Spune-am "cap de bara modificat" , deci un cap de bara , facut de uzina , tratat, etc, la care se adauga doar un dispozitiv format dintr-o piulita si un surub 'ingropat' , care te ajuta sa lungesti viata acelui cap de bara de 2 , 3 ori fara a pune pe nimeni in pericol. Exact cum multi dintre voi puneti cauciucurile mai roase de pe fata , pe spate si mergeti cu ele mult sub limita de 2,3 mm grosime a ridurilor, sau folositi o planetara care bate la nesfarsit.....fapt care poate duce la ruperea lalelei si blocarea rotii.....IN MERS, sau fara lichid special in vasul stergatorului de parbriz , fapt de altfel interzis de RAR ; care are farurile reglate "bec" , sau care in luna ianuarie, februarie a avut frana de mana pe gerurile alea , de altfel nu cred ca are cineva de aici o masina care respecta normele RAR de poluare....lucruri mult mai periculoase decat un amarat de cap de bara modificat cu simt de raspundere.
Capetele mele originale au tinut undeva la 150 000 km, (pe bune), apoi , cele din comert , din ce in ce mai putin , ajungand sa schimb unul la 3 saptamani .(si drumuri urate tare)
La o masina de familie , intr-adevar nu se merita schimbarea, dar la regimul meu de functionare ""SE IMPUNE"
Apropo....au aparut in magazine bielete antirului modificate, cu bucse de T-.
Faza tare cu hidroforul este ca nimeni nu a avut un raspuns competent. Problema a aparut cand apa a devenit 30 000 mc de la 7 000 mc , invocandu-se pierderile imense de pe traseu si scumpirea energiei electrice cu 7% ,urmand sa se scumpeasca cu 25% din 3 in 3 luni.
PS: Fiind propus pentru o noua penalizare de diaconuliviu, tin sa specific ca era un "Reply" la un "post" din februarie. Mai greseste omu' !
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=34145