Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: distanta tripla - bara spate
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Pages: 1, 2
daciafan
am o nelamurire pe care sper sa mi-o spulberati voi. as vrea sa stiu daca blocurile optice spate trebuie sa se sprijine pe spoilerul spate sau este o mica distanta intre ele...si daca da cat trebuie sa fie aceasta.
am impresia ca initial la mine blocurile optice se asezau pe spoiler iar acum exista intre acestea o distanta de vreo 3 mm ca si cum spoilerul ar fi coborat.
eu nu vad cum ar fi putut sa coboare pt ca e prins in suruburi. pe de alta parte daca sta mai mult in soare in soare se dilata spoilerul de asa maniera incat orificiile de degajare a apei situate sub blocurile optice spate devin vizibile.
sper ca s-a inteles ceva din ce-am scri aici.
merci anticipat unsure.gif
asus
e un obicei al loganului, sa-si coboare bara cu timpul. atat pe fata cat si pe spate. smile.gif daca la a mea, de noua farul era lipit de bara, acuma (1 an) in stg. am cam 3 mm, iar in dreapta cel putin 1cm. partea draguta e ca in februarie am avut acc si am schimbat bara, deci de fapt bara n-are nici jumatate de an. oricum era o discutie pe tema asta...cauta mai bine
daciafan
QUOTE(asus @ 11 Jul 2006, 07:52)
e un obicei al loganului, sa-si coboare bara cu timpul. atat pe fata cat si pe spate. smile.gif  daca la a mea, de noua farul era lipit de bara, acuma (1 an) in stg. am cam 3 mm, iar in dreapta cel putin 1cm. partea draguta e ca in februarie am avut acc si am schimbat bara, deci de fapt bara n-are nici jumatate de an. oricum era o discutie pe tema asta...cauta mai bine
*


tu vorbesti serios cand spui ca in dreapta bara a coborat 1 cm? e enorm
escobar
Asa e si la mine pe fata cam 1 cm pe spate foarte putin 2-3 mm .
asus
QUOTE(daciafan @ 11 Jul 2006, 20:29)
tu vorbesti serios cand spui ca in dreapta bara a coborat 1 cm? e enorm
*



...
escobar
Identic si la fel ca la mine si la alte 4 loganuri studiate prin parcare 053.gif 173.gif
bassfreak
bara coboara asa atunci cand se rup/sunt rupte clemele de prindere fata de aripa, care sunt din acelasi material cu bara insa foarte subtiri.

la mine de exemplu s-au rupt dupa ce am lovit cu bara din fata.
asus
repet, bara e destul de noua, in februarie am avut poc cu un caine si-am schimbat-o. nu s-a lasat brusc, semn ca s-a rup ceva, ci a...imbatranit, asa incet incet smile.gif
escobar
Vedeti si alte loganuri o sa observati aceiasi distanta azi m-am uitat la 4 prin parcarea din fata blocului toate erau la fel , adica aveau cam aceiasi distanta de 1 cm intre far si bara se observa mai bine din laterala aripii
asus
de acord cu tine, nu m-ar deranja catusi de putin, daca ar fi si in stanga la fel...da nu e. plastice rupte nu sunt, bara sta bine privita din lateral, doar sub farul drept a facut cearcane.
egal...poate trec pe un body kit ceva mai sport (si mai calitativ)
Seeker
Asa cred ca au toate , inclusiv a mea. rolleyes.gif
Dar asta e farmecul Daciei , de fiecare data cind ma uit la ea vad alta masina. icon_mrgreen.gif
bobo77
Ei uite ca la mine nu a coborit bara si am masina de 1 an si 3 luni...
daciafan
din cele enuntate in acest topic se desprinde urmatoarea concluzie: o parte din posesorii de logan au intampinat probleme cu modificarile de pozitie ale spoilerelor
(bare de protectie) altii mai norocosi nu au avut nici o problema in acest sens
oare de ce unii au probleme la acest capitol altii nu?
ce anume e defect la cei la care spoilerele coboara? wacko.gif
DFA
Aparent, se pare că a existat (sau încă mai există) un lot de bare de protecție de mai slabă calitate. Din observațiile mele se pare că acest lot a fost folosit preponderent până la jumătatea anului 2005, dar e posibil să se fi extins și dincolo de această perioadă.
99AIM
iunie 2005 ---- problema exista si pe fata si pe spate
Se rezolva partial prin adaugarea unei saibe grover la suportul de prindere de pe aripa odata cu strangerea mai serioasa,eu pe fata le aveam slabe.
asus
QUOTE(DFA @ 15 Jul 2006, 08:34)
Aparent, se pare că a existat (sau încă mai există) un lot de bare de protecție de mai slabă calitate. Din observațiile mele se pare că acest lot a fost folosit preponderent până la jumătatea anului 2005, dar e posibil să se fi extins și dincolo de această perioadă.
*



