Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: FRANTA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3
FISICHELU
[attachmentid=30504]

Pe la mijlocul anilor '80 la initiativa presedintelui Mitterand, circuitul Jean Behra de langa Nevers a fost modernizat si imbunatatit, devenind Circuitul Nevers Magny-Cours. La inceput, acesta era un mic circuit pentru curse de karting, relizat de primarul orasului Nevers, Jean Bernigaud. Acest mic circuit a fost transformat intruunul mai serios si inaugurat in 1961, la 1 mai. Dupa 10 ani a fost modificat, ajungand de la 2 km la 3,85 km.
In acei zece ani, Magny-Cours devenise locul unde compania de curse a lui Tico Martini activa, si prima scoala de curse din Franta. Decizia din 1986 de a imbunatati calitatea circuitului si de a-l transforma intr-un loc prielnic pentru cursele GP l-au facut pe Guy Ligier sa isi mute echipa de F1 pe acest circuit, iar noua pista a fost deschisa in 1989. Dupa doi ani a gazduit prima cursa GP, ramanand in calendarul competitional de atunci.

Data cursei: 16-07-06
einstein1984
Tin eu bine minte sau Magni Cours e unul din putinele circuite cu sens de parcurgere orar?
sandman_
nu.
doar Interlagos, Imola si Istanbul sunt cu parcurgere in sens trigonometric (anti-orar), iar suzuka e in forma de "8", deci si-si sau nici-nici. Toate celelalte sunt cu parcurgere orara.
DFA
Poate dă Domnu' și plouă în timpul cursei... rugaciune.gif
TMihai
Nu o sa ploua ca tre' sa castige Alonso deh sleep.gif

P.S: DFA din ce film animat e poza aia? Incerc in draci sa-mi amintesc titlu si degeaba icon_mrgreen.gif
Multzam frumos...sa nu mai scriu un nou mesaj biggrin.gif
DFA
din Cars, by Pixar.
FISICHELU
Timpii de calificare:



Pos Driver Team T Time Gap
1 M Schumacher Ferrari B 1:15.493 130.702 mph
2 Massa Ferrari B 1:15.510 0.017
3 Alonso Renault M 1:15.785 0.292
4 Trulli Toyota B 1:16.036 0.543
5 R Schumacher Toyota B 1:16.091 0.598
6 Raikkonen McLaren M 1:16.281 0.788
7 Fisichella Renault M 1:16.345 0.852
8 de la Rosa McLaren M 1:16.632 1.139
9 Rosberg WilliamsF1 B 1:18.272 2.779
10 Coulthard Red Bull M 1:18.663 3.170
11 Webber WilliamsF1 B 1:16.129 -
12 Heidfeld BMW M 1:16.294 -
13 Klien Red Bull M 1:16.433 -
14 Barrichello Honda M 1:17.027 -
15 Speed Toro Rosso M 1:17.063 -
16 Albers Midland B 1:17.105 -
17 Liuzzi Toro Rosso M 1:17.164 -
18 Villeneuve BMW M 1:17.304 -
19 Button Honda M 1:17.495 -
20 Monteiro Midland B 1:17.589 -
21 Montagny Super Aguri B 1:18.637 -
22 Sato Super Aguri B 1:18.845 -

de la Rosa s-a miscat chiar bine...
DFA
Sincer, nu mă așteptam la dublă Ferrari în calificări, credeam că o să o facă de oaie (din nou), dar uite că totuși le-a mai venit și lor apă la moară... smile.gif

Bravo! O surpriză plăcută! Dacă o țin așa în continuare restul campionatului va fi interesant de urmărit!
sqryn
abia astept cursa. sper sa castige iar schumi sa ii mai ia din aerele de mare campion modial ale lui alonso. poate reuseste si alonso sa dea o tura pe verdeata ca sa se reduca diferenta din clasament mai repede wink.gif
TMihai
drunksinging.gif Haide Schumiiiiii post-336-1110552459.gif
prody
Go Jenson Button !
R19/16v
drunksinging.gif 168.gif 124.gif 124.gif aplauze.gif aplauze.gif aplauze.gif aplauze.gif post-336-1110552459.gif
schumi kicks ass
AlexV
Cu foarte mult noroc locul 2 Alonso. Nu e rau. S-a mai redus cu 2 puncte diferenta intre MS si FA.

