Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtru Benzina
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Piese auto - Dacia Solenza
aviasol
daca va vine sa credeti cei de la IPSO sustin ca SLZ nu are filtru de benzina. Se poate asa ceva? Eu am vrut sa-l schimb la 10.000km dar ei au zis ca nu are. acum vreau sa ma duc la 20.000 cu el in mana sa le dau cu el in cap
Marty
Foloseste functia CAUTARE . Daca vrei sa te duci cu el in mina si sa le dai in cap, ori lasi masina acolo unde o desfaci, ori vi cu ea tractata sau adusa pe platforma! Filtrul de benzina la SLZ nu se schimba decit cu pompa cu tot. E capsulat.
klaus
Filtru de benzina, LA UNELE solenze este in pompa. NU se schimba decat odata cu pompa sau cu multa ambitie (probleme desfacut pompa, etansat la loc etc).

Exista si solenze cu filtru ca la DSN, afara.
kaspersky
care sint alea?
aviasol
daca studiati desenele se vede ca exista o piesa in plus (nr. 10) in pag 19.301.0.pdf oricum in legenda aiurea denumita. (apropo pdf-urile vad ca nu se deschid direct asa ca incercati cu "save target as...")
aviasol
ca sa fie mai clar io vorbesc de piesa 10 din jpg-ul urmator care in legenda e trecuta ca: AGRAFA MENTINERE :shock: :shock: :shock:



(marty sterge tu msj cu pdf-urile ca se deschid aiurea si sunt si mari TKS)
dumitru
Ce filtru de benzina este ala care nu se schimba; ca e incapsulat; si gunoiele pe care le filtreaza ce face cu ele ?.....
Tudor B
Atasez o imagine cu o Solenza fotografiata de dedesupt, cea din imagine nu are filtru de benzina exterior, am facut un cerc unde se afla filtru exterior la DSN (pozitia aproximativa, daca nu e acolo e pe aproape). Daca nu stiti daca aveti sau nu filtru exterior pe SLZ va bagati sub ea si va uitati.
haky
Cum s-a pus acest filtru, dupa ureche, unii au altii NU?
LProdan
Poate ca n-ar strica sa fie pus cite un filtru de DSN pe Solenzele care nu au asa ceva. Nu costa mult (daca nu ma insel pina in 300k) iar de montat se poate folosi solutia de la DSN. Exista sansa ca benzina care ajunge pina la injectoare sa fie mai bine filtrata.
bogdan_o
Pai daca exista un filtru in ansamblul pompei de benzina nu mai are rost alt filtru. Si-asa impuritatile care sunt prea mici si trec de filtrul pompei trec si de filtrul montat suplimentar daca este de acelasi tip. In plus, apa din pacate tot trece. Pe mine ma intereseaza un filtru pus inaintea pompei ca sa n-o infunde si care sa poata fi curatat fara sa trebuiasca schimbata pompa.
ducu
Salut. Va edific eu imediat ce e cu filtrul de benzina: azi am fost in sevice sa imi schimbe rezervorul ptr ca se deformase si cu adevarat nu are filtru de benzina.Dar pe rezervorul nou care mi l-a pus este suport de filtru(se pare va fi acelasi la x90).Am vb cu mecanicul meu si mi-a zis ca nu ai cum sa pui filtru la Solenza.Oricum sa stiti ca e o chestie f misto sorbul cu filtru si pompa, scrie mare cat casa RENAULT(adica daca aia sunt idioti noi tre sa ne bucuram).
bogdan_o
Cred ca e inutil sa te intreb cum s-a deformat rezervorul.



QUOTE
).Am vb cu mecanicul meu si mi-a zis ca nu ai cum sa pui filtru la Solenza.


Da, degeaba ai tu pe rezervor supot de filtru ca pompa este in rezervor. Iar filtrul trebuie sa fie pe circuit inaintea pompei. Nu ca nu e bine sa-ti pui filtru pe tur (nu mai ajunge jegul la injectoare), dar pompa tot se infunda.
toto
dar un filtru de ala de 3 lei (de hartie parca) nu merge pus acolo langa farul drept pe unde vine benzina?
geo.meg
QUOTE


dar un filtru de ala de 3 lei (de hartie parca) nu merge pus acolo langa farul drept pe unde vine benzina?  




