patrick83
29 Jul 2006, 15:45
Am un ZAZ TAVRIA din 1992, motor de 1100, are 20.000km reali, a fost a bunicului meu care nu prea a mers cu ea...
Are carburatot cu camera dubla (dubla carburatie) si imi consuma 15%!!! Nu stiu ce sa mai fac am dus-o la un mecanic care a umblat pe la carburator, dar nimik tot atat consuma! Consumul l-am facut in oras nu am apucat sa ies cu ea afara
Ma gandesc sa-mi pun gaz dar as vrea sa rezolv mai intai probloema asta!
Astept recomandarile voastre!
patrick83
30 Jul 2006, 13:09
Daca nu ati auzit de aceasta masina va spun ca ea este exact Lada Samara dar facuta in Ucraina
Va cer scuze daca sa mai discutat, am citit dar cazul meu nu l-am mai gasit...
dex lada
30 Jul 2006, 17:43
eu cred ca mecanicul tau nu se pricepe la LADA Travia ,sa verifice camera de nivel si sa schimbe si cuiu ponto, daca nu ma insel distanta trebuie sa fie de 6.5 mm intre plutitor si corpul carburatorului ,cu tot cu garnitura. Incearca sa te duci sa iti regleze carburatorul undeva pe banc, un carbotest.
SwatKat
1 Aug 2006, 15:30
Stiu ca era un stand carbotest la Auto mArcu's Grup, in Pantelimon.. Acolo mergeam eu cu Oltcitul pe vremuri
tatabobu
1 Aug 2006, 15:36
Patrick, la ce turatie "deschide" a doua camera? O tii mult peste turatia asta? daca da, e un consum normal.
gingirica2000@yahoo.com
10 Jan 2007, 13:21
[quote=patrick83,29 Jul 2006, 16:45]
Am un ZAZ TAVRIA din 1992, motor de 1100, are 20.000km reali, a fost a bunicului meu care nu prea a mers cu ea...
Are carburatot cu camera dubla (dubla carburatie) si imi consuma 15%!!! Nu stiu ce sa mai fac am dus-o la un mecanic care a umblat pe la carburator, dar nimik tot atat consuma! Consumul l-am facut in oras nu am apucat sa ies cu ea afara
Ma gandesc sa-mi pun gaz dar as vrea sa rezolv mai intai probloema asta!
Astept recomandarile voastre!
am instalatie de gaz care a fost pe tavria , eu am dat-o jos ca imi ocupa spatiu , este omnia si am acte la ea merge super pe gaz pret este de 200 euro
vezi ca pe masini.ro este o mica comunitate Lada. Cred ca ei sunt in masura sa te ajute.
Am avut si eu Lada 1200, dar cred ca 15 % era consumul ei cel mai mic !
Intradevar un consum de 15 % intr-un oras mare, la o masina cu carburator dublucorp este normal. Nustiu ce se mira unii
sefu_alx
11 Jan 2007, 13:21
argon stii pentru ce s-au "inventat" carburatoarele dublu corp? iti zic eu daca nu stii,pentru consum si poluare reduse.
Hai ca asta a fost tare
acu' fug sa-mi pun dublucorp, reglat brici, si daca nu o sa-mi scada consumul si noxele, il mananci? Sau mai bine pune-ti tu, sa te convingi singur, daca in mine nu ai incredere..
sefu_alx
11 Jan 2007, 13:29
e la mintea cocosului..treapta a 2-a se deschide din cursa pedalei..deci vrei sa mergi usor si sa consumi putin,apesi putin acceleratia,vrei putere o calci..
mitul asta cu consum mare la dublucorp a pornit de la oltcit,dar acolo alta e cauza..
vezi ca-s mai multe tipuri de dublucorp, ala de care zici tu , cu camera a doua care se deschide la o anumita apasare a acceleratiei e doar un tip...
alinakes
11 Jan 2007, 13:33
Si catalizatorul de ce l-or mai fi facut daca se rezolva totul asa de usor din carburator ?!
