Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CORA LUJERULUI = ȚEAPĂ ?
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3
Adrian78
Salutări.

Să vă povestesc ce am pățit astăzi. Am plecat și eu la cumărături ca tot românu. Buuuun ... am ajuns în Cora Lujerului. A trebuit să fac ceva cumpărături în special pentru bebe. Am luat scutece, șervețele umede (bineînțeles că Pampers nu aveau) și apoi am mers la cereale. Vroiam să iau altceva decât de obicei așa că am studiat cutiile și prețurile vreo 5 min. după care am ales. Apoi am mers să iau o cremă pentru funduleț unde iar am stat și am comparat.

Am rezolvat cu astea. Mergând spre raionul de fructe îmi sare în ochi un cititor de prețuri. Nu știu dacă le-am folosit de vreo 10 ori în total de când merg eu la cumpărături dar de data asta m-a atras. Stupoare ... preț raft cereale 7,20 preț cititor 8,56 ... oops ... dau și crema ... preț raft 10,05 preț cititor 13,78. Aveam în total 5 produse în cărucior din care 1 era baxul de scutece. Celelalte 2 produse erau corecte.

M-am dus la informații la intrare, am strigat o domnișoară de acolo și i-am spus problema și am întrebat-o care e "prețul corect" ... la care îmi răspunde cu un sictir și o indiferență crasă că cel de la cititor. În clipa aia mi s-a urcat sângele la cap și am schimbat tonul. Până la urmă a mers cu mine la raft ... s-a convins și a zis să trec după ce le voi plăti pe la informații că voi primii banii înapoi.

În fine, am ajuns din nou la ea, la plecare. După telefoane și 5 min. așteptare am primit înapoi 50.500 ROL pentru 2 produse. Cool?

Deci, CORA LUJERULUI = ȚEAPĂ sau nu?

Căscați ochii. Înșelătoria pândește la orice colț.
andu911
La raionul auto era un anunt despre baterii. "Diferenta de tensiune nu are voie sa fie mai mare de 7 amperi intre bateria veche si cea noua" biggrin.gif
L-am intrebat pe domnul MERCHANDISERRRRR care e treaba si el mi-a explicat ca tensiunea n-are voie sa fie mai mare de 7 amperi. Ce nu inteleg ? laugh.gif
Probabil ca inca nu s-au prins si in continuare e anuntul acolo.


Chestia cu pretul din raft se practica si in alte supermartketuri. Si nu numai in Romania. Si pe-afara "uita" aia sa schimbe pretu.
Maximus Decimus
Bai daca e asa, e nasoala treaba. cite mi-oi fi luat pina acum?
Da' dupa umila mea parere asta e inselatorie si dupa cite stiam eu inca se pedepseste. Chiar de codul penal. Ia sa fiu si eu atent la urmatoarele cumparaturi. Poate ma fac de un card gratis pe viata!
argon
Legal nu-i inselatorie, ca nu-s ei prosti degeaba, sunt acoperiti de cititoarele alea wink.gif
Giurisici Fabian
si la Mega image de pe Mihai Bravu e la fel un pret pe raft si surpriza e la casa.Eu cand ma duc la Cora din Pantelinon mai dau fuga pe la verificatoarele de pret ca sa ma asigur ca e pretul corect wink.gif
klaus
Ba este fix inselatorie la raft, si e reglementata de ordonanta aia 99 privind comercializarea serviciilor si produselor pe piata, care a tot fost suspendata si reaprobata si reintrata in vigoare...
Daca ai sange in instalatie, platesti fix cat scrie pe raft.
EUROPE_
Iar la casă, plătești un tva de 19 % mad.gif ... pe bonu' fiscal.
Amedeus
La noi in TM la Praktiker au stilul asta de a te fenta (cititoarele sunt dezafectate si afiseaza doar un mesaj de eroare). Daca reclami la casa ti se spune ca au uitat sa schimbe pretul. Daca e asa inseamna ca baieti au majorari de 30% !!. Asta in conditiile in care inflatia a fost aproape de 0. ohmy.gif
DAVIDK
La Fourmi-ul de pe Rahova cu ferentari. La fel, un pret pe raft, altul la casa. Chestia asta se intampla sistematic de vreo 2 ani incoace, iar vanzatoarele nu "lasa la pret" cand le zici ca pe raft e alt pret.
EUROPE_
Trebuie să scoată și ei profit cumva.
SilviuB
Si la noi la Kaufland au cititoarele stricate, din cate am incercat eu, nu mergea nici unul. Dar, diferente intre preturi inca nu am gasit. Sa ii fereasca Dumnezeu sa nu gasesc asa ceva. Si nu cred ca e o scuza in fata legii sa zica ca au uitat sa schimbe preturile. Neunoastere legii nu scuteste pe nimeni de consecinte.
dRg
Este inselatorie. Daca nu e specificat la pret valorea cu tva si cea fara cel afisat contine tva. Daca esti atent platesti si dupa ce te uiti pe bon trebuie sa se restituie diferenta. Daca nu restituie incalca legea, se cheama furt cu buna stiinta.
Si al doilea aspect e vinovat cine se mai duce si a doua oara sa cumpere stiind ca sunt furati cu buna stiinta. Singurul fel in care pot fi scantionati este ocolirea acestor hoti!
Adrian78
Acum îmi pare rău că nu am făcut scandal mai mare. Vă dați seama câte țepe trag? Și de câte ori oi fi luat și eu ...

