Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Renault Espace 6 (2024)
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
mark``
In primavara acestui an vom vedea prezentat noul Renault Espace 6.

Lansarea lui pe piata va fi cu siguranta doar din 2024.

Pana acum avem cateva poze despre el.

Ce parere aveti?

Va fi mai scurt decat Espace 5.

Look total diferit se pare.

Va semana ft tare cu Austral.

Personal nu-mi place deloc. Austral ala e uratanie mare. Dar e doar parearea mea.

Poza cu masina din spate e defapt Austral dar seamana ft bine cu ce poze sunt pe net despre Espace 6.

Ultimele 2 poze sunt niste peak-uri cu Espace 6 real.
mircea_aq
Seamana pentru ca e un Australe cu 7 locuri.
Daca e sa fim cinstiti, Espace-ul clasic s-a cam oprit la a patra generatie. Deja de la generatia precedenta atu-urile de modularitate s-au cam topit.

Cu asta noua practic fac acelasi lucru ca si la Megane, recicleaza un nume care era asociat cu o anumita clasa si un anume tip de caroserie si il atribuie unui vehicul care nu mai are nicio legatura nici cu clasa, nici cu platforma respectiva.
La ambele ajustarea de platforma/clasa s-a facut in jos, iar ajustarea de pret va fi in sus.
Din pacate noul Espace vine exact cu aceleasi motorizari ca Austral, 1.33Tce cu CVT respectiv 1.2 in 3 cilindri, asta din urma va deveni emblema reno in urmatorii ani.

mark``
Cu Euro 7 nu mai pot astia sa scoata noxele si ajungem sa bagam pe SUV-uri motoare de trotineta. 1.2 pe Espace... o sa fie blana rau.
DFA
Downsizing-ul motoarelor a început prin 2010-2011.

Au trecut 12 ani de atunci.

Cât o să mai plângi după litraje mai mari?

Hai să depășim momentul.

Motoarele termice nu vor avea decât o singură evoluție: electrificare graduală.


--------------

Motorul termic folosit pentru mHEV va fi un motor de generație nouă, modular, Nissan HR12VDV de 1.2Litri în 3 cilindri asociat cu o baterie de 12V sau 48V (BSG 48V (Belt-driven Starter Generator)) dar și un Nissan HR15 de 1.5Litri în 4 cilindri asociat cu o baterie de 48V. Ambele combinații vor fi compatibile cu Euro7 (în vigoare din 2025, cel mai probabil).

Nissan HR12VDV va înlocui gradual sistemul E-TECH 1.6 care e acum prezent pe Clio V și Captur II.

Nissan HR15 va înlocui gradual 1.3 TCe.

În 2024-2025 vor fi active la Renault următoarele motorizări clasice și electrificate:

-bazate pe HR12VDV:
- 1.2 TCe
- 1.2 TCe mild hybrid 48V
- 1.2 TCe E-Tech full hybrid
- 1.2 TCe E-Tech PHEV


-bazate pe HR15:
- 1.5 TCe mild hybrid 48V
- 1.5 TCe E -Tech full hybrid
- 1.5 TCe E-Tech PHEV
torquemada
HR15 adică H4K 1498cm3 de pe Duster ph3(H79ph3) de India radmasa.gif
mircea_aq
@DFA,

Downsizing atata vreme cat isi atinge scopul, dar 1.2 in trei cilindri cu un cuplu total al sistemului de 205nm pe un vehicul de 1.7-1.8 tone nu are cum sa functioneze.

Apropo 1.5-ul in 4 cilindri bazat pe 1.2 a picat de vreun an jumate.
Motorizarile se rezuma la 1.2 in trei cilindri: 48V, 400HEV si la un moment dat si PHEV, asta din urma nu va fi disponibil la lansarea Espace-ului.
dizzy
Espace era Minivan;
Apoi a fost SUVoDUba
Acum e SUV castrat
marksman
Așa se întâmplă când mașinile sunt proiectate de contabili și de specialiști din marketing, în loc să fie proiectate de ingineri.
DFA
QUOTE(mircea_aq @ 27 Feb 2023, 11:33)
Downsizing atata vreme cat isi atinge scopul, dar 1.2 in trei cilindri cu un cuplu total al sistemului de 205nm pe un vehicul de 1.7-1.8 tone nu are cum sa functioneze.
*



Deci dintr-un amărât de 1.0 TCe 110 aka H5D se poate scoate 200N.m da' din HR12VDV mHEV nu se poate stoarce decât 205N.m.?

Greu de crezut...
mircea_aq
Deocamdata mHEV 48v nu e pe piata.
Posibil sa vina cu 130-140 cai si 230nm, dar deocamdata nu sunt decat zvonuri.
E in schimb 1.33-ul cu 260nm si cred ca va duce greul vanzarilor.
Pacat ca l-au schilodit cu cvt-ul. Personal as alege manuala.