Cred ca niste baieti cu nove carburatie ne-ar putea raspunde cu mai multe detalii !
Nu va luati de Oltcit, consuma mai putin ca berlina
Care baieti? aia care isi monteaza in nestire carburator simplu in loc de dublu, satui de consumuri enorme? ii asteptam
@Bill, ai gresit sectiunea, "un banc" e in alta parte
alinakes
11 Jan 2007, 13:37
Cred ca aia care au pus instalatii de gaz pe ele ar trebui sa demonteze "mitul carburatorului dublu corp" cum zice colegul sefu_alx !
sefu_alx
11 Jan 2007, 13:38
pai lor le scade consumul,ca ei inlocuies carburator de motor 1.6 cu carburator de motor 1.4 sau 1.3
alinakes
11 Jan 2007, 13:39
pai nu zisesi mah omule ca daca e reglat bine nu consuma mult si nici noxe nu face ?!
atunci ce rost ar avea sa le schimbe cu din alea de 1.4 sau 1.3 ?!
sefu_alx
11 Jan 2007, 13:50
ca romanul ca de obicei vrea mai mult decat poate o masina facuta asa de producator !
sa zicem ca ai o masina cu un carburator ideal cu care consuma foarte putin
daca ii pui un carburator mai mic de la o masina de capacitate mai mica,consumul tot va scadea
si motivul schimbarii pentru cei cu nove nu e numai consumul,ala de 1.4 practic nu se infunda aproape de loc,sau cand se infunda e foarte usor de desfundat...la ala dublucorp..
Ca fost posesor de masina cu carburator dublu din fabrica, in speta lada 1200, va spun cu certitudine: consuma de rupe ! Ideea e ca nici nu puteam sa merg cu ea la turatii mici ca aveam impresia ca se ineaca si merge nasol, asa ca mergeam destul de tare cu ea. Sa nu mai zic de pornire dificila iarna si incalzire grea a motorului. Cat despre noxe, niciodata nu ieseau bine la ITP...
borkanel
11 Jan 2007, 16:59
@ kunt eu cred ca tu ai avut carburatorul deregat
patrik te-ai uitat la avans? desi cred ca din iulie pana acu ai rezolvat-o
Daca in iulie avea 15 % acum a sarit de 20
silviu_79
11 Jan 2007, 18:05
problema consumului tau e rusu` care a conceput masina, lada si in general masinile rusesti consum de rup. fostii posesori de lada stiu
cel mai bine fa-ti zaz pe gaz
ady85btz
11 Jan 2007, 19:11
performante rusesti,consum americanesc
colombina29
11 Jan 2007, 19:26
QUOTE(Bill @ 11 Jan 2007, 13:34)
Nu va luati de Oltcit, consuma mai putin ca berlina
Da da! Cu frana de mana trasa, in viteza I si cu cheia in pozitia stop! Doar asa, altfel, daca s-au bagat meseriasii sa regleze carburatorul la Oltcit, apoi sa te tii tata consum de hummer ce are.
Referitor la masinile rusesti, poti sa mergi cum vrei cu ele, si turat, si subturat si tot 15% o sa-ti ia si stii de ce? Pt. ca in Rusia benzina costa o nimica toata!
Sigur, ceva era dereglat, dar eu eram multumit sa porneasca si sa mearga, nu ma mai uitam la consum. N-am indraznit niciodata sa-i calculez un consum mediu, sub 15% nu cred ca ar fi iesit. Totusi, a fost masina mea din liceu si facultate, imi aduc aminte cu placere de ea...
borkanel
11 Jan 2007, 22:11
mai mult de 12-13 % in oras nu mi-a luat. Noaptea pe trafic putin consumul scade si sub 10 %
.
PS: si la mine tot masina de facultate este
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.