Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna Coupe
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
radugns
Salut,

Vreau sa deschid un topic inca de la inceput, ca altfel dupa 6 ani de cand am clio-ul multe esentiale s-au pierdut.
Am gasit o laguna coupe cu motorul in portbagaj, desfacut si partial reconditionat (bloc camasuit, chiulasa rectificata, supape noi etc). Masina din pacate a stat ceva timp, mi-ar fi placut sa o iau si sa o desfac singur, dar asta a fost si am luat-o.
Deocamdata sunt la faza de a reface sau a cumpara motor cu totul, sa fac un rebuild nu ar fi asa greu, ma gandesc ca e un motor foarte simplu si l-as putea asambla singur acasa, scule mai am si eu.

Masina este complet stoc acuma, mai putin arcurile care normal ca au fost schimbate. Ca si planuri odata cu motorul, este sa reconditionez instalatia de gpl care este pe masina, sa pun frane fata de megane 3 rs, sa montez intercooler de megane 3rs si sa pun interiorul maro de piele.

Pe viitor voi instala si Rlink2, kitul exterior de lip/prag si farurile facelift.

Raman cu atat pentru azi, recin cu si mai multe poze, ma bate telefonul sa fac upload.
einstein1984
Vezi ca rezervorul de gpl expira in 10 ani. SI motorul de launa turbo desi din sepcificatii u ai crede, are o gramada de anexe diferite de alea de megane RS (admisie, injectoare etc)
radugns
Salut.
Butelia nu are inca 10 ani, e abia la jumatate. Injectoarele difera si admisia, dar cam atat. Intern este precum megane 230 sau facelift, intrucat pistoanele sunt cele noj din el pentru ca e seria boua.
Deci rezista cel 260 270 cp in starea lui, cu injectoarele de megane 2.
einstein1984
cica o pompa de ulei de megane 3RS nu e o idee rea. Si eventual o modina mai mare, ca si la 200 de cai cam incinge uleiul, cu GPL are sanse si mai mari sa faca asta.
problema e insa si cutia pK6 ca o sa sufere in primele 2 trepte.
Dar multi kmp fara probleme si rebuild fara probleme.
Ov
QUOTE(radugns @ 20 Dec 2022, 22:33)
ma bate telefonul sa fac upload.
*



e o limita de dimensiune la upload-ul pozelor pe forum, probabil de aia nu-ti merge wink.gif
radugns
QUOTE(einstein1984 @ 21 Dec 2022, 14:49)
cica o pompa de ulei de megane 3RS nu e o idee rea. Si eventual o modina mai mare, ca si la 200 de cai cam incinge uleiul, cu GPL are sanse si mai mari sa faca asta.
problema e insa si cutia pK6 ca o sa sufere in primele 2 trepte.
Dar multi kmp fara probleme si rebuild fara probleme.
*


Multumesc frumos. Pompa de ulei voiam sa o schimb, cea de megane 3 oricum e singura ce vine in termen omenesc.
Voi face ceva update si la termoflot, deocamdata am luat turbina de la reconditionat/hibridizat si urmeaza sa pregatesc usor terenul.
La cutie, deocamdata merg cu ea, dar pe viitor pun cea de 275 cu lsd, ar trebui sa fie un upgrade placut.
Deocamdata au venit etrierii noi pe fata si spate, si raman la setupul cu brembo de megane 4 280 pe fata.
Mersi!
psychoo
Cel mai simplu mod sa scapi de limita site-ului la upload de fisiere este sa faci screenshot la poza si urci screenshot-ul deoarece este mai mic ca dimensiune decat poza originala.
Filip
Una din cele mai frumoase masini! Pe cat posibil as recomanda reparatia motorului original, sa ramana ca din fabrica. Masinile cu motoare schimbate isi pierd din valoare.
axabrt
Aide și tu felipe. Îți dai seama ce valoare de colecție are aceasta laguna?
In fond ai putea avea dreptate. Daca o scădere valoarea , ajunge cu minus adică bagi bani in ea mai mulți decât ai lua pe ea. Oricum tu ai experimentat cu asta.
radugns
QUOTE(Filip @ 22 Dec 2022, 00:14)
Una din cele mai frumoase masini! Pe cat posibil as recomanda reparatia motorului original, sa ramana ca din fabrica. Masinile cu motoare schimbate isi pierd din valoare.
*



Multumesc! Cu motorul original e putin mai problematic ca el a fost camasuit,el fiind fara camasi. Nu este neaparat o tragedie,dar l-as reface si depozita in caz ca vreodata trebuie cel original,dar cam atat din pacate.
Am gasit si altul tot de laguna, km putini, pe care il consider mai rezonabil pe termen lung.