Te bucuri că iei ceva la promoție și când colo ...

Oare ceva sesizare la OPC aduce ceva bun ... sau e colosul prea mare ca să îl pot zgândări eu? Mă bate gândul să le mai fac mâine după-amiază o vizită.
Altis
Ar merge, sa n strangem vre-o 20, si balamuc cu reclamatiile pe ei si in presa... La unul care urla, mai merge, dar la 20, separat?
horsewhisperer27
subscriu!
hai pe ei!!! 10412898.gif
vijelie
Din Cora Lujerului am cumparat tetine Chicco din latex dar cand am ajuns acasa am constatat ca nu erau din latex ci din silicon (mai ieftine si nu asa bune, adica). In plus, nu erau 2 ci numai una, totul fiind cat se poate de sigilat. Se pare ca au probleme si cu securitatea...
Da' de-astea cu 2 preturi la acelasi produs nu am patit-o pana acum sau nu mi-am dat seama...
mauru007
La diferente de pret nu stiu daca mi-am luat teapa, probabil da, in schimb mi-am luat teapa la unele produse care au anumite specificatii, de exemplu dvd-uri blankuri care teoretic merg scrise la o viteza de 8X si cand ajungi acasa si incerci unul merg la viteze maxime mai mici gen 4X sau chiar 2,4X. Si problema e ca am cumparat si multe, am batut matanii pe langa calculator pina le-am scris. Mai nou merg la cumparaturi in Auchan, e mult mai aerisit si preturile bune
2dor
Asta cu blankurile e din cauza producatorului. Sunt cativa producatori de blankuri cu adevarat. Ca scrie Memorex pe el sau Traxdata nu inseamna nimic. Daca sunt facute de Taiyo-Yuden sau Ritek atunci e bine, mai sunt si altii dar de obicei ce ajunge la noi e ship-made. De aceea scrie pe blank 8X si se scrie doar la 4X sau 2X. Magazinul nu are nici o vina ca blankul e de proasta calitate.

In schimb faza cu pretul de pe raft si cu cel real este teapa pe fata.
catalin-g3
Am patit-o si eu anul trecut cu un Flex in Careffour. Pe raft era promotie 350.000Rol, iar la casa mi-a cerut 750.000Rol. I-am zis ca e promotie si caare e pretul la raft, dar a tinut-o pe a ei. Am refuzat sa il mai cumpar.
adrian.paul
Acest lucru nu se intampla doar la Cora Lujerului. Eu am patit si la Carrefour Orhideea si Colentina. Pana si la produsele de 1 leu te fura cu 10-20 bani.
ageana
Si eu am avut impresia asta de multe ori, cand mergeam in metro, sau un alt hypermarket local, faceam eu un calcul sumar cand puneam in cos, iar la casa intotdeauna suma era mai mare cu cel putin o suta-doua de mii fata de cat calculasem eu. Data viitoare o sa scriu pe un bilet preturile si apoi o sa le confrunt cu factura.
Vlad Georgescu
Am boala pe cei de la CORA pentru ca nu isi respecta deloc clientii.

