multe drumuri aglomerate cu o banda pe sens.
cj98czh
Extraurban ... este racheta .. ce mai .. in oras sunt convins ca se descurca onorabil, dar inafara este moartea pasiunii ... dar cum fiecare isi cumpara fix ce doreste si ce crede ca i se potriveste si cum omul nu a fost interesat deloc de sfaturile noastre si este normal ca sunt banii lui .. eu iti doresc sa te duca unde vrei tu fara nici o problema si sa te bucuri de ea!
GIC
Fiecare isi alege ceea considera ca i se potriveste. Poate va circula majoritar in localitate si atunci e o alegere buna. Pe autostrazi iarasi nu vad probleme. Extraurban, in depasiri, daca schimbi o treapta sau doua in jos si ii dai catre 4500-5000 rpm nu cred ca nu se descurca.
Loganul meu vechi, de 75 CP, a vazut de multe ori 5000+ in depasiri si nu am avut probleme. Roverul suna magnific peste 6000rpm (limitarea e la 6800, cand in treapta a II-a e cam la 100km/h). Dusterul actual e automat asa ca il las pe el sa hotarasca cand schimba.
eviltuning
Multi km fara probleme smile.gif
Interesant totusi ca e mai rapida pe GPL
rue
Se va descurca mașina. Are altfel etajarea celor 6 trepte și va fi mai turata la Loganul la 130, Logan ce are sub 2900 rpms.
Consumul pe gaz poate fi la 7 la mers domol extraurban, genul 100-110.
Turbo cu 100 cp vor ajuta mai bine decât era 1.4 pe vechiul Logan.
Am testat acum aproape 2 ani Captura cu acel motor și până la 110 cutia a ajutat suficient, mai ales că și la Dacia motorul acum e mult mai antifonat și nu te obsedează că se aude turația.
#Dino
Eu cred ca o sa ma descurc cu 1.0 TCe, acum am un M3 1.6 16v 110 cai si inainte am avut un Logan 1.4 75 cai. Ramane de vazut daca asteptarile mele sunt realiste sau nu.

Referitor la turatii si viteza afisata bord, in tr. 6 (sursa: Youtube)

[attachmentid=1628143827] [attachmentid=1628143828] [attachmentid=1628143829] [attachmentid=1628143830]

Am gasit si o prezentare a unui model identic de la un dealer din Germanica

https://www.youtube.com/watch?v=zkl9YLUs2SM...el=CarReviewsEU
stolniceanulucian
Sa fie intr_un ceas bun achiziția.
GPL este alegere foarte buna.

Mie imi place cum arata Duster.
Orice ar fi sa nu ii pui accesorii cromate.
#Dino
Multumesc, intr-adevar asa zic si eu ”sa fie intr-un ceas bun”. Nu am de gand sa i fac modificari la exterior, barele vopsite argintiu pe Prestige nu imi plac.
#Dino
Ce am in plan pe termen scurt:
- cotiera - nu am studiat
- folie geamuri - inca ma mai gandesc la transparenta, la actuala masina am pus 90% pe spate si noaptea e cam greu cu parcarea in locuri intunecate/cu spatele
- covorase ACESTEA sau ACESTEA
- Protectie portbagaj
Bicicleta galbena
Multi kmp fara probleme!
Cotiera si protectia portbagaj sunt obligatorii pentru mine, si le recomand oricui.
Ai insa senzori parcare si camera, de ce ar fi o problema parcarea cu spatele?
Bogladen
Am condus motorizarea asta pe Jogger. Presupun ca are greutate asemanatoare cu Dusterul. Intr-adevar am mers doar doua persoane dar am mers cu AC pornit si motorasul isi facea treaba, mi-a placut cum e etajata cutia in 6 trepte.
IRONICK
Are etajare de diesel, este ok.
IRONICK
Cutie de 6 trepte cu etajare finala de diesel in 5 trepte (de putere mica, pana in 85cp).
#Dino
La mijlocul saptamanii trecute am ridicat-o. Cu ceva insistente referitor la livrare. Desi era platita integral, cei de la dealer probabil sperau sa o livreze in decembrie. Am facut deja 650 km, circa 100 prin Bucuresti si un drum la mare in weekend (vremea nu a fost buna de plaja). Momentan incerc sa ma obisnuiesc cu ea, e diferita de Megane ca si pozitie de condus, comportament. Am schimbat anvelopele de vara cu care a venit cu all-season pe 16, desi initial jantele nu-mi placeau (in poze) pe masina mi se pare ca arata OK. Sunt incantat de faptul ca are LED pe faza scurta, este chiar super! Ca si dinamica, sunt multumit de felul in care se misca/accelereaza, insa am constatat ca percep altfel viteza in ea fata de megane. Sistemul Android Auto este excelent, are 2 prize USB față + bricheta, nu am primit nici mai mult nici mai putin fata de ceea ce ma asteptam.
axabrt
Cum se simte fata de.megane?
Ar trebui sa accelereze mai repede fiind mai ușoară dar sa fie mai instabilă tot din același motiv. Așa i?
cj98czh
QUOTE(axabrt @ 29 Nov 2022, 10:20)
Ar trebui sa accelereze mai repede fiind mai ușoară dar sa fie mai instabilă tot din același motiv. Așa i?
*