Azi nu am putut sa urmaresc cursa pe RTL. M-au enervat la culme calupurile de reclame care parca nu se mai terminau. Mai bine miki decat reclame.

Ne vedem la urmatoare cursa biggrin.gif
TMihai
No comment! 124.gif 168.gif alcoholic.gif
sqryn
Tot asa schumiiii valuri.gif valuri.gif valuri.gif coolspeak.gif
pablo
Alex n-a fost vorba de "foarte mult noroc".Pur si simplu de o inteligenta schimbare de strategie pentru cei doi piloti Renault.La unul a dat rezultate iar la celalalt nu.
Interesant e ca MS l-a batut pe Alonso in Franta (pe circuitul de teste al Renault+Michelin) desi masinile Renault au avut noile motoare care au in plus 20 CP.Tot n-a fost de ajuns.
FISICHELU
Sincer ma asteptam la o reactie din partea Ferrari - care este totusi Ferrari... .Nu le-a cazut prea bine partea de inceput a campionatului, si iata ca se vad din ce in ce mai multe semne ca nu au de gand sa renunte usor la lupta. Un plus de spectacol si un puternic sut in posterioarele celor de la Renault, care incepusera sa se bucure poate un pic cam devreme...Puteti sa ma faceti superstitios, insa eu nu mi-as fi scris pe masina campion mondial 2006 ( cum am vazut intr-o poza pe RenaultF1Team.com. ) cand mai am de "alergat " inca in 8 curse...Da, diferenta e maricica, insa...toate la timpul lor! happy.gif
paulp
Nu pot decit sa ma bucur cind il aud pe Miki mitomanu cum isi roade unghiile ca favoritu lui o ia pingurita.
O da el pe dupa gard ca Schumi e mare campion, ca bla-bla, desi e clar ca nu-l suporta, probabil ca i-o fi tras vrun flit de zile mari cind a incercat sa se bage in seama pe linga el, dar cind vede ca Alonso o ia la cenzurat, mai are oleaca si face apoplexie.
In rest acelasi comentarii absolut cretine, si pe linga cursa, si fara macar sa caste ochii la TV.
De data asta si regizorii au dat-o in fasole ce citeva ori, mai ales la afisarea pozitiilor intermediare si a nr de opriri in timpul Pit-Stop-urilor.
TMihai
QUOTE(pablo @ 16 Jul 2006, 17:40)
Interesant e ca MS l-a batut pe Alonso in Franta (pe circuitul de teste al Renault+Michelin) desi masinile Renault au avut noile motoare care au in plus 20 CP.Tot n-a fost de ajuns.


Pai si Ferrari au avut motoare noi si cam tot cu 20 CP mai mult decat precedentele. Si un nou pachet aerodinamic care cica ar reduce uzura pneurilor. Diferenta e ca la Ferrari s-au vazut caii in plus icon_mrgreen.gif Fisico a avut motorul vechi da' cred ca nici cu unul nou nu facea mai mult.
BAC
Daca Alonso nu poate mai jos decat locul doi atunci Schumi poate sa castige fiecare cursa ca tot degeaba. Vazandu-l pe Pedro de la Rosa cum s-a chinuit o groaza de turuti, ba pe interior, ba pe exterior si chiar in paralel, sa-l depasesca pe Webber, l-am regretat pe Montoya, el nu pierdea atata timp.
DigitalScribe
Circuitul a fost cam sec. Prea putine depasiri si dupa cum s-a vazut desi unele masini erau clar mai rapide era practic imposibil de depasit ca dupa 1 - 2 curbe mai domoale venea una mai naspa si toata treaba era luata de la capat.

O fi castigat Ferrari da' doar din cauza ca Massa l-a tinut pe Alonso. Noroc ca cei de la Renault au schimbat din 3 in 2 schimburi ca sa treaca de Massa.

