Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Duster 3 - 2024
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3
CataOlar
Nu am gasit un topic dedicat, mi-am permis sa deschid unul.
Cu toate ca secretomania este mare au inceput sa apara primele fotografii cu forma finala a celei de-a 3a generatii Duster.

Scurt video
https://www.youtube.com/watch?v=vHBtqZ15d7w...nel=Dacializate
Si un articol de pe l'Argus
https://www.largus.fr/actualite-automobile/...n-30025676.html
mircea_aq
Oare de ce continua cu linia asta de design, pe departe cea mai urata din tot grupul reno ? E evident ca pot desena si suv-uri care sa arate decent, vezi noul Austral.
Dusterul in schimb pare blestemat si la a treia generatie sa arate ca varul de la tara.
madhorsefuzzy
Pai nu asta a fost intotdeauna si va fi intotdeauna?
einstein1984
QUOTE(mircea_aq @ 15 Mar 2023, 11:34)
Oare de ce continua cu linia asta de design, pe departe cea mai urata din tot grupul reno ? E evident ca pot desena si suv-uri care sa arate decent, vezi noul Austral.
Dusterul in schimb pare blestemat si la a treia generatie sa arate ca varul de la tara.
*


Ai dreaq prosti aia de la centrul de design, au facut masina ca sa se vanda cu milioanele in loc sa o faca sa castige Villa D'Este, niste tarani.
P.S. daca tie nu-ti place nu inseamna ca designul e prost.
axabrt
QUOTE(mircea_aq @ 15 Mar 2023, 11:34)
Oare de ce continua cu linia asta de design, pe departe cea mai urata din tot grupul reno ? E evident ca pot desena si suv-uri care sa arate decent, vezi noul Austral.
Dusterul in schimb pare blestemat si la a treia generatie sa arate ca varul de la tara.
*


Știi eu au totuși interesul să se vândă Renault , nu Dacia.
Cat despre urâțenie, nici skiloda kodiaq nu e vreo frumusețea
CataOlar
Legat de motorizari, din ce am citit/vizionat la diversi, inteleg ca vor fi disponibile: 1.0 ECO-G ( posibil de 110 CP ). 1.2 TCE ( si 1.2 TCe ECO-G la o data ulterioara ), 1.6 hibrid, 1.3 Tce. Fara motoare diesel. Tractiunea integrala va fi "simulata", cu un motor electric pe puntea spate.
Se asteapta ca interiorul sa fie un upgrade a ceea ce vedem pe L3/S3, cu tablou de bord digital (probabil pe niveluri superioare de echipare), sisteme noi de securitate ( ACC, LKA, LDW, TSR ).
tatabobu
Vă dați seama că vorbiți despre urâțenia celui mai bine vândut SUV din multe țări din Iooropa, nu? Prețul mai mic contează mai mult decât urâțenia mașinii.
bgd2018
Mai oribila si mai urata decat Tucson 3 nu e. Cu toate astea se vinde Tucson 3 de zici ca-i "paine calda". Asa ca treaba asta cu uratenia e subiectiva rau de tot.
Mie chiar imi place conceptul Bigster, daca o sa arate ca ala o sa se vanda foarte bine.
IRONICK
QUOTE(tatabobu @ 15 Mar 2023, 15:36)
Vă dați seama că vorbiți despre urâțenia celui mai bine vândut SUV din multe țări din Iooropa, nu? Prețul mai mic contează mai mult decât urâțenia mașinii.
*


Iti dai seama ca nu s-a vandut pentru design sau solutiile tehnice.
Sa nu uitam ca si Duster 1 a aparut o data cu o criza economica. Cumparatorul se reorienteaza.

QUOTE(CataOlar @ 15 Mar 2023, 14:18)
Tractiunea integrala va fi "simulata", cu un motor electric pe puntea spate.
*


Vechea solutie de la Toyota, dar o solutie foarte buna.
tatabobu
Pai taman, asta e caietu': să iasă ieftina, tăiem toate soluțiile scumpe, nu contează cât e de urâtă daca e cea mai ieftina dintre cele de 5 locuri reale și cu portbagaj utilizabil câtă vreme următoarea costa cu 10-15-20 de procente mai mult.
wolfin
Daca va pastra ca design liniile conceptului bigster ... va fi un nou succes.

Nasol ca si restul conteaza....
OVIDIUS
QUOTE(bgd2018 @ 15 Mar 2023, 16:01)
Mai oribila si mai urata decat Tucson 3 nu e. Asa ca treaba asta cu uratenia e subiectiva rau de tot.
*



Foarte corect!
alfabit
Arată mai bine decât mă așteptam. Aproape de foarte mișto. smile.gif

Fără diesel, foarte nasol. mad.gif

mircea_aq
N-am zis ca-s designerii prosti, am zis ca linia de design nu-mi place.
Ca actuala generatie se vinde asa urata cum e, e alta discutie.

Da, e nasol ca n-au diesel, dar reno pierduse trenul diesel inca de pe vremea lui Ghosn. Nemtii nu au plecat la fenta, si uite ca vor produce in continuare diesel:

https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr...l-benziner-tod/

Euro 7 a vrut sa omoare ICE-urile si a sfarsit mort. Nu va mai fi in 2024 si va fi revizuit pentru 2027-2028.

