george_slz
17 Jun 2006, 17:27
1.Iluminarea portbagajului, jumatate din ea ca cealalta lampa nu am mai putut poza-o din cauza de lipsa energie in acumulatori.
2. Solutie aer rece.
free_fiber
17 Jun 2006, 23:51
unde duce furtunul acela izolat care intra in cutia filtrului? duce cumva in plasa din bara fata?
george_slz
18 Jun 2006, 05:11
Dupa plasa,in spatele numarului.
Daedalus
18 Jun 2006, 10:52
Si isi face treaba cu ceva ?
george_slz
18 Jun 2006, 11:13
Primul lucru observat e ca motorul nu se mai incalzeste asa de repede ca inainte.
Al doilea e ca are cuplu ceva mai bun la turatii joase.
Al treilea un pic mai bine la consum, 7.4....imi indica ieri si alataieri dar e consum mixt.
Pare un lucru bun de facut la o masina care nu are din fabrica furtun legat la o fanta prin care sa intre aer rece de afara.
ga!nusha
19 Jun 2006, 17:51
primul lucru...poate
al doilea lucru... ai testat undeva, sau dupa ureche?
al treilea lucru... pe distanta mare in aceleasi conditii ca inainte???
parerea mea...
david79
19 Jun 2006, 21:58
si inca un lucru... Ce se intampla daca ploua torential, sau trebuie sa treci prin apa mai mare ( vine un val din fata ) spun pt ca am confundat de multe ori masina cu o amfibie ( prin tulcea cand ploua te dai cu barca ). Am trecut prin apa care era pana la usi ( de nevoie ) si valurile de la cei din fata uneori se urcau si pe capota, dar nu am avut nici o problema, asta datorita faptului ca furtunul de admisie aer este de la mama lui destul de sus.
ma gandesc de mult sa mut acel furtun de admisie aer undeva de unde sa absoarba mai rece. Am obsevat ca in zilele mai racoroase ( acum vara ) motorul trge muuult mai bine. E evident.
george_slz
20 Jun 2006, 14:29
Furtunul daca vrei poti sa il ridici mai mult, trebuie sa aiba 1,6-1,8 m ca sa faci asa ceva. Eu l-am scurtat pt ca ma tot chinui sa bag un intercooler acolo(am si eu pitici pe creier)!
Cand ploua si apar baltile mai bine il scoti si il bagi pe orginal la loc.
Masina trage mai bine pe vreme racoroasa, ei bine daca ai posibilitatea sa replici dpv al temparaturii vremea aia racoaroasa de ce nu ar trage la fel de bine. Cu presiunea atmosferica e altceva, dar daca poti sa fortezi intrarea aerului in filtru o rezolvi se pe asta. O priza de aer pe capota ar face minuni.
B-53-SDP
20 Jun 2006, 15:02
Pai daca tot vrei sa iti traga aer mai bine de ce nu ii pui un filtru de aer sport. Nu costa foarte mult scapi si de cascasa aceea de plastic.
Faci rost (cumperi) de o teava de inox la un capat pui filtrul sport (Filtrele conice) iar celalat capat il pui in corpul injectiei cu o mica modificare (din cate am observat are forma unei elipse cred posibil sa ma insel).
Asa m-am gandit si eu sa ii fac dar inca nu am avut timp sa studiez in detaliu problema.
Nu stiu cat de buna este solutia asta astept niste pareri sau chiar niste detalii in cazul in care cineva a facut treaba asta pana acum.
george_slz
20 Jun 2006, 17:22
Solutia mea e mai buna decat aia cu filtru sport, e adevarat ca nu in forma actuala, dar in cea finala sigur va fi.
Filtru sport la solenza va baga aer cald si nu ma intereseaza asta.
david79
20 Jun 2006, 22:21
am si eu o idee cu un pseudo - cooler, nu stiu daca va functiona, daca da rezultate o sa scriu .
Off topic : de unde iau un + permanent din zona bordului . Banuiesc ca e vorba de cutia de sigurante, dar mai exact imi poate spune cineva ?. ma intereseaza un + permanent pt accesorii, daca ar fi si pe siguranta de accesorii ar fi super . Merci .
george_slz
21 Jun 2006, 13:30
Scoti CD playerul si iei din unul dintre firele alea din mufa, ai schema de alimentare pe undeva pe aici.
george_slz
21 Jun 2006, 13:32
Un alt motiv pt care trage prost masina este bobina, care este foarte pacatos pozitionata(pe chiuloasa, deasupra galeriei si cu ventilatorul cu aer cald ....)si pur si simplu e la limita suportabilitatii temperatura aia. Cred care vro 80 de grade celsius.