QUOTE(axabrt @ 22 Dec 2022, 08:25)
Aide și tu felipe. Îți dai seama ce valoare de colecție are aceasta laguna?
In fond ai putea avea dreptate. Daca o scădere valoarea , ajunge cu minus adică bagi bani in ea mai mulți decât ai lua pe ea. Oricum tu ai experimentat cu asta.
*



Masina a venit ca o placere pentru mine sa mai lucrez. Nu iese nimic, asta e, viata merge inainte.
eviltuning
Sa te bucuri de ea si multi km fara probleme tongue.gif

Interiorul a fost si el livrat cu succes laugh.gif
[attachmentid=1628145232]
radugns
Au ajuns si etrierii pentru Laguna. Ca placute voi folosi ds2500 si discuri ebc usr. Am folosit combinatia pe mai multe masini si mi-a placut.
dr_mKe
Probeaza intai sa vezi daca-ti merg injectoarele pe galeria de admisie, pentru ca varianta de 204 cp are multe ciudatenii, dupa cum am aflat si eu.

Spor la treaba ! tongue.gif
radugns
QUOTE(dr_mKe @ 30 Dec 2022, 12:41)
Probeaza intai sa vezi daca-ti merg injectoarele pe galeria de admisie, pentru ca varianta de 204 cp are multe ciudatenii, dupa cum am aflat si eu.

Spor la treaba  !  tongue.gif
*



Multumesc!
Voi refolosi tot ce pot cum a venit masina, iar dupa ce ii fac rarul pun franele de megane 4 rs si fac retrofit la rlink 2.
Singurul plan e sa mearga toate ok la motor, ca dotarj tot ce am probat merge bine prin interior, geamuri, oglinzi etc.
radugns
Salut, an nou fericit!
In cele din urma, am decis sa iau un alt motor si sa pastrez cel original pentru a il face forjat, avand deja piesele de la motorul de Clio.

Cu ocazia asta, am inceput sa pregatesc accesoriile, bucuria a fost sa vad ca alternatorul e nou, electromotorul arata foarte bine si trebuie sa vad doar cu compresorul de AC ce fac, fiind intr-o stare proasta (a fost uitat o vreme afara).

Am ramas surprins ca toate piesele ce au venit cu masina sunt bune, anume:
Kit distributie
Kit accesori
Prezone chiulasa
Pompa apa

Totodata am dus scaunul sofer la refacut si restul la curatat, sa ramana interiorul bej frumos, fiind si destul de rar din ce am vazut.
Filip
La multi ani si spor cu proiectul! Ma bucur ca ai decis sa pastrezi si motorul original!
radugns
QUOTE(Filip @ 2 Jan 2023, 17:37)
La multi ani si spor cu proiectul! Ma bucur ca ai decis sa pastrezi si motorul original!
*


Da, este seria lui, faptul ca va fi pe 83mm forjat, nu stie nimeni, pastrez acelasi raport de compresie, va functiona ca unul original.

Multumesc!
Muttley
Doar zic, desi sunt ferm convins ca stii.
Forjatele au coeficient de dilatare mult mai mare, deci piston to wall clearance imens, care da bataie la rece, uzura camasa, chestii.
Are tot sensul la dublarea puterii, ca nah, e cu compromisuri prin definitie. Dar la un motor stock, n-as pune forjate nici sa le primesc gratis.
radugns
QUOTE(Muttley @ 3 Jan 2023, 00:03)
Doar zic, desi sunt ferm convins ca stii.
Forjatele au coeficient de dilatare mult mai mare, deci piston to wall clearance imens, care da bataie la rece, uzura camasa, chestii.
Are tot sensul la dublarea puterii, ca nah, e cu compromisuri prin definitie. Dar la un motor stock, n-as pune forjate nici sa le primesc gratis.
*


Salut
Voi merge totusi pe 4032 ca aliaj uinde toleranta daca este de 7 sutimi intre piston si camasa. Motivul pentru care am ales, este sa pastrez blocul original, pentru ca pistoane cota de reparatie nu exista.
Daca gaseam sa iau orice stoc cu cota de reparatie, acelea erau, dar din pacate nu sunt.

