Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: O pata de ulei (probabil)
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
mariusel
Salutare! Am descoperit de curand la masina mea un Logan Ambition cu 22.000 Km la bord, o pata de ceea ce pare a fi ulei sau lichid frana (habar nu am). Pata se situeaza in partea stanga undeva deasupra unei pompe argintii din care ies niste tevusti (cred ca este pompa de frana deoarece seamana traseele cu cele ce vin la roti) si este aliniata cu joja si cu, cureaua de la electromotor ( pe aceeasi linie). In plus mai am o pata neagra de-a lungul capotei pe aceeasi linie cu aceasta curea.
Va rog sa ma iertati daca nu m-am exprimat corect. Sunt varza la mecanica si nu stiu decat cateva componente ale motorului.
Am sa pun puze cat de curand pentru a exemplifca.
Si inca ceva : masina franeaza excelent, deci nu cred ca ar fi lichid de frana
MoneyTalks
QUOTE(mariusel @ 2 Mar 2006, 22:06)
Sunt varza la mecanica

In cazul asta o vizita in service ar fi utila.
marafetu_80
Pe partea stanga cum te uiti din fata masinii sau din partea stanga a masinii cum stai la volan?
AL
QUOTE(mariusel @ 2 Mar 2006, 23:06)
Salutare! Am descoperit de curand la masina mea un Logan Ambition cu 22.000 Km la bord, o pata de ceea ce pare a fi ulei sau lichid frana (habar nu am). Pata se situeaza in partea stanga undeva deasupra unei pompe argintii din care ies niste tevusti (cred ca este pompa de frana deoarece seamana traseele cu cele ce vin la roti) si este aliniata cu joja si cu,  cureaua de la electromotor ( pe aceeasi linie). In plus mai am o pata neagra de-a lungul capotei pe aceeasi linie cu aceasta curea.
Va rog sa ma iertati daca nu m-am exprimat corect. Sunt varza la mecanica si nu stiu decat cateva componente ale motorului.
Am sa pun puze cat de curand pentru a exemplifca.
Si inca ceva : masina franeaza excelent, deci nu cred ca ar fi lichid de frana
*