Ar fi simplu de pus numai ca la solenza pompa este in rezervor care are un filtru si pe unde trage benzina si care mentine o anumita presiune in conducta spre rampa de injectoare .

Nu stiu cum e la DSN , dar nu cumva regulatorul de presiune este langa rampa de injectoare .Adica presiunea se regleaza la intrarea in rampa si de aceea are filtru separat .

La SLZ presiunea se regleaza din rezervor si daca noi punem un filtru de benzina pr conducta , va scadea presiunea la injectoare si rezultatul nu cred ca va fi prea bun .

Daca cineva are de gand sa incerce poate ne anunta si pe noi ! ohmy.gif
klaus
By-GEO, ai dreptate in toate privintele. regulatorul de presiune la DSN este pe rampa, la SLZ este in rezervor, dar eu nu cred ca scaderea de presiune e atat de mare printr-un filtru suplimentar, da mai stii...
fcop
eu unul nu am filtru sub masina langa rezervor dar am inteles ca filtru la solenza se afla in rezervor...spusele mecanicului :oops: :?
JohnDoe
stiu ca e cam vechi topicul, dar ma intrebam intre timp daca pana la urma a gasit cineva filtrul ala de benzina;



mi se pare cumva aproape imposibil sa fie montat in rezervor;

dupa nume, filtrul de benzina ar trebui sa colecteze impuritatile din benzina; si logic sa le poti elimina ulterior; mi se pare straniu sa il monteze in pompa de benzina si pompa in rezervor. parca sunt papusile alea rusesti.



deci solutia ar fi daca filtrul de benzina se infunda sau se doreste a fi curatat, se schimba rezervorul cu totul?
nicusor
Apropo de benzina, de ce s-a optat ca la Solenza sa se faca rezervorul de plastic, si fara scut?
JohnDoe
stiu ca s-a mai discutat de asta;



banuiesc ca te referi la scutul lipsa de la rezervor; nu cred ca are nevoie;



e din plastic ca e mai rezistent si scut nu cred ca ii trebe.
bogdan_o
Nu s-a pus scut la rezervor din cauza de ecomonie. E din plastic pentru ca majoritatea rezervoarelor sunt din plastic. Nu mai rugineste, se gaureste mai greu si nu se mai formeaza depuneri de jeg pe peretii rezervorului. Asta poate sa fie si un dezavantaj ca tot jegul se duce direct catre injectoare. De aceea e bine sa bagati preventiv cate u flacon de solutie de curatat injectoarele in rezervor (eu bag cam la 3000 km). Curata si rezervorul, curata si injectoarele.
nicusor
Faza ca nu mai e nevoie de scut este cat se poate de falsa. Iar faza ca e rezervorul de plastic e ok, dar ma gandesc la faptul ca ar fi putut sa il imbrace cumva, sau sa il acopere....
Marty
QUOTE
Faza ca nu mai e nevoie de scut este cat se poate de falsa. Iar faza ca e rezervorul de plastic e ok, dar ma gandesc la faptul ca ar fi putut sa il imbrace cumva, sau sa il acopere....


De ce, pentru ca ai tu impresia de nesiguranta ??? Ia arunca tu niste priviri la Peugeot-uri, Citroen-uri, Renault-uri, Ford-uri, Opel-uri...sa vezi ce scuturi au alea peste rezervoare, mai mare dragu'! Alea au scuturi...via. :wink:
bogdan_o
Marty, trebuia sa completezi si faptul ca scuturile pentru aile de ulei ale acestor masini sunt facute din acelasi material plastic. Nu sunt facute pentru drumurile noastre. Oricum, in ce priveste rezervorul de plastic de la SLZ si eu mi-am exprimat la inceput lipsa de incredere, dar dupa un an si ceva de folosire a masinii (in cele mai diverse conditii) vad ca nu s-a intamplat nimic cu rezervorul.
Marty
QUOTE
Marty, trebuia sa completezi si faptul ca scuturile pentru aile de ulei ale acestor masini sunt facute din acelasi material plastic.


