Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce se intampla daca era un Logan ?
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
mariuscomx
Un Ferrari 612 Scaglietti a inceput sa arda pur si simplu in timp ce rula pe autostrada . NU avea nici viteza foarte mare , dupa 2 min i-a explodat si rezorvorul . Masina nu a lovit nimic , pur si simplu mergea si bam , au inceput sa apara flacari .

Masina era a lui Gabi Popescu , si asta se petrecea pe Pitesti - Bucuresti

mil
sper ca avea casco la zi
jaf
Nu gasesc legatura dintre ferari si logan.. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
DFA
Așa și???? Ce aștepți??? Nu numai că e știre veche..., dar, ca să mărești interesu' ai mai băgat și cuvântul magic... "Logan"...
Voi nu aveți ce face????
Ghidioneanu
E stire veche de doua zile , a fost si la TV . Au facut mare misto cei de la Radio 21 marti dimineata , cand , imitand pe acei conationali care strang fier vehi printre blocuri au emis in eter strigarea :
- ,, Feeeerraaaaarriiiiiiiiiiiiiiii vechiiii luaaaaam !" icon_mrgreen.gif

Nu e frumos sa razi de necazul omului , dar totusi , era masina veche de 5 ( cinci ) excl.gif zile , dupa cum am auzit , luata in leasing . E asigurata , dar am inteles ca daca defectiunea a aparut din cauza soferului prin exploatare necorespunzatoare mad.gif , pierde banii de avans , masina fiind propietatea firmei de leasing , aceasta nu il va despagubi .... E un motiv pentru care nu imi place leasingul ... icon_evil.gif
vis-a-vis
Cine-i Gabi Popescu?
Ghidioneanu
Fotbalist si acum am inteles ca om de afaceri . La inceputurile sale ca fotbalist a lesinat pe teren de nemancat ce era , ulterior a fost primul fotbaliator cu Porsche nu stiu ce model , a jucat prin strainataturi , s-a apucat de afaceri .
parpanel
Putea sa fie orice masina...

Acum se poate inchide?
Diac
conform unei ipoteze, masina ar fi luat o groapa mai mare=> spart baie de ulei=> ulei curs pe toba fierbinte=> incendiu
Cica Ferrari a trimis sau va trimite inginer sa studieze cazul.
crocodilul_chelios
se intampla si la case mai mari, pana acum n-am auzit de vreun logan sa ia foc in mers post-336-1110552489.gif post-336-1110552489.gif 10561582.gif 10561582.gif
tazzz
Are cineva filmul de la stiri cumva? smile.gif
MihaiD
sad.gif
user posted image
echosektor
iata ca si o masina destul de scumpa poate avea mari probleme...asa ca sa nu ne mai plangem de daciile noastre.
FLEX
Mdap ... am un sentiment in urina ca nici un Ferreri nu are baie de ulei ...
argon
QUOTE(FLEX @ 13 Apr 2006, 11:00)
Mdap ... am un sentiment in urina ca nici un Ferreri nu are baie de ulei ...
*




Da ce are? unde sta uleiul? ca doar nu e in doi timpi ca trabantu.....esti culmea si tu... blink.gif

Explicatia cu gropile e plauzibila...oricum masina nu a fost conceputa sa ruleze pe drum asa nasol cu e A1 pe unele zone...
FLEX
Domnu', carter uscat ...
argon
Alea de care zici tu sunt motoare "perkins", dar Ferrari 612 cred ca are baie de ulei...
johnsws
QUOTE(Diac @ 12 Apr 2006, 22:51)
conform unei ipoteze, masina ar fi luat o groapa mai mare=> spart baie de ulei=> ulei curs pe toba fierbinte=> incendiu
Cica Ferrari a trimis sau va trimite inginer sa studieze cazul.
*



cum naiba sa ia foc uleiul de cutie curs pe toba incinsa...mie mi se pare o ipoteza gresita...poate ma insel, nu zic ca sunt detinatorul adevarului absolut, dar eu nu cred ca ia foc, uleiurile auto nu ard chiar asa usor.
poate vreun scurt pe la instalatia electrica, ar fi mai plauzibil.
klaus
Ma scuzati ca ma bag si eu ca musca in posteriorul animalului de povara, acolo unde chiar nu ma pricep (eu mai subtire cu ferrari, ca am niste restrangeri bugetare...)
Da Ferrari 612 Scaglietti asta, oarecum atipic pentru ferrari, nu are motorul pe fata?
Pai de unde ulei pe esapament in spate?
St
Conform, paginii de net a unui ziar cunoscut in Romania, motorul este amplasat in spatele puntii fata, deci klaus are dreptate.
argon
QUOTE(klaus @ 13 Apr 2006, 11:50)
acolo unde chiar nu ma pricep (eu mai subtire cu ferrari, ca am niste restrangeri bugetare...)
*




eu vad ca te pricepi tongue.gif , motorul e pe fata... http://www.motortrend.com/roadtests/coupe/...612_scaglietti/