Ieri am fost la Cora si m-am enervat din cauza conditiilor specifice Cora, care ma enerveaza de cite ori ma duc, dar de fiecare data uit…

De ce NU merg la Cora:

- Au carucioarele afara in parcare. De fiecare data cind intru, ma trezesc in fata intrarii in magazinul propriu-zis (in cladire, la intrarea in Cora), fara carucior. Ce sa fac - sa ma intorc 100 m sa iau carucior? Foarte neplacut. De ce nu pot si ei, ca Gima sau ca Metro, sa puna carucioarele chiar linga intrarea propriu-zisa magazinului?

Asta imi transmite un mesaj: ca client, sint prea putin important pentru Cora ca sa se deranjeze sa duca ei carucioarele din parcare si pina la intrarea in magazin, de unde sa le pot lua usor.


- Desi au foarte multe case, pun intotdeauna un numar minim de casiere in asa fel incit la fiecare casa sa se formeze cozi, care de obicei sint mai mari decit la Gima si la alte magazine.

Asta imi spune ceva despre atitudinea magazinului Cora despre clienti. Parerea lor este: Lasa-i, da-i naibii de clienti, sa stea la coada ca merita fir-ar ai naibii!


- M-am invirtit prin Cora cautind ceva specific si nu l-am gasit, asa ca nu am cumparat nimic. Am vrut sa ies pe la o casa. Vinzatoarea m-a apostrofat imediat incruntata: “Nu se iese pe aici, se iese pe la iesire, in capat”.

Stiu ca exista niste reguli, este normal, dar la alte magazine, in interesul confortului clientilor, se accepta, de obicei, incalcarea regulilor cind este vorba despre ceva minor. Dupa parerea celor de la Cora, trebuie sa mai merg inca 30 de metri, prin magazinul lor imens, ca sa ajung “in capat”, iar confortul meu bineinteles ca nu conteaza.


- Cora este un magazin foarte mare, in care pentru a face cumparaturi merg mult. De obicei fac cumparaturi dupa munca, cind sint destul de obosit. E adevarat, ofera o varietate cu putin mai mare de produse decit alte magazine, dar prefer un magazin mai mic, cu produsele aranjate cu cap. Nu ma ajuta cu nimic ca zona alocata produsului X are 5 metri lungime, eu tot 1-2 bucati cumpar - ar fi mai avantajos pentru mine ca raftul sa aiba 1 metru si sa aduca produsele mai des pe raft.


Pasionatul
Caz concret Cora Pantelimon;

luat ciocanele de pui, pret vitrina 9.9 ron, pret casa 12.9 ron / kg, tacut din gura achitat si mers la Informatii. Dupa vrajeli cu faptul ca a expirat promotia marti (atunci era miercuri), miercuri sunt "fetele libere" si de joi se apuca sa eticheteze produsele de la raft. Am semnat un bonulet si am primit diferenta cash inapoi.


am vrut sa cumpar rulada de curcan pret la vitrina 18.00 ron. Comand 500 grame si surpriza, cand il pune pe cantar pret 28.00 ron/kg. bineinteles ca nu am mai cumparat.