Diferenta de 2 puncte nu-i asa de mare. Echipa Ferrari si-a facut treaba perfect 6.3 6.4 si apoi 5.9 secunde la pitstop-uri. Din cate stiam alimentarea cu benzina lua cel mai mult timp. Cum naiba a durat atat de putin la Ferrari si atat de mult la Renault ?
AlexV
corect, la alonso s-au miscat cam prost la pitstop-uri dar poate are legatura si cu cantitatea de benzina care trebuia pompata. Shumi si-a permis opriri scurte.

BAC, nu esti primul care zice asta aici biggrin.gif. Pentru Alonso o cursa proasta e locul 2, pentru shumi e abandon sau foarte jos in clasamentul unei curse.

Sper ca Renault la cursa urmatoare sa ii arate calutului cabrat fundul ala sexy de megane 2 (aka F1 car biggrin.gif ).

si in semn de sustinere a echipei renault trebuie sa imi fac si eu ceva asemanator pe masina http://www.reno.ro/galerie/displayimage.php?pos=-8512 , merci hellcat pentru poza.
mandelu
noroc cu strategia aia din mers ca altfel ii tataia cenzurat si mai tare lui alonso, pierdea 4 puncte, nu doar 2. oricum un pit stop in plus pt sumi si 17 secunde avans spune destul de multe.

massa l-a tinut pe alonso la inceput dar nicidecum nu era alonso mai iute. mergea massa intentionat incet, s-a vazut dupa aia cand a inceput sa se distanteze destul de usor de alonso. sau poate ca dupa un anumit numar de ture au inceput bridgstone-urile sa fie la potential maxim.

cursa insa destul de plictisitoare. doar kimi ce a facut o depasire misto.
sorin_f39
TVR -ul primeste bani de la stat, castiga din reclame si pe deasupra mai iau si de la noi bani prin abonamentul tv. Atunci cum dracu se face ca nu putem vedea si noi conferintele de presa? Astia cumpara dreptul de televizare la minut de intrerup transmisia imediat dupa cursa? Sau idiotii astia considera ca nu e important ce declara pilotii dupa cursa? Pe langa faptul ca la fiecare cursa avem parte de un comentariu de rahat, ma intreb de ce naiba nu intrerup transmisia imediat dupa ce trec toti linia de sosire? Ar mai castiga TVR -ul niste minute si ar plati poate mai putini bani. Eu am impresia ca suntem luati la misto. Ce, ar trebui sa le fim recunoscatori ca ne ofera "privilegiul" de a vedea "in direct" curse de F1, plus ca ne ofera si comentariu direct "de la miki alexandrescu aflat chiar in sala de presa a circuitului" (asa cum ii place lu' bonifaciu sa manance)? M-as lipsi cu cea mai mare placere de miki si bonifaciu. Sa cumpere altii drepturile de difuzare ca nu m-as supara. Sansa lor e ca RTL -ul ori da prea multe reclame ori nu se prinde peste tot, iar RAI bruiaza semnalul (e nevoie de decodor). Pentru ca altfel le-ar scadea audienta rau de tot.

Revenind la cursa, parerea mea e Renault a schimbat "din mers" strategia. L-a tinut pe Alonso mai mult pe pista inainte de al doilea pit-stop ca sa vada exact ce face Massa. Daca ar fi continuat si pentru spaniol aceeasi tactica cu trei opriri, atunci Alonso ar fi pierdut (poate) si locul 3. De locul 2 nu se punea problema. Asa a iesit pe 2, ceea ce doar pentru Renault e bine.
Oricum, diferenta a scazut, Ferrari sunt acum cea mai in forma echipa, asa ca mai pot spera ca vor castiga anul asta cel putin un titlu. Pentru mine conteaza titlul la constructori mai intai, asa ca sper sa reuseasca cel putin acolo.



Forza FERRARI
ncristi
QUOTE
Interesant e ca MS l-a batut pe Alonso in Franta (pe circuitul de teste al Renault+Michelin) desi masinile Renault au avut noile motoare care au in plus 20 CP.Tot n-a fost de ajuns


Doar ferrari a avut motoarele cu 20hp in plus. renault o sa foloseasca noua masina incepand cu urmatoarea cursa. Cei 20 hp de la ferrari s-au vazut calr.