Mai ramane dilema daca e sau nu a zis Flex, cu carter uscat, eu personal ma indoiesc...
kostika
Uleiul putea ajunge pe esapament de la cutia de viteze. 612 Scaglietti are cutia dispusa dupa sistemul Transaxle, adica pe puntea spate (cardanul se roteste cu viteza motorului). Asta ca sa echilibreze distributia maselor pe punti.
Probabil ca a dat cu cutia de pamant in vreo gaura, a pierdut uleiul din cutie si a continuat sa mearga (iarasi, probabil, in bord n-avea martor de nivel scazut de ulei in cutie). Fie a ajuns ulei pe esapament si a luat foc, fie, din cauza ca cutia nu mai avea ungere, s-a incins (banuiesc ca nu mergea cu viteza legala) si a aprins tot ce era pe langa ea (lichid hidraulic etc.).
Oricum, de remarcat ca presa auto n-a inteles nimic. "Marele" ziarist-specialist-pilot de raliu- stie-tot-redactor-sef Edwin Keleti de la Promotor zicea la stiri (cu o atitudine de cel mai tare specialist auto) ca e posibil ca sa fi trecut dintr-a sasea intr-a treia direct si sa fi spart cutia. Daca ar fi citit mai atent mapa de presa de la lansarea masinii, ar fi vazut ca cutia robotizata nu-ti permite scamatorii din astea, nu face ce-i ceri tu daca e posibil sa spargi cutia si gata. Adica are "sistem anti-prost".
argon
QUOTE(kostika @ 13 Apr 2006, 12:54)
Adica are "sistem anti-prost".
*




Vrei sa zici sistem anti-fotbalist...probabil s-a aprins ceva in bord acolo...da el intelijentu a zis ca-i beculetu de turbo..si cu cat mai multe aprinse cu atat e mai bengos...
costi
QUOTE(kostika @ 13 Apr 2006, 12:54)
(iarasi, probabil, in bord n-avea martor de nivel scazut de ulei in cutie).
*


Un mator a avut si a si functionat.
Asa se face ca a iesit pe banda de avrie, a oprit, s-a dat jos si BUM.

Oricum trebuie sa fii nebun sa mergi cu un Ferarri pe drumurile noastre.
N-ai nici o sansa.
A mai avut si Gica Popescu unul si l-a vindut ca statea doar in garaj
Slider
Eu am inteles ca s-a spart un furtun pe acolo nu baia de ulei...
argon
LA o astfel de masina rezervolrul are 102 litri, mai ales daca era aproape plin, avea "material" de explozie destul tongue.gif
Dar de la astfel de masini, eu m-as fi asteptat la o protectie adecvata, ignifuga sau asa ceva a rezervorului....

Dar cine stie ce s-a intamplat cu adevarat pe acolo...mai exista ipoteza ca si-a incenat totul mellow.gif
IsNa
Dati-mi si mie o idee cum e cu "carterul uscat"?? blink.gif
N-am mai auzit de asa ceva, si-s curios. Pe bune, nu incerc bascalie!
DragosP
Azi sunt într-o zi din aceea în care tot întreb în stânga și-n dreapta ca prostu': da' lu' nenea Gabi ăsta mare om (de afaceri), mare caracter, nu i-a mai ars o mașină tot pe autostradă? Sau mă rog, n-a mai avut o belea cu aftomobilul din dotare tot pe Buc-Pitești?
Oare p-ăsta îl mai asigură cineva? rolleyes.gif
mromantan
QUOTE(IsNa @ 13 Apr 2006, 15:14)
Dati-mi si mie o idee cum e cu "carterul uscat"?? blink.gif
N-am mai auzit de asa ceva, si-s curios. Pe bune, nu incerc bascalie!
*