aveti grija, in cele mai multe cazuri sun6t diferente intre pretul de la raft si cel din sistem (casa si verificator).
Ciombe
Mai oameni buni, nu ne organizam blink.gif ?
Adica sa ne strangem un grup de 10 -15 persoane, sa traim de pe urma lor?
Cred ca ar fi interesant, sa se stranga un grup unit, sa aiba un AVOCAT SPECIALIZAT pe astfel de cazuri de inselatorie, si sa cutreiere tara in lung si-n lat.. . o saptamana la Timisoara, una la Arad, una la Oradea, una la Cluj, vre-o 2 la Bucuresti... Pur si simplu sa mearga grupul , sa cumpere EXACT produsele cu diferente de pret, sa dea magainul in judecata, sa se cheme presa, televiziunea etc, in concluzie - SA SE FACA VALVA SI SA SE CEARA DAUNE???
Intreb si eu.. nu stiu cat de bine e legislatia noastra posa la punct pe tema asta (Asarbaneeee, pe unde est ca sa ne lamuresti???) si daca ar fi un os de ros... Ca ar fi pacat s afie intr-adevar un os de ros si noi sa nu profitam! In Germania de exemplu am un prieten care are o cunostiinta ce TRAIESTE din PROCESE si despagubiri!!! Si traieste pe picior mare!
Credeti ca am mintea prea odinhita azi? Sau poate prea neteda blink.gif ?
Intrebarea mea e PE BUNE - Oare putem sa ne organizam? In Arad nu e Cora, da e Praktiker, Metro, Smelgros, Billa- deci ar fi un os de ros...
Cine ne lamureste din punct de vedere juridic?
crocky
Eu care in ultimul timp numai la cora lujerului imi fac cumparaturi, o sa incerc sa fiu atent la preturile afisate (dar aici, ca si in toate marile magazine cu multe produse, etichetele sunt mai mult sau mai putin in concordanta cu ce marfuri sunt acolo). Cam complicat, avand in vedere ca de fiecare data plec cu un metru de bon, dar multumesc de atentionare. In general sotia e mai preocupata de aceste amanunte si chiar se enerveaza cateodata, apropo si de atitudinea fata de clienti.

@Vlad, la cora e bine, sa vezi la carrefour cozi. Eu de aia am fost tot mai rar pe acolo, macar la cora, daca sunt grabit, parca merge mai repede ca sunt multe case. Si cosuri sunt din belsug, cel putin la lujerului in parcarea subterana.
Adrian78
Deci, ce facem?
vijelie
Belim ochii sau vector Carrefour Chiajna, ca la Orhideea e omor la orice ora...
adrian.paul
QUOTE(vijelie @ 21 Nov 2006, 10:36)
Belim ochii sau vector Carrefour Chiajna, ca la Orhideea e omor la orice ora...
*



radmasa.gif Si la Carrefour te fura smile.gif cumparat de la ei telefon fix pret raft 450.000 pret cititor 550.000 si m-au aburit ca e o eroare de la nu stiu ce calculator care a tiparit preturile gresit. radmasa.gif Oricum m-am certat cu ei pana mi-au dat diferenta inapoi.
vijelie
Ok, atunci sa belim ochii anywhere & anytime ca la astia mai hiper nu se mai ciordeste din buzunare, ci stiintific, cu computere virusate si tiparnite defecte de preturi...
adrian.paul
Oricum este aiurea... am mers ieri in Cora Pantelimon si am facut cumparaturi de aprox. 350 ron. Daca ar fi fost sa stau cu un pix si o foaie si sa notez toate preturile mai pierdeam cateva ore. Asa ca gun3.gif
Lexy
QUOTE(Adrian78 @ 21 Nov 2006, 00:36)


Oare ceva sesizare la OPC aduce ceva bun ... sau e colosul prea mare ca să îl pot zgândări eu? Mă bate gândul să le mai fac mâine după-amiază o vizită.
*



Exact din cauza unei mentalitati de genul asta n-o sa se schimbe nimic in bine in tara asta.
Sa va reamintesc expresia cu o floare nu se face primavara?..dar cu un buchet, da?
Nu mai stati sa va strangeti 100 de oamnei ca n-o sa se stranga niciodata o s-o dea fiecare'n diverse. Foarte frumos reclamatie personala si gata. Si in timp se va rezolva asa zisul respect fata de client care la noi nu e.