1. Distanta de sol a scutului e mult mai mica fata de distanta rezervorului! Sunt mult mai multe sanse sa dai cu scutu' intr-o piatra decit sa dai cu rezervorul!

2. Gresit, nu vorbim de acelasi plastic! Plasticul de scut se sparge imediat, cel de rezervor se zgarie, se indoaie (la colturi) dar de spart se sparge f. greu.
JohnDoe
:-) pai e normal sa nu-i puna scut, daca filtrul ala de benzina se zice ca e in rezervor.



ca poate omu care vrea sa-si schimbe filtrul de benzina tot spera sa i se sparga si rezervorul ca poate asa o fi indreptatit sa dea banii pe amandoua o data;



daca vrea sa-si schimbe numai filtrul de benzina, o sa zica ca arunca bunatate de rezervor :-)



sau poate ca fiind din plastic e si mai ieftin, nu? si atunci costul rezervorului este inclus in pretul filtrului de benzina. zic si eu.........
bogdan_o
Filtrul de benzina nu se schimba separat. El face corp comun cu pompa de benzina si se schimba odata cu acesta. Deci daca se infunda trebuie sa cumperi o pompa noua (care nu e tocmai ieftina). Daca in privinta scutului care e de plastic ii inteleg pe cei de la Dacia, in privinta filtrului de benzina ii consider batuti in cap. Daca era vorba de o masina facuta sa mearga afara mai ziceam, dar cand toti stiu cam care e calitatea benzinei la noi e de-a dreptul cretina solutia aleasa.
sod
da? eu pana acum nu am vazut pe nimeni pe aici care sa fi schimbat pompa pe motiv de infundare a filtrului.
JohnDoe
Sod, nici eu nu am auzit pe nimeni pe aici care sa fi schimbat pompa de benzina pe motiv ca i s-a infundat filtrul de benzina, dar e posibil ca in curand sa auzim despre asta.



Pt ca majoritatea de aici, au masinile inca in garantie, deci sunt niste masini noi in principiu, deci probabilitatea infundarii filtrului de benzina e oarecum mica .....deocamdata.



Dar in viitorul apropiat e posibil ca acest lucru sa se schimbe. Si atunci sa vezi oameni ce de oameni suparati, pe chestia asta cu pompa si filtrul.



Oricum banuiesc ca discutia asta e mai mult una realtiva o data ce nu i s-a intamplat nimanui de aici......inca.
bursuck
E un pic pe langa topic, dar pentru ca s-a atins si subiectul rezervorului de plastic, o chestie m-a pus pe ganduri. In urma cu cateva zile, o gioarsa de Oltcit a ars intr-o intersectie. Pana sa vina pompierii, in 10-15 min s-a facut totul scrum. Proprietara, desi nu era afectata de pierdere, spunea ca tocmai facuse plinul si ca are rezervorul plin ochi. Bineinteles ca toti au roit-o din zona si ne asteptam ca din clipa in clipa sa bufneasca. Ei bine, treaba asta nu s-a intamplat. Au venit intr-un tarziu pompierii si au stins ce mai era de stins. Ca sa va faceti idee, a ars inclusiv vopseaua de pe haion. Si totusi benzina a ramas neatinsa. Nu cred ca un rezervor de plastic s-ar comporta identic intr-o situatie similara. Nu ca ar avea mare importanta pt. masina care orcum s-a dus dracului, dar ma gandesc la pietonii, magazinele si blocurile din zona care sigur ar fi fost afectate daca 40l de benzuna ar fi explodat.
adso
nu vorbesc in cunostinta de cauza, nu asta este specialitatea mea.
totusi, stiu de mult, si nimeni nu m-a contrazis: un rezervor cu benzina nu prea explodeaza, cu atat mai mult daca e plin - asta e valabil numai in filmele americane. explodeaza mult mai usor daca este foarte gol, iar rezervorul este plin de vapori - si e logic daca te gandesti. (daca, in aer liber, eventual cu un pic de vanticel, umpli un lighean cu benzina si arunci un chibrit, se va stinge).