Pai cu carteru uscat e cam asa: locul baii de ulei e luat de un rezeror de ulei care poat fi pus oriunde in masina.Sistemu-i asa: un rezervor, doua pompe de ulei. una trage din carter(fosta baie de ulei) si cealalta trimite ulei catre motor. Uleiu tot in carter se scurge, da e preluat de pompa de drum intors. Deci in carter nu mai este mare lucru de ulei=>carter uscat.
Avantaje imediate: centru de greutate mai jos, aerodinamica mai buna la capota, etc...
FLEX
... si permite montarea in circuit a unui radiator de ulei, de mare ajutor la racirea motoraselor astea mai de soi.
IsNa
10x pt. explicatii. Ma speriasem ca dracia aia merge fara ulei. ohmy.gif
Acum, asa nu-i chiar "uscat", doar ca nu balteste. wink.gif
Arhimede
612 are motor in fata si cutia de viteze in spate...............
horiajam
Ca sa raspund la intrebarea din titlu .. : Ardea mai mult, ca e mai mare, mai "dulapos" ... happy.gif
marksman
Ca sa raspund si eu la intrebarea din titlu: apareau imediat reactii de genul "Da ce te mai miri, e Dacia, astea iau foc si cand is oprite", "Un alt produs de c***t al UAP...", "Dacia tot dacie e...", "Fraierii care au dat 8.000 E pe o Dacie..." iar topicul asta avea deja 10 pagini.
Ghidioneanu
Si Ferrari arde , nu-i asa ? icon_mrgreen.gif
stoianco
Daca era Dacia nu era o stire importanta si poate nu se facea atat tam-tam. Oare chiar nu a ars nici o Dacie pana acum? la stiri nu am auzit... insa... de... acum era un FiERARRI !
mariuscomx
eu cred ca daca ar fi fost un logan s-ar fi facut mult mai mult tamtam decat atunci cand s-a rasturnat la teste in germania.
majoritatea care isi permit sa isi cumpere o masina noua cu un pret mai mare de 10 mii euro au o parere foarte proasta despre logan si abia asteapta argumente ca sa isi cosolideze afirmatiile
inca mai sunt multi care rad de faptul ca loganul a fost chemat in service,
dar din punctul meu de vedere asta poate sa fie decat un semn pozitiv .
george_slz
Eu zic ca daca va ia foc masina si aveti telefon cu camera, oferiti inregistrarea la pro si antena si ajungeti celebri, iar dacia va trimite un specialist sa verifice daca a fost sau nu vina voastra .
Poseidon
1.masina a alimentat cu doar 30 km inainte de a lua foc 2.motorul este in fata 3.inainte de accident sa aprins un martor la transmisie concluzie:neetanseitate in partea superioara a rezervorului,benzina s-a scurs pe esapament ,a luat foc(rezervorul este in spate,in potbagaj)flacarile s-au extins,apoi au cuprins transmisia si furtunele,(calculatorul a afisat probleme la transmisie)si cred ca cam asta a fost!acum ramane sa asteptam expertiza inginerilor de la Ferrari,sa ne dumerim si noi
costi
1. Daca era asa ar fi luat foc pe primul Km nu dupa 30 de Km cind nivelul s-a redus in tk.
2. Tu chiar crezi ca un Ferarri iese pe poarta uzinei ca Dacia pe vremea lui nea Nicu ?
dizzy
Ia puneti voi mana pe toba din spate!
Frige cumva, e incinsa la rosu (rosu Ferrari, bineinteles)?
Ce naiba sa ia foc pe toba de esapament finala?
Pe de alta parte nu inteleg ce cauta un Ferrari pe drumurile din RO.
Un Porsche Cayene e mult mai bun aici.
Iar societatile de asigurare ar face orice sa nu dea o despagubire.


Poseidon
fi sigur ca nu a iesit cu probleme din fabrica!dar probleme pot aparea oricand,dupa aceea!si fff. important masina avea ceva timp de cand iesise din fabrica.este posibil totusi sa fie de la rezervor.de ce ?esapamentul este mult mai fierbinte la asemenea motoare tongue.gif ganditi putin la ce motor e ala!
amc
Nu se compara o amarata de serie(ca e dacia sau BMW) cu un supersport de 540CP
costi
QUOTE(Poseidon @ 16 Apr 2006, 19:24)
fi sigur ca nu a iesit  cu probleme din fabrica!dar probleme pot aparea oricand,dupa aceea!si fff. important masina avea ceva timp de cand iesise din fabrica.este posibil totusi sa fie de la rezervor.de ce ?esapamentul este mult mai fierbinte la asemenea motoare tongue.gif ganditi putin la ce motor e ala!
*




Gazele de ardere au aceiasi temp chiar mai mica tinind cont ca are turbina!
Masina era noua, luata de la dealer!
Next .....
Poseidon
alte pareri din partea celorlalti membri?
vgusti75
Eu cred ca i s-a infundat un jigler si i-a explodat carburatorul. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
frontEND
Eu cred ca CIA si KGB au complotataaici ..e ceva ciudat...poate si Dacia a vrut sa demonstreze ca exista masini mai proaste ...biggrin.gif
Poseidon
radmasa.gif
CIPTUNING
Acu vreo 2 ani a mai ars un Ferrari rosu din Targoviste,in drum spre Sinaia la Moroieni. Drumul ESTE f. prost, mergea incet si vb lumea ca s-a incins rau din cauza ca nu se racea suficient. S-o fi racind cu aer nu cu apa..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.