BV07DEF
19 Jul 2006, 18:37
daca pun pe spate acele inaltatoare care se pun intre talerul arcului de pe punte si arc castig ceva ,ma refer la stabilitate tinuta de drum?????
tu tre sa o lasi mai jos nu sa o ridici.
cristigeo69
19 Jul 2006, 21:11
castigi INSTABILITATE!
BV07DEF
19 Jul 2006, 22:37
pai atunci cum sa fac sa castig stabilitate?sa tai din arcuri?daca da cum si cat?
....pai daca tai arcurile cocosezi amotizoarele.....ia-ti alte arcuri mai mici si mai rigide si normal niste amortizoare
Ai utea sa citesti cap-coada
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4601 si sa iti notezi intr-un notepad ideile mai importante .
tai pe fata 1 spira si pe spate pui de fata si le tai da nu stiu cat...am vazut la cineva!
Aoleu , induci oamenii in eroare . Daca nu esti sigur pe tine ,taci ... ca daca pui arcuri de fata pe spate si pe fata ramai cu arcurile stock o sa iti sara masina de cur la fiecare frana
ideea era cu arcuri de nova spate pe fata si arcuri de berlina fata pe spate
cristigeo69
20 Jul 2006, 11:15
QUOTE(SiloS @ 19 Jul 2006, 13:24)
Aoleu , induci oamenii in eroare . Daca nu esti sigur pe tine ,taci ... ca daca pui arcuri de fata pe spate si pe fata ramai cu arcurile stock o sa iti sara masina de cur la fiecare frana
ideea era cu arcuri de nova spate pe fata si arcuri de berlina fata pe spate
ai zis-o si tu...
nu e adevarat...am mers cu omu si nu sare,dar mai mult de 100 mi ia dat.
Am glumit mai sus , adevarul e ca cel mai bine e cu inaltatoare . Daca spatele o sa fie mai sus , atunci in curbe pms-ul se va deplasa in fata , ceea ce va ameliora sarcina cauciucului exterior -> stabilitate marita .
Bujor Stefan
20 Jul 2006, 12:08
Eu am mers o gramada de timp cu 1300-le cu arcurile vechi de pe fata puse pe spate si cu altele noi pe fata.
Singura modificare a constat in prelungitoarele de amortizoare pentru cele de pe spate.
Cu amortizoare noi pe fata si toate articulatiile schimbate calatoria era intr-adevar un pic mai dura dar nu s-a plans nimeni niciodata in spate.
Iar de viteza... lua cat ii dadeai fara sa ii sara spatele, fara nici o problema, peste 100 oricum.
sobolan
20 Jul 2006, 13:42
QUOTE(cristigeo69 @ 19 Jul 2006, 22:11)
corect !!!
cristigeo69
20 Jul 2006, 13:52
QUOTE(sobolan @ 20 Jul 2006, 03:42)
sobolan
20 Jul 2006, 14:12
ca sa se castige ceva stabilitate la masina ,garda la sol tre sa fie cat mai mica !daca vrei sa pui inaltatoare .arcuri duble pe spate si alte 'inventii' de 2 lei
fa-o pe riscu tau!
eu consider ca s-a lamurit destul initiatoru topicului si cred ca ar trebui sa se inchida !
cristigeo69
20 Jul 2006, 17:12
QUOTE(sobolan @ 20 Jul 2006, 04:12)
ca sa se castige ceva stabilitate la masina ,garda la sol tre sa fie cat mai mica !daca vrei sa pui inaltatoare .arcuri duble pe spate si alte 'inventii' de 2 lei
fa-o pe riscu tau!
eu consider ca s-a lamurit destul initiatoru topicului si cred ca ar trebui sa se inchida !
CORECT
ionutctn
20 Jul 2006, 19:07
QUOTE(GTX @ 20 Jul 2006, 12:20)
nu e adevarat...am mers cu omu si nu sare,dar mai mult de 100 mi ia dat.
Sunt foarte bune arcurile de fata sa le pui pe spate. Rezista mult timp daca te apuci sa cari cu ea sau faze dastea. Am avut eu la dacia veche schema asta. Arcurile de fata ca sa le pui pe spate trebuie taiate 1 spira si jumate asta ca sa fie la lungimea alora standard de spate. Repet sunt foarte rezistente in timp si nu sunt deloc asa neconfortabile cum spunea cineva aici. E adevarat sunt mai tari la gropi dar daca sunt la aceeasi inaltime cu alea standard de spate nu ai treaba.
eXtenSion
21 Jul 2006, 21:04
Dar daca am ridica`o lasand`o jos pe burta?
Eu m`am gandit sa o ridic ca o folosesc pe drumuri forestierutze. Asa sunt in ea:
daddy_dj
21 Mar 2012, 20:20
nu puneti inaltatoare de arc decat daca aveti de pus greutate pe ea des..pentru ca in rest doar"o sa arate mai bine" cu spatele ridicat, dar o sa fie foarte instabila fara greutate sau pasageri in spate..o sa simtiti de fiecare data cea mai mica denivelare din asfalt, iar la viteza e f instabila..plus ca in timp iti va rupe spatele deoarece arcurile sunt f solicitate tot timpul..am avut si stiu cum e..
Eu am imbatranit cu 6 ani de cand am postat ultima oara pe topicul asta.
Pt. cei interesati, am de vanzare 2 inaltatoare pt. amortizoare spate. Le-a luat pt. mine, ca urma sa transport ceva greutati cu masina, dar nu am mai avut nevoie si am ramas cu ele.
alamicx
3 Dec 2012, 14:42
true, oare cat o sa mai reziste celebra dacie
Mare porcarie inaltatoarele astea. Sta masina ca naiba si cam atat, in rest nu vad avantaje.
Am modelul de cauciuc care vine intre taler si arc. Cum pot sa le dau jos, fara a comprima arcul?
Nu pot scoate piulitele de la amortizor pt ca din cauza inaltatorului nu mai pot baga cheia cu care sa il tin sa nu se roteasca.
Gigi1945
11 Feb 2017, 19:48
Tu ai imbatranit...si noi la fel...ce crezi ca timpul e disctretionar...dai omului traspuns la intrebari..nu filozofati..
puner inaltatoare si gata..e mai inalta un picut si la 80 km la ora nu e nicio problema, ptr. cei 3-4 cm in plus...atat folozofie
Cristian_F
24 Feb 2017, 10:52
QUOTE(payty @ 11 Feb 2017, 19:34)
Nu pot scoate piulitele de la amortizor pt ca din cauza inaltatorului nu mai pot baga cheia cu care sa il tin sa nu se roteasca.
Incearca sa indoi partea lunga de la o cheie fixa astfel incat sa poata fi folosita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.