Cu priza de aer rece, mai vedeti ce am postat despre asta, oricum teva prin care se trage aerul trebuie sa fie cit mai scurta altfel ceeati o coloana de aer de inertie cam mare si veti avea rezultate contrarii. Bobna de inductie nu are un randament dependent de temperatura ci de timpul dintre 2 descarcari (timpul necesar acumularii de sarcina) asa ca nu ii trebuie un radiator special. Apa , in cantitate mica, nu influenteaza negativ procesul de ardere (ba dimpotriva) problema e sa nu umezeasca filtrul pt ca il va transforma in ceva foarte greu permisiv pentru aer.
george_slz
24 Jun 2006, 09:14
alte poze...
marius80_eugen
11 Jul 2006, 15:01
Si eu mi-am tras o conducta de aer rece exact pe langa calorifer si primul lucru observat a fost ca motorul ramane rece mai mult timp !!!
virtualu
28 Jul 2006, 07:36
QUOTE(george_slz @ 24 Jun 2006, 10:14)
protectia aia din cauciuc si cu sita de la baza parbrizului ai gasito undeva.. sau ai facuto tu?!
CIPTUNING
29 Jul 2006, 00:15
Daca tot e sora cu Clio...
Urechea este din tabla de aluminiu iar executia dureaza 5 minute.
george_slz
29 Jul 2006, 00:26
Am facut-o eu. Gasesti plasa metalica tratata impotriva coroziunii la magazinele de materiale de constructii. Avantajl plasei de metal e ca nu se colmateaza cu praf si nu se electrizeaza ca sa retina praful(am avut si de-aia inainte). Asa am rezolvat problema mizeriei din compartimentul aerotermei.
dandrei
29 Jul 2006, 07:44
QUOTE(george_slz @ 17 Jun 2006, 18:27)
1.Iluminarea portbagajului, jumatate din ea ca cealalta lampa nu am mai putut poza-o din cauza de lipsa energie in acumulatori.
2. Solutie aer rece.
la cea mai mica picatura de apa...in timp ce motorul e cald...cred nu o sa mai fie deloc...
george_slz
9 Aug 2006, 21:12
acum si cu termometru...
frumusel,foarte fin,zici ca-i din fabrica...unde l-ai gasit?cu firul ala negru nu poti face ceva?
QUOTE(summa @ 14 Aug 2006, 16:17)
frumusel,foarte fin,zici ca-i din fabrica...unde l-ai gasit?cu firul ala negru nu poti face ceva?
Ba da, il poate face alb/rosu/galben/verde...
george imi place ce ai facut , mai ales la bord cam cat te-a costat bordu si de unde lai luat
in rest ma uitam la motoru tau e cam urat in sensu ca e fff murdar :| a mea e 2003 si zici ca e nou :> , saptamanal il sterg
george_slz
15 Aug 2006, 06:20
Firul pot sa il ascund, dar deocamdata ma joc cu sonda de temp atasata. Pot astfel sa iau temperatura din habitaclu, temperatura aerului din aeratoare, care scade pe recirculare pana la 5 grade si desigur temperatura corporala...
Deocamdata nu ma deranjeaza jegul de la motor... mai mult partea practica e o problema pt mine acum.
QUOTE(george_slz @ 15 Aug 2006, 07:20)
Firul pot sa il ascund, dar deocamdata ma joc cu sonda de temp atasata. Pot astfel sa iau temperatura din habitaclu, temperatura aerului din aeratoare, care scade pe recirculare pana la 5 grade si desigur temperatura corporala...
Deocamdata nu ma deranjeaza jegul de la motor... mai mult partea practica e o problema pt mine acum.
am inteles te-am intrebat si eu de bordu ala ... how much ? si unde lai pus adica cine ti la montat
cam cat te-a dus cu tot cu montat ...
cate milioane scot ?
david79
15 Aug 2006, 15:53
tocmai am schimbat si eu bordul cu unul de logan cu comp de bord, si iluminarea lui. Multumesc pe aceasta cale lui Dydycom, care e supermeserias, mai ales in materie de iluminare bord. O sa revin si cu poze cu bordul seara. In rest am mai modificat iluminarea rcd-ului de origine cu lcd albastru si butoane rosii, si singur am mai schimbat tot ceea ce inseamna iluminare in butoane cu led-uri rosii la geamuri el, buton inchidere, dezaburire, schimbat bricheta cu una de logan cu iluminare tot rosie. A iesit super, foarte asemanator cu iluminarea gen vw, audi. ...
