valmont
7 Mar 2006, 19:18
Dupa ce am rezolvat o problema la cei de la Dacia, mi-au stricat alceva la masina.
Se aude un fel de bataie la volan, langa contact.
Stie cineva de la ce este? Sau ce mi-au facut aia de la Dacia?!?
Asta cred ca este de la mosorul de cheie.
pastrama
7 Mar 2006, 19:21
E de la mosor sigur. Au uitat sa puna senzorul pe bobina. Tre sa te duci inapoi in service...si sa faci scandal. Fara senzorul ala, calculatorul nu stie cand e masina pe liber sau cand e in viteza si nu stie cata benzina sa-i dea. Vezi ca o sa-ti creasca consumul enorm de mult.
valmont
7 Mar 2006, 19:22
QUOTE(Sony @ 7 Mar 2006, 19:19)
Asta cred ca este de la mosorul de cheie.
Si aici este tot de la mosor? Si aici este mosor?
Am patit-o si io. Tot dupa o vizita in service. Unde ai fost?
pastrama
7 Mar 2006, 19:23
QUOTE(valmont @ 7 Mar 2006, 19:22)
Si aici este tot de la mosor? Si aici este mosor?
e de la senzorul de pe bobina mosorului...am patit si io exact la fel cand am schimbat mosorul.
Vad ca voi sunteti din Constanta, dar io am patit-o in Bucuresti. La Cobalcescu. Am scris si in sectiunea de probleme Logan.
pastrama
7 Mar 2006, 19:27
Sony, si la tine era tot de la senzor, nu?
Asa mi-au scris in caietul de revizii.
pastrama
7 Mar 2006, 19:32
Deci, aici e clar. Valmont, tre sa te duci iar in service sa-ti monteze senzorul...treaba de 10 minute, nu tre sa-ti faci griji.
valmont
7 Mar 2006, 19:37
QUOTE(pastrama_stelistu @ 7 Mar 2006, 19:32)
Deci, aici e clar. Valmont, tre sa te duci iar in service sa-ti monteze senzorul...treaba de 10 minute, nu tre sa-ti faci griji.
Pai si ce le zic la aia? Sa-mi schimbe senzorul? Daca imi spun aia ca merge si fara?!?
pastrama
7 Mar 2006, 19:40
N-au cum sa zica asa ceva. Ii plimbi o tura cu masina si le arati bataia din bord...si le zici ca stii ca e de la senzor. N-o sa mai aiba ce sa faca si o sa-l schimbe fara probleme.
valmont
7 Mar 2006, 19:44
QUOTE(pastrama_stelistu @ 7 Mar 2006, 19:40)
N-au cum sa zica asa ceva. Ii plimbi o tura cu masina si le arati bataia din bord...si le zici ca stii ca e de la senzor. N-o sa mai aiba ce sa faca si o sa-l schimbe fara probleme.
Si iar sa ma cert cu ei? I-ar sa-mi spuna ca nu e de asta si nu stiu ce prostii mai zic ei.
valmont , te-am sfatuit bine si in topicul cu mosorul de la frana , nu o sa te dezamagesc nici aici .
Asa numitul mosor de contact este numit impropriu asa deoarece el arata ca un mosor , dar nu este . Denumirea lui oficiala este
talar si are rolul in a depista orice problema legata de sistemul de franare .
Reparatia talarului sau a "mosorului de de contact" este foarte simpla si dureaza maxim 20 de minute .
Poti merge pana la service fara probleme , insa nu e recomandat sa franezi brusc .
Pentru a nu mai avea probleme la reparatie , le spui sa iti securizeze contactul de la talar . Daca se uita urat la tine , le spui ca este vorba despre mosorul de contact si sigur o sa inteleaga .
valmont
7 Mar 2006, 20:25
QUOTE(SiloS @ 7 Mar 2006, 20:04)
Poti merge pana la service fara probleme , insa nu e recomandat sa franezi brusc .
Si talaru-ul asta este acolo langa contact? De la el se aude?!?
Nu cred ca stiu aia din service ca se cheama talar. Mai bine le zici tot de mosor.
Cheia intra in contact . Pe langa contact se afla talarul . Fiind pozitionat lanaga contact , i se spune mosor de contact .
Dupa cum am spus , el are forma unui mosor melcat . In interiorul lui se gaseste aria somestezica de tip I . Datorita legaturilor care exista intre frana si mosorul de contact , aria somestezica I emite un sunet ciudat .
valmont
7 Mar 2006, 20:42
QUOTE(SiloS @ 7 Mar 2006, 20:37)
Cheia intra in contact . Pe langa contact se afla talarul . Fiind pozitionat lanaga contact , i se spune mosor de contact .