Abia de la marele premiu al germaniei o sa ne putem da seama de ce si cum smile.gif

Eu sper ca noua masina renault sa se ridice macar la nivelul noilor masini ferrari pt ca altfel o sa fie jale sad.gif
TMihai
Pai stiam ca Fisico a avut in SUA varianta C de motor care avea 20 CP in plus fata de vechiul motor. D-aia a si fost mai rapid decat Alonso atunci. Iar in Franta si Alonso a dispus de noua versiune mai puternica. Eu asa stiu blink.gif
ncristi
In SUA alonso a avut masina setata f prost daia amers in halul ala.

Motoarele de 20hp precum si noul pachet aerodinamic or sa fie disponibile incepand cu marele premiu al germaniei.

dantes
Exact cum a spus TMihai... Fisico a avut motorul nou din Indianapolis, iar FA din Franta de acum...
Ferrari e pe val. Pentru cine nu a vazut si livetiming-ul de pe net, atunci ar trebui precizat ca Schumi a alergat aproape constant 1,15:500 pe cand FA doar 1,16:500...
Massa a facut ce trebuia... primele 5-6 ture l-a incetinit pe FA, apoi si-a luat avant..de prin tura 5-6 nu mai stiu care, deja avea timpi comparabili cu Schumi..nu ce comentau aia d'alde miki... Sa mai precizez ca vreo 4-5 ture pe la inceput, Schumi facea fastest dupa fastest lap? Si nu s-a aratat la teveu!

Si Renault si Ferrari au avut posibilitatea de a alege strategia 2 sau 3 opriri... FA a ales 2, MS 3, iar Masa a gresit ca a ales 3, datorita traficului... daca facea si el 2 era alta situatie... iar daca FA facea 3, nici locul 3 sau 4 nu-l mai prindea!

Cert e ca Ferrari au revenit si l-au potolit pe FA si renault... Oricum la capitolul echipe, renault vor pierde mai usor decat la piloti... 2 curse sa fie FA pe 3 si Schumi 1 si s-a terminat... saaaaau.. un mic abandon al lui FA...(ce rau imi pare ca nu mai e Montoya 243.gif )
AlexV
abandon FA poate de la anu.

Oricum imi place conspiratia asta internationala anti shumi. biggrin.gif hai sa fim seriosi.
sandman_
QUOTE(AlexV @ 16 Jul 2006, 15:38)
Cu foarte mult noroc locul 2 Alonso. Nu e rau.  S-a mai redus cu 2 puncte diferenta intre MS si FA.


norocul a constat in faptul ca s-a schimbat strategia in mod inteligent sau in faptul ca nu i-a explodat vreo guma...?


QUOTE(paulp @ 16 Jul 2006, 21:30)
... dar cind vede ca Alonso o ia la buci, mai are oleaca si face apoplexie.


Preferatul lui Mikky este KR, nu FA...

mai usor cu referirea la muschii fesieri, te rog

QUOTE(BAC @ 16 Jul 2006, 22:06)
Daca Alonso nu poate mai jos decat locul doi atunci Schumi poate sa castige fiecare cursa ca tot degeaba. Vazandu-l pe Pedro de la Rosa cum s-a chinuit o groaza de turuti, ba pe interior, ba pe exterior si chiar in paralel, sa-l depasesca pe Webber, l-am regretat pe Montoya, el nu pierdea atata timp.
*



Nu pierdea atata timp pentru a-l scoate din cursa, poate...

FA poate termina sub p2 (s-a vazut la Indy), insa este destul de greu si pt MS sa castige tot...
mihai5
Eu cred ca Renault va adopta tactica de anul trecut: cat mai putine riscuri pt. a culege puncte la fiecare cursa... Competitia adevarata va fi pentru titlul constructorilor, la piloti mi-e greu sa cred ca Alonso mai poate pierde titlul.
AlexV
eu am zis ca a avut noroc pentru ca daca ferrari avea alta strategie si anume cu doar 2 opriri, locul 2 nu prea mai era al lui alonso.