QUOTE(david79 @ 15 Aug 2006, 16:53)
tocmai am schimbat si eu bordul cu unul de logan cu comp de bord, si iluminarea lui. Multumesc pe aceasta cale lui Dydycom, care e supermeserias, mai ales in materie de iluminare bord. O sa revin si cu poze cu bordul seara. In rest am mai modificat iluminarea rcd-ului de origine cu lcd albastru si butoane rosii, si singur am mai schimbat tot ceea ce inseamna iluminare in butoane cu led-uri rosii la geamuri el, buton inchidere, dezaburire, schimbat bricheta cu una de logan cu iluminare tot rosie. A iesit super, foarte asemanator cu iluminarea gen vw, audi. ...
poate imi spune si mie cineva cat te-a costat ca intreb de un nebun
so ?
eu mi-am tunat manerul schimbatorului, dar nu din lipsa de ocupatie ci de nevoie! Se rupsese cauciucul acela poros chiar la baza, asa ca am purces la Vitan sa caut ceva; mi se ofereau tot felul de caricaturi, am afla ca manerul vine doar impreuna cu tot schimatorul (I hate you, Reno), asa ca am gasit la un nene un maner de schimbator sh de VW care merge exact, avand si desenul identic cu schema vitezelor de pe manerul original SLZ/LGN. Doar ca e altfel la pipait, mai friendl! Astfel mi-am reintarit ideea ca Reno a copiat la greu tehnologia de baza de la nemtzi, dar in felu lor, cum imi povestea un mecanic cu f mare experienta din CJ...
george_slz
27 Aug 2006, 11:20
M-am jucat un picut cu niste diuze de logan si am rezolvat, spun eu, problema stropitorii de parbriz de la solenza.
Pozeee.
QUOTE(george_slz @ 27 Aug 2006, 12:20)
M-am jucat un picut cu niste diuze de logan si am rezolvat, spun eu, problema stropitorii de parbriz de la solenza.
Pozeee.
fff frumos felicitari
si sa nu se strice
eu vreau dealea gen golf , passat care imprastie pe tot parbrizu
marius80_eugen
28 Aug 2006, 10:53
Stai linistit ca iti murdareste toata masina cu acei vapori si dupa ce se pune si praful arata oribil ! Sunt de efect , dar trebuie sa folosesti numai un anumit tip de solutie de curatat pentru ca nu toate fac acea perdea de vapori si te trezesti numai cu spuma .
marius80_eugen
14 Sep 2006, 13:47
Daca e vorba despre niste imbunatatiri ... atunci as fi ontopic :
Am cumparat niste strobo micute . Cum naiba le instalez ???? Ca in far nu le pot baga decat pe la lampa de halogen si in cazul asta nu va mai sta bine prinsa . Prin alta parte nu ajunge decat in spatele oglinzii becului si nu lumineaza cum trebuie . In proiectoare nu am de gand ca nu are loc ... Ele sunt micute , au capete diferite culori , nu au putere mare , dar mie mi-au placut si de asta lea-m luat , doar ca am ajuns la intrebarea de baraj : cum le instalez si unde ?
Idei ????
IRONICK
14 Sep 2006, 13:58
Si daca nu este cu supare, la ce dracu iti folosesc stroboscoape in faruri ?
driverx
14 Sep 2006, 14:06
IRONICK
...la ce ii folosesc? Decat sa scrie mare pe masina "Sunt jmeker!" mai bine niste stroboscoape.
jmeker a fost scris asa cu intentie. Multumesc pentru intelegere.
Codrin
14 Sep 2006, 14:57
Habar n-aveti amandoi. Pe de alta parte:
QUOTE
"Auzi maica, dar nu mai bine pui tu mana pe un spray cu vopsea si scrii maaare pe masina ta: SUNT COCALAR SI GHERTOI?
Ca sa nu te chinuiesti cu subtilitati d'astea..."
george_slz
20 Sep 2006, 12:04
Ieri am avut ceva timp de pierdut si m-am apucat sa pozez ce am mai facut prin masina.
1. alta nuca
2. pasla de pe plafon....
3. am inaltat partea din fata a scaunului pt ca sunt mai lung in craci...asa ma simt si eu mai bine la drum lung, spirinul in scaun e mai bun. Din poza am aflat ca se scurg buretii afara din scaun.
Stefan_B
20 Sep 2006, 12:36
QUOTE(marius80_eugen @ 14 Sep 2006, 16:47)
Daca e vorba despre niste imbunatatiri ... atunci as fi ontopic :
Am cumparat niste strobo micute [...] Ele sunt micute , au capete diferite culori , nu au putere mare , dar mie mi-au placut si de asta lea-m luat , doar ca am ajuns la intrebarea de baraj : cum le instalez si unde ?
Idei ????
Uite ca nu ne ajunge ca $##%^^$ aia nu au pic de bun-simtz si isi aprind girofare/stroboscoape ca sa nu mai stea la coada cu "plebea". Mai trebuie sa le mai vina si altora idei geniale. Ce, ti-a facut pofta pol comunitara chef sa ai si tu jucarele pe masina???
