Steguletul galben indica pericol. Cand este aratat, soferii trebuie sa reduca viteza, sa nu depaseasca si sa fie pregatiti sa devieze de la traseul ideal.
[attachmentid=28537]
Steguletul albastru este folosit atunci cand o masina mai rapida se apropie din urma. Cand este fluturat acest stegulet, soferul intarziat trebuie sa faca loc imediat.
[attachmentid=28538]
Steguletul rosu este aratat simultan la linia de start si pe restul traseului cand se opresc cursele de pregatire, calificari, sau cursa propriu-zisa.
[attachmentid=28539]
Steguletul alb indica prezenta pe circuit a unei masini cu viteza redusa - de obicei o masina de interventie sau ambulanta.
[attachmentid=28541]
Acesta indica reluarea cursei; de obicei e folosit dupa cele galbene.
[attachmentid=28542]
Steguletul negru este aratat - impreuna cu numarul de start - pilotilor care ar trebui sa opreasca la pit-stopul lor sau linga intrarea la pit-stop. Daca dintr-un motiv sa ualtul pilotul nu raspunde, steguletul nu ar trebui aratat mai mult de patru ture consecutive. Cand stewards-ii decid sa arate steguletul nugru unui pilot, ei trebuie imediat sa anunte si echipa.
[attachmentid=28543]
Steguletul cu negru si portocaliu atentioneaza pilotii despre probleme tehnice aparute la masinile lor, probleme ce ii pot pune in pericol atat pe ei cat si pe ceilalti piloti.
Ei trebuie imediat sa mearga la pit-stop. Dupa rezolvarea problemelor pot reveni in cursa.
[attachmentid=28544]
Acesta, aratat impreuna ca numarul de start, atentioneaza un pilot despre comportamentul nesportiv.
[attachmentid=28545]
Steguletul cu galben si rosu atentioneaza pilotii despre prezenta pe pista a uleiului sau a apei.
[attachmentid=28546]
Cred ca acest stegulet nu mai are nevoie de nicio prezentare...Sfarsit.
