Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: inaltatoare arcuri
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
BV07DEF
daca pun pe spate acele inaltatoare care se pun intre talerul arcului de pe punte si arc castig ceva ,ma refer la stabilitate tinuta de drum?????
GTX
tu tre sa o lasi mai jos nu sa o ridici.
cristigeo69
castigi INSTABILITATE!
BV07DEF
pai atunci cum sa fac sa castig stabilitate?sa tai din arcuri?daca da cum si cat?
Vinti
....pai daca tai arcurile cocosezi amotizoarele.....ia-ti alte arcuri mai mici si mai rigide si normal niste amortizoare
SiloS
Ai utea sa citesti cap-coada http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4601 si sa iti notezi intr-un notepad ideile mai importante .
GTX
tai pe fata 1 spira si pe spate pui de fata si le tai da nu stiu cat...am vazut la cineva!
SiloS
Aoleu , induci oamenii in eroare . Daca nu esti sigur pe tine ,taci ... ca daca pui arcuri de fata pe spate si pe fata ramai cu arcurile stock o sa iti sara masina de cur la fiecare frana radmasa.gif

ideea era cu arcuri de nova spate pe fata si arcuri de berlina fata pe spate biggrin.gif
cristigeo69
QUOTE(SiloS @ 19 Jul 2006, 13:24)
Aoleu , induci oamenii in eroare . Daca nu esti sigur pe tine ,taci ... ca daca pui arcuri de fata pe spate si pe fata ramai cu arcurile stock o sa iti sara masina de cur la fiecare frana radmasa.gif

ideea era cu arcuri de nova spate pe fata si arcuri de berlina fata pe spate biggrin.gif
*


ai zis-o si tu... dry.gif
GTX
nu e adevarat...am mers cu omu si nu sare,dar mai mult de 100 mi ia dat.
SiloS
Am glumit mai sus , adevarul e ca cel mai bine e cu inaltatoare . Daca spatele o sa fie mai sus , atunci in curbe pms-ul se va deplasa in fata , ceea ce va ameliora sarcina cauciucului exterior -> stabilitate marita .
Bujor Stefan
Eu am mers o gramada de timp cu 1300-le cu arcurile vechi de pe fata puse pe spate si cu altele noi pe fata.
Singura modificare a constat in prelungitoarele de amortizoare pentru cele de pe spate.
Cu amortizoare noi pe fata si toate articulatiile schimbate calatoria era intr-adevar un pic mai dura dar nu s-a plans nimeni niciodata in spate.
Iar de viteza... lua cat ii dadeai fara sa ii sara spatele, fara nici o problema, peste 100 oricum.
sobolan
QUOTE(cristigeo69 @ 19 Jul 2006, 22:11)
castigi INSTABILITATE!
*




corect !!!
cristigeo69
QUOTE(sobolan @ 20 Jul 2006, 03:42)
corect !!!
*



smile.gif
sobolan
ca sa se castige ceva stabilitate la masina ,garda la sol tre sa fie cat mai mica !daca vrei sa pui inaltatoare .arcuri duble pe spate si alte 'inventii' de 2 lei 10561582.gif fa-o pe riscu tau!
eu consider ca s-a lamurit destul initiatoru topicului si cred ca ar trebui sa se inchida !
cristigeo69
QUOTE(sobolan @ 20 Jul 2006, 04:12)
ca sa se castige ceva stabilitate la masina ,garda la sol  tre sa fie cat mai mica !daca vrei sa pui inaltatoare .arcuri duble  pe spate si alte 'inventii' de 2 lei 10561582.gif fa-o pe riscu tau!
eu consider ca s-a lamurit destul initiatoru topicului si cred ca ar trebui sa se inchida !
*



CORECT cool.gif
ionutctn
QUOTE(GTX @ 20 Jul 2006, 12:20)
nu e adevarat...am mers cu omu si nu sare,dar mai mult de 100 mi ia dat.
*



Sunt foarte bune arcurile de fata sa le pui pe spate. Rezista mult timp daca te apuci sa cari cu ea sau faze dastea. Am avut eu la dacia veche schema asta. Arcurile de fata ca sa le pui pe spate trebuie taiate 1 spira si jumate asta ca sa fie la lungimea alora standard de spate. Repet sunt foarte rezistente in timp si nu sunt deloc asa neconfortabile cum spunea cineva aici. E adevarat sunt mai tari la gropi dar daca sunt la aceeasi inaltime cu alea standard de spate nu ai treaba.
eXtenSion
Dar daca am ridica`o lasand`o jos pe burta?


Eu m`am gandit sa o ridic ca o folosesc pe drumuri forestierutze. Asa sunt in ea: 124.gif
daddy_dj
nu puneti inaltatoare de arc decat daca aveti de pus greutate pe ea des..pentru ca in rest doar"o sa arate mai bine" cu spatele ridicat, dar o sa fie foarte instabila fara greutate sau pasageri in spate..o sa simtiti de fiecare data cea mai mica denivelare din asfalt, iar la viteza e f instabila..plus ca in timp iti va rupe spatele deoarece arcurile sunt f solicitate tot timpul..am avut si stiu cum e..
SiloS
Eu am imbatranit cu 6 ani de cand am postat ultima oara pe topicul asta.
tynn
Pt. cei interesati, am de vanzare 2 inaltatoare pt. amortizoare spate. Le-a luat pt. mine, ca urma sa transport ceva greutati cu masina, dar nu am mai avut nevoie si am ramas cu ele.
alamicx
true, oare cat o sa mai reziste celebra dacie
payty
Mare porcarie inaltatoarele astea. Sta masina ca naiba si cam atat, in rest nu vad avantaje.

Am modelul de cauciuc care vine intre taler si arc. Cum pot sa le dau jos, fara a comprima arcul?

Nu pot scoate piulitele de la amortizor pt ca din cauza inaltatorului nu mai pot baga cheia cu care sa il tin sa nu se roteasca.


Gigi1945
Tu ai imbatranit...si noi la fel...ce crezi ca timpul e disctretionar...dai omului traspuns la intrebari..nu filozofati..
puner inaltatoare si gata..e mai inalta un picut si la 80 km la ora nu e nicio problema, ptr. cei 3-4 cm in plus...atat folozofie
Cristian_F
QUOTE(payty @ 11 Feb 2017, 19:34)
Nu pot scoate piulitele de la amortizor pt ca din cauza inaltatorului nu mai pot baga cheia cu care sa il tin sa nu se roteasca.
*


Incearca sa indoi partea lunga de la o cheie fixa astfel incat sa poata fi folosita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.