Dupa cum am spus , el are forma unui mosor melcat . In interiorul lui se gaseste aria somestezica de tip I . Datorita legaturilor care exista intre frana si mosorul de contact , aria somestezica I emite un sunet ciudat .
Aha.Deci legaturile nu mai sunt bune?
GABY IS BACK !
7 Mar 2006, 20:48
Daca-mi iau maine cateva mosoare , sa fie, nu mai am bani si de mosoare de contact...ce naiba sa fac....n-as renunta la rezerva de mosoare.... da si sa patesc ceva cu contactu' nu-mi convine....deci trebuie si talar...sau cum ii ziceti... e clar, nu mai ajung eu sa-mi iau Logan...pai se tot duc banii pe piese inca inainte de a-mi lua masina...
valmont
7 Mar 2006, 20:51
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 7 Mar 2006, 20:48)
Daca-mi iau maine cateva mosoare , sa fie, nu mai am bani si de mosoare de contact...ce naiba sa fac....n-as renunta la rezerva de mosoare.... da si sa patesc ceva cu contactu' nu-mi convine....deci trebuie si talar...sau cum ii ziceti... e clar, nu mai ajung eu sa-mi iau Logan...pai se tot duc banii pe piese inca inainte de a-mi lua masina...
Dar sa stii ca masina este foarte buna, numai ca mai apar mici probleme.Oricum am inteles ca sunt foarte scumpe mosoarele (mai ales ala pe fata), dar daca este in garantie este ok.Dai doar 500mii, cat am dat si eu, si gata.
Tu ai iesit chiar ieftin! Dar nu cred ca e normal sa platesti pt manopera pieselor schimbate pe garantie.
Ia uita-te aici:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=35551Mai bine mergi si cere-le banii inapoi. Ameninta-i cu OPC-ul! Si asa nu si-au facut treaba bine si ti-au stricat contactul.
GABY IS BACK !
7 Mar 2006, 21:16
QUOTE(valmont @ 7 Mar 2006, 20:51)
Dar sa stii ca masina este foarte buna, numai ca mai apar mici probleme.Oricum am inteles ca sunt foarte scumpe mosoarele (mai ales ala pe fata), dar daca este in garantie este ok.Dai doar 500mii, cat am dat si eu, si gata.
Eu nu zic ca nu e buna masina... eu vroiam sa cumpar mosoare ca sa le vand apoi, cand este cerere mare, si cand s-a marit mult pretul oficial.... asa faceam si eu un ban si ajungeam sa-mi iau Logan.....dar cred ca trebuie sa investesti mult ca sa faci o afacere cu piese... deja sunt 2 tipuri de mosoare care se se strica usor... omul o sa vrea tot setul cand cumpara...daca nu le am pe amandoua, nu mai cumpara de la mine... nici nu vreau sa ma gandesc cate mosoare mai sunt....
valmont
7 Mar 2006, 21:59
Nu stiu exact cat de bune sunt, dar la mine s-au stricat ambele.Ma duc maine sa rezolv si cu taler-ul asta si sper sa termin cu banii bagati in reparatii.
Nu e taler . Talerul este la cantar . Acesta este un talar .
valmont
7 Mar 2006, 22:07
QUOTE(SiloS @ 7 Mar 2006, 22:00)
Nu e taler . Talerul este la cantar . Acesta este un talar .
A...Nu mai auzism de talar si de asta am gresit.
Si e grav daca se aude?
Io zic sa vinzi masina dupa ce o repari. E clar! Vor cadea toate, una dupa alta.
valmont
7 Mar 2006, 23:09
QUOTE(Sony @ 7 Mar 2006, 22:12)
Io zic sa vinzi masina dupa ce o repari. E clar! Vor cadea toate, una dupa alta.
Pai si daca o vand...gasesc o masina fara mosor, ca vad ca asta este problema mea cea mai grava...
ha, genial... ce v-o furati...
valmont
7 Mar 2006, 23:46
QUOTE(Dsign @ 7 Mar 2006, 23:45)
ha, genial... ce v-o furati...
Ce ???
valmont
8 Mar 2006, 00:05
Multumesc pentru sfaturi, dar am descoperit de la ce era.Nu avea nimic tlarul.Era de la brelocul de la cheia, care se lovea de plastic-ul de la baza volanului
Am scapat de un drum la Dacia Service
data viitoare sa-ti cumperi breloc pe halogen, ca alea nu fac zgomot. inainte sa apuce sa se loveasca plasticul de volan se loveste "aura" de la halogen (halo = aura, de aici si numele de halo-gen adica "generator de aura") de plastic si se amortizeaza sunetul pt ca halo-ul e mai "pufos".
e cam ca mata lu' betro.
numa' ca iti trebe sampon special de halo, care e cam 15 RON, si il consumi cam la doua saptamani.