Radu

3 Jan 2023, 14:24:
Ramane sa asamblez electromotorul si alternatorul cu rulmenti si bucsi noi si sa comand un compresor de AC nou, sa uit de problema lui, fiind si o persoana foarte rea de cald, nu vreau sa ma coc smile.gif)

A venit si traseul de ulei pentru turbo si racire si o poza cu scaunul, de altfel destul de comod.

Am facut si o verificare pentru frane, placutele vor acoperi in totalitate suprafata discului, lucru pe care nu-l am la Clio dupa conversie. Voi face furtunasele la comanda, nu am gasit pe Megane 3 originale sa cumpar sau Megane 2. Oricum asta va fi dupa RAR, caci trebuie si sa imi caut ceva jante cu ET mai mic, undeva la 37 cred ca vor acoperi cu brio franele in spatele lor.

Am programat si retrofitul la rlink 2 cu ceasuri de Espace full digitale, sper ca pana la final de februarie sa scot masina la o tura, sa reglez gazul. Cu ocazia asta am cumparat si un aparat de curatat cu ultra sonic sa mai imi usurez munca.

3 Jan 2023, 14:24:
...
radugns
Putina stabilitate si franare nu strica.
radugns
Am schimbat rulmentii in alternator, un strung fin la colector dupa ce am pus rulmentul si a venit si setul de perii la electromotor, plus ceva bucsi. Incep asamblarea lor si sapt viitoare astept sa vina motorul de la dezmembrari sa incep lucrul pe el.
radugns
Pentru ca sa fie mai usoara manufacturarea adaptorilor, am ramas sa folosesc doua saibe pe post de distantier intre etrier si adaptor. Cu un pas fin la surub, in cei 11mm strange "aproape" suficient.

Am terminat cu ocazia asta de montat accesoriile, ramanand pompa servo sa o schimb cu una de Duster la care sa ii schimb flansa, cum am facut si la Clio.

In weekend ajunge motorul si incep lucrul.
radugns
Am primit din spania si planetara scurta, a mea avea putin filetul uzat si am gasit alta cu km putini(teoretic) si ok la pret.
La planetara lunga am de inlocuit burduful interior, fiind ciupit. Ciudat e faptul ca in kitul de burduf, a venit si un arc, iar la cel de pe masina, nu a fost nici unul montat si nici nu pare sa aiba loc.
Intre timp am luat si cutia de la reconditionat, am dus-o degeaba, si m-am apucat sa pun accesoriile pe noul motor.
Cu alte cuvinte, am strans cam tot ce era necesar pentru a asambla si porni masina:)
radugns
Usor cu treaba buna, am terminat partea de cutie, planetare, ambreiaj. Va urma garnitura baie, U, simeringuri arbore, re etansare palier 1, garnituri arbori cu came, garnitura corp termostat si pompa de ulei noua.
Toate accesoriile sunt noi sau reconditionate, sa speram ca urmatorii 60mii km ii va rula fara interventii pana la urmatoarea distributie.
Noroc cu spania, astfel ambele planetare au 67mii km si arata impecabil.

20 Jan 2023, 22:04:
Insa nu sunt hotarat daca tin sau nu jantele...le-am aruncat si pe olx oricum.
radugns
Poza mai. "reala"
eviltuning
Usor, usor apar piesele.
Pune si niste poze cu coaja
radugns
Am sa pun poze si cu coaja, deocamdata mai greu sa ma organizes cu toate. Acum vreau sa ii pun distributia si sa inchid motorul.

Am tot zis ca nu schimb aia, ca nu schimb cealalta...dar pana la urma il fac ca la carte si cu putin noroc sat viitoare pun accesorii si il leg de girafa cu cutie cu tot.
radugns
Salut.

