Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomotul la contact!
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
valmont
Dupa ce am rezolvat o problema la cei de la Dacia, mi-au stricat alceva la masina.
Se aude un fel de bataie la volan, langa contact.
Stie cineva de la ce este? Sau ce mi-au facut aia de la Dacia?!?
Sony
Asta cred ca este de la mosorul de cheie.
pastrama
E de la mosor sigur. Au uitat sa puna senzorul pe bobina. Tre sa te duci inapoi in service...si sa faci scandal. Fara senzorul ala, calculatorul nu stie cand e masina pe liber sau cand e in viteza si nu stie cata benzina sa-i dea. Vezi ca o sa-ti creasca consumul enorm de mult.
valmont
QUOTE(Sony @ 7 Mar 2006, 19:19)
Asta cred ca este de la mosorul de cheie.
*


Si aici este tot de la mosor? Si aici este mosor? blink.gif
Sony
Am patit-o si io. Tot dupa o vizita in service. Unde ai fost?
pastrama
QUOTE(valmont @ 7 Mar 2006, 19:22)
Si aici este tot de la mosor? Si aici este mosor? blink.gif
*


e de la senzorul de pe bobina mosorului...am patit si io exact la fel cand am schimbat mosorul.
Sony
Vad ca voi sunteti din Constanta, dar io am patit-o in Bucuresti. La Cobalcescu. Am scris si in sectiunea de probleme Logan.
pastrama
Sony, si la tine era tot de la senzor, nu?
Sony
Asa mi-au scris in caietul de revizii.
pastrama
Deci, aici e clar. Valmont, tre sa te duci iar in service sa-ti monteze senzorul...treaba de 10 minute, nu tre sa-ti faci griji.
valmont
QUOTE(pastrama_stelistu @ 7 Mar 2006, 19:32)
Deci, aici e clar. Valmont, tre sa te duci iar in service sa-ti monteze senzorul...treaba de 10 minute, nu tre sa-ti faci griji.
*


Pai si ce le zic la aia? Sa-mi schimbe senzorul? Daca imi spun aia ca merge si fara?!?
pastrama
N-au cum sa zica asa ceva. Ii plimbi o tura cu masina si le arati bataia din bord...si le zici ca stii ca e de la senzor. N-o sa mai aiba ce sa faca si o sa-l schimbe fara probleme.
valmont
QUOTE(pastrama_stelistu @ 7 Mar 2006, 19:40)
N-au cum sa zica asa ceva. Ii plimbi o tura cu masina si le arati bataia din bord...si le zici ca stii ca e de la senzor. N-o sa mai aiba ce sa faca si o sa-l schimbe fara probleme.
*


Si iar sa ma cert cu ei? I-ar sa-mi spuna ca nu e de asta si nu stiu ce prostii mai zic ei.
SiloS
valmont , te-am sfatuit bine si in topicul cu mosorul de la frana , nu o sa te dezamagesc nici aici . smile.gif

Asa numitul mosor de contact este numit impropriu asa deoarece el arata ca un mosor , dar nu este . Denumirea lui oficiala este talar si are rolul in a depista orice problema legata de sistemul de franare .

Reparatia talarului sau a "mosorului de de contact" este foarte simpla si dureaza maxim 20 de minute .

Poti merge pana la service fara probleme , insa nu e recomandat sa franezi brusc .

Pentru a nu mai avea probleme la reparatie , le spui sa iti securizeze contactul de la talar . Daca se uita urat la tine , le spui ca este vorba despre mosorul de contact si sigur o sa inteleaga .
valmont
QUOTE(SiloS @ 7 Mar 2006, 20:04)
Poti merge pana la service fara probleme , insa nu e recomandat sa franezi brusc .
*


Si talaru-ul asta este acolo langa contact? De la el se aude?!?
Sony
Nu cred ca stiu aia din service ca se cheama talar. Mai bine le zici tot de mosor.
SiloS
Cheia intra in contact . Pe langa contact se afla talarul . Fiind pozitionat lanaga contact , i se spune mosor de contact .

Dupa cum am spus , el are forma unui mosor melcat . In interiorul lui se gaseste aria somestezica de tip I . Datorita legaturilor care exista intre frana si mosorul de contact , aria somestezica I emite un sunet ciudat .
valmont
QUOTE(SiloS @ 7 Mar 2006, 20:37)
Cheia intra in contact . Pe langa contact se afla talarul . Fiind pozitionat lanaga contact , i se spune mosor de contact .

