sicone77
7 Apr 2004, 10:48
Am o problema mare : uleiul imi miroase a benzina ( creste si nivelul ) , am verificat garniturile de la pompa de benzina si sunt O.K. , ma poate cineva ajuta ? Pe unde mai poate sa intre benzina in baia de ulei ; motorul a fost segmentat acum 2 ani , am 7.000Km facuti...????
Sicone77
daca zici ca pompa de benzina nu are nimik (desi ma cam indoi de chestia asta), ulei mai poate intra doar daca ai mers mult cu shoku tras, sau daca ai un segment spart (dar atunci cred ca se simtea mai mult)
sicone77
7 Apr 2004, 11:07
E drept ca nu am schimbat garniturile de la pompa de benzina ci doar le-am verificat ( banuiesc ca trebuia sa se vada la ochi daca sunt fisurate ) , cu shoku tras nu am mers , dar am sa cumpar garnituri noi pentru pompa de benzina .
QUOTE
E drept ca nu am schimbat garniturile de la pompa de benzina ci doar le-am verificat ( banuiesc ca trebuia sa se vada la ochi daca sunt fisurate ) , cu shoku tras nu am mers , dar am sa cumpar garnituri noi pentru pompa de benzina .
Doar pe la membrana poate sa-ti curga, aia ca sa o verifici, te uiti prin ea la soare, ca nu se "rupe" ci doar se slabeste in anumite locuri, permitand astfel benzinei sa treaca pe acolo.
Oricum, schimba URGENT uleiul si filtrul !!!
driverx
7 Apr 2004, 11:48
...dupa ce schimbi membrana la pompa. Am patito si eu...
:shock:
membrana se poate fisura sub platanele alea de tabla, unde nu se vede nica. Costa f putin, nu te zgarci.
marius-gabriel
7 Apr 2004, 18:02
sau cuiul poantou dus...
oricum schimba macar uleiul
Nivelul din camera dintr-un motiv sau altul marit.
sicone77
8 Apr 2004, 07:56
Am schimbat ieri membranele de la pompa , dar s-a intamplat altceva nu mai reusesc sa amorsez pompa , bateria este cam pe duca' si nu am fortat-o prea mult, am inceput sa dau la cama cu furtunul care vine la carburator scos , nici urma de benzina ( in rezervor exista ) , am miscat si de elice tot nimic , si inca ceva : este normal ca atunci cand apesi clapeta de la pompa ( cama ) aceasta sa nu mai revina inapoi ? decit daca o trag cu mana ( arcul este bun si este la locul lui )! Pompa este pusa bine pentru ca, cu capacul desfacut si doar cu boltul cu membrane pus ( tinut cu mana ) daca dau la cama se vede pe membrane ca se misca in jos si in sus ; care sa fie cauza ?
Nu cumva ai pus membrana invers ? :roll:
george_d
8 Apr 2004, 08:16
Verifica peste tot pe unde ar putea trage aer: furtune, filtre. Si foarte important pune benzina in rezervor.
Clapeta trebuie sa revina! Uleiul il schimbi doar dupa ce afli care e defectul si il repari. Altfel strici si uleiul nou. :!:
sicone77, vezi ca intre corpul inferior si membrana este un arc. Sigur l-ai pus la loc?
sicone77
8 Apr 2004, 10:44
Membranele sunt sigur puse bine , le-am pus exact asa cum au fost puse cels vechi, arcul este sigur la locul lui , cursa pe care o face tija cu membranele este in jur de 2-3mm , este normal ?
Si eu am schimbat azi pompa de benzina si cam la fel ca tine am cursa mica acum fata de cum era inainte. Tu cum ai montat cerculetul ala de plastic cu gauri pt suruburi intre cele 2 garnituri sau deasupra ambelor garnituri ca nici eu nu mai stiu exact cum era inainte si mi-e sa nu fie de la asta. Eu insa nu am prob. cu benzina in ulei.
...rectificare...scuze n-am schimbat pompa de benizna ci numai membrana si corpul superior...
driverx
8 Apr 2004, 13:38
amgnet,
Daca tin bine minte cerculetul ala de plastic trebuie sa fie intre cele doua membrane. Daca nu e...e de rau..poate te alegi curand cu o membrana rupta.
