Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: M$ Excel ...
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
ndorin

Buna, am o problema pe ca n-am nici o idee cum s-o rezolv - in Excel.

Am un worksheet mare pe care trebuie sa-l impart in worksheet-uri mai mici in functie de valorile de pe o coloana.(worksheet-ul este ordonat dupa coloana respectiva). Cum naiba sa fac ? (chestia asta sa se faca automat...)
ionutctn
Adica vrei sa spui ca in functie de o cheie de cautare valorile care corespund acelei chei de cautare sa fie copiate intr-un alt sheet si sa faca automat el lucrul acesta. Asta se face printr-un macro-u in VBA dar daca nu stii cu ce se mananca nu te apuca ca are o sintaxa fixa.

Mai usor ar fi sa le bagi in ACCESS; le importi si acolo poti face o interogare care creeaza tabele noi.
ndorin
da, asta vreau. liniile cu o cheie sa fie intr-un sheet, cu o alta cheie in alt sheet si tot asa. habar n-am de vba, dar o sa trebuiasca sa ma apuc; ca n-am ce face
ionutctn
Importa-le in ACCESS ca dureaza mai putin si faci un MAKE TABLE QUERY eventual tabela care intra in interogare sa fie linkuita ca sa faca update mereu tu doar dai refresh la interogare. Iti recomand mai bine linkuiesti tabelul decat sa il importi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.