Kakaolu
8 Mar 2006, 11:23
QUOTE(valmont @ 7 Mar 2006, 19:18)
Dupa ce am rezolvat o problema la cei de la Dacia, mi-au stricat alceva la masina.
Se aude un fel de bataie la volan, langa contact.
Stie cineva de la ce este? Sau ce mi-au facut aia de la Dacia?!?
Salut!
Am citit cu mare interes despre problemele tale si sunt de parere ca ai tras destul. Gratie locului unde lucrez, am acces la informatii care n-ajung in general "pe piata", dar pe tine o sa te ajut, caci si eu am avut Dacie odata si... stiu cum e. In primul rand, e bine sa stii faptul ca problema cu mosorul este un viciu de fabricatie care a fost reclamat inca de acum cativa ani, cand Loganul era in faza de testare. Ai sa razi! Problema nu e a romanilor! Ea a fost importata odata cu tehnologia Renault! Mai exact: cei de la Renault Franta au introdus sistemul cu mosor (de la francezul J. Mosseur) ca ultima gaselnita in materie de tractiune. E un sistem foarte complicat (prima oara a fost folosit la Airbus si cred ca iti amintesti de povestea cu avionul Tarom care a plonjat 1200m deasupra Parisului... evident, au musamalizat-o!). Dar ca sa revin, iti zic ca desi pare o pacoste, de fapt, esti in fata unei oportunitati veritabile, iar eu sunt decis sa te indrum ca sa iti faci dreptate. Primul pas: nu merge la service. E f. important! Lasa masina exact cum este! Al doilea pas: mergi direct la reprezentanta Dacia Renault si cere audienta la Directorul Executiv (probabil ca o sa vrea sa te amane, dar nu renunta). Spune-i care e problema ta si explica-i ca daca nu iti ofera PE LOC o masina noua - si aici poti chiar sa sugerezi un model Renault - ii dai in judecata si ceri daune usturatoare. Iti dai seama ca n-o sa vrea un scandal public! Asta ar insemna sa se afle ca si in Rusia, Brazilia, Turcia, sau chiar Franta si Belgia se conduc masini cu mosorul "incurcat". Intre timp, te pot pune in legatura cu redactia de stiri de la Prima TV, care te pot ajuta sa le demonstrezi nesimtitilor de francezi ca nu iti arde de gluma. O stire poate face f. multe, crede-ma! Poate ca pare un efort cam mare, insa eu cred ca merita sa ceri o recompensa. Tu crezi ca cei de la service unde ai fost sa-ti repari frana de mana nu stiau care e problema reala??? Stiau prea bine! Doar ca nu vor sa piarda contractele cu Dacia Renault, dand in vileag problemele pe care le acuza producatorul.
Te rog sa-mi spui daca esti de acord cu planul asta de actiune, iar eu o sa te ajut. Si cred ca n-ar strica nici daca cei de pe forum si-ar da cu parerea. Poate ca exagerez eu, sau poate ca a venit momentul ca cineva sa le dea o palma peste bot sarlatanilor din mafia mosoarelor...
IRONICK
8 Mar 2006, 11:25
Tu de unde ai mai aparut ?
QUOTE(adso @ 8 Mar 2006, 11:21)
sper ca nu ai omis vreo cratima pe acolo
valmont
8 Mar 2006, 12:20
Da...Multumesc Kakaolu, dar cred ca imi voi vinde masina, cum ma sfatuit Sony: "Sony 7 Mar 2006, 22:12 Io zic sa vinzi masina dupa ce o repari. E clar! Vor cadea toate, una dupa alta."
Am sa o vand, ptr ca m-am saturat de atatea probleme.O sa caut una fara mosoare.Oricum daca o sa mai am vre-o problema...stiu la cine sa apelez...la voi si apoi la Dacia Service
PS.Kakaolu...da tu te-ai inregistrat pe DaciaClub exact de 8 martie?..de ziua femeii?
..Ce coincidenta
GABY IS BACK !
8 Mar 2006, 12:45
Frumos... se vede treaba ca a venit 1 aprilie mai devreme
valmont
8 Mar 2006, 13:03
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 8 Mar 2006, 12:45)
Frumos... se vede treaba ca a venit 1 aprilie mai devreme
valmont , niciodata nu e prea tarziu sa inveti lucruri noi
TALÁR, talare, s.n. (Înv.) Haină lungă, purtată în trecut ca uniformă de unele unități miltare și de membrii unor asociații sau corpuri profesionale. – Din germ. Talar, lat. talaria.
vis-a-vis
8 Mar 2006, 14:40
MOSÓR, mosoare, s.n. Piesă cilindrică de lemn, de metal sau de material plastic, cu capetele în formă de discuri, pe care se înfășoară ață, fire de mătase, sârmă etc.; p. ext. piesa împreuna cu firele înfășurate pe ea. – Din tc. masura, scr. mosur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.