Dupa cum am spus , el are forma unui mosor melcat . In interiorul lui se gaseste aria somestezica de tip I . Datorita legaturilor care exista intre frana si mosorul de contact , aria somestezica I emite un sunet ciudat .
*


Aha.Deci legaturile nu mai sunt bune?
GABY IS BACK !
Daca-mi iau maine cateva mosoare , sa fie, nu mai am bani si de mosoare de contact...ce naiba sa fac....n-as renunta la rezerva de mosoare.... da si sa patesc ceva cu contactu' nu-mi convine....deci trebuie si talar...sau cum ii ziceti... e clar, nu mai ajung eu sa-mi iau Logan...pai se tot duc banii pe piese inca inainte de a-mi lua masina...
valmont
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 7 Mar 2006, 20:48)
Daca-mi iau maine cateva mosoare , sa fie, nu mai am bani si de mosoare de contact...ce naiba sa fac....n-as renunta la rezerva de mosoare.... da si sa patesc ceva cu contactu' nu-mi convine....deci trebuie si talar...sau cum ii ziceti... e clar, nu mai ajung eu sa-mi iau Logan...pai se tot duc banii pe piese inca inainte de a-mi lua masina...
*


Dar sa stii ca masina este foarte buna, numai ca mai apar mici probleme.Oricum am inteles ca sunt foarte scumpe mosoarele (mai ales ala pe fata), dar daca este in garantie este ok.Dai doar 500mii, cat am dat si eu, si gata.
Sony
Tu ai iesit chiar ieftin! Dar nu cred ca e normal sa platesti pt manopera pieselor schimbate pe garantie.
Ia uita-te aici: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=35551
Mai bine mergi si cere-le banii inapoi. Ameninta-i cu OPC-ul! Si asa nu si-au facut treaba bine si ti-au stricat contactul.
GABY IS BACK !
QUOTE(valmont @ 7 Mar 2006, 20:51)
Dar sa stii ca masina este foarte buna, numai ca mai apar mici probleme.Oricum am inteles ca sunt foarte scumpe mosoarele (mai ales ala pe fata), dar daca este in garantie este ok.Dai doar 500mii, cat am dat si eu, si gata.
*



Eu nu zic ca nu e buna masina... eu vroiam sa cumpar mosoare ca sa le vand apoi, cand este cerere mare, si cand s-a marit mult pretul oficial.... asa faceam si eu un ban si ajungeam sa-mi iau Logan.....dar cred ca trebuie sa investesti mult ca sa faci o afacere cu piese... deja sunt 2 tipuri de mosoare care se se strica usor... omul o sa vrea tot setul cand cumpara...daca nu le am pe amandoua, nu mai cumpara de la mine... nici nu vreau sa ma gandesc cate mosoare mai sunt....
valmont
Nu stiu exact cat de bune sunt, dar la mine s-au stricat ambele.Ma duc maine sa rezolv si cu taler-ul asta si sper sa termin cu banii bagati in reparatii.
SiloS
Nu e taler . Talerul este la cantar . Acesta este un talar .
valmont
QUOTE(SiloS @ 7 Mar 2006, 22:00)
Nu e taler . Talerul este la cantar . Acesta este un talar .
*


A...Nu mai auzism de talar si de asta am gresit.
Si e grav daca se aude?
Sony
Io zic sa vinzi masina dupa ce o repari. E clar! Vor cadea toate, una dupa alta.
valmont
QUOTE(Sony @ 7 Mar 2006, 22:12)
Io zic sa vinzi masina dupa ce o repari. E clar! Vor cadea toate, una dupa alta.
*


Pai si daca o vand...gasesc o masina fara mosor, ca vad ca asta este problema mea cea mai grava...
Dsign
ha, genial... ce v-o furati...
valmont
QUOTE(Dsign @ 7 Mar 2006, 23:45)
ha, genial... ce v-o furati...
*


Ce ???
valmont
Multumesc pentru sfaturi, dar am descoperit de la ce era.Nu avea nimic tlarul.Era de la brelocul de la cheia, care se lovea de plastic-ul de la baza volanului wink.gif
Am scapat de un drum la Dacia Service tongue.gif
bertro
data viitoare sa-ti cumperi breloc pe halogen, ca alea nu fac zgomot. inainte sa apuce sa se loveasca plasticul de volan se loveste "aura" de la halogen (halo = aura, de aici si numele de halo-gen adica "generator de aura") de plastic si se amortizeaza sunetul pt ca halo-ul e mai "pufos".
adso
e cam ca mata lu' betro.

numa' ca iti trebe sampon special de halo, care e cam 15 RON, si il consumi cam la doua saptamani.
Kakaolu
QUOTE(valmont @ 7 Mar 2006, 19:18)
Dupa ce am rezolvat o problema la cei de la Dacia, mi-au stricat alceva la masina.
Se aude un fel de bataie la volan, langa contact.
Stie cineva de la ce este? Sau ce mi-au facut aia de la Dacia?!?
*