HEV 400V se poate comanda si la noi pe Austral, ai 205nm cuplu atat pentru termic cat si pentru electric, total cuplu sistem 205nm

https://cdn.group.renault.com/ren/ro/brochu.../0013725fba.pdf

PHEV-ul mai la toamna cu probabil 290 cai.

Si bineinteles ca reno a ramas cu limitarile pe care le avea si acum 20 de ani in configurarea masinilor. Vrei 4 control, trebuie neaparat sa iei motorizarea cea mai scumpa (ca nu poti numi un 1.2 ca fiind motorizare de top) si bineinteles in combinatie cu echiparea cea mai scumpa.

Vrei un sistem audio mai de doamne ajuta, din nou, trebuie a bifezi echiparea de top ca sa poti opta pentru un audio harman kardon mediocru. Asa arata fisa la Austral si am asa o banuiala ca si la Espace va fi la fel.

Scaune individuale, modularitate, nu mai e loc de ele.
Diac
QUOTE(marksman @ 27 Feb 2023, 17:10)
Așa se întâmplă când mașinile sunt proiectate de contabili și de specialiști din marketing, în loc să fie proiectate de ingineri.
*




Pai daca le proiecteaza exclusiv inginerii firma ajunge in faliment.
pishky
isi mai aminteste cineva mondeo de 1.0?
einstein1984
QUOTE(Diac @ 27 Feb 2023, 22:50)
Pai daca le proiecteaza exclusiv inginerii firma ajunge in faliment.
*


Vezi Bentley, rolls Royce, Land rover., Lotus... radmasa.gif
cj98czh
QUOTE(pishky @ 28 Feb 2023, 16:10)
isi mai aminteste cineva mondeo de 1.0?
*



chiar l-am condus .. era acelasi motor de 1.0 ecoboost de pe Focus, o placere .. ca turbo drujba de pe clio tragea smile.gif


QUOTE(einstein1984 @ 28 Feb 2023, 16:34)
Vezi Bentley, rolls Royce, Land rover., Lotus... radmasa.gif
*



asa este si fix alea sunt cele mai vandute si cele mai multe pe strazi ... biggrin.gif
St
bentley, rolls, etc, nu sunt proiectate de ingineri strict dupa preferintele lor wink.gif

Phaeton e genul ala de masina, si stim cat success comercial a avut
Highwayman
https://www.automobile-magazine.fr/toute-l-...depuis-des-mois
https://www.automobile-magazine.fr/scoops/a...sa-presentation

[attachmentid=1628147869] [attachmentid=1628147870] [attachmentid=1628147871]
Highwayman
S-a lansat:
https://www.automobile-magazine.fr/nouveaut...ressions-a-bord

mircea_aq
"same DNA", sigur ca da:

https://media.renault.com/the-all-new-renau...ation/?lang=eng
einstein1984
QUOTE(St @ 4 Mar 2023, 14:55)
bentley, rolls, etc, nu sunt proiectate de ingineri strict dupa preferintele lor wink.gif

*


Afara de alea de curse, nici o masina nu gandita cum vrea inginerul... Poate GMA T50
Diac
Espace asta e mai degraba un Koleos.
cj98czh
sa aiba numai vanzari mai bune decat ultimul espace ..
mircea_aq
Disponibila pe Solenza si Austral.
In curand si pe noul Espace:

[attachmentid=1628148317]

IRONICK
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
einstein1984
https://www.youtube.com/watch?v=LHmqX2JL6aY primele teste de presa
https://www.youtube.com/watch?v=49hmfvW83HY 1100 km pentru ungurii care au nevoie de autonomie
ProfiBv
Daca asta e Espace , atunci nu ma mai mira ca au luat motorul si bateria de pe Zoe si le-au pus pe Master .
sorin1983
macar sa le vopseasca diferit ca arata toate la fel.
IRONICK
Inca o masina inutila de la Renault.
Filip
Mie imi place cum arata, a suv, un fel de GL de la mercedes in miniatura. Au renuntat la aspectul ala de minivan. Desi nici modelul vechi de espace nu arata rau.
marksman
QUOTE(Highwayman @ 28 Mar 2023, 10:38)

Am avut ocazia să-l văd expus, nu mi-a trezit prea mult interes. Dpmdv e mai frumos la interior decât la exterior. Nu m-a interesat motorizarea, Renault face de ani buni niște motoare care nu mai au nimic special. Noroc cu 1.5 dCi, care mai ține steagul, probabil își trăiește ultimii ani.
Revenind la Espace, a devenit un SUV banal. Ca minivan era cu adevărat spectaculos.
IRONICK
QUOTE(marksman @ 14 Jun 2023, 19:56)
Renault face de ani buni niște motoare care nu mai au nimic special. Noroc cu 1.5 dCi, care mai ține steagul, probabil își trăiește ultimii ani.
*


Doar daca nu vor sa mai investeasca pentru norma euro.
Ca in rest motorul este la zi.
mircea_aq
Propun sa-i schimbam numele acestui Austral cu 7 locuri in Boreal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.