cu toate astea, daca e de plastic, in caz de incendiu se va topi probabil iar benzina se va imprastia si va lua foc.
dragosdia
QUOTE(bogdan_o @ 31 Aug 2004, 18:24)
Nu s-a pus scut la rezervor din cauza de ecomonie. E din plastic pentru ca majoritatea rezervoarelor sunt din plastic. Nu mai rugineste, se gaureste mai greu si nu se mai formeaza depuneri de jeg pe peretii rezervorului. Asta poate sa fie si un dezavantaj ca tot jegul se duce direct catre injectoare. De aceea e bine sa bagati preventiv cate u flacon de solutie de curatat injectoarele in rezervor (eu bag cam la 3000 km). Curata si rezervorul, curata si injectoarele.
*




Salut,

ce fel de solutie pt injectoare folosesti si de unde o cumperi ?

Multumesc,
Dragos
bogdan_o
Eu au solutia din Metro. E de la STP, intr-un flacon alb cu gatul subtire. Vezi ca sunt doua tipuri. Unul facut special pentru injectoare si unul care este facut si pentru injectoare si pentru carburatoare. Eu am luat o data din aia speciala pentru injectoare si a doua oara am luat din aia pentru amandoua ca altceva nu am mai gasit. Nu am sesizat nici o diferenta, deci nu stiu sa zic care e mai buna, desi banuiesc ca ar fi indicat sa bagi din aia speciala pentru injectoare. Se baga tot flaconul la un plin. Pe urma, e bine ca dupa ce ai bagat solutie din asta sa-i dai putina talpa, asta ca sa se curete mai bine injectoarele. Eu am pus o data cand am plecat la munte si a doua oara cand am fost la mare, ca daca bagam in oras nu prea aveam unde sa-i dau talpa.

In toate cazurile, exista un risc al folosirii excesive a solutiilor de genul asta. Adica se infunda catalizatorul mai repede pentru ca tot jegul ala din sistemul de alimentare trebuie sa iasa pe undeva nu? Se mai arde din el, dar tot mai scapa spre catalizator. Iarasi e bine sa se respecte concentratia indicata de producator. Adica un flacon la rezervor (aproximativ, pe sticla, daca mai tin bine minte, zice ceva in genul 40-50 de litri).
Fancyman
Poti sa recomanzi o anumita marca de solutie de curatat injectoarele ?
THK
bursuck
QUOTE(Fancyman @ 15 Dec 2004, 14:27)
Poti sa recomanzi o anumita marca de solutie de curatat injectoarele ?
THK
*


Eu am folosit de vreo 4-5 ori Injector Cleaner - chiar asa se cheama, se gaseste la Metro si Carrefour, e facuta in State si cica nu afecteaza catalizatorul. Habar n-am cat e de buna, oricum de cand o folosesc nu mi s-au mai infundat injectoarele.
dragosdia
QUOTE(bogdan_o @ 15 Dec 2004, 01:22)
Eu au solutia din Metro. E de la STP, intr-un flacon alb cu gatul subtire. Vezi ca sunt doua tipuri. Unul facut special pentru injectoare si unul care este facut si pentru injectoare si pentru carburatoare. Eu am luat o data din aia speciala pentru injectoare si a doua oara am luat din aia pentru amandoua ca altceva nu am mai gasit. Nu am sesizat nici o diferenta, deci nu stiu sa zic care e mai buna, desi banuiesc ca ar fi indicat sa bagi din aia speciala pentru injectoare. Se baga tot flaconul la un plin. Pe urma, e bine ca dupa ce ai bagat solutie din asta sa-i dai putina talpa, asta ca sa se curete mai bine injectoarele. Eu am pus o data cand am plecat la munte si a doua oara cand am fost la mare, ca daca bagam in oras nu prea aveam unde sa-i dau talpa.

