io am un bord cn1 si ma seaca prafu care intra in habitaclu plus ca tre sa sterg bordu la 2 zile; care vine cu o idee inteligenta si necostisitoare?
alexblondul
24 May 2006, 16:10
QUOTE(sik @ 24 May 2006, 16:46)
io am un bord cn1 si ma seaca prafu care intra in habitaclu plus ca tre sa sterg bordu la 2 zile; care vine cu o idee inteligenta si necostisitoare?
filtru de hota bagat la aerisi
pana veniti cu idei mai bune ma duc sa desfac hota de la bucatarie si sai iau filtru ca oricum sa stricat motoru'
alexblondul
24 May 2006, 19:38
QUOTE(sik @ 24 May 2006, 17:30)
pana veniti cu idei mai bune ma duc sa desfac hota de la bucatarie si sai iau filtru ca oricum sa stricat motoru'
ok un filtru curat
o sa miroase a mancare in masina ... oricum e 200 de mii in super market un filtru de hota destul de mare si nu trebuie sa fie super gros ca nu mai intra aer in masina ... relativ subtire ... 0.7 -1 cm
Eu am din fabrica un fel de panza de cort tensionata sub grila.
alexblondul
24 May 2006, 19:53
QUOTE(argon @ 24 May 2006, 20:40)
Eu am din fabrica un fel de panza de cort tensionata sub grila.
si in ce stare e ???
vis-a-vis
24 May 2006, 20:03
Orice ai pune pe traseu, fluxul de aer va fi drastic diminuat.
alexblondul
24 May 2006, 20:18
QUOTE(vis-a-vis @ 24 May 2006, 21:03)
Orice ai pune pe traseu, fluxul de aer va fi drastic diminuat.
da dar o panza destul de rara dar nu cu ochiurile imense e buna ... filtru de hota e perfect ... oricum ... geamul vara e deschis ... praf tot intra ..
...
alex nu merge cu kktu ala de la hota; omor motorul aerotermei din cauza diminuarii excesive a circularii aerului e cum ai pune pe un aspirator o carpa intinsa, plus de asta daca sa umezit si dai iar de praf sa infundat detot, am facut acest experiment azi, interesant ceo avea omuletu ala din fabrica, prefer sa inchid geamu si sa nu mai intre praf cand circula unu in fata mea si nu mai pot sa respir avand in vedere ca am astm
hremus
25 May 2006, 06:55
Eu zic sa te bagi sub bord sa dai jos cutia de acte si polita si te uiti la caseta aia care dirijeaza aerul. sigur ai vreo paleta blocata. Da-o jos indreapta paletele . izoleaza-le cu banda de burete (de care se punea la usi) si pune-o la loc
Asta-i tot, cam vreo 3-4 ore de munca, dar merita !
vad ca nai citit primu meu mesaj eu am bord de cn, ce polita vrei sa mai am, iar ce zici tu de palete toate sunt actionate pe vacum si toate palete sunt in aeroterma iar ca sa dau jos aerotera tre sa dau tot bordu jos, asa ca ideea ta nu este una care necesita 2-3 zile de munca degeaba, ca aeru prin aeroterma o sa circule cu tot cu praf
alexblondul
26 May 2006, 04:27
sik alta metoda nu-mi dau seama ... o sa incerc sa ma gandesc la altceva ...
viperthevenom
28 May 2006, 12:23
Si nu aveti vre-o idee de a mari turatia la motorasu de la ventilator?? Nu am bord de CN si nici nu se prea simte ca imi baga aer, sau exista motor cu 2 viteze? ca a meu are numai una...
sobolan
29 May 2006, 13:35
vezi ca am vazut eu la bord scoica sub tabla aia pe care sunt stropitorile de parbriz este o degajare dreptunghiulara acolo pui filtru da nu stiu de la ce masine e!
am stat si mam gandit... haetia de la un filtru de aer no merge?
QUOTE(vis-a-vis @ 24 May 2006, 21:03)
Orice ai pune pe traseu, fluxul de aer va fi drastic diminuat.