Stie cineva de unde pot achizitiona un carlig pentru laguna coupe?
einstein1984
https://www.boutique-accessoires-renault.fr...sans-outil.html macarreferinta o ieie de acolo si itrebi la dealerul reno, cred ca e facut de Westphalia
radugns
QUOTE(einstein1984 @ 30 Jan 2023, 08:36)
https://www.boutique-accessoires-renault.fr...sans-outil.html macarreferinta o ieie de acolo si itrebi la dealerul reno, cred ca e facut de Westphalia
*


Multumesc,
Am gasit in 3 parti de luat kitul original, dar nimeni nu are cuiul. Crezi ca am vreo sansa sa il gasesc separat?
einstein1984
doar carligul fara traversa doar pe olx, amazon etc, altfel nu cred ca il vinde cineva ca piesa de schimb. Dar de ce ai vrea asa ceva pe laguna coupe nu vreau sa aflu....
radugns
Am avut doar break inainte:)) asa ca am luat o remorcuta pentru a ma ajuta.

30 Jan 2023, 23:23:
Am terminat si cu planetara lunga, inlocuit burduf, vaselina si arc.
Maine ii fac distributia, pun bujiile noi si bobinele noi, sa inchei capitolul.

31 Jan 2023, 20:58:
Bun, continuam sa punem accesoriile si apoi cutia💪
ligrivis
Daca este pe gaz fereste-te sa o forjezi caci gazul arde cu temp. mai mari risti sa arzi garnitura de chiuloasa sau supapele. Cand vrei sa te dai la ea trece-o pe benzina , gazul este pentru mers economic la turatii rezonabile.
eviltuning
Daca e setata instalatia cu compensare de benzina, nu ar trebui sa fie vreo problema. La fel am si eu facut la acelasi motor
radugns
Am mai terminat un mic pas, din pacate timpul este extrem de limitat, familia s-a marit si mai prind noaptea cate o ora in garaj:).
Am montat prezoanele de evacuare, cu loctite 648 precum e manualul, montat termostat, montat bujii, pus bobine noi, schimbat termoflotul cu unul nisens.
Mi-am pastrat pentru urmatoarea noapte de pus galerie de evacuare si admisia. Posibil sa leg si turbina impreuna cu tur/retur si astfel am cam inchis motorul.
In weekend mi-am propus sa asamblez girafa si sa prind motorul sa ma ocup de ambreiaj si cutie. Stie cineva daca este ceva special de facut cu placa presiune? Tot aud de auto reglaj, arcuri de reglaj, blocatoare si naiba stie. Eu imi fac pe strung o piesa de centrare si i-as da bataie direct...

7 Feb 2023, 19:58:
Maine admisia:)
florin1310
Ce se mai aude de laguna, e pe roti, a iesit din garaj? smile.gif 04.gif
radugns
Salut!

Timpul e destul de limitat, nu reusesc multe sa fac, in schimb am terminat de pus cutia pe motor, distributie, ambreiaj, volant, simeringuri etc si urmeaza sa dau jos botul sa le montez.

Revin deseara cu noi poze si detalii.

Multumesc
eviltuning
Mult a fost, putin a mai ramas smile.gif
eviltuning
Salut!

Am sa scriu eu pentru fratele Radu aici deoarece el intra mai rar si e cam prins cu timpul happy.gif

In weendul acesta prelungit am venit pana la el pentru al ajuta sa puna motorul pe masina. Intre timp pana sa ajung eu s-a ocupat de toata mecanica masinii. A schimbat urmatoarele, arcuri si amortizoare fata-spate (pentru arcuri s-a ales h&r, iar pentru amortizoare KYB cum vin si pe origine), brate noi oem, bilete directie oem, capete de bara meyle HD, la fel si bieletele de la bara stabilizatoare, bineinteles ca nu au scapat si bucsile de la bara stabilizatoare care au fost oem. Pe spate a luat bucsile de la punte oem, iar pentru cea de la 4 Control din poliuretan. Bieletele de la 4 control de pe spate au fost si ele schimbate cu unele noi.
Pentru partea de franare s-a optat pentru discuri brembo. Din ce imi aduc aminte placutele sunt oem si fata si spate. Etrierii erau si ei putin obositi asa ca pe fata s-a facut upgrade la cei brembo de megane 4 rs, iar pe spate a pus unii noi ate.
[attachmentid=1628149017] [attachmentid=1628149018] [attachmentid=1628149019] [attachmentid=1628149020]

