Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Radioamatori
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Slider
Pe linga placerea de a surubari pe la masina mai am o patima. Sunt radioamator. Indicativul meu este YO4GYC.

Daca mai exista cineva pe aici poate ne putem gasi si "in aer".
northwood
YO9GIB



S-ar putea chiar sa fi vorbit pe vremea cand mai apaream in banda de 2 metri. Sunt din Fetesti smile.gif
Slider
Se prea poate Northwood. Acum nu prea te-am mai auzit in banda. De ce nu mai lucrezi?
northwood
De ce nu mai lucrez... pai cred ca... nu mai am entuziasmul de acum 7-8 ani. Au aparut alte griji si nevoi. Am niste amintiri frumoase din perioada aia. Am fost si la Topologu, cu YO9DAX si cu Zoli. Mama ce bauta am tras si ce peste fript am mancat pe acolo... Eh...



In 80 de metri am lucrat doar de la YO9KRK (acum cred ca nu mai exista). In 2 metri de pe RTP personal IEMI, pe R5 si in 225. Cred ca mai am pe undeva un receptor de US (o sincrodina mediocra).



Cam totul a apus de cand am plecat la facultate. Cine stie...poate in viitorul mai mult sau mai putin apropiat o sa mai apar in eter.
FLEX
Daca ai o pasiune e pacat s-o lasi sa se stinga in tine ... in fond sint atitea mizerii in jurul nostru incit o oaza de liniste e necesara pentru evadare.

E foarte frumoasa treaba asta cu radioamatoria, ma gindesc la ea ca la un precursor al internetului, oamenii comunicau fara sa se vada si fara sa se cunoasca.
Slider
He, he...Topologu....am fost si eu de citeva ori pe acolo la concurs. Tot cu Vasile si cu Zoli....frumos. Si tot asa gratare si beute. Pacat ca nu mai lucrezi. Ne puteam gasi in 2 metri. Au pus baietii de la Calarasi un repetor sus pe un deal si se deschide usor cu 5W si de la Bucuresti si de aici de la Cernavoda.
laur