andrei_2006
12 Nov 2006, 10:14
Frumos, cred ca o sa aiba vanzari mari cu acest model daca pretul de pornire va fi mai mic de 10.000 euro.
Ar fi minunat ! Stiti cumva pe unde se fabrica ?
Se pare că e fabricat în Iran, de către
Iran Khodro, e cel mai mare fabricant auto de pe acolo.
Iran Khodro
LemonDemon
12 Nov 2006, 10:44
O sa piarda mult pe faptul acesta , se stie ca o masina care nu e fabricata in UE sau in Japonia/Coreea este un esec al fiabilitatii.De exemplu Megane2 si Megane2 Sedan.
Amedeus
12 Nov 2006, 11:43
Pare ok. O singură indoială am: că va costa sub 10000. Daca se confirmă prețul , rămâne problema fiabilitații.
LemonDemon, care este dupa parerea ta diferenta intre Megane2 si Megane 2 Sedan? Ca sa nu mai ai cosmaruri in privinta asta, Megane 2 Hatch se face in Franta si Spania, doar Megane sedna se face in Turcia...
206 Sedan va concura direct Clio Symbol, si va vaea vanzari bunicele, daca preturile le tin decente, nu cum au inceput cu 207.
ssilviu
12 Nov 2006, 11:56
QUOTE(LemonDemon @ 12 Nov 2006, 10:44)
O sa piarda mult pe faptul acesta , se stie ca o masina care nu e fabricata in UE sau in Japonia/Coreea este un esec al fiabilitatii.De exemplu Megane2 si Megane2 Sedan.
Aha, deci Toyota Corolla fabricata in Turcia este catastrofala la fiabilitate?
QUOTE(Amedeus @ 12 Nov 2006, 11:43)
Pare ok. O singură indoială am: că va costa sub 10000. Daca se confirmă prețul , rămâne problema fiabilitații.
Prețul l-a rostit reprezentantul Peugeot în România, la lansare...
Mașina se vrea un supermini de familie, entry-level, ieftin și pentru clientelă fără mari pretenții, nu te poți aștepta la cine știe ce calitate și fiabilitate de la această clasă de mașini. Mașinile franțuzești nu au fost niciodată clasate prea bine la capitolul fiabilitate..., iar în privința faptului că e asamblată de un iranian sau francez e prea puțin important, cea mai importată este calitatea pieselor, nu cine strânge șuruburile...
Va concura direct cu Renault Symbol, Chevrolet Kalos, Fiat Albea, Skoda Fabia și probabil va întoarce și o parte din clienții posibili de Logan către ea, așa cum fac și celelalte modele enunțate anterior.
cosmin_2300
12 Nov 2006, 13:14
Este frumoasa .. si la 10000 euro cu aer conditionat si geamuri electrice .. merita ...
Laurentziu83
12 Nov 2006, 14:18
Versiunea hatch nu se putea fabrica in continuare? Alaturi de sedan? Poate multi n-au nevoie de porcbagaj, dar nu si-au permis inainte 206.
daciafan
12 Nov 2006, 14:46
suna excelent stirea...stiti ceva despre motorizari, probabil vor fi in mare parte aceleasi cu cele de pe 206 hatch
În Rusia, 206 sedan se comercializează doar cu motor pe benzină, 1.4/75cp și 1.6/110cp.
Având în vedere apetitul românilor pentru Diesel, posibil ca la noi să mai adauge și 2 motoare Diesel, probabil 1.4HDi/70cp și 1.6HDi/90cp
Hatchback-ul 206 se va fabrica timp de 2 ani după apariția lui 207, cel puțin așa știam eu...
daciafan
12 Nov 2006, 15:16
DFA stii ceva despre ampatament si volumul porbagajului?
402 litri și cu spătarul rabatat ajunge la 1080 litri.
Distanța dintre axe e 2,44 metri.
Mașina are 4,18 metri în lungime.
A l e x
12 Nov 2006, 16:04
Dragutel modelul, sigur va prinde la public.
bobo77
12 Nov 2006, 16:13
Pai zi si de pet daca sti ceva, eu unul nu cred cava fi sub 10000E...
A l e x
12 Nov 2006, 16:32
Sub 10.000 nu pot sa cred ca e, poate doar cu o super reducere. Dar avand in vedere ca 206 SW e 12.175 pe benzina, 1.4, starline (adica cea mai slaba), nu pot sa cred ca versiunea sedan e mult mai ieftina decat asta.