Acum legat de partea de motor a mers cam asa. In 2 zile am reusit, sa demontam botul, sa etichetam fiecare surub, sa refacem instalatia de gaz (reductor schimbat deoarece cel vechi zici ca era scos de pe fundul oceanului, furtune de apa si gpl si bineinteles filtrele.
In prima zi a fost dedicata, curateniei si aranjarii, apoi a doua urmand sa punem motorul, sa asezam instalatia electrica, conductele de apa si revizuim instalatia de gpl.
Dupa ce a fost toate montate la loc, am pornit motorul dar pentru o perioada foarte scurta, deoarece am constat ca radiatorul de apa este spart si nu am vrut sa riscam sa stricam motorul.
[attachmentid=1628149021] [attachmentid=1628149022] [attachmentid=1628149023] [attachmentid=1628149024] [attachmentid=1628149025] [attachmentid=1628149026] [attachmentid=1628149027] [attachmentid=1628149028] [attachmentid=1628149029]

In perioada urmatoare ce va urma se vor remedia si lucrurile ce au ramas. O sa va mai tina proprietarul la curent si o sa mai puna si el ceva poze cand mai are mai mult timp
radugns
Salut

Multumesc de ajutor @eviltuning!

Am reusit sa mai strang niste piese pentru asamblarea masinii. Cel mai aiurea a fost intercoolerul, pe care l-am comandat nou, un brand ok, dar nu potrivea, cotele de la cuple erau prea mari.
Am reusit dupa multe cautari sa gasesc oem, impreuna cu radiatorul de apa si clima. Practic am ajuns toate radiatoarele sa fie noi...

Cu greu, am renuntat la retrofitul de rlink2 si ceasuri digitale din cauza "vechimii" masinii, astfel am ales si eu sa merg pe varianta clasica, rlink1 sj ceasuri de latitude. Un challenge mare a fost sa le gasesc de benzina, fara a mai comanda din Korea. Am gasit ceva acceptabil, nu ceea ce voiam, dar nu departe de adevar (nu este pana la 270 kilometrajul)

Totodata am reusit sa reconditionez farurile la bma in iasi, rezultatul fiind unul pe masura si un chrome delete.

Multe au fost, inca multe au ramas, dar pe masura ce mai reusesc sa fac 2 3 chestii, mai pot taia de pe lista.

20 May 2023, 12:53:
...
radugns
Salut,

A mai trecut o perioada de timp, insa fara multa activitate la Laguna. Totusi, acuma am si masina de familie, o Toyota Corolla 2023 hybrid, deci sper ca pentru 6 ani cat are garantia sa fie drumurile linistite fara batai de cap. Dupa fail-ul pe care l-am luat cu Megane 4 GT, o masina destul de proasta, insa sa zicem ca este ieftinuta (sau a fost), am facut un efort pentru a lua ceva nou cu garantie cat mai buna (6ani si 200mii km) si a nu avea griji suplimentare in concedii, in excursii cu bebele samd.
[attachmentid=1628150592]

Bun, destul cu masinile fara suflet, pe langa Alex care a fost mereu prezent si m-a ajutat, l-am mai avut pe catel cu mine
[attachmentid=1628150599]

Am reusit sa pun piese si piese pe Laguna, de la radiatorare, la coliere si furtune. Am luat radiator de apa oem, tot ce a venit pe aftermarket au fost sparte, ciobite, si am luat si returnat peste 6 bucati, intercoolerul (stoc momentan) a fost cumparat tot oem, nrf-ul spre exemplu a venit cu cotele de la cuple usor diferite, 0.3mm mai mari, si efectiv nu se mufau, iar la condensor am ramas pe NRF pentru ca Behr care este oem vine fara suportii de prindere. Asa ca la final am facut un sandwich de toti banii si l-am pus sus. Am ramas placut surprins sa vad cum se clipseaza toate si cum vin la locul lor, peste asteptarile mele.