In toate cazurile, exista un risc al folosirii excesive a solutiilor de genul asta. Adica se infunda catalizatorul mai repede pentru ca tot jegul ala din sistemul de alimentare trebuie sa iasa pe undeva nu? Se mai arde din el, dar tot mai scapa spre catalizator. Iarasi e bine sa se respecte concentratia indicata de producator. Adica un flacon la rezervor (aproximativ, pe sticla, daca mai tin bine minte, zice ceva in genul 40-50 de litri).
*




Multumesc mult
bogdan_o
Asa cum am mai spus si in mesajul precedent, ce am pus eu e STP. Pun la fiecare 3000 km, preventiv. Pe de o parte nu mi se infunda injectoarele, iar pe de alta curata si depunerile de jeg din rezervor.

De afectat catalizatorul sunt sigur ca o face, chiar daca pe sticla scrie ca il protejeaza (trebuie sa-si faca si oamenii reclama cumva, nu?). Si asta pentru ca tot jegul trebuie sa iasa pe undeva. De ars nu are cum sa se arda complet. Si aici sunt dua posibilitati. Fie ramane in cilindri (calamina) fie iese pe evacuare (infunda catalizatorul). Bine nu e in nici unul din cazuri, dar asta e. Eu m-am resemnat si sunt constient ca benzina de la noi e de toata jena (nu vrobesc de OMV de 98 sau de Mol Tempo Plus, care or fi mai bune. Eu vorbesc de benzina la niste preturi decente).
SwatKat
Eu sunt cu benzina intr-o dilema mare...
Pe de o parte construiesc astia la Gara de Nord OMV si ar aproape de mine..., pe de alta parte tata are card la Shell si-mi zice mereu ca nu-mi mai deconteaza bonurile de la OMV si sa pun de la Shell.
PS.El pune motorina de acolo...

Ce sa fac? blink.gif
florinc
QUOTE(SwatKat @ 21 Dec 2004, 12:47)
Eu sunt cu benzina intr-o dilema mare...
Pe de o parte construiesc astia la Gara de Nord OMV si ar aproape de mine..., pe de alta parte tata are card la Shell si-mi zice mereu ca nu-mi mai deconteaza bonurile de la OMV si sa pun de la Shell.
PS.El pune motorina de acolo...

Ce sa fac? blink.gif
*



OFF: Pune si tu de la Shell cea mai scumpa benzina...ca sa fii sigur. Daca nu pune si tu tot motorina de la Shell ca tatal tau. biggrin.gif biggrin.gif
bogdan_o
OFF. Nu prea are treaba cu filtrul de benzina si exista si un topic cu benzinariile. Eu zic sa uiti de Shell, card sau nu. Eu sunt patit. Cand mi-am luat break-ul numai de la ei puneam. Deh, 1996, an de gratie, Shell erau bine vazuti. Dupa vreo 2 ani de alimentat numai de la Shell m-a lasat caruta in drum (la iesirea din Sinaia, in panta, duminica la 5). De ce? Pompa de benzina era infundata de jeg. Adevarat era ca nu aveam filtre de benzina puse, dar oricum, e inadmisibil. Norocul meu ca s-a remediat usor situatia (desfacut pompa, curatat, dat la cheie, plecat). La injectie e mai greu, plus ca daca ti se infunda filtrul de benzina tre sa decartezi alti bani si pentru pompa, ca nu se schimba separat. Si din cate stiu eu o pompa de benzina e vreo 9 milioane. Deci go OMV.
SwatKat
Asa ziceam si eu...
danygaro
QUOTE(bogdan_o @ 31 Aug 2004, 18:24)
Nu s-a pus scut la rezervor din cauza de ecomonie. E din plastic pentru ca majoritatea rezervoarelor sunt din plastic. Nu mai rugineste, se gaureste mai greu si nu se mai formeaza depuneri de jeg pe peretii rezervorului. Asta poate sa fie si un dezavantaj ca tot jegul se duce direct catre injectoare. De aceea e bine sa bagati preventiv cate u flacon de solutie de curatat injectoarele in rezervor (eu bag cam la 3000 km). Curata si rezervorul, curata si injectoarele.
*



