salut
a facut careva chiptuning la acest motor de pe LOGAN ? la ce firma ? cati CP a obtinut ? un pret ?
Multumesc anticipat.
Pai zi-ne tu ca tu esti expertul...
In afara de cel de pe reno nu am auzit de altcineva cu chiptuning la dci...
Prowler
2 Mar 2006, 08:27
In jur de 22-25 milione..
Si obtii cam 17 cai in +
Se ocupa o firma din ungaria
QUOTE(alx @ 2 Mar 2006, 09:12)
Pai zi-ne tu ca tu esti expertul...
In afara de cel de pe reno nu am auzit de altcineva cu chiptuning la dci...
eu sper ca o sa-l pot face in 2-3 saptamani prin OBD motorul 1.5DCI. Va anunt cum am ceva.
in tm se face si la motoru de 1,5 se obtine 15-20 de cai. nu trebuie mers in ungaria.
mariuscomx
9 Mar 2006, 10:41
consumul ramane la fel ? si cat costa ?
pot aparea ceva probleme , inafara de pierderea garantiei ?
Smeagol
9 Mar 2006, 11:01
QUOTE(anndi @ 8 Mar 2006, 17:30)
in tm se face si la motoru de 1,5 se obtine 15-20 de cai. nu trebuie mers in ungaria.
Poti da mai multe detalii ? Unde se face in TM ? Este firma ?
Nu mai puneti aceleasi si aceleasi intrebari de fiecare data...
EXISTA riscuri. EXISTA avantaje! EXISTA costuri.
Daca pentru o persoana balanta avantaje/costuri-riscuri atarna spre a face chiptuning, la alta poate fi altfel. Nu exista reteta universal valabila!
Prowler
9 Mar 2006, 16:27
Se poate face pe 1.5 dci...
Cistigi 20 Cai, 200 Nm...
Hm... consumul va fi mai MIC cu 7-10 la suta, daca ai grija la picior...
Asta la cam 400 Euro
http://www.upsolute.com/eng/index.htmlLa 1.4 1.6 nu merita.... +10 +8 cai
bye
QUOTE(alx @ 9 Mar 2006, 13:04)
Nu mai puneti aceleasi si aceleasi intrebari de fiecare data...
EXISTA riscuri. EXISTA avantaje! EXISTA costuri.
Daca pentru o persoana balanta avantaje/costuri-riscuri atarna spre a face chiptuning, la alta poate fi altfel. Nu exista reteta universal valabila!
corectie cu cei 400euro. Sper sa discutam mai mult despre acest subiect saptamana viitoare. Va fi chiptuning realizat prin portul OBD de diagnoza, va fi soft nemtesc TCM Turbo si pentru cei ce vin din forumul daciaclub.ro va fi un pret de 290 euro (deci cu 100euro mai jos de ce ai zis tu).
Prowler
9 Mar 2006, 16:32
Daca scoti 20 Cai, 200 Nm... suna bine...
Chipul schimbat sau rescris cel vechi?
Softul... cu VAG-Com... e inca n-am reusit sa-l fac sa cominice cu masina....
In sfirsit astept rezultatul tau:)
Tu chiar crezi că un soft de la VAG pentru sisteme de injecție Bosch se va înțelege cu un sistem de injecție Delphi?
Poate stie limbi straine...
DFA poate nu stiai dar VAG-COM 5.1 face diagnoza si la alte marci auto compatibile OBD2 . Intri doar pe parametrii de motor (citire erori si stergere , ceva grupuri de masuratori).
Tuningul se va face cu un aparat dedicat. Nu este tester de diagnoza sau altceva. E luat de la niste austrieci. El este facut doar pentru motoare 1.5DCI de la Renault (stim sigur ca merge pe Clio, Megane 2, Kangoo etc.) NU a fost testat pe Logan DCI dar producatorul mi-a spus ca trebuie sa mearga. Ar fi prima solutie de reprogramare OBD a acestui motor (logan) la noi in tara.
juristul2000
10 Mar 2006, 08:58
Nu va luati de voinea ca stie ce face si mai bine , face de mult ce face.Doritorii sa intre pe alte forumuri si o sa vada despre ce vorbesc
voinea
13 Mar 2006, 18:02
ok. eu am aparatul de citit/scris continutul ECUului Delphi de Renault 1.5DCI.
Stiu 100% ca merge pe urmatoarele modele de masini
Renault Clio 1.5 65CP / 82CP / 101CP , Megane 2 1.5 82CP / 101CP , Nissan Micra 1.5 65CP / 82CP si Suzuki Jimny 1.5 DDiS 65CP.