Urmatorul pas a fost "reconditionarea" pe sub carenajele fata, unde am curatat eventualele urme de rugina, aplicat grund, aplicat vopsea si la final ceara. Operatiunea a fost facuta mai mult din ambitie, masina arata foarte bine la acest capitol, plus ca am ramas linistit cand am scos toate componentele din bot originale, inclusiv intercooler si radiator de AC erau ale masinii, carenaje, scuturi, faruri capota etc.

Usor usor am montat plasticusuri, carenaje, mici detalii care trebuie sa fie pentru a arata totul bine si la locul lor si am aerisit franele, ambreiajul, completat lichide si pornit motorul pentru a se incalzi si aerisi sistemul de racire.

Am reusit sa reconditionez interiorul, sa retapitez scaunul sofer unde era uzat si sa il montez. Trebuie sa recunosc ca interiorul bej inchis ii ofera putina culoare in sensul bun.
[attachmentid=1628150601] [attachmentid=1628150607]

In momentul de fata masina este aproape completa, au ramas putine de facut dpdv tehnic si urmeaza sa fac programarea la RAR.

Ca un sumar, pentru ca unele chestii pe care nu le-am mai detaliat

Pe partea de franare:
Am rezolvat cu adaptorii fata pentru franele Brembo de megane 4 rs si placutele de pe megane 4 trophy (care par a fi ds2500). Furtunasele de frana au fost unele stock de laguna, dar sertizat un banjo pe ele, astfel arata originale si clipseaza frumos pe amortizor.
Pe spate am luat etrieri noi Ate si placutele ce vin in cutia producatorului.
Impreuna cu cele mentionate, am pus rulmenti fata noi si discuri fata spate Brembo HC.
[attachmentid=1628150593] [attachmentid=1628150608] [attachmentid=1628150604]

Pe partea de suspensie:
Aici nimic nu este deosebit, am luat doar amortizoare fata spate KYB si arcuri HR, au fost singurele arcuri sport care erau acceptate pentru 4control, singurele din cele de calitate.
Totodata am pus si flanse si rulmenti noi plus o curatare a oalelor de amortizor interior/exterior.
Pe fata am reusit sa schimb si bratele cu unele oem, bielete si capete de bara Meyle HD si sa revizuiesc caseta de directie.

Pe partea de motor:
Ca si intern motor am pus pompa ulei noua cu patina si lant, simeringurile de la distributie si volant, garniturile de la distributie, de la baia de ulei (plus silicon la baie), garnitura de la epurator (desi vine de fabrica fara) si simeringuri axe.
Ca accesorii, am pus distributie noua oem, dar cu intinzator Ina, kit accesorii Ina si curea Gates, un miez nou la turbina, un compresor AC valeo factory refurbished, un alternator valeo factory refurbished insa era de cativa ani si dupa o spalara cu brake cleaner a trebuit sa schimb rulmentii:))), un set de perii la electromotor si rulment, un kit de montaj pentru turbo, o galerie de megane 3 rs pentru ca originala era putin tensionata si trebuia rectificata, o garnitura de la clapeta de acceleratie (f**king 100lei un oring), niste suporti motor ca tot are 4 si un ambreiaj nou cu volant si kit oem. Cel putin in teorie 60mii km sunt linistit.
[attachmentid=1628150594] [attachmentid=1628150595] [attachmentid=1628150596] [attachmentid=1628150597] [attachmentid=1628150603][attachmentid=1628150605] [attachmentid=1628150602] [attachmentid=1628150606] [attachmentid=1628150610] [attachmentid=1628150609]

A mai ramas de lucrat putin pe spate, am luat bucsile de punte noi si o presa dedicata, bieletele del a 4 control, una dintre ele nu a ajuns, sper ca anul acesta sa vina smile.gif), bucsa de poliuretan la 4 control si sa curat suportul de prindere de la frana de mana electrica, rugineste destul de tare si este folosit si ca masa pentru 4 control si mai face probleme. Dupa schimbarea lor, teoretic toata mecanica este noua, de la prima la ultima bucsa.

Sigur am amestecat ordinea cronologica a faptelor, nu sunt asa prins de forumuri.