Imi pare rau, dar in cazul masinilor "imbunatatite" ca in exemplul tau ma bucur sa va ia talonul si poate si o amenda. La fel ca si un BMW cu xeoane aftermarket care aseara imi lumina in spate de parca avea faza lunga aprinsa.
Civilizatie inseamna sa te gandesti la ceilalti, nu numai la tine.
Si revenind on-topic, cam care ar fi imbunatatirea in cazul asta?
QUOTE(george_slz @ 20 Sep 2006, 13:04)
3. am inaltat partea din fata a scaunului pt ca sunt mai lung in craci...
Mie nu prea mi se pare o prindere f. solida cea cu platband pe care o deslusesc in poza... Ma refer in caz de accident, doamne fereste
marius80_eugen
21 Sep 2006, 13:10
diverX si Stefan , rog sa va abtineti alta data in ceea ce ma priveste ! Sunt f mici , fac lumina ca doua flash-uri de camera foto . NU le folosesc in trafic pentur ca oricum nu se observa . Ziua nu sunt viibile decat in far , iar noaptea trebuie sa nu aprind farurile ca sa vezi ceva . Pe intuneric complet sau doar cu pozitiile se vad "misto" . De ce le-am luat si cand le folosesc : cand ma intalnesc cu baietii si ascultam muzica , si vorbim si pe langa neoanele altora ar merge si flash-urile mele . Deci nu sunt stroboscoape ca ale Politiei sau ceva puternic sa deranjeze ! NU am de gand sa fac ceva care sa deranjeze ceilalti soferi , asa cum nici mie nu-mi place cand sunt deranjat de vre-un taran care merge cu faza lunga sau si mai des cu farurile dereglate ! Au costat putin , noaptea in parcare "dau bine" si promit ca nu voi deranja pe nimeni cu ele !
Am incercat sa atasez un filmulet facut cu un mobil dar nu ma lasa deloc , indiferent daca-i schimb extensia in jpg , bmp , avi ... Nu stiu ce sa-i fac ...
P.S. Pentru cine este interesat de instalare pot da detalii !
DragosP
21 Sep 2006, 18:15
QUOTE(marius80_eugen @ 21 Sep 2006, 14:10)
NU le folosesc in trafic pentur ca oricum nu se observa .
Adică sunt doar de sanchi? Aha!
QUOTE
P.S. Pentru cine este interesat de instalare pot da detalii !
Mai bine nu!
marius80_eugen
7 Dec 2006, 00:13
George_slz .. nu am inteles ce ai facut la pasla de pe plafon ??? Ai pus tu pasla sau ce ???
george_slz
8 Dec 2006, 01:27
Am avut pasla pe plafon ptr izolare termica si fonica. Avantajul fata de celelate solutii prezente pe forum, consta in montajul mai elegant, mai usor se lipea foarte bine cu adeziv de contact de tabla plafonului. Si-a facut treaba, pana am lovit un animal si s-a pungit plafonul. Plus ca si-au batut joc aia din service, de munca mea, asa ca am dat jos pasla si am inlocuit-o cu aluband+izopren. E un pic mai bine acum.
george_slz
8 Dec 2006, 01:33
A...si am bulit termometru, dupa ce gasisem o pozitie ideala pt senzor, in afara masinii. Am montat un bec de buton iluminat in spatele afisajului si am dat peste cap CI-ul, din cauza incandecentei becului....dar de fapt de lene se trage paguba, ca stiam ca se va intampla asta, pana la urma.
marius80_eugen
29 Dec 2006, 01:21
Ce imbunatatire ai observat prin punerea de Aluband pe plafon ??? Si cam cat de observabil este efectul ? Intreb pentur ca parerea mea este ca mai intra vre-o 2 kg de Aluband pe acolo si nu prea imi surade ... nici munca ... si nici greutatea pusa sus in loc de jos !
Izolarea plafonului va face probabil sa se auda mai incet zgomotul ploii
. Nus' da parerea mea e ca mai de folos e izolarea capotei si al habitaclului.
george_slz
30 Dec 2006, 15:59
Au intrat aproape 2 role de 10 cm/10m. Dupa aplicarea aluband-ului + o folie dint-o bucata de izopren, s-a observat o buna izlolare termica, practic zapada si gheata de pe plafon stau netopite multa vreme de la pornire. Fonic e mai putin important dar sunt convins ca nu se mai aude la fel de tare cum ploua pe plafon. Suna a plin cand lovesti, deci nu se mai pune problema zgomotului.
Cat costa materialu pt izolat furtunu? Si in portbagaj unde ti`ai pus alt bec? eu am legat pe spatele banchetei o linie de leduri
.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.