Bogdane, cum ii spune acestei solutii de curata injectoarale? Cam cat costa, ce cantitate are flaconul si cum se "administreaza " ?
Multumesc ?
bogdan_o
Eu am pus STP Fuel Injector Cleaner. Dar sunt si alte marci. In general vin in niste flacoane albe sau negre cu gatul lung si le gasesti pe la toate benzinariile de firma. Costa in jur de 100, 100 si un pic de mii flaconul (depinde de marca si de unde le iei). De cantitate, asta chiar nu stiu. Dar cred ca are in jur de 250-300 ml. Ca mod de administrare, se toarna un flacon intreg la un rezervor plin de benzina. Si e bine sa se respecte indicatia pentru efecte optme. Adica nu pui jumatate de flacon la jumatate de rezervor sau, mai rau, un flacon intreg la jumatate de rezervor. De asemenea, dupa ce ai pus solutia de injectare e bine sa-i dai si putin talpa (de-aia e bine sa faci tratamentul cand mergi la drum lung, nu in oras) si trebuie sa mergi pana se aprinde becul. Ca daca pui alta benzina, solutia se dilueaza si nu ma are efect.
danygaro
Multumesc Bogdane, voi pune si eu aceasta solutie. Totusi pe sticla trebuie sa precizeze modul de dozare. La noi un full "ochi" are cam 47 l, dar ce te faci la un Tico care are cam 30 l, iar un VW Passat are cam 70 l.
Si apropo, o parere: eu o tin cam pe plin mai mereu, prefer sa bag 10-12 l mai des decat o data si mult (trec zilnic si invitabil pe langa benzinarie -Rompetrol-, cum este benzina lor ?. In plus ca si "factorul psihologic" functioneaza, decat sa dau odata 1 milion sa simt, mai bine dau de 3 ori cate 300.000. Oare o fi vreo problema ca am benzina "veche" in rezervor (nu am lasat niciodata sa scada sub 1/3 din rezervor). Eu zic ca se combina. Fac asta pentru a avea benzina fresh mereu sa nu ia pompa "scame" sau alte mizerii, dar si pentru a evita formarea condensului, mai ales acum iarna. Ce parere ai ? Bafta !
bogdan_o
Solutia nu e facuta pentru un numar fix de litri. Pe ce am luat eu scria ceva in genul 40-50 de litri, dar cred ca poate diferi (nu foarte mult totusi) de la solutie la solutie. Daca ai rezervor mai mare, bagi mai multa solutie sau nu o pui la un rezervor plin. Daca ai rezervor mai mic bagi mai putina. Chiar daca se recomanda folosirea intregii cantitati nu ai ce-i face. Oricum, nu e problema la SLZ unde trebuie sa bagi fix un flacon.

In ce priveste benzina veche, si eu fac la fel. Adica la mine nu scade niciodata sub prima linie groasa din motivele enumerate de tine (+faptul ca pompa de benzina este in rezervor si se raceste cu aceasta, motiv pt care e bine sa ai tot timpul cam 10 litri in rezervor). Dar nu e o problema, ca benzina nu e ceva perisabil si, oricum, nu sta in rezervor prea mult. Ca in momentul in care pui benzina noua acesta se amesteca cu cea veche si de consumat se consuma din tot amestecul nu doar dintr-o anumita parte. Cand se mai consuma din benzina si pui alta se intampla din nou acelasi lucru si tot asa. Deci stai fara grija. Pune benzina, pune solutia, da-i putina talpa si cam asta e tot. Drum bun si kilometri intregi fara probleme.

