QUOTE(icelov3 @ 30 Sep 2006, 22:54)
deci am acel led rosu pe bord si licare cand nu e cheia in contact, dar nu am nici un cip in carcasa cheii...ce poate sa insemne asta ? nu o sa mai im porneasca masina la un moment dat ? dati-mi si mie mai multe detalii despre acest cip va rog
"Acest tip de sistem antidemaraj este bazat pe recunoaștera cheii, care are o construcție specială.
Ea poate fi separată în două elemente, ce se pot identifica astfel : capul cheii din
plastic, care este demontabil și insertul metalic , care este fixat și asigurat prin clipsare
în capul de cheie.
În interiorul capului cheii se află un circuit electronic independent codat, care funcționează fără
baterie. La punerea contactului, bucșa antidemaraj, situată în jurul contactului de pornire,
interoghează și captează semnalul codat emis de capul cheii, apoi îl transmite la Unitatea de
Control Electronic (U.C.E.) decodor. Aceasta este fixată pe stâlpul stânga față, sub carenajul
inferior planșă bord și are rolul de primire a codului trimis de la bucșă. Dacă decodorul recunoaște
codul cheii, atunci va trimite un semnal codat calculatorului de injecție, care îl compară cu codul
memorat anterior și va autoriza sau nu pornirea motorului.
În cazul sistemului cu telecomandă radio frecvență (RF) de blocare/deblocare a ușilor, capul
cheii are o construcție diferită, având un buton de acționare a telecomenzii și un LED roșu, care
se aprinde în momentul comandării blocării/deblocării ușilor, prin apăsarea butonului cheii. În
interiorul capului cheii se află circuitul electronic codat pentru sistemul antidemaraj și un circuit
electronic imprimat, alimentat cu o baterie, pentru funcționarea telecomenzii RF de blocare/
deblocare a ușilor automobilului.
Sistemul antidemaraj este activat după aproximativ 10 secunde de la luarea contactului și este
vizualizat prin clipirea martorului antidemaraj situat pe tabloul de bord."
Ai inteles ceva ? Daca nu , mai cauta pe forum