Dar treburile cu "what if" nu influenteaza rezultatul. Alonso are locul 2 la Magny-Cours.

Pe 30 iulie sper ca RENAULT sa ii arate lui Shumi si tuturor germanilor cum sta treaba biggrin.gif. Go Alonso, Go Renault.
ionutctn
QUOTE(dantes @ 17 Jul 2006, 14:00)
Exact cum a spus TMihai... Fisico a avut motorul nou din Indianapolis, iar FA din Franta de acum...
Ferrari e pe val.  Pentru cine nu a vazut si livetiming-ul de pe net, atunci ar trebui precizat ca Schumi a alergat aproape constant 1,15:500 pe cand FA doar 1,16:500...
Massa a facut ce trebuia... primele 5-6 ture l-a incetinit pe FA, apoi si-a luat avant..de prin tura 5-6 nu mai stiu care, deja avea timpi comparabili cu Schumi..nu ce comentau aia d'alde miki... Sa mai precizez ca vreo 4-5 ture pe la inceput, Schumi facea fastest dupa fastest lap? Si nu s-a aratat la teveu!

Si Renault si Ferrari au avut posibilitatea de a alege strategia 2 sau 3 opriri... FA a ales 2, MS 3, iar Masa a gresit ca a ales 3, datorita traficului... daca facea si el 2 era alta situatie... iar daca FA facea 3, nici locul 3 sau 4 nu-l mai prindea!

Cert e ca Ferrari au revenit si l-au potolit pe FA si renault... Oricum la capitolul echipe, renault vor pierde mai usor decat la piloti...  2 curse sa fie FA pe 3 si Schumi 1 si s-a terminat... saaaaau.. un mic abandon al lui FA...(ce rau imi pare ca nu mai e Montoya  243.gif )
*



Cu precizarea de la inceput ca nu am nimic impotriva lui Schumacher sau impotriva echipei Ferrari, putem face urmatoarea analiza:
- in toate cursele de pana acum Alonso s-a clasat cel mai slab pe locul 2;
- a dominat pana acum campionatul autoritar. ajungand chiar la 26 de puncte de Schumi dc ma insel scuze (oricum 20 si ceva);
- la Indianapolis Schumi a mai recuperat 5 puncte, pana atunci diferenta dintre ei in clasament se tot marea; cu fiecare cursa disputata, ceilalti aveau mai putine sanse sa il mai ajunga;
- dupa parerea mea Alonso a procedat foarte bine; oricum nu avea sanse sa castige; el stia asta foarte bine si a ales pierderea cea mai mica cu putinta, adica 2 puncte in clasamentul general;
- Massa a facut o asa cursa buna in prima parte pentru ca a plecat cu f putina benzina; daca era plecat cu aceeasi cantitate ca si Alonso, ar fi fost depasit de catre acesta, valoarea fiind clara;
- dupa parerea mea nu as fi asa increzator in Ferrari pentru restul sezonului avand in vedere urmatoarele: cea mai slaba clasare a lui Alonso: locul 2 cu exceptia din SUA; RENAULT au anuntat deja modificari la masina deci se presupune ca vor imbunatati performantele si cel mai important: cei care trebuie sa riste sunt cei de la FERRARI. Alonso are de facut locul 2 in continuare cu probabil ceea ce va fi o masina mai buna decat ce are acum la dispozitie si fiind un pilot cerebral va reusi iar Massa nu poate face mai nimic iata nici cand are masina mai buna ca Alonso.
Asa ca spectacolul poate continua.
TMihai
QUOTE(ionutctn @ 17 Jul 2006, 16:01)
Cu precizarea de la inceput ca nu am nimic impotriva lui Schumacher sau impotriva echipei Ferrari [...]

radmasa.gif Tu si Miki. Reciteste-ti mesajele de aici si nici macar tu n-o sa te mai crezi rolleyes.gif
sandman_
QUOTE(AlexV @ 17 Jul 2006, 14:42)
eu am zis ca a avut noroc pentru ca daca ferrari avea alta strategie si anume cu doar 2 opriri, locul 2 nu prea mai era al lui alonso.