Deocamdata, suntem aici
[attachmentid=1628150611]
eviltuning
No, drumuri bune si spor in continuare smile.gif Faine mai sunt farurile cu fond negru smile.gif
radugns
Salut,

Am reusit sa imi fac RAR-ul astazi si sa imi omologhez, legal, arcurile sport si in curand si evacuarea Fox finala. Totodata pentru ca urma sa expire butelia de GPL, am pus una noua pentru ca vreau sa imi pun la punct instalatia, chiar daca nu sunt mare fan.
madhorsefuzzy
Frumos! Felicitari pentru munca. wink.gif
Muttley
Fox am si eu pe Ignis, si are 2 chestii notabile:
1) e silentioasa rau;
2) are certificat de conformitate europeana.
De ce ai omologat-o?
Si de curiozitate, i-au facut ceva deosebit, decibelmetru in conditii speciale, sau "la ureche"?

Iar arcurile sport omologate...? Pe bune?
radugns
QUOTE(madhorsefuzzy @ 14 Jul 2023, 22:50)
Frumos! Felicitari pentru munca. wink.gif
*


Multumesc frumos!

15 Jul 2023, 10:20:
QUOTE(Muttley @ 15 Jul 2023, 06:27)
Fox am si eu pe Ignis, si are 2 chestii notabile:
1) e silentioasa rau;
2) are certificat de conformitate europeana.
De ce ai omologat-o?
Si de curiozitate, i-au facut ceva deosebit, decibelmetru in conditii speciale, sau "la ureche"?

Iar arcurile sport omologate...? Pe bune?
*


Nu ma deranjeaza ca e silentioasa, vreau sa improspatez putin evacuarea. Vreau fox pentru certificatul de conformitate european.
Vreau sa o omologhez pentru linistea mea in cazul unui control. Deci inca nu este omologata sa zic asa.

Pentru arcuri a fost asa:
-hartiiile de provenienta si certificatul tuv din colet, plus ceva hartiuta galbena tot de la ei venita
-deviz montaj service autorizat
-vehiculul mentionat in tuv drept compatibil sa fie si cel pe care e montat (inclusiv motorizare sau echipare, cum a fost la mine GT Coupe)
-cerea ta pentru omologare respectiva
-sa fie vizibil codul de pe arcuri cu codul de pe tuv, se face filmare

Pentru evacuare se va face similar, certificat de conformitate pentru masina, sa fie motorizare echipare etc, montaj si deviz service autorizat rar, cererea si evident placuta de la evacuare sa fie pozata, si probabil se va face ceva test de decibeli, dar nu stiu sigur.

Intermediara nefiind o avere am luat-o noua, dar finala e prea scumpa originala vs Fox.
Cum ti se pare calitatea celei fox?
Muttley
Calitatea la Fox, cat ma pricep eu, e maxima. Ca orice evacuare AM cu pretentii. Nu-mi convine ca e silent, dar aia e. Si e usor mai grea decat OEM.

Totusi, prea-i pupam in dos. Are certificare CE, adio.
radugns
QUOTE(Muttley @ 15 Jul 2023, 11:44)
Calitatea la Fox, cat ma pricep eu, e maxima. Ca orice evacuare AM cu pretentii. Nu-mi convine ca e silent, dar aia e. Si e usor mai grea decat OEM.

Totusi, prea-i pupam in dos. Are certificare CE, adio.
*


Am inteles, multumesc.
Nu e pupat, adica angajatii n-au nici vina (sau nu toti)
Filip
QUOTE(Muttley @ 15 Jul 2023, 07:27)
Fox am si eu pe Ignis, si are 2 chestii notabile:
1) e silentioasa rau;
2) are certificat de conformitate europeana.
De ce ai omologat-o?
Si de curiozitate, i-au facut ceva deosebit, decibelmetru in conditii speciale, sau "la ureche"?

Iar arcurile sport omologate...? Pe bune?
*


Pe ideea asta - laguna mea a venit cu bobine Denso si acum am Beru, trebuie omologate?
einstein1984
pai modifica inaltimea masinii de exemplu, chestie care afecteaza de exemplu protectia oferita peitonilor in anumite cazuri daca coborarea e dincolo de anumite marime.
Desigur, sunt vreo 80 de domenii regelementare in ce priveste o masina de strada, e posibil ca mai sunt si altele la care nu ma gandesc care pot fi afectate de acest parametru.
PS ii zice sonometru
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.