Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tremurat si scadere ralanti la pornirea de dimineata
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
demisonat
Am facut o cautare dar tot nu am gasit un raspuns concludent la problema mea.

Cand pornesc dimineata pentru circa 3-4 sec totul e ok desi porneste f greu , dupa cele 3 -4 sec turatia scade la 800-900 si motorul incepe sa tremure violent iar eu sunt obligat sa o tin turata din pedala (exact ca la dacia veche ) cateodata mai urca singura dar scade iar imediat cauzand un tremurat al motorului care se simte in toata caroseria. aceasta problema mai apare cateodata si la stop cand stau si motorul incepe sa tremure un pic . datimi o solutie va rog !
MoneyTalks
Ai socul tras?
FLEX
Din cite am citit pe forum, se pare ca problemele legate de turatie se datoreaza motorasului pas-cu-pas ce antreneaza clapeta de aer sau senzorului de turatie de pe volanta; imi pare rau ca nu pot sa te ajut mai mult!
demisonat
QUOTE
Ai socul tras?

nu trag socu pentru ca nu stiu ca masina mea sn rapsodie sa aiba soc astept un raspuns
rares
are soc da e automat
DSops
Vezi daca nu ai apa in benzina. Consumi pana se aprinde rosu, apoi pui o chestie speciala de supt apa din benzina, un fel de spirt, este la benzinarii.
demisonat
pai bine are soc automat dar care ar fi rezolvarea la problema mea eu nu pot sa trag socu deci nu pot controla turatia ea scade precum am zis mai sus , oare nu stie nimeni despre ce e vb ca sa nu ma trezesc ca aia de la dacia service se apuca si imi schimba 1000 de piese dau bani cat pe o masina intrteaga si tot nu rezzolv de aia am intrebat multumesc mult celor care au incercat sa imi dea o rezolvare si astept de la voi ceva solutii in continuare. ( si "spirtul" ala este ars apoi cu benzina impreuna sau ce se intampla cu apa si spirtul ?)
DSops
E ars o data cu benzina. Nu face rau, evential mai curata putin injectoarele. Pret 30..50k.
bogdan_o
Flex are dreptate. Tie ti se trage de la motorasul pas cu pas. Poate mai ai si vreun injector infundat ceva daca scutura asa de violent.
rares
cand am ramas fara benzina in rezervor avea aceleasi simptome tremurat violent acceleratia nu mergea deci se poate sa fie de la benzina. Baga solutia aia in rezervor si vezi daca mai face sau baga benzina din alt loc. Daca nu e de la benzina imi pare rau da nu stiu
DomnulK
QUOTE
Ai socul tras?
Fii dumneata deshtept shi trage shocul la SRN . Cand reusheshti sa faci chestia asta, stand pe scaunul soferului cu capota inchisa, iti dau eu o bere! Bafta in continuare!
AL
QUOTE
Am facut o cautare dar tot nu am gasit un raspuns concludent la problema mea.  
Cand pornesc dimineata pentru circa 3-4 sec totul e ok desi porneste f greu , dupa cele 3 -4 sec turatia scade la 800-900 si motorul incepe sa tremure violent iar eu sunt obligat sa o tin turata din pedala (exact ca la dacia veche ) cateodata mai urca singura dar scade iar imediat cauzand un tremurat al motorului care se simte in toata caroseria. aceasta problema mai apare cateodata si la stop cand stau si motorul incepe sa tremure un pic . datimi o solutie va rog !


problema asta am patit-o si eu asta toamna cand a inceput frigul.... problema este ca in vara s-a umblat la motor si a fost deconectat "computerul"... acesta memoreaza o cantitate de date "istorice" despre functionarea motorului.... pe care le uita.... sunt ultimele date...daca vrei, sunt asa-numitele "date din ziua precedenta"... si cand le uita, porneste de la un reglaj "default" .... care la temperaturile astea de acum nu se potriveste



solutia: resetezi calculatorul scotand bornele bateriei pentru vreo 10 minute.... apoi pornesti motorul si il lasi cateva minute la relanti... apoi faci un drum (daca se poate drept, undeva pe DN) in care accelerezi progresiv dar in timp ceva mai lung (de ordinul a 2-3 minute la fiecare 500 ture de exemplu)!.... in sarcina! (adica nu pe loc) motorul isi va reface "istoria" parametrilor corelat cu temperatura si presiunea ambianta ... dupa doua trei zile problema va dispare!... la mine a functionat.... iar solutia mi-a fost sugerata de Stefan (care acum e plecat din tara) dupa un test facut cu testerul (similar CLIP) construit de el





daca insa problema persista si iti apare si cu motorul cald, este posibil sa fie o problema de reglaj al relantiului (motoras pas cu pas murdar) sau de infundare a unui injector ... in accest caz mergi la service pentru un test cu CLIP.... eventual cu motorul rece (lasi masina acolo cateva ore si apoi faci testul)
asarban
Daca nu m-am tampit total, parca compul se reseta si prin scoaterea sigurantei din cutia aia de la motor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.