duster este mai greu cu vreo 80 de kg decat megane-ul ..
#Dino
QUOTE(axabrt @ 29 Nov 2022, 11:20)
Cum se simte fata de.megane?
Ar trebui sa accelereze mai repede fiind mai ușoară dar sa fie mai instabilă tot din același motiv. Așa i?
*



Cam asa este, se misca mai bine pe accelerare, insa am remarcat ca percep altfel viteza (pare mai mare).
IRONICK
In primul rand esti mai sus ...
marksman
M-am dat cu Dusterul la 140 și nu pot spune că am simțit vreo nesiguranță, în afară de a rămâne fără benzină (bea ca porcu' la viteze de autostradă, dCi-ul lua 8, la 1.3 parcă, am văzut 10 - atât ia Mazda aproape de Vmax).
bmwh548
Eu unul am mers foarte relaxat cu +140 cu Prafstarul. Ce-i drept, la viteza aia nu ma apuc de jonglat cu sticlele, dar fiecare cu pasiunea lui.
gabize
Depinde pe unde mergi.
Că pe o autostradă hârtie și dreaptă, orice mașină fără probleme tehnice se simte sigură la 140. Evident, să poată atinge viteza aia în condiții rezonabile, nu la limita-limitei.
#Dino
QUOTE(Laurentziu83 @ 29 Nov 2022, 15:01)
Si mai instabil; cu Megane la 140 desfaci o sticla de suc, la Duster iti cam transpira mainile pe volan. Dar asta e, la Duster cand parchezi dai in fata pana atingi bordura cu roata, la Megane o cam atingi cu bara.
*



Voi reveni cu info dupa ce trec de primii 2000 km. insa nu cred ca este instabila la 140. Am postat pe pagina anterioara filmare de pe YT cu turatia/consumul la diverse viteze.
axabrt
Am mers și eu oarecum cu mașini la care direcția tinde să se ducă pe imperfecțiunile drumului în toate părțile. Dar e valabil doar pentru cauciucuri cu balonul mic și rigide, gen reinforced sau runflat.
Dacia 1300 și alte mașini nu fac asta deoarece daca mi aduc aminte Dacia a ea balonul de 65 la anvelopa. De aia era și mult mai confortabila la gropi sau denivelări mici de puteai sa desfaci o sticla de suc, dar la prima curba îl cam vărsai pe tine
Bicicleta galbena
Nu stiu cum sta Gusteru' pe autostrada comparativ cu meganu', , dar n-am fire de par in cap (si nu sunt chel!) cate m-au depasit cu 140-50-60...



einstein1984
dusteru 4X2 are seminidependenta pe spate, dar se tine ok pe drum. Si la 140.
GIC
QUOTE(marksman @ 29 Nov 2022, 14:24)
M-am dat cu Dusterul la 140 și nu pot spune că am simțit vreo nesiguranță, în afară de a rămâne fără benzină (bea ca porcu' la viteze de autostradă, dCi-ul lua 8, la 1.3 parcă, am văzut 10 - atât ia Mazda aproape de Vmax).
*


Nu va mai speriati asa de consum. Masina din semnatura, Oradea - Venetia si retur, aprox 90% austostrada, mers legal.
La dus, am prins in aproape toata Slovenia vant puternic din fata. Media era de 7,8 dar si-a revenit apoi.
#Dino
O venit dupa jumatatea lunii noiembrie. Am ajuns pe la 2000 km, inca ne obisnuim unul cu celalalt.

[attachmentid=1628145826]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.