Saluti!
Prima problema care o am si care imi da batai de cap: de ce mi se aprind becurile rosii (ulei si apa) la bord cand calc frana rau ? (rau inseamna ca franez cat de tare pot ca sa ma opresc de la >80km/h la 0.)
Ulei este pana la nivel (dar in partea inferioara) si e vechi am facut iarna cu el, schimbat garnituri pompa de frana, curatat etriere si schimbat garnituri, schimbat racoarde, schimbat garnituri la cilindri pe spate precum si repartitorul. Franele tin bine, presiune e in pompa ca pedala e tare, si servo pare in regula (caci nu ma chinui ca sa blochez rotile).
Furtunul de la chiulasa la servo e ok (adica nu e rupt) si motorul merge rotund. Lichid de frana 2+2 DOT3.
Ce n-am schimbat mai de vreo 2 ani e servo, da nu stiu daca becurile rosii la bord sunt simptom de servo ?
(am specificat ulei caci la un moment dat am descoperit ca nivelul la ulei era mic rau de tot - abia se mai vedea pe joja [ din cauza ca n-am apucat sa schimb capacu de la colbutori care scapa ulei pe la gatul ala cu buson ] si dupa ce am recompletat nu se mai aprindeau becurile; dar acum am nivel ok la ulei, e drept ca e vechi si o sa-l schimb maine oricum, da' totusi se aprind nebuniile alea de becuri).
Aveti idee ce ar putea fi ?