Rog din Bucuresti daca ma poate ajuta cineva cu Logan Diesel sa-mi trimita un mail sau PM pentru a stabili o intalnire zilele astea. Am inteles si de la Dimsport si Aspad ca ECU de Logan e diferit (model mult mai nou decat pe modelele actuale Renault). Austriecii ce au vandut acest aparat de citit/scris ECU mi-au spus "ca trebuie sa mearga". Astept voluntar. Daca vrea si chiptuning va primi un pret mai special decat lista (oricum ,orice masina din daciaclub.ro vreau sa-i dau pret bun cum fac si cu reno.ro , pejo.ro , vwforum.ro , astraclub.ro etc. etc.)
Prowler
14 Mar 2006, 09:01
Peste un an, cind iese masina in garantie:)
Count me in;)
Mai Prowler, Voinea vrea doar sa stie daca poate citi ECU de dci... nu-ti face nici-o modificare daca nu vrei si nici nu se va vedea...
marloW
14 Mar 2006, 20:05
QUOTE(voinea @ 9 Mar 2006, 16:30)
corectie cu cei 400euro. Sper sa discutam mai mult despre acest subiect saptamana viitoare. Va fi chiptuning realizat prin portul OBD de diagnoza, va fi soft nemtesc TCM Turbo si pentru cei ce vin din forumul daciaclub.ro va fi un pret de 290 euro (deci cu 100euro mai jos de ce ai zis tu).
sper sa ma adresez cui trebuie! am mai citit si pe alte forumuri ceva legat de chip tuning shi cred ca dvs sunteti cel care se ocupa de asta.in primul rand ma intereseaza daca se pierde garantia odata cu rescrierea chip-ului.
off-topic
am un prieten cu o octavia 2 d-abia luata , 1,9 TDI 105 cai ...si se interesa omul de chip-uit cat costa, unde se face, cati caluti castiga shi daca pierde garantia.
constructorul99
14 Mar 2006, 20:18
garantia sare cu siguranta!!!!!!!!!
C@talin
14 Mar 2006, 20:28
vreu si eu sa stiu daca prin marirea puterii motorului nu cumva i se scurteaza si viata
Apolodor
14 Mar 2006, 21:51
S-a incercat astazi citirea softului prin OBD la 1,5 Dci . A recunoscut ca fiind din familia Clio , a inceput sa citeasca dar la un moment dat a aparut o mititica eroare.
Asa ca mai dureaza unpicut. Asteptam vesti de la Dl. Voinea. Bafta.
voinea
14 Mar 2006, 23:15
da .. din pacate nu a vrut sa citeasca continutul ECU...
am tunat tot azi un Megane 2 1.5 dCI .. am dat mail la producatorul aparatului sa spun de problema intalnita.. sper sa o rezolve si sa facem Loganul prin OBD cat mai curand.
Ice_2k
16 Mar 2006, 14:22
asa este, inainte de a se rescrie fisierul, se citeste cel vechi... care poate fi scris inapoi inainte de revizie, fara nici o problema.
Prowler
21 Mar 2006, 16:56
Nu ar fi mai simplu cu schimbul chipului??
Ice_2k
21 Mar 2006, 18:46
daca tu crezi ca sapatul pana la chip, dezlipirea lui, lipirea celui nou este mai simplu decat apasarea pe read/write pe un laptop atunci da, e mai simplu
voinea,
dupa ce ai reusit sa tunezi primul dci, poate ne anunti si pe noi cum se schimba consumul. Presupun ca e destul e usor acum, avand in vedere ca loganul are calculator de bord.
voinea
23 Mar 2006, 11:38
am facut DCI dar pe Renault... cel de Logan nu-l pot face inca. Am promisiune de la austriacul de unde am luat aparatul ca va fi disponibil si asta curand. Va anunt (am lista cu 5 persoane deja ce vor si sunt sigur ca doritorii vor fi si mai multi. Voi tine pretul cat se poate de jos pentru colegii de forum
)
din umilele mele cunostiinte tehnice, motorul renault K9K K7 montat pe logan si care dezvolta 65 cp este un pic diferit de modelul K9K B7 montat pe clio si megane si care dezvolta 82 cp.
stiu ca K9K B7 are in plus inter-cooler, pentru o racire suplimentara. asa ca daca nu montati si cooler sa-l raceasca, aveti 100% sanse sa-l prajiti.