Vorbim de preturi DDP aici, nu ? Ca eu de DDP vorbesc.
cosmin_2300
12 Nov 2006, 16:41
Poate este mana de lucru mai ieftina ... si de aceea si pretul ...
Am precizat încă de la început că varianta cea mai ieftină de 206 sedan va fi undeva sub 10.000 de Euro, cu toate taxele incluse, în echipare standard cu AC, 2 airbag-uri și geamuri electrice pe față. Probabil echipată cu benzinarul de 1.4/75cp.
Aveți răbdare până în Martie 2007 și ne vom lămuri cu toții!
tareee....de ce n-a aparut masina asta mai devereme???
dupa parerea mea multi se vor gandi mai serios inainte sa aleaga logan...dejea sunt multe modele in aceiasi plaja de preturi cu loganul...
A l e x
12 Nov 2006, 18:04
Ramane de vazut cu pretul. Sincer sunt foarte reticent in a crede ca va costa sub 10.000 DDP. Ramane de vazut in jumatate de an dar sincer, Peugeot-urile sunt in general mai scumpe si cum 206-ele nu e prea ieftin nici asta nu va fi.
Vanzatorul de Iluzii
12 Nov 2006, 18:12
Mai oameni buni! Nu mai comparati cel mai scump model de Logan cu cel mai ieftin al altei marci. Daca cei de la Dacia nu stiu sa-si conceapa mesajul in sensul acesta este treaba lor dar macar noi, avand cat de cat pretentia ca ne pricepem, sa nu facem greseala asta.
Nu poti compara o "coaja" cu sigla "tare" cu un Logan bine dotat dar fara imagine. Ati mers cu Prestige (de exemplu)? Este mult peste 206 1.4 75 CP ca dinamica si in plus sa stiti ca la 206 bordul este din plastic tare (ca si panourile de usi), butoanele de actionare a geamurilor fata sunt ca la Solenza (ati citit bine, ca la Solenza, mult hulitele butoane de care la "Pujo" nu se plange nimeni), finisajul in locurile mai putin vizibile este la 206 sub cele de la Logan (valabil si la 307) etc.
Toata chestia consta in faptul ca sigla din fata are un pret si romanul este dispus foarte usor sa-l plateasca. Si dupa cumparare, cand se trezeste ca nu are tocmai un avion, n-ar recunoaste nici mort ca masina lui nu-i cea mai tare sau ca este la fel ca alta mai ieftina.
In ziua de azi nu se prea mai fabrica masini bune sau proaste, fiabile sau "cazaturi". Fiecare solutie tehnica are avantaje si dezavantaje, preturi mari sau mici. Calitatea materialelor de finisaj, solutiile tehnice de exceptie, gadget-urile, imaginea - acestea sunt elementele care fac diferenta. Si sa nu uitam, calitatea distributiei si a serviciilor post vanzare.
Deja cam lung. Succes.
pastrama
12 Nov 2006, 18:12
Mie masinuta asta mi se pare muuuuuuult mai urata ca Loganul!!!
BAD_MF
12 Nov 2006, 19:00
Inca o uratenie pe strazile noastre... Deja segmentul low-cost este bine definit si din ce in ce mai abordat de marii producatori.
A l e x
12 Nov 2006, 19:05
Mie nu mi se pare urata, e chiar mai speciala... In nici un caz nu e ca Logan-ul, care dupa mine e reperul de uratenie absoluta la o masina...
Oricum, "segmentul low-cost" este abordat pentru ca in tari ca ale noastre, astea sunt salariile, asta e nivelul. Si asa, in jur de 10.000 cat va costa acest model, nu e chiar asa putin pentru romanul de rand.
Frumusica, dar am mari (dar mari!), dubii in privinta pretului.
SilviuB
12 Nov 2006, 19:40
Mie mi se pare ca seamana cu albea din laterala, doar ca e un pic mai mica. Sunt curios sa o vad pe strada; ca una e in poze si alta e pe strada.
Ce parere aveti ?
QUOTE(AMW @ 12 Nov 2006, 17:15)
dejea sunt multe modele in aceiasi plaja de preturi cu loganul...
Dar si pana sa apara pe piata LOGANUL cu pretul lui de sub 10000 coco modelele alea multe erau mult mai scumpe deci loganul ia pus cu botul pe labe pe nisipul aceleiasi plaje de preturi.Eu unul as prefera un logan full decat un 206 coaja fie si sedan.
Ca si @SilviuB,si eu zic ca arata ca Albea din lateral....masina e frumusica,si cred ca vanzare o sa aiba,mai ales dupa succesul de care s-a bucurat peugeot 206 si faptul ca sedanul vine echipat in standard cu aer condiționat, 2 airbag-uri frontale si geamuri electrice fata, toate sub pretul de 10.000 euro DDP-ul....
Adica exact cu 25% peste Logan. 2000 de euro nu sunt de neglijat pe piata masinilor de pana la 10.000 DDP.
Piata va decide. Va avea vanzari bunicele, dar trebuie sa aiba preturi de maxim 400 EURO peste Clio Symbol cu tot cu reduceri.
QUOTE(bulan @ 12 Nov 2006, 20:00)
Dar si pana sa apara pe piata LOGANUL cu pretul lui de sub 10000 coco modelele alea multe erau mult mai scumpe deci loganul ia pus cu botul pe labe pe nisipul aceleiasi plaje de preturi.Eu unul as prefera un logan full decat un 206 coaja fie si sedan.
asta asa este...cu preturile...dar sincer, eu am logan full, crezi ca sunt mai multumit decat un posesor de logan standard? Aaa, ca am abs si aer si radio cd si jenti de aluminiu? pai scuza-ma la banii pe care i-am dat pe ea aceste dotari vin la peugeot in standard...deci tot pe acolo ne invartim. Mai am in plus geamuri electrice pe spate...wow...cand o sa stau eu in spate?
mai sunt si greu accesibile..
Pentru mine cateva chestii conteaza: ABS, servo, aer si electrice pe fata...astea dupa parerea mea ar trebuii sa le aiba orice masina in STANDARD...nu in versiunea de top ca la logan...dar deh...o sa mai dureze ceva pana cand si romansii de rand o sa descopere utilitatea acestor lurcruri....pentru unii abs-ul, servo si aerul raman inca o "fita"...
Ce sa mai zic....desingul la logan este cam...naspa...asta doar asa ca sa nu intru in detalii...pe cand la peugeot este dragutel...nu pot sa zic ca e super reusita....dar nici urata ca loganul....in plus ca platicele de pe 206 sunt mai bune decat cele de pe logan...cel putin asa mi-sa parut mie.
Modelul o sa aiba succes oricum.
octav_
13 Nov 2006, 08:41
Cred ca va fi un concurent serios cu Symbol si Albea. Mi se pare frumusica, dar tot Clio-ul meu imi place mai mult.
M-au cam suparat unii colegi de pe alt forum pentru care Symbolul era cea mai urata masina din lume in comparatie cu noul 206 Sedan...
BlaueCorsa
13 Nov 2006, 09:00
Masina este ORIBILA. Pe cat e de frumos 206 (inainte de a lua Corsa eram 99% decis sa cumpar 206), pe atat de urata e struto-camila asta. Ma enerveaza modelele concepute pentru pietele emergente, la care designerii adauga un portbagaj pe bunatate de hatchback (vezi Fabia Sedan, Clio Symbol etc.). Am vazut recent si o Corsa cu portbagaj sudat in spate - absolut oribila.
Iar daca e facuta in Iran - keep away!
mi se pare cea mai reusita "struto-camila", mai reusit decat symbolul, imi pare rau ca spun asta dar asa mi se pare mie... iar treaba cu fabricarea in Iran nu stiu ce sa zic, nu cred ca e totusi o catastrofa, sa vedem teste de fiabilitate la 30k si 60k de km...
Sedan-ul 206 e un pic mai reușit față de atașarea portbagajului la Clio Bicorp (care oricum era urâtă din naștere) din care a rezultat probabil una din cele mai urâte mașini (Symbol-ul) pe care le-am văzut în viața mea (posesorii să nu se supere, e o părere personală despre niște fiare și plastice, nu despre voi), dar nici de 206 sedan nu mi-e rușine..., oricărui hatch căruia i se grefează un portbagaj este ciudat și "nenatural" și 206-ele sedan nu se dezminte, totul e OK până privești mașina din lateral-spate...
A l e x
13 Nov 2006, 16:04
9.000 DDP standard ? E ceva... Se va vinde ca painea calda sunt convins.
Bogdan_F
13 Nov 2006, 16:11
Daca mai pui ca un ABS costa cam 400 euro, cred ca la aceeasi echipare va fi cam cu max 500 euro peste Logan
Da. Si Logan a costat 5000 EUR.
Highwayman
13 Nov 2006, 18:39
E buna concurenta asta din ce in ce mai mare in categoria masinilor de pana in 10000 euro. Totusi deocamdata la aceleasi dotari Logan Preferance este cu 2000 de euro mai ieftin. Dar la ritmul in care se scumpesc Loganurile nu se stie niciodata daca va mai ramane diferenta asta.
Parerea mea e ca-i urat. Insa tot ca parere personala, e "mai multa masina" pentru bani dati decat loganul.
Amedeus
13 Nov 2006, 19:32
@Highwayman
Preferance nu are aer conditionat
Calculeaza comparativ cu Laureate.
Da klaus, dupa poze sunt de acord cu tine dar s-o vedem pe strada.
Posibil să fie "mai multă" din punctul de vedere al cum arăta în interior + alte chestii de dotări, că de spațioasă (habitaclu+portbagaj) nu este peste Logan.
Și la vânzări va conta și imaginea Peugeot, care e destul de bună.
Oricum, va fi o opțiune de luat în seamă pentru clienții de supermini cu un buget ce se învârte în jurul a 10.000 de Euro.
Spatiul in 206 e mai mic decat in logan fara discutie. Insa 206 are niste scaune mai bune (si un confort al suspensiilor mai bun, desi nu stiu de ce) si niste motoare mai bune, un finisaj mai bun (cel putin in ultimul timp). Iar unele solutii tehnice nu sunt chiar "design to cost".
Iar la 9000 EURO DDP doar fara ABS (dar cu motorul de 75 CP) e destul de bine. E adevarat ca tot pe acolo e si albea, care e mai mare.
Eu insa constat, ca multi de pe aici, cu bucurie, majorarea ofertei in zona sub 10.000 euro cu niste masini chiar rezonabile
Urata, urata, urata.
Pai daca tabla asta pe 4 roti e frumoasa Loganul e ,,regina frumusetii''.
Vanzatorul de Iluzii
13 Nov 2006, 20:16
QUOTE(AMW @ 13 Nov 2006, 03:07)
asta asa este...cu preturile...dar sincer, eu am logan full, crezi ca sunt mai multumit decat un posesor de logan standard? Aaa, ca am abs si aer si radio cd si jenti de aluminiu? pai scuza-ma la banii pe care i-am dat pe ea aceste dotari vin la peugeot in standard...deci tot pe acolo ne invartim. Mai am in plus geamuri electrice pe spate...wow...cand o sa stau eu in spate?
mai sunt si greu accesibile..
Pentru mine cateva chestii conteaza: ABS, servo, aer si electrice pe fata...astea dupa parerea mea ar trebuii sa le aiba orice masina in STANDARD...nu in versiunea de top ca la logan...dar deh...o sa mai dureze ceva pana cand si romansii de rand o sa descopere utilitatea acestor lurcruri....pentru unii abs-ul, servo si aerul raman inca o "fita"...
Acum aproape un an, un 206 1.4 75 CP cu geamuri electrice fata, radio CD, inchidere centralizata si ABS si vopsea metalizata luate optional m-a costat 11.000 de euro. Unde sunt standard jenti? Unde sunt geamuri electrice spate? Unde proiectoare? Unde... si mai sunt cateva diferente mici.
Nu sustin ca Logan este cea mai buna dar macar sa o vedem la valoarea reala.
Jack Daniel's
13 Nov 2006, 21:07
QUOTE(bulan @ 12 Nov 2006, 21:30)
Dar si pana sa apara pe piata LOGANUL cu pretul lui de sub 10000 coco modelele alea multe erau mult mai scumpe deci loganul ia pus cu botul pe labe pe nisipul aceleiasi plaje de preturi.Eu unul as prefera un logan full decat un 206 coaja fie si sedan.
Un Logan si pentru mine va rog si dati cojile la o parte .
Bogdan_F
13 Nov 2006, 23:20
hai mai sa fim seriosi....loganul nu mai e demult masina ieftina...si nici ceilalti nu au prea stat cu mainile in buzunar si nu au facut nimic..
iar daca pejo-ul ala de 9000 euro DDP e coaja, atunci varianta Ambiance de la LGN ce era? coada? ramurica?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.