Poate. Insa, la fel de bine, Massa nu ar mai fi plecat de pe 2 (daca se stabilea din start strategia pe 2 opriri) sau poate gumele s-ar fi mucificat mai devreme daca r fi avut mai mult gaz in stinturile 2-4 (nu uita ca in stintul 2 a facut gumele praf dupa 6 ture).
ionutctn
QUOTE(TMihai @ 17 Jul 2006, 16:22)
radmasa.gif Tu si Miki. Reciteste-ti mesajele de aici si nici macar tu n-o sa te mai crezi  rolleyes.gif
*



Nu vreau din nou sa incasez avertizari aiurea de la admin dar in caz de citeai TU acolo, eram impotriva manierei in care a aprocedat Schumi la Monaco iar nu era ceva impotriva pilotului german.
Cat despre parerile unor piloti ca Villeneuve si altii despre gestul lui Schumi, am reprodus dintr-o publicatie declaratiile lor, nu am declarat eu nimic.
Cand vb de retragerea lui Schumi, aduceam argumente, nu vb sa ma aflu in treaba.
Iar despre calculele facute in acest topic sunt toate reale si obiective. Daca e ceva din ce am scris eu ce nu e conform cu realitatea imi cer scuze fata de forumisti.
ncristi
QUOTE
Exact cum a spus TMihai... Fisico a avut motorul nou din Indianapolis, iar FA din Franta de acum...



Fratilor stiu din surse sigure (RTL +au pomenit ceva de genul asta si cei doi comentatori de la tVR) ca renault va beneficia de o masina (motor + aerodinamica) incepand cu matrele premiu al germaniei.

Daca voi aveti alte infotrmatii va rog puneti un link ceva.

PS
Acum stiu ca fanii lui shumi sunt in extaz si au inceput sa viseze dar sa fim realisti... smile.gif

TMihai
Mai nu stiu. Fisico cu gura lui a zis in SUA ca noua varianta de motor functioneaza foarte bine. Asa zisa "varianta C" daca nu ma insel. Dpdv aerodinamic nu stiu daca au schimbat prea multe insa stiu ca motorul lui Alonso din Franta era cu 20 CP mai puternic decat cel precedent la fel ca si cel Ferrari. Poate in Germania vor veni cu un pachet si mai nou. unsure.gif

PS: Fanii lui Schumi sunt cat se poate de realisti dupa ce au vazut o victorie a acestuia pe pamant francez icon_mrgreen.gif
paulp
Desi sint fan Ferrari si Schumi (fanul lui sint inca de cind era la Renault), totusi nu cred ca anul asta are vro sansa la titlul la piloti. Poate la Constructori, ceea ce ar fi foarte bine pentru campionat.
Imi place in schimb lupta, si faptul ca e spectacol, si nu mai adorm la curse, stiind dinainte rezultatul. wink.gif

Dar il urasc pe Miki pentru prostiile pe care le debiteaza 022.gif
pablo
f39sor 17 Jul 2006, 10:02
QUOTE
L-a tinut pe Alonso mai mult pe pista inainte de al doilea pit-stop ca sa vada exact ce face Massa.

Tocmai partea asta n-am inteles-o.Massa a iesit primul la realimentare/schimb de pneuri urmat la o tura de Alonso si la 3-4 de Schumi (nu mai retin).Conform estimarilor calculatorului benzina primita de Alonso trebuia sa-i ajunga pentru 3 ture in plus fata de Massa.Dar nu a fost deloc asa.Alonso a mers 7-8 tururi in plus fata de Massa.Asta inseamna ca mai avea benzina si la prima iesire dar l-au scos ca sa-i schimbe pneurile .... daca estimarile sint cit de cit corecte (la ceilalti piloti au fost).
ncristi
Alonso a intrat pt pneuri. A fortat sa-l depaseasca pe massa si probabil ca au fost uzate.
mandelu
Renault pot imbunatati ce vor ei. Daca Michelin nu se pune cu burta pe treaba , mai ales ca de la anul nu vor mai fi in F1 si deci nu preau au motive serioase sa se puna pe treaba, o cam incurca renault. diferenta din ultimele curse a fost data in primul rand de cauciucuri. Si se pare ca bridgestone e pe val.
Ah, cat as vrea o cursa pe ploaie. parca e un facut, de 2 ani nu mai ploua in timpul curselor.