Urmeaza inca cinci ani cel putin de desfrau cu diesel.
Cine pierde ? Reno cu emblema lor motorul de 1.2 in 3 cilindri, haut de gamme.
wolfin
Bine spus
IRONICK
Si aveau un 1.5dCi cu mult mai putine probleme ca ale nemtilor.
psychoo
Inca il au dar se foloseste mertz de el
madhorsefuzzy
Si ce au scos prinderile de diesel din caroserii?
Daca da, nu mai au schitele sa le puna inapoi?

Bine, daca gandesti caroseria fara diesel ...
einstein1984
Huh? ce prinderi, suportii motor tot aia 3 si in acealeasi locuri se pun.
torquemada
1,2 în 3cilindri, 1,8 aspirat și EV

Opțional (posibil) 1,0TCe și K9K bluedci

Nimic nou...
clio4edc12
QUOTE(mircea_aq @ 15 Mar 2023, 18:05)
Urmeaza inca cinci ani cel putin de desfrau cu diesel.
Cine pierde ? Reno cu emblema lor motorul de 1.2 in 3 cilindri, haut de gamme.
*



Cand a aparut noua generatie Logan/Sandero si acolo s-a renuntat la diesel si acolo s-au grabit o groaza de profeti sa anunte declinul Dacia. Si ce sa vezi

QUOTE
Dacia sold 19,346 units of the Sandero last month, a gain 20 percent on the same month last year. The Dacia Sandero was Europe's No. 1 seller for the second consecutive January


Inca o data, oamenii de la Renault/Dacia se pare ca au fost mai priceputi decat forumistii romani.
einstein1984
QUOTE(mircea_aq @ 15 Mar 2023, 18:05)

Euro 7 a vrut sa omoare ICE-urile si a sfarsit mort. Nu va mai fi in 2024 si va fi revizuit pentru 2027-2028.

Urmeaza inca cinci ani cel putin de desfrau cu diesel.
Cine pierde ? Reno cu emblema lor motorul de 1.2 in 3 cilindri, haut de gamme.
*


De ce minti totusi? Ce castigi? Te stimeaza cineva mai mult?
Euro 7 vine in iulie 2025 https://www.fuelsandlubes.com/fli-article/e...ards-in-europe/ nu e mort.

16 Mar 2023, 11:09:
QUOTE(torquemada @ 16 Mar 2023, 09:19)
1,2 în 3cilindri, 1,8 aspirat  și EV

Opțional (posibil) 1,0TCe și K9K bluedci

Nimic nou...
*


1,8 e vechi sa inteleg, il pun pe F4P?
CataOlar
QUOTE(torquemada @ 16 Mar 2023, 10:19)
1,2 în 3cilindri, 1,8 aspirat  și EV

Opțional (posibil) 1,0TCe și K9K bluedci

Nimic nou...
*



Fara 1.3TCe?
axabrt
QUOTE(clio4edc12 @ 16 Mar 2023, 10:26)
Cand a aparut noua generatie Logan/Sandero si acolo s-a renuntat la diesel si acolo s-au grabit o groaza de profeti sa anunte declinul Dacia. Si ce sa vezi
Inca o data, oamenii de la Renault/Dacia se pare ca au fost mai priceputi decat forumistii romani.
*


oamenii de la Dacia Renault doar au făcut o sărăcie de mașină.
Europienii au sărăcit așa că doar atât își permit.

Arată mi pe unu care are bani de BMW și își ia Dacie.
torquemada
HR18... nu F4

Oricum dezvoltarea Duster II (că II e nu 3, III sau alte bazaconii) s-a făcut pe modelul Why Try Harder (Fat boy Slim) clienți/vânzări oricum există radmasa.gif

einstein1984
Aha, si asta nu e nou?
torquemada
Pilotul Sinteza Validari (PSV) este responsabil, prin delegare de catre Arhitectul Sinteza Mecanica (ASM), de validarea fiabilitatii si a conformitatii cu exigentele securitare pentru motorul HR18DDh Euro7, din sfera de responsabilite RTR.

Copy paste de pe un site de jobburi
DFA
QUOTE(mircea_aq @ 15 Mar 2023, 18:05)
Euro 7 a vrut sa omoare ICE-urile si a sfarsit mort. Nu va mai fi in 2024 si va fi revizuit pentru 2027-2028.
*


Vise umede... radmasa.gif

La fel și cu veșnica speranță că electrificarea va fi cumva oprită și industria auto se va întoarce "victorioasă" la clasicul motor termic...

Nu se va întâmpla.

Euro7 e bine merci.

Euro7 cu siguranță a "omorât" motoarele Diesel, vor fi foarte puține care vor putea fi omologate.