pai bine, dar bara pe fata o am din feb 2006.
nickvio
pot sa va spun cu certitudine ca bara fata se lasa, datorita proastei calitati a materialului din care e executata. Si eu am avut problema asta si am rezolvat-o destul de simplu. In partea frontala, pe langa clemele clasice , bara se reazema pe niste pinteni (ca sa le spun asa ) de la faruri. Am lipit pe acesti pintenicu superglue, un adaos dintr-un cauciuc moale si practic la montaj, spoilerul e obligat sa stea lipit de far. Din pacate n-am gasit o solutie pentru bara din spate.
klaus
La bara spate poate ar prinde bine sa indoiti platbandul de tabla pe care sta bara pe dedesubt pe la colturi...
99AIM
QUOTE(klaus @ 15 Jul 2006, 22:29)
La bara spate poate ar prinde bine sa indoiti platbandul de tabla pe care sta bara pe dedesubt pe la colturi...
*



Mda, e o idee,ai aplicat-o tu si a dat rezultate? Oricum eu nu cred ca da rezultate pt. ca fixarea finala se face in aripa iar daca reduci spatiul pentru corpul barii nu faci decat sa o tii continuu in tensiune si eventual sa torsionezi in alta parte.
C@talin
cine a patit ca mine, la bara din spate sa se sparga ornamentul de plastic de la roata din cauza pietrelor unde alte masini au mocheta .eu si statea bara ca naiba in afara.noroc cu casco ,da la vopsit sau zgarcit nu au mai dat cu lac ,doar vopsea:-(((
asus
inainte....dupa
solutia?, am taiat "pintenii" de plastic care obliga bara sa stea (cel putin la mine) mai in fata decat ar trebui. sunt 2, unu in dreapta, altul in stanga, exact unde e cercul in poza 3.
credeti-ma....bara sta excelent fata de cum era, si in plus, la cate suruburi o prind, nu duce dorul la pintenii aia. Totusi, nu materialul din care e facuta bara poarta vina, ci mai degraba sistemul de prindere.
bassfreak
pai acolo unde zici ca e pintenu' ala am impresia ca este surubul? sau este si pintenul langa? daca da, ai libertate mai mare de tras bara fata/spate din gaura surubului sau ai largit gaura in bara?
asus
surubul e mai in fata (mai inspre far). pintenul e din plastic si e pe bara, spre roata fata de surub, intra intr-o gaura in aripa. mie-mi fortau bara sa stea cam cu 1 cm mai in fata decat trebuia. daca ai dat bara jos, ai vazut ca surubul trece prin bara si se infileteaza in aripa. ei bine, bara fiind de plastic nu mi-a fost greu sa dau alta gaura in bara. deci n-am umblat deloc la aripa, am lucrat numai in plastic. vezi in poza 3 rezultatul, eu zic ca sta mult mai bine ca inainte, si e si fixa.
bassfreak
am inteles, da, arata foarte bine in poze la tine, la mine arata cam cum era inainte la tine, o sa vad si eu ce pot face, ca se poate face si fara a da bara jos de tot vad.
asus
se poate si fara sa dai bara jos, cu un cuter bun, doar sa tai pintenul, si sa slabesti surubul. problema e ca la mine era asa deplasata ca a trebuit sa dau o gaura in bara noua ptr surub, asa ca am dat-o jos. in plus, de la accident, baietii din service au pus piesele alea de protectie de langa scut tot aiurea, asa ca am zis mersi ca am ocazia s-o dau jos sa le pun calumea.
daciafan
ce-ar fi sa amintim de problema asta si pe la "vocea clientului"? blush.gif
ygor
La bara spate eu am gasit alta problema.
Suportul din plastic care sustine bara pe lareral este prins de aripa cu niste braduti de plastic pe care i-am gasit iesiti din gauri si automat deplasau si bara spre afara asa ca am aruncat bradutii si am prins suportul de aripa cu popnituri(se poate si cu suruburi de 6). Acum bara vine bine,nu foarte bine ca nu e proiectata sa vina foarte bine{pana si la Matiz vin muuult mai bine, parca si la Solenta pe spate).