Eu am rezolvat (si nu sunt singurul!) la Matiz cu un
ciorap de dama fixat intre tulumba ventilatorului (la iesire) si burduful care duce la aeratoare.
Jetul de aer nu e deloc obstructionat (sau oricum, insesizabil), in schimb am scapat de praf, frunzulite si floricele. Il am pus de aproape un an si vad ca inca rezista.
Super multumit.
vis-a-vis
31 May 2006, 09:34
Cu "frunzulitele si floricelele" te cred, ca e normal sa le opreasca un ciorap de dama... dar praful care nu trece prin ei, asta n-o mai cred.
Poate ca nu trec bucatile mari, ca nisipul dar restu'...
Daca ar fi fost asa, puneau astia ciorapi pe galeria de admisie si rezolvau problema.
Si scuza-ma, dar toate impuritatile ramane blocate in caroiajul ciorapului si in timp devine ca o pelicula.
Daca aceasta pelicula nu influenteaza fluxul de aer, inseamna ca s-a terminat cu aerodinamica.
Vedeti ca e un topic cu ce au facut oamenii la logan in privinta asta.
Macar scapati de praf dar traseul aerului tot va fi afectat, puteti sa spuneti orice.
Ciorapul e o idee buna, tinand cont ca nu are aer conditionat, si eu personal cand deschid geamul si merg pe centura printre tiruri si praf, sunt negru tot..si vara se cam merge cu geamul deschis...
ghiccy
31 May 2006, 11:53
parerea mea este ca orice pui, pana la urma se infunda si oricum scade debitu' de aer!!!
viperthevenom
31 May 2006, 14:33
Pai il mai schimbi din cand in cand pentru ca shi la o alta mashina se schimba filtru de particule regulat...
QUOTE(vis-a-vis @ 31 May 2006, 10:34)
Cu "frunzulitele si floricelele" te cred, ca e normal sa le opreasca un ciorap de dama... dar praful care nu trece prin ei, asta n-o mai cred.
Poate ca nu trec bucatile mari, ca nisipul dar restu'...
Daca ar fi fost asa, puneau astia ciorapi pe galeria de admisie si rezolvau problema.
Si scuza-ma, dar
toate impuritatile ramane blocate in caroiajul ciorapului si in timp devine ca o pelicula.
Daca aceasta pelicula nu influenteaza fluxul de aer, inseamna ca s-a terminat cu aerodinamica.
Eu te scuz, ca n-am nimic de pierdut. Or sa te scuze si cei care eventual vor incerca si vor vedea ca am dreptate.
Sper sa nu-mi porti pica pentru ca mi-am permis sa subliniez un pasaj important din expunerea unuia altfel priceput la aerodinamica!
solutie: AER CONDITIONAT.... hi hi... da' e scump...
vis-a-vis
31 May 2006, 21:28
Si aeru' ala conditionat de unde-si ia "aeru'"?
QUOTE(NFS @ 31 May 2006, 20:11)
Eu te scuz, ca n-am nimic de pierdut. Or sa te scuze si cei care eventual vor incerca si vor vedea ca am dreptate.
Sper sa nu-mi porti pica pentru ca mi-am permis sa subliniez un pasaj important din expunerea unuia altfel priceput la aerodinamica!
Marele fâs al celor care n-au cu ce combate o afirmatie decat cu argumente din alte domenii.
Ce are gramatica cu aerodinamica, de fapt cu mecanica fluidelor, eu n-am inteles.
Ca am scapat un e in plus? Asa sa circule oare mai bine aerul prin ciorap?
Du-te frate si spala-l ca l-ai pus purtat si pute a picioare nespalate.
io in topic am cerut ceva ieftinache si care nu necesita 2-3 zile de munca cum vad pe aici idei cu aer conditionat si alte ale, am gasit ceva asa ca va las sa va aratati cunostinte in mecanica fluidelor predata prin anu 3 in poltehnica ssi alte facultati tehnice, acel ceva fiind un sac de aspirator(un fel de panza), si credetima diminueaza fluxul de aer cu max 5%
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.