PS. Nu stiu cati kilometri ai tu cu masina si nici ce benzina folosesti in mod regulat. Dar daca ai kilometri putini injectoarele nu au cum sa fie infundate atat de tare incat dupa un astfel de tratament sa simti o imbunatatire evidenta. Eu personal nu am simtit mare lucru si fac treaba asta nu ca sa-mi desfund injectarele ci ca sa previn infundarea lor. Merg pe ideea ca e mai bine sa previi decat se vindeci si, vorba ta, e si un factor psihologic. Prefer sa dau cate o suta si un pic de mii la fiecare 3k km decat cateva milioane odata la 20-30k km si sa imi umble si altii la motor.
danygaro
QUOTE(bogdan_o @ 2 Jan 2005, 03:53)
Solutia nu e facuta pentru un numar fix de litri. Pe ce am luat eu scria ceva in genul 40-50 de litri, dar cred ca poate diferi (nu foarte mult totusi) de la solutie la solutie. Daca ai rezervor mai mare, bagi mai multa solutie sau nu o pui la un rezervor plin. Daca ai rezervor mai mic bagi mai putina. Chiar daca se recomanda folosirea intregii cantitati nu ai ce-i face. Oricum, nu e problema la SLZ unde trebuie sa bagi fix un flacon.

In ce priveste benzina veche, si eu fac la fel. Adica la mine nu scade niciodata sub prima linie groasa din motivele enumerate de tine (+faptul ca pompa de benzina este in rezervor si se raceste cu aceasta, motiv pt care e bine sa ai tot timpul cam 10 litri in rezervor). Dar nu e o problema, ca benzina nu e ceva perisabil si, oricum, nu sta in rezervor prea mult. Ca in momentul in care pui benzina noua acesta se amesteca cu cea veche si de consumat se consuma din tot amestecul nu doar dintr-o anumita parte. Cand se mai consuma din benzina si pui alta se intampla din nou acelasi lucru si tot asa. Deci stai fara grija. Pune benzina, pune solutia, da-i putina talpa si cam asta e tot. Drum bun si kilometri intregi fara probleme.

PS. Nu stiu cati kilometri ai tu cu masina si nici ce benzina folosesti in mod regulat. Dar daca ai kilometri putini injectoarele nu au cum sa fie infundate atat de tare incat dupa un astfel de tratament sa simti o imbunatatire evidenta. Eu personal nu am simtit mare lucru si fac treaba asta nu ca sa-mi desfund injectarele ci ca sa previn infundarea lor. Merg pe ideea ca e mai bine sa previi decat se vindeci si, vorba ta, e si un factor psihologic. Prefer sa dau cate o suta si un pic de mii la fiecare 3k km decat cateva milioane odata la 20-30k km si sa imi umble si altii la motor.
*




Asa este, "prevenirea este mama intelepciunii", ne asemanam, nu imi bat joc de banii pe care i-am dat pe masina, ca nu i-am gasit pe strada, i-am cam muncit si sunt bugetar, nu patron.
De aceea am mare grija de masina, si am boala pe aia de la service, ca isi cam bat joc de client, nu realizeaza ca de pe urma noastra traiesc. Vezi Doamne, ca fara ei masinile nu ar merge, ca sunt indispensabili, toti sunt sefi, si au un aer de superioritate, chiar aroganti. Ce mai, cam toti, tot o apa si un pamant, ciubucari.
De cand am luat-o (1 an), am vreo aproape 10.000 km si am bagat numai de la rompetrol, de la aceeasi benzinarie, cu vreo 3-4 exceptii, fara plumb standard de 95 C.O., si nu am avut probleme pana acum. Cunoscutii ma mai indeamna sa mai bag din cand in cand pentru a curata injectoarele, aceea superplus, este de 98 aditivata (vreo 4000 lei diferenta la 1l), dar tinand cont ca nu prea o las sa ramana fara benzina, cred ca daca bag vreo 10 - 12 l, nu se prea cunoaste). Nu am facut-o, dar o voi face si pe aceasta negresit. Cam acelasi lucru cred ca este, fie cu flaconul, fie ca bag benzina mai buna. Oricum, apreciez sfatul tau. Merci.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.