6000rpm
aceeasi problema o am si eu cu bara fata
ga!nusha
eu am masina din nov(fabricata prin sep-oct) si am aceasta problema...deci nu stiu cand au schimbat ei materialu sau clemele sau ce au schimbat ca sa nu mai coboare...
daciafan
eu am cumparat-o in februarie 2006 si problema exista deci n-au remediat nimic
la solenza stau ca lumea spoilerele la logan nu...oare dece? e loganul mai ieftin? pt ca mai prost este! excl.gif
ga!nusha
se lucreaza la o metoda de a opri asa ceva..si o sa apara in curand solutia.o sa adauge niste suporti in plus
daciafan
QUOTE(ga!nusha @ 30 Jul 2006, 09:31)
se lucreaza la o metoda de a opri asa ceva..si o sa apara in curand solutia.o sa adauge niste suporti in plus
*


sper ca metoda sa se poata aplica si la masinile deja cumparate altfel nu ma incalzeste catusi de putin ca loganurile ce vor iesi din fabrica in viitor nu vor mai avea asemenea probleme
ga!nusha
da
si la cele deja cumparate din cate am inteles...
Corbu'
Total offtopic, dar o simpla intrebare:

S-a gasit solutia sa nu se mai lase usa torpedoului si sa vad lumina dinauntru? Acum 1 an am fost cu masina in service, au pus un burete acolo, dar intre timp s-a tot lasat. Acum daca ma duc iara schimba usa cu totu; sau fac ceva sa stea dreapta ori nu s-a rezolvat nimic nici pana acum?
ygor
QUOTE(Corbu' @ 30 Jul 2006, 13:57)
Total offtopic, dar o simpla intrebare:

S-a gasit solutia sa nu se mai lase usa torpedoului si sa vad lumina dinauntru? Acum 1 an am fost cu masina in service, au pus un burete acolo, dar intre timp s-a tot lasat. Acum daca ma duc iara schimba usa cu totu; sau fac ceva sa stea dreapta ori nu s-a rezolvat nimic nici pana acum?
*