Euro7 va face practic imposibilă o motorizare termică (Otto/Diesel) ne-electrificată la sânge, asta însemnând că variantele de electrificare micro-Hibrid și mild-Hibrid probabil nu vor supraviețui lui Euro7, lăsând practic loc doar pentru Full-Hibrid și PHEV.
YRX
QUOTE(einstein1984 @ 16 Mar 2023, 12:07)


E stirea veche. Sunt framantari masive si propunerea Cehiei (adica ce s-au inteles toti, culmea, inclusiv Romania) e de +4 ani.
mircea_aq
Eu sunt surprins de ignoranta unor colegi. Am dat link-ul mai sus, e in germana intr-adevar...

Sa incerc cu italiana ?
https://www.quattroruote.it/news/industria-...e_scettici.html

Pe scurt weekend-ul trecut s-au intalnit la Strasbourg ministrii transporturilor din Italia, Germania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Romania si Bulgaria si s-au pus de acord ca niet euro 7 in 2025, ca trebuie revizuit complet si amanat pana in 2029.
CataOlar
Masina se va lansa anul viitor, deci intr-o prima etapa presupun ca vom avea actualul line-up de motoare ( 1.0EcoG, 1.3, 1.6EV ), iar din 2025 /2026 incolo, odata cu aparitia lui Bigster vor introduce noile motoare ( 1.2, 1.8EV ).
Legat de design, fiind o chestiune de apreciere personala, nu ma pronunt. Sunt masini si mai frumoase dar si mai urate. Daca vor pastra proportiile din randarile celor de la l'Argus cred ca va fi destul de armonioasa. La interior sper sa pastreze trendul pe care l-am vazut pe macheta de Bigster.
einstein1984
fascinant articolul quatrorote, dar din G Translate tot ce inteleg e ca niste tari " se opun " legislatiei europene deja adoptate cu referire la Euro7, fara ca asta sa insemne ca pot face altceva decat sa o transpuna in legilsatie nationala fie ca le place sau nu. Comisia europeana nu are de gand sa schimbe nimic la data de adoptare,constructorii au inceput dezvoltarea de grupuri moto propulsoare pt data aia...
Insa tu prezinti ca realitate visele unor politicieni, ceea e e fals.
Interzicerea ICE in 2035 e o discutie separata, lege separata etc.
CataOlar
Va fi produs la Mioveni, impreuna cu Bigster. Jogger se muta in Maroc.
https://www.largus.fr/actualite-automobile/...e-30025772.html
IRONICK
Noul design arata ca un baiat tuns, pensat si cu gleznele la vedere.
Este la moda, deci se va vinde.
wolfin
La design ajunge la defender.

Arata spartan pe verde olive.

E ok...sa vedem restul.

Cv si motorizarea...hibridul....ncapul....

Pt mine ar fi next car.
bgdrenault
seamana cu un yaris cross mai mare
harby ;))
QUOTE(bgdrenault @ 18 Mar 2023, 07:13)
seamana cu un yaris cross mai mare
*


da, fix cu hidosenia aia seamana...
CataOlar
Nu mai are tamburi pe spate smile.gif
killerul
I-au pus si camera.

einstein1984
cerinta reglementara in curand
IRONICK
QUOTE(CataOlar @ 30 Mar 2023, 14:33)
Nu mai are tamburi pe spate smile.gif
*


pfoaaa, sa vezi ce o sa se vanda acum
visul umed al reisarilor
wolfin
La 30k$ o sa ii linisteasca repede.
psychoo
Am trait sa vad dacie la 30k...jesus
Da asta cu tamburii nu era vehiculata pe aici de inginerii dacia cum ca e gaura din dodoașcă dpdv fiabilitate si eficienta? De ce renunta la aceasta capodopera a ingineriei?
Eu ma asteptam sa treaca la tamburi pe fata
#dezamagit
CataOlar
QUOTE(IRONICK @ 30 Mar 2023, 18:14)
pfoaaa, sa vezi ce o sa se vanda acum
visul umed al reisarilor
*


Da, o sa rupă... Citind pe diverse forumuri am tras concluzia ca treaba asta a fost un mare nu, la o mașină din anii 202x sa vezi tamburi pe spate. Era scoasa in fata la orice versus.
Ușile nu acoperă pragurile, speram sa păstreze asta de la Bigster. Au economisit niște tabla. Cei de la automobile-magazine spun ca mânerele ușilor din spate vor fi poziționate clasic, nu vor fi pe montantul spate si ca cele văzute in poze sunt puse acolo la deruta.
Cat despre preturi, ramane de vazut. Probabil hibridul cu de toate o sa treaca de 30k. Un mid-level cu un EcoG/benzina va fi undeva la 25-27k..
wolfin
Iara o sa creasca pretu' bmv sh
mircea_aq
#vreau tamburii inapoi

Cine ii despagubeste pe colegii care si-au batut capul in sute de postari sa ne explice cum tamburii astia ventilati de la duster-s mai fiabili ca un sistem cu frana pe disc, dar sunt la fel de eficienti, cum pentru o masina cu tractiune sunt ideali, si alte minuni...

#hai cu dacia de 30k
wolfin
Oare la ce pagina se inchide topicul?
CataOlar
Până se închide mai punem niște păreri. Cu mai multe poze.
https://www.motor1.com/news/659809/2024-dac...ter-spy-photos/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.