QUOTE(torquemada @ 25 Nov 2022, 15:05)
Din câte mașini mi-au trecut prin mână, nu am văzut Logan II 1,5 dCi fără debitmetru indiferent de 75CP sau 90CP
Ca exemplificare poză (cu debitmetru) din articol de pe vremea SL10 (Serie Limitată 10ani, motorizare de doar 75CP 1,2 benzină sau 1,5 dCi)
sursa aici
https://www.automarket.ro/test-drive/dacia-...-dci-57310.htmlQUOTE(tatabobu @ 25 Nov 2022, 15:08)
Da-n cartea de identitate și in talon nu mai e trecută puterea maxima a motorului?
QUOTE(Gil26 @ 26 Nov 2022, 13:20)
Referitor la normele de poluare UE este putin si cu dus-intors, dar sa "volanesti" cu placere si sanatos masina, chiar daca are 75CP cred ca motorul 1.5 dCi este unul OK pentru Sandero mai ales daca a fost\este si bine "intretinut", desigur insa ca depinde si cat de "grea este talpa" (ex eu cu gioarsa din semnatura sunt multumit de cei 90CP chiar daca la inceput cochetam si cu un cip-cirip tuning, acum nu imi trebuie mai mult).
As aprecia sincer daca revii cu detalii (o poza sau scris) despre debitmetrul de aer, nici eu nu stiu vreun K9K612 pe X52 fara el pana acum, iar daca tot s-a discutat despre asta cred ca este bine de clarificat.
Multumesc anticipat si toate cele bune!
Hello again guys, uite aici pozele dupa cum am promis, dupa cum puteti observa, nicaieri in acte nu scrie KW sau HP masinii.
Fun stuff about cars, in MD nu avem taxa anuala pe baza de motor, dar masinile de obicei sunt mai scumpe din cauza inmatricularii, se plateste o taxa in momentul in care vrei sa inscri masina cu numere MD, in dependenta de vechimea si CM3 a motorului, de exemplu, pentru un 0.9TCE din 2013, platesti cam 700-800 euro, dar pentru masina mea, 1.5DCI, 2013, trebuie sa achit cam 1500 euro, plus minus, respectiv, in MD masina mea (Sandero 2- 2013, 1.5DCI), a costat 5200 euro, ce parere aveti?