Se taie din arcul intrerupatorului pt. ca e prea tare si impinge capacul si se schimba intre ele distantirul din mijloc al usii cu cel din dreapta pt. a indrepta usa.
Gasesti pe forum solutia cu poze cu tot.
nickvio
A gasit cineva vreo solutie convenabila pentru a stopa deformarea spoilerului spate ?
Mentionez ca la masina mea, spoilerul spate, aproape ca iese in exterior in zona stopurilor. Am incercat si metoda propusa de Klaus, am adaugat niste saibe mai mari la strangerea clemelor, dar aproape fara nici un rezultat....
klaus
Eu sincer nu tin minte sa fi zis ceva de saibe, dar ma rog...
Valmotor2
Ma intereseaza si pe mine o schita pentru demontarea barei fata ... pentru ca nu mi-ar placea sa stau sa caut toate suruburile de prindere.
Poate in momentul acela sa uit de freun surub si sa rup bara sad.gif
ovymaster
Am citit toate opiniile, e clar vad ca problema "dainuie" si va mai dainui mult timp de acum inainte.Eu am masina din Aug 2006, clar, nesimtirea e mare la Dacia.Am vazut de cand am luat-o ca e cam mare distanta, dar acum e absolut jenanta.Intra cheia de contact lejer + inca ceva....ma rog.
Pana la urma nu a explicat nimeni clar cum se remediaza problema, eventual niste poze mai clare.
Si inca o chestiune, pentru masinile in garantie, Dacia chiar nu se simte deloc???
A incercat cineva sa mearga cu probl asta la service?/Daca da, ce s-a intamplat?
Eu as vrea sa merg sa fac un pic de scandal, ptr ca aici e vorba de defect de fabricatie pana la urma, e probl Dacia, nu problema mea sa fac nu stiu ce artificii sau improvizatii ca sa stea naibii bara lipita de portbagaj sau de faruri.
Am sa atasez si cateva poze ca sa vedeti in ce hal arata dupa 1 luna.
Va salut si astept opinii.
powerx
pai, ce mai astepti? Directia service, e de datoria lor sa stranga suruburile.
ryckybv
ovymaster: la tine sa mai lasat de cand ai luato sau asa era? a mea e din iulie 2006 si pana acuma nu sa lasat e aceias distanta de cand am luato , si mie mi se pare ca e cam mare distanta dar doar la bara din spate pe lateral , exzact ce ai pozat tu .( la bara din fata nu am problema cu distanta intre bara si far)
ovymaster
ryckybv, cand am luat masina era o mica distanta, dar acum e foarte inestetic, dupa cum reiese si din poze se vede o distanta inacceptabila, daca te uiti mai atent se vad diferite elemente din sistemul de fixare al barei.......etc
Kramer
Si la mine bara din fata s-a lasat si a aparut un luft intre ea si far, dar probabil asa considera Dacia ca e normal la o masina de 5,000Eur.
Ooops! Pardon. 10,000Eur acum.
ryckybv
m-am uitat mai atent si din pacate e diferenta de distanta intre partea stanga si dreapta a masini , in partea din stanga imi intra cheia lejer in luft si la bara din fata si din spate , pe partea din dreapta inca nu pot sa bag cheia. offffff .
daciafan
or fi adaugat suportii aia in plus sau vom ajunge sa vedem loganuri cu spoilerele atingand asfaltul, precum o masina tunata radmasa.gif ?
camesibiu
Aceeasi problema a parut si la mine , cadere bara parasoc fata (1,5 DCi Preferance). Am scris la Vocea clientului ca doresc fisa de reparatie . Azi am fost sunat de VC si mi s-a spus ca problema si poza a fost transmisa departamentului tehnic pentru analiza emitere raspuns pertinent . Am cerut sa nu mi se spuna " multumim ca ati ales serviciile noastre si pentru rezolvarea cazului sa va prezentati la un service agreat de Dacia "
Astept raspunsl DACIA si o sa postez imediat .
Kunt
Si eu am aceeasi problema, masina e din iunie 2005. Bara din spate s-a lasat destul de tare si, parca nu era destul, mi-a mai si atins-o usor intr-un colt cineva in parcarea de la serviciu asa ca acum crapatura a devenit si mai evidenta. mad.gif



hash
Daca rezolva cineva in service, sa-si faca pomana sa zica cum a facut.
gabriel_TMF
M-am interesat la Adras Militari si mi-au spus ca problema este cunoscuta si se rezolva relativ usor prin demontarea barei (spoilerului) si adaugarea unor saibe care fac sa se ridice bara. Operatia nu dureaza mult. Eu nu am ajuns inca, asta datorita faptului ca in Militari la Adras nu prea ai unde sa parchrzi masina.
camesibiu
Iata raspunsul oficial de la VC.privind cadere bara fata :
" Va multumim pentru mesajele dumneavoastra prin care ne semnalati
unele aspecte in legatura cu autoturismul Dacia Logan Preferance 1.5DCI
pe care-l detineti.
Referitor la solicitarea dumneavoastra, va comunicam pozitia Automobile Dacia:
Cu privire la incidentul semnalat, va transmitem ca tehnologia de reparatie
este pusa la dispozitia unitatilor service autorizate Dacia, avand caracter confidential.
Va recomandam sa va adresati unitatii service Emilian SRL din Sibiu,
persoana de contact domnul ...............Sef Service, pentru analiza si solutionare.
Va asiguram ca unitatile service autorizate Dacia, respecta tehnologia de reparatie impusa de catre firma noastra si dispun de dotarile necesare si de personal calificat pentru rezolvarea prompta si de calitate a solicitarii dumneavoastra. Aceste unitati sunt singurele abilitate de a realiza constatarea si diagnosticarea functionarii autoturismului si de a stabili masurile de remediere corespunzatoare, in cazul in care acestea se impun.
Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa:
Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1,
Mioveni, jud. Arges, cod 115400.
Cu deosebita stima,
Analist Servicii Client, "

Pentru gabriel_TMF : poti afla mai multe amanunte , adica unde se monteaza saibele ? Multumesc .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.