Bine macar ca se joaca inca campionatul. altfel era anost
Solon
La cum merge pensionaru' de Schumacher ia campionatul anul asta!
Parca Alono e cam lent si cam apatic!
sandman_
QUOTE(paulp @ 17 Jul 2006, 20:58)
Desi sint fan Ferrari si Schumi (fanul lui sint inca de cind era la Renault),...


Benetton, nu Renault biggrin.gif

QUOTE(ncristi @ 17 Jul 2006, 22:25)
Alonso a intrat pt pneuri. A fortat sa-l depaseasca pe massa si probabil ca au fost uzate.


FA avea pneuri uzate. Poate mai mult de cat trebuie, dar oricum nu conteaza. FM a inceput stintul 2 cu fastest lap, deci FA avea nevoie de gume noi pentru a putea sta in plasa acestuia (cat de cat).

QUOTE(mandelu @ 18 Jul 2006, 08:47)
Renault pot imbunatati ce vor ei. Daca Michelin nu se pune cu burta pe treaba , mai ales ca de la anul nu vor mai fi in F1 si deci nu preau au motive serioase sa se puna pe treaba, o cam incurca renault. diferenta din ultimele curse a fost data in primul rand de cauciucuri. Si se pare ca bridgestone e pe val.


Da, BS au avut pneuri bune la ei acasa (Indy si Imola) si in Franta. Momentan se vede ca sunt considerabil mai buni la temperaturi inalte, iar vara abia a inceput.
Teoretic, Michelin ar trebui sa se implice cat mai serios in acest final de campionat, pentru a se retrage in glorie.
paulp
QUOTE(sandman_ @ 18 Jul 2006, 10:10)
Benetton, nu Renault biggrin.gif
*


Benetton-Renault, ca sa fim exacti pina la capat wink.gif, ca de motoristul Benetton inca nu am auzit smile.gif
AlexV
1994 Benetton-Ford
1995 Benetton-Renault
paulp
Asa e, dar motoarele Cosworth (parca ei erau preparatorul) nu mi-au placut niciodata sad.gif

Renault a reusit sa faca motoare mult mai bune si mult mai fiabile wink.gif
sandman_
QUOTE(paulp @ 18 Jul 2006, 09:16)
Benetton-Renault, ca sa fim exacti pina la capat wink.gif, ca de motoristul Benetton inca nu am auzit smile.gif
*



Echipa se numea Benetton tongue.gif . Ca avea motoare Renault, e alta poveste. Ca este echipa de la Enstone, pe care au cumparat-o Renault, e iarasi alta poveste. biggrin.gif

Lasand firul nedespicat, in ultima vreme Button s-a cam dus... Iar daca nu face ceva in urmatoarele curse, tare mi-e ca nu va sta prea mult la Honda. L-a batut pe Sato si toata lumea a zis: wow ohmy.gif ! A venit RB de la Ferrari, unde toata lumea zicea ca se plange fara motiv, si a inceput activitatea la Honda spunand ca are frana prea dura. Toata lumea a continuat sa spuna ca se vaicareste, mai ales ca Button l-a batut in primele trei curse. Incepand cu a patra, JB a avut o singura sesiune de calificari in care a fost peste RB, care il bate constant si fara drept de apel...
Solon
Oricum, fara nici o suparare pentru fanii celor doi piloti, si JB si RB sunt varza cu carne.Nu au facut nimic anul asta.
sandman_
RB a schimbat masina. Era normal sa nu faca prea multe. Pe de alta parte, nici masina nu e stralucita. Insa JB aspira la titlu (de vreo 4 ani), insa numai gura e de el (pana acum), iar RB l-a batut cam constant. Daca JB nu-si revine, isi cam distruge cariera.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.