Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rezervor benzina - spart
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Sfatos
Am fost joi 31.08 intr-o deplasare la Sibiu si pe Valea Oltului am avut neplacuta surpriza sa mi se crape rezervorul de benzina in urma socului cu o bucata de lemn cazuta pe sosea si pe care am atins-o putin cu roata cand am vrut sa o iau printre roti. S-a rasucit si a atin rezervorul de benzina care s-a spart. Am ajuns cu ea la service in Sibiu si baietii au zis ca este lovitura si nu se repara pe garantie, deci CASCO. Mers la politie cu dovada de la service (ca masina nu o mai puteam misca fiind pericol de incendiu), a doua zi la reprezentantul de asigurari si rezolvat problema pana la ora 11.30 cand am luat masina si am plecat cu ea. Un rezervor costa 800 RON cu manopera 887 RON.
Ceea ce m-a frapat foarte tare cand au ridicat masina pe elevator a fost faptul ca rezervorul nu are nici un fel de scut metalic de protectie ci este liber la lovituri de pietre, bete, metale etc. Nu cred ca este normal sa fie asa. Am intrebat la service si mi s-a spus ca asa este din fabricatie la toate. Nu este normal deloc. Berlina avea scut metalic la rezervor, iar LGN nu. Ce chestie. Voi ce parere aveti, ca se putea intampla oricui. mad.gif
roland
Nasol. Dar vroiam sa spun ca berlina (alea mai noi... de prin 2000 cel putin) nu avea scut la rezervor. Avea unul de vreo 15 cm lungime (dinspre fata spre spate), lat cat rezervorul si situat la inceputul lui (catre bancheta). In rest era rezervorul gol.
Asta ca sa nu comparam cu berlina.
Ca ar fi fost frumos sa aiba Logan-ul... partea a doua.
klaus
Eu va recomand sa luati un scut de rezervor de la alte modele de autoturisme cu rezervorul de plastic si plasat sub bancheta si sa-l montati la Logan.
Cand veti gasi un scut din ala fiti draguti si anuntati-ne si pe noi de la ce masina este si daca s-a potrivit... Daca o sa gasiti...

PS: nici macar Audi nu are scut metalic la rezervor, dar eu va urez succes in cautarile voastra!
prody
Rezervoarele de plastic sunt foarte rezistente la pietricele si alte lovturi. Trebuie sa ai intr-adevar ghinion sa patesti asa ceva.
Doamne, dar scump este, ete de-asta e bine sa ai Casco!
Chiar asa, eu la dezmembrari n-am vazut scut la rezervor la niciun tip de autoturism, este un lucru inutil care ar incarca masina, ei se gandesc cred ca rezervoarele se sparg la lovituri violente care ar penetra si un scut de plastic ( exclus sa fie metalic, altfel ar face direct rezervorul din tabla groasa, dar contravine cu principiile moderne care cer sa se salveze orice kg in plus!).
Cam cum sunt scuturile alea de la Passat, Golf4 etc., daca iei o lovitura zdravana iti sparge baia de ulei oricum, cu sau fara el.
hash
Nu pot sa uit ce prindere groaznica avea si scutul si rezervorul la berlina, cu piulite patrate prinse in niste gaici de tabla, rugineau suruburile in piulita, se rupea gaica, si ce m-am chinuit sa tai cu bomfaierul 2 suruburi de-alea !

Scutul ala avea vreo 7-8 kile, cred (cu tot cu antifonul dat pe el, ca altfel ruginea artistic).
mariuscond
Am observat sub masina (are 5000Km) o mica pata de motorina. Duc masina pe o rampa si ce sa vezi ... picura din rezervor (rezervorul era plin). Rezervorul (cel putin la dci) cum il privesti de jos in sus, are o zona (adincitura) conica cam pe la mijloc, zona a carui "virf" e aproape de partea superioara a acestuia. Exact prin acest punct picura. Ma duc in service (MotorGrup Vaslui) se uita baietii se striga unii pe altii se minuneaza si ... rezervor spart.
Defect din fabrica, probabil un por ceva. Bineinteles ca nu aveau pe stoc, l-au lipit cu poxipol urmind sa revin in scurt timp sa-l inlocuiasca pe garantie.
Uff !!! Dupa ce ca e din plastic, fara scut...
vijelie
QUOTE(Sfatos @ 4 Sep 2006, 14:54)
...Nu este normal deloc. Berlina avea scut metalic la rezervor, iar LGN nu...
*

Da, ai dreptate, in comparatie cu Berlina, Loganul este destul de ANORMAL.
Ca fost detinator de VW Jetta, ma vad nevoit sa recunosc ca si nemtii fac masini anormale, adica rezervor din plastic fara protectie.
Dar lemnul pe sosea e normal, nu?
mariuscond
La ei cred ca e normal ... ca ei au sosele... nu ca la noi (ieri pe E85 m-am 'trezit' cu ditamai cauciucul de tractor abandonat pe carosabil).
La ei nu prea ai cum sa lovesti rezervorul, zic si eu...
vijelie
La ei (dar si la noi, depinde de cine iti pune covrigu' in mana) se obisnuieste sa se ocoleasca obiectul, nu sa se incalece si sa pateasca ce a patit initiatorul topicului. Sorry!
vasile82
post-336-1110552475.gif Depinde de viteza. Sunt situatii cand mai bine lovesti/iei intre roti decat sa ocolesti. Am un prieten care s-a rasturnat incercand sa evite o groapa.

Bine ca nu ai patit mai rau. Fierul (in cazul tau plasticul) se repara.
Cyrusmddd
Am observat faptul ca de la rezervor pleaca doua tuburi spre gura de alimentare cu combustibil. De curios, imi poate spune cine ce rol are cea cu diametrul mai mic ? Cred ca alimentarea se face doar prin cea mai groasa. Zilele trecute am observat ca cea cu diametrul mai mic are doua zgarieturi destul de adanci, dar nu e perforata (D-zeu stie ce am prins la roata)
paul_damian
Pe cea mica iasa aerul din rezervor cand alimentezi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.