urez succes amatorilor de senzatii. sper ca aveti si bani sa va reparati masinile pe care vi le prepara dl voinea.
apropo, dl voinea, ce garantie oferiti?[I][/I]
dydycom
30 Apr 2006, 20:20
Din pacate eu am mari rezerve in ceea ce priveste chip tunning....am mers ieri cu un 1.6mpi cu calculator modificat ....cica la pitesti.......parerea mea: \un mare fas....
iar la dci....stiu ca pompa nu e de cea mai buna calitate...daca ii mai dai si in gura?,......
voinea
30 Apr 2006, 20:39
QUOTE(mbc @ 30 Apr 2006, 22:41)
apropo, dl voinea, ce garantie oferiti?[I][/I]
se pare ca nu ma cunoasteti dar am tunat in ultimii doi ani peste 300 de masini turbo diesel din Romania. Recunosc ca 1.5dCI tunez abia de cateva luni dar garantez un soft de calitate pornind de la softul original al masini, iar modificarile sunt facute pentru Renault ECU delphi de catre TCM Germania, firma cu experienta din 1991 in realizarea de chiptuning.
Prin modificare nu inseamna sa disctrugem un motor scotand tot ce poate din el, doar sa oferim un plus de putere. S-au tunat deja mai multe Clio Symbol cu motorul 1.5 65CP , iar rezultatele sunt 100% multumitoare pentru clienti. Cand se va putea tuna si LOGAN 1.5dCI va promit ca vin cu informatia aici.
ok, ce se poate face pt clio 1.5 dci 82 cp
voinea
30 Apr 2006, 20:49
da se face clio 1.5dCI de 82CP. Urca la 98-100CP puterea. Castiga 50Nm la cuplu.
Nu cred ca are mare importanta daca cunosti sau nu pe cineva cand vrei sa-ti tunezi motorul,ca doar nu se face pe strada,ci banuiesc eu ca acel cineva lucreaza la o firma de profil,firma care in mod normal trebuie sa acorde o garantie(asa cum de fapt am vazut la altii).Deci ce garantie se afera pentru serviciile prestate?Nu de alta dar s-a evitat raspunsul clar.......
bine, mai castigi 50 Nm, dar la ce turatie? scade sub 2000 rpm?
ce implicatii sunt vis-a-vis de uzura prematura, sau ce probleme pot sa apara?
in ce fel este supra-solicitata turbina?
cat mai multe detalii te rog...
Speedo_24
2 May 2006, 17:34
QUOTE(voinea @ 30 Apr 2006, 21:39)
se pare ca nu ma cunoasteti dar am tunat in ultimii doi ani peste 300 de masini turbo diesel din Romania. Recunosc ca 1.5dCI tunez abia de cateva luni dar garantez un soft de calitate pornind de la softul original al masini, iar modificarile sunt facute pentru Renault ECU delphi de catre TCM Germania, firma cu experienta din 1991 in realizarea de chiptuning.
Prin modificare nu inseamna sa disctrugem un motor scotand tot ce poate din el, doar sa oferim un plus de putere. S-au tunat deja mai multe Clio Symbol cu motorul 1.5 65CP , iar rezultatele sunt 100% multumitoare pentru clienti. Cand se va putea tuna si LOGAN 1.5dCI va promit ca vin cu informatia aici.
Ne anunti aici pe site? sau mai pui un sticker pe masina ta langa chiptuning TCM?
cheloo13
3 May 2006, 13:58
QUOTE(mbc @ 30 Apr 2006, 20:41)
din umilele mele cunostiinte tehnice, motorul renault K9K K7 montat pe logan si care dezvolta 65 cp este un pic diferit de modelul K9K B7 montat pe clio si megane si care dezvolta 82 cp.
stiu ca K9K B7 are in plus inter-cooler, pentru o racire suplimentara. asa ca daca nu montati si cooler sa-l raceasca, aveti 100% sanse sa-l prajiti.
urez succes amatorilor de senzatii. sper ca aveti si bani sa va reparati masinile pe care vi le prepara dl voinea.
apropo, dl voinea, ce garantie oferiti?[I][/I]
Si yo stiu ca Loganu' meu DCI are cooler ca de aia ii zice DCI
andreic
3 May 2006, 16:00
Are cooler doar in suflet. Deocamdata pe LGN nu exista din fabrica intercooler. C vine de la comonrail.
Doar Logan-ul Euro4 pentru export în UE are intercooler.