Salut!
Am citit cu mare interes despre problemele tale si sunt de parere ca ai tras destul. Gratie locului unde lucrez, am acces la informatii care n-ajung in general "pe piata", dar pe tine o sa te ajut, caci si eu am avut Dacie odata si... stiu cum e. In primul rand, e bine sa stii faptul ca problema cu mosorul este un viciu de fabricatie care a fost reclamat inca de acum cativa ani, cand Loganul era in faza de testare. Ai sa razi! Problema nu e a romanilor! Ea a fost importata odata cu tehnologia Renault! Mai exact: cei de la Renault Franta au introdus sistemul cu mosor (de la francezul J. Mosseur) ca ultima gaselnita in materie de tractiune. E un sistem foarte complicat (prima oara a fost folosit la Airbus si cred ca iti amintesti de povestea cu avionul Tarom care a plonjat 1200m deasupra Parisului... evident, au musamalizat-o!). Dar ca sa revin, iti zic ca desi pare o pacoste, de fapt, esti in fata unei oportunitati veritabile, iar eu sunt decis sa te indrum ca sa iti faci dreptate. Primul pas: nu merge la service. E f. important! Lasa masina exact cum este! Al doilea pas: mergi direct la reprezentanta Dacia Renault si cere audienta la Directorul Executiv (probabil ca o sa vrea sa te amane, dar nu renunta). Spune-i care e problema ta si explica-i ca daca nu iti ofera PE LOC o masina noua - si aici poti chiar sa sugerezi un model Renault - ii dai in judecata si ceri daune usturatoare. Iti dai seama ca n-o sa vrea un scandal public! Asta ar insemna sa se afle ca si in Rusia, Brazilia, Turcia, sau chiar Franta si Belgia se conduc masini cu mosorul "incurcat". Intre timp, te pot pune in legatura cu redactia de stiri de la Prima TV, care te pot ajuta sa le demonstrezi nesimtitilor de francezi ca nu iti arde de gluma. O stire poate face f. multe, crede-ma! Poate ca pare un efort cam mare, insa eu cred ca merita sa ceri o recompensa. Tu crezi ca cei de la service unde ai fost sa-ti repari frana de mana nu stiau care e problema reala??? Stiau prea bine! Doar ca nu vor sa piarda contractele cu Dacia Renault, dand in vileag problemele pe care le acuza producatorul.
Te rog sa-mi spui daca esti de acord cu planul asta de actiune, iar eu o sa te ajut. Si cred ca n-ar strica nici daca cei de pe forum si-ar da cu parerea. Poate ca exagerez eu, sau poate ca a venit momentul ca cineva sa le dea o palma peste bot sarlatanilor din mafia mosoarelor...
IRONICK
Tu de unde ai mai aparut ?
bertro
QUOTE(adso @ 8 Mar 2006, 11:21)
e cam ca mata lu' betro.
*


sper ca nu ai omis vreo cratima pe acolo icon_mrgreen.gif
valmont
Da...Multumesc Kakaolu, dar cred ca imi voi vinde masina, cum ma sfatuit Sony: "Sony 7 Mar 2006, 22:12 Io zic sa vinzi masina dupa ce o repari. E clar! Vor cadea toate, una dupa alta."
Am sa o vand, ptr ca m-am saturat de atatea probleme.O sa caut una fara mosoare.Oricum daca o sa mai am vre-o problema...stiu la cine sa apelez...la voi si apoi la Dacia Service tongue.gif

PS.Kakaolu...da tu te-ai inregistrat pe DaciaClub exact de 8 martie?..de ziua femeii? smile.gif..Ce coincidenta tongue.gif
GABY IS BACK !
Frumos... se vede treaba ca a venit 1 aprilie mai devreme 256.gif
valmont
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 8 Mar 2006, 12:45)
Frumos... se vede treaba ca a venit 1 aprilie mai devreme  256.gif
*


biggrin.gif
SiloS
valmont , niciodata nu e prea tarziu sa inveti lucruri noi laugh.gif
SiloS
TALÁR, talare, s.n. (Înv.) Haină lungă, purtată în trecut ca uniformă de unele unități miltare și de membrii unor asociații sau corpuri profesionale. – Din germ. Talar, lat. talaria.
vis-a-vis
MOSÓR, mosoare, s.n. Piesă cilindrică de lemn, de metal sau de material plastic, cu capetele în formă de discuri, pe care se înfășoară ață, fire de mătase, sârmă etc.; p. ext. piesa împreuna cu firele înfășurate pe ea. – Din tc. masura, scr. mosur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.