:shock:
asa l-am montat si eu, inseamna ca e bine. mi-era inainte sa nu fi fost altfel desi ma indoiesc ca am luat pompa de noua.
sicone77
8 Apr 2004, 13:50
Cerculetul de plastic este intre cele doua membrane. Tie iti revine clapeta inapoi daca o apesi in jos?
Da revine. Sa nu fie dus arcul ala, slabit.
driverx
8 Apr 2004, 14:13
Ai rotit membrana 90 de grade cand ai puso in corpul pompei? Asta pentru a o agata de bratul care merge in bloc.
:shock:
sicone77
8 Apr 2004, 15:01
Am rotit-o , se agata de bratul care merge in bloc , practic intra prin deschizatura ovala a bratului , ajung sub brat si o rotesc cca 90 grade .
QUOTE
Membranele sunt sigur puse bine , le-am pus exact asa cum au fost puse cels vechi, arcul este sigur la locul lui , cursa pe care o face tija cu membranele este in jur de 2-3mm , este normal ?
Nu.
Cursa tre sa fie mai mare, de 5-6 pina in 10 mm, nici intr-un caz 2-3 mm.
am luat si eu pt cineva alaltaieri o pompa noua si cursa membranei tot de 2-3 mm este cu toate ca la mine la 1300 era muuult mai mare. Asa or fi astea noi.
amgnet
11 Apr 2004, 13:15
QUOTE
Am o problema mare : uleiul imi miroase a benzina ( creste si nivelul ) , am verificat garniturile de la pompa de benzina si sunt O.K. , ma poate cineva ajuta ? Pe unde mai poate sa intre benzina in baia de ulei ; motorul a fost segmentat acum 2 ani , am 7.000Km facuti...????
Sicone77
Dar daca dai cu o flacara de la bricheta pe joja de ulei, ia foc ?
Cercul de plastic se monteaza intre cele doua membrane. Vezi ca acel cerc are si doua gauri laterale ca sa picure benzina in caz ca membrana superioara se sparge.
E un caz ciudat am mai intalnit la un Jeep Cherokee cu pompa electrica de benzina si la un Passat din 1978 cu pompa mecanica situatia asta si la nici una din ele nu era de vina pompa de benzina. Ambele masini sunt inca in lucru!.....
Cu privire la cursa camei de la pompa... nu-ti fa griji... merge cum vrea ea.... Uneori nici la mine nu merge de loc si trebuie sa dau la automat ca sa pompeze benzina.... alteori dau de doua, trei ori la cama si deja iese.
O problema cu amorsarea poate fi capacul pompei care are doua supape NO-RETURN, pe una trage benzina din rezervor iar pe cealalta o impinge pe conducta spre carburator si spre retur. Supapele sunt din bachelita si cand ti-e lumea mai draga nu etanseaza. Am schimbat la soacra-mea la masina (Dacia 1300) doua capace de pompa pana sa rezolv problema!
Mai incearca... Succes!
Am uitat sa spun ca la Jepp si la Passat motoarele sunt in stare avansata de uzura... iar Jeep-ul are injectie pe benzina. La acesta se manifesta cel mai tare fenomenul (in 300 km creste nivelul cu 3-4 cm)
Mai sap sa vad ce solutii s-au gasit la astea...
sicone77
16 Apr 2004, 08:24
Sigur cerculetul din textolit ( sau fibra ) pe care sunt si gaurile pentru suruburi se pune intre cele doua membrane ? Eu l-am pus jos pe corpul inferior al pompei si deasupra lui membranele . Poate sa fie asta cauza ca imi porneste greu la cald ?
DA! sigur, cerculetul ala se pune INTRE cele 2 membrane
Inainte de pornire verifica daca ai benzina in carburator. Posibil sa pierzi benzina din camera de nivel constant. Pot fi mai multe cauze din care poate pierde benzina din carburator... fisurat corpul inferior, pierde pe la membrana pompei de sprit...
Sau condensator f. uzat si se incalzeste prea tare si face scurt. Concluzie: Nu porneste pentru ca nu are scanteie.....
Sau poate ai inecat-o ?!?!?
sicone77
16 Apr 2004, 12:22
Mersi , mersi , am sa verific cum stau cu benzina in camera de nivel constant ; de inecat nu poate fii vorba , tot asa o pornesc si la cald si la rece doar ca la rece pleaca la sfert de cheie , iar la cald pleaca la 5-6 chei alta data chiar la mai multe.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.