Apolodor
5 May 2006, 14:04
Cum se prajeste motorul fara intercooler - cu ulei vegetal , sau cu ulei de masline ? Sau poate ai tigaie de teflon !. Hai sa fim seriosi , cred ca se exagereaza un pic cu prajitu' nu credeti ?
undemerg
6 May 2006, 00:53
acuma lasand glumele deoparte, ceva vesti despre chiptuning la dci-ul de 65 de pe logan? ca parca nu prea mai imi place, as mai adauga cativa cai...
=virus=
6 May 2006, 18:24
1.5 DCI de pe logan, nu e acelasi cu cel de pe clio? Stiu ca la cel de pe clio care initial avea 65 cp dupa chiptuning se obtineau aproximativ 80cp.
Au trecut 2 luni de la ultimul mesaj! Chiar nimic nou ? Nu se poate face ?
nu inca logan
(si clio 3). Se fac doar Renault Clio 1.5 65CP / 82CP / 101CP , Megane 2 1.5 82CP / 101CP , Nissan Micra 1.5 65CP / 82CP si Suzuki Jimny 1.5 DDiS 65CP
Hai sa faci tu plici...
Vazusi asa, fugitiv si repede ai dorit sa ne impartasesti si noua...
Zi zau ca nu esti unul si acelasi cu ofertantul de pe okazii...
PS: tuningboxul e o porcarie in general, si nu ma indoiesc ca si in particular...
cenzurat mea, eu deabia mi-am luat logan si habar n-am sa conduc, caci deabia mi-am luat carnetul(nici de o luna) si am condus-o doar de 2 ori. si ma uitam si eu din curiozitate cum poti sa-ti faci chestii la masina ( ca sa vezi , de exemplu chip tuning ). masina e oricum in garantie si habar n-am cum arata un chip de masina ( banuiesc ca e ca un procesor de PC ), deci daca vrei sa fii rau. te rog.am vrut doar sa ajut cumva. sper sa-mi fac si eu vreodata asa ceva si as vrea sa se gaseasca o solutie pana atunci.
voinea
20 Jul 2006, 07:19
QUOTE(voinea @ 8 Jul 2006, 16:12)
nu inca logan :( (si clio 3). Se fac doar Renault Clio 1.5 65CP / 82CP / 101CP , Megane 2 1.5 82CP / 101CP , Nissan Micra 1.5 65CP / 82CP si Suzuki Jimny 1.5 DDiS 65CP
mi-a venit un aparat nou ce poate sa faca
RENAULT DELPHI JTD E4
cu flash ST10F280
Adica modelele: Clio 1.5 Dci 65cv E4, Clio 1.5 Dci 82cv E4,Clio 1.5 Dci 101cv E4, Megane II 1.5 Dci 82cv E4, Megane II 1.5 Dci 101cv E4 ,
Modus 1.5 D 65cv E4Fiind si MODUS in lista ma intreb, clio alea Euro4 sunt clio 3 ? Ar insemna ca pot face si Logan ? (cine stie rog sa-mi raspunda)
Cine este doritor de chip prin remapare OBD sa ma sune la nr din profil. (intre timp cu noua aparatura fac si motoarele benzina logan prin OBD dar asta este alta mancare de peste sau mai exact nu la subiect)
rabdul
21 Jul 2006, 09:40
daca ne intrebi pe noi, e clar...
diesel_power
22 Jul 2006, 17:41
QUOTE(daciaclub-mbc @ 30 Apr 2006, 20:41)
din umilele mele cunostiinte tehnice, motorul renault K9K K7 montat pe logan si care dezvolta 65 cp este un pic diferit de modelul K9K B7 montat pe clio si megane si care dezvolta 82 cp.
stiu ca K9K B7 are in plus inter-cooler, pentru o racire suplimentara. asa ca daca nu montati si cooler sa-l raceasca, aveti 100% sanse sa-l prajiti.
[I][/I]
Imi cer scuze ca adaug un reply dupa atata vreme dar intercoolerul nu e folosit pt o racire suplimentara, nu are nici o treaba cu racirea motorului, el raceste doar aerul care e introdus in cilindri. Intercoolerul creste randamentul motorului si implicit puterea acestuia.
Foarte multa lume face chiptuning mai ales cei cu masini din grupul VAG, in general cresterile de putere nu sunt dramatice incat sa il supraincalzeasca sau sa uzeze ambreiaju repede. DCI-ul oricum produce caldura putina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.