Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane II CC
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
coocky
Am inteles de la Dealer-ul din TM ca zilele astea vor primi verde la comercializare Megane 2 CC cu preturi intre 21.000 si 26.000 Euro.
cmandrei
Interesant ... si vrei sa iti iei asa ceva ?
coocky
daca ar fi fost disponibil acum 6 luni poate intra in calcul...(desi imi doream mult o masina de familie)

atunci mi-am luat masina in leasing(de cand ma stiu am avut probleme cu lichiditatile- nu pot sa stau cu bani asupra mea... fac alergie smile.gif ).

Cred ca spre vara reusesc sa ma invartesc sa achit Estate-ul (tre sa astept un an, pana prin septembrie-chestie de leasing) si apoi chiar ma voi gandi serios la optiune... Masina imi place la nebunie si momentan aplicand eterna ecuatie cu trei necunoscute pret, calitate, dotari, pentru segmentul CC, modelul iese binisor in fata.
cmandrei
Este superba masina din punctul meu de vedere ... dar nu prea este de familie asa cum ai spus tu ca ai vrut si ai luat. Sau asa ca a doua masina de mers vara ?



P.S. ti-am trimis si un mesaj particular pe forum-ul vechi cum ca s-a mutat forum-ul si adresa noua ... l-ai primit si aici sau numai acolo sau nu l-ai primit deloc ?
coocky
Din punctul meu de vedere este fie masina de iest la plimbare vara (a doua masina), fie masina prietenei...(sotiei). Ca unica masina... din punctul meu de vedere este un pic cam mica.

Da mi-am dorit o masina de familie... si de aceea am renuntat si la Sedan si am data cu vreo 1000-1200 de euro in plus...
cmandrei
Asa merge da ... ai dreptate.



Am citit intr-o revista din franta despre ea, cam acum 1 an si mi s-a parut foarte calumea.



Faceau comparatie intre RenaultCC 1.6 si BMWCabrio 318 parca, si vreau sa spun ca renault-ul era mai tare cu motorizarea asta decat BMW-ul si cu aproape 10.000 euro mai ieftin.



Cat despre calitatea materialelor nu cred ca sunt mai scumpe cu atatia bani pe BMW decat pe Renault.
coocky
am citit niste report-uri tot cam acum 6-9 luni si toata lumea era super multumita doar ca hard-topul cam scartia spuneau ei dupa un anumit timp de folosire...(am facut atunci legatura cu trapa panoramica si m-am convins ca nu are rost sa comand- la estate oricum nu are acelsi efect ca si la bicorp)

in rest mi s-a parut mult peste 307 CC fara a mai pune in calcul 206 CC care este mult prea mica pentru gustul meu.

La o comparatie cu un 318 cabrio ... totusi, cred ca singurul atu ramane totusi pretul...

oricum am renault si imi place dar a face compartie intre seria 3 si megane cam la orice tip de echipare, dotari, caroserie, cred ca singurul atu este pretul... si multitudinea de gadgeturi eletronice pe care le ai la acest pret...

aaa... era sa uit cred ca si design-ul este ceva mai avantgardist megane

si poate aceste lucruri sunt hotaratoare pentru multi dintre noi...
cmandrei
Pentru cei mai multi este pretul primul pe lista ... dar sa stii ca si de design se sperie multi ... am un amic care a facut o alegere foarte ciudata ... pentru ca la megane II ii arata ciudat spatele au ales (el cu sotia) suzuki ignis ... nu prea am inteles treaba dar nu mai conteza.



Parca BMW-ul avea chiar mai putin loc in spate daca imi aduc bine aminte ... daca o mai gasesc ii fac un scan si postez imaginea (pagina din revista unde era comparatia facuta).
meganescu
Am vazut saptamana trecuta un CC prin Bucuresti. Dragutzel! Nu am apucat sa vad ce numar avea...
cornel_t
B XY RRO (Renault Romania)
coocky
E aprox acelasi numar cu numarul pe care s-au facut toate reportajele legate de Estate...(in Romania)
cmandrei
Uite asa sa se vada bine pentru toti:

user posted image

user posted image

user posted image

Mie unul mi-au placut prea mult ca sa le las numai acolo.
vladus
e superba masina.. ma bate gandul rau la una, singura problema e ca ar trebui sa ii puna si un motor ceva mai performant decat ala de 2.0. Parerea mea... tongue.gif
sandman_
Eu am meg2cc. Mi-a venit acum 3 saptamani.
2.0L 16v, 136 cp.
In tarile privilegiate exista 2.0L turbo, 165CP. Am facut un test-drive cu asa ceva si e cu totul alta mancare de peste. Din pacate, la 2.0 aspirat nu se poate face chip-tuning OBD decat pana la 150CP.

Pana acum am doar 1500km cu ea si nu mi-a facut probleme. Astept sa treaca anul, ca sa verific chestia cu scartzaitul acoperisului.

Avantajul esential fata de 318cabrio, pe langa pret si design, este hard-topul:

1. e din sticla -> senzatie bestiala si cand e inchis
2. daca te rastorni cand masina e sedan, patesti mai putine chestii
3. izoleaza mai bine iarna
4. nu se uzeaza luneta

Buba ar fi ca iti cam limiteaza portbagajul cand e cabrio, insa cine pleaca in concediu cu ea cabrio.
Race
Daca vroiai performante,puteai sa optezi pentru:
-Megane Hatch 2.0 - mult mai ieftin si mai rapid;
-Clio RS - mai ieftin si mult mai rapid;
-Golf GTI,Leon 1.8T,Astra 2.0T etc. - mai rapide la acelasi pret;
-Megane RS (e drept ca trebuia sa astepti pana in toamna),daca pretul de pe site-ul Serus e real aveai ceva infinit mai rapid pentru ceva mai putini bani.
Cabrioletele in general sunt pentru impresie,nu performante,deci daca ai facut alegerea asta nu inteleg de ce te plangi.
Cand e acoperisul pus masina e coupe nu sedan.Si sa crezi tu ca te protejeaza mai mult decat un roll-bar clasic de pe orice cabrio.
sandman_
Nu ma plangeam de performante, ci era o analiza a performantelor si a modurilor de a le imbunatati. Eu am vrut masina respectiva din diferite motive mai mult sau mai putin subiective si nu imi pare rau. In alta ordine de idei, crede-ma ca nu esti primul care incepe sa-mi faca niste comparatii ieftine cu masini la acelasi pret si performante mai mari sau la bani mai putini si performante cel putin asemanatoare.
In primul rand am vrut masina in 3 volume. NU imi plac bicorpurile. Chestia asta ar cam trebui sa descalifice cam toate modelele insirate de tine acolo. In al doilea rand, trecand peste aceasta conditie sine qua non, portbagajul e semnificativ mai mare la m2cc decat la cele spuse de tine. Iar, pe final, Clio sport si Megane RS, inainte de toate, sunt Clio si Megane bicorp.

Ce rollbar are un 318 cabrio?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.