Ex concret.Acu' 2 saptamani la munte hai domne sa mergem la cab schiorilor ca eu n-am fost niciodata. Dupa ce am stat 20 min in picioare ca nu erau locuri..se elibereaza o masa. Stam cu masa murdara vreo 10 min nu exagerez( scum, diverse resturi mici si 2 pahare murdare0 vreau sa comand pastrama si ma aude un tip si zice: nu va recomand ca v-o aduce rece. Ii zic cucoanei ca vrem sa comandam :" da imediat am o comanda de ciorbe de adus si vin" am stat fix inca 5 min timp in care a adus ciorba si a luat comanda unora veniti dupa noi. iN SECUNDA 2 NE-AM RIDICAT AM PLATIT 2 sucuri FIX 70mii si am plecat. Si nici nu mai calc p'acolo.

Desigur nu falimenteaza aia ca nu au mancat 2 perosnae acolo..dar 2 azi doua maine, 3 peste 1 saptamana si uite asa se invata omu ca nu mai merge.
Dar daca romanu'i prost si nu ia masuri sincer aia de ce sa se indrepte????
colombina29
Mie mi s-a parut bestial atunci cand am luat o coada de matura-d'aia ordinara de 2 lei grei - si cand am ajuns la casa "cititorul" imi cerea 20 lei grei. Zic: la pretul asta iau 5 ca-i la oferta radmasa.gif
Hatod
QUOTE(Vlad Georgescu @ 21 Nov 2006, 09:32)
- Desi au foarte multe case, pun intotdeauna un numar minim de casiere in asa fel incit la fiecare casa sa se formeze cozi, care de obicei sint mai mari decit la Gima si la alte magazine.
(...)
- M-am invirtit prin Cora cautind ceva specific si nu l-am gasit, asa ca nu am cumparat nimic. Am vrut sa ies pe la o casa. Vinzatoarea m-a apostrofat imediat incruntata: “Nu se iese pe aici, se iese pe la iesire, in capat”.
(...)

Cred ca aceste doua puncte au alta explicatie. Si anume, este in interesul magazinului sa te plimbi mai mult decit e necesar pt. tine. Sa stai la coada mai mult decit e optimal.
Simplu. E aratat prin studii, ca oamenii cumpara mai mult asa. Majoritatea cumpara produse care nici nu i-au trecut prin minte cind a intrat in magazin. Iar stind la coada copilul se plictiseste si tot vrea ceva, care intimplator este acolo, de-a lungul cozii. Dar si adultii cumpara acolo din plictiseala cite ceva maruntisuri (un ziar, o baterie, un prezervativ, o ciocolata, etc. Pentru ei "o, inca 2 RON, ce inseamna", dar la un volum mare asta face fericit pe proprietar (nu pe fata de la casa).
Desigur aceste trucuri sint cumbinate cu zeci de alte trucuri, pt. a te face sa cumperi.

QUOTE(Vlad Georgescu @ 21 Nov 2006, 09:32)
- Cora este un magazin foarte mare, in care pentru a face cumparaturi merg mult. De obicei fac cumparaturi dupa munca, cind sint destul de obosit. E adevarat, ofera o varietate cu putin mai mare de produse decit alte magazine, dar prefer un magazin mai mic, cu produsele aranjate cu cap. Nu ma ajuta cu nimic ca zona alocata produsului X are 5 metri lungime, eu tot 1-2 bucati cumpar - ar fi mai avantajos pentru mine ca raftul sa aiba 1 metru si sa aduca produsele mai des pe raft.

Pai chiar nu ar trebui sa te duci acolo frecvent. Nu e genul acesta de magazin (adica de cumparat o paine si un iaurt pe drum acasa).
tribunul
Nu este facuta intentionat de catre magazin.
Ei au modificari de preturi mereu si din lipsa de personal, uita sa inlocuiasca etichetele de la rafturi.
De obicei preturile cresc, si de aceea apare ideea de inselatorie.

Daca la raft este trecut un pret si voi la casa platiti un pret mai mare, si sesizati acest lucru, magazinul va restituie diferenta de bani fara comentarii.
stuiberv
@ tribunul:
Ok, nu e facuta intentionat.
Pai nici eu nu trec pe rosu intentionat, doar ca m-am uitat la semafor, era verde cand eram la 100 de metri, si apoi nu m-am mai uitat. El se face rosu, eu trec, si apoi ii dau piciorul inapoi pietonului de pe trecere.

Nu ma intereseaza daca e intentionat sau nu, e ilegal.
tribunul
Eu am fost patit si in Metro si Cora si in Carrefour si la un butic.
In Metro era vorba de o valoare mai mare si am facut tam-tam, mi-au dat banii inapoi fara sa comenteze.
In restul cazurilor cand am sesizat inainte de a ajunge la casa, adica am verificat pretul la cititoarele din magazin, am renuntat la produs.

Ce pot eu sa-ti recomand. Pastreaza bonurile. Daca ajungi acasa si observi ca ai diferente de pret, si mai ai nervii si timpul necesar mergi peste ei.

Asa am crezut si eu la inceput, ca este intentionat, dar este doar neglijenta angajatilor.
Vlad Georgescu
Am fost astazi la Mobexpert in Pantelimon. Este linga CORA. Pentru ca tot eram acolo, am intrat si in CORA sa cumpar un mixer.

Iau mixerul, ma duc la tejgheaua aia unde se cumpara electronice.. intreb cum procedez cu mixerul, si vinzatorul imi face semne.. ca deh, nu poate sa spuna cu voce tare "duce-ti-va la colegul" de alaturi, face economie de aer.

Ma duc la colegu', imi face actele, ii spun ca platesc cu card-ul. La card, gresesc o cifra din pin, imi dau seama, si apas delete.. dispare imaginea de pe ecranul acelei mici dracii electronice in care se introduce pin-ul.

Vinzatoarea imi spune, senina: "daca ati gresit pin-ul, trebuie sa asteptam 2 minute sa se deblocheze".

De unde si pina unde? In alte magazine au aceleasi aparate pentru card, am gresit pin-ul, si n-am asteptat 2 minute sa se deblocheze.

Asta arata cit de mult le pasa de clienti.

Dupa ce platesc, la bancul de probe a fost un cosmar.. am asteptat de mi-a venit rau, desi era ora 12 in zi lucratoare. Aveau 3 angajati care se miscau in ritm de melc, iar procedura era foarte birocratica.

Alt detaliu care arata cit de mult le pasa.

Adaugat la ce am postat si mai sus, CORA mi se pare un magazin de kakao.

Nu am sa mai trec pe acolo decit daca sint intimplator in zona si am mare nevoie de ceva, cum a fost astazi cu mixerul.
DragosP
QUOTE(Adrian78 @ 20 Nov 2006, 19:38)
....Căscați ochii....

Dacă ai fi fost la fel de atent și când ai făcut tuning-ul la motor... 04.gif
Cornel001
Nu i-a explodat inca ? tongue.gif
jammers

In Vest, dupa case sunt o gramada de oameni care merg alene sprijiniti pe carucior si care verifica bonul de casa..

Se intampla sa difere preturile, insa de obicei este neglijenta responsabilior de raion. In Franta mi s-a intamplat de multe ori, in Germania niciodata. In orice caz nu e voita eroarea. La Bucuresti insa, totul e posibil.. O alta eroare poate fi sa iti pune acelasi produs de mai mutle ori. De aia trebuie verificat bonul. cateodata, cand nu umplu caddyul full, am o idee de cam cat trebuie sa platesc


QUOTE(vijelie @ 21 Nov 2006, 09:36)
Belim ochii sau vector Carrefour Chiajna, ca la Orhideea e omor la orice ora...
*


Adrian78
Pentru cei care așteaptă să îmi crape motorul îi anunț că totul este ok și mai au de așteptat. Cât? ... vom vedea ... vă țin la curent. mandru.gif

@tribunul
Și de ce oare nu uită să schimbe prețurile la cititor și în sistem să fim noi, clienții, în avantaj? nedumerire.gif
einstein1984
Culmea este ca magazinul Cora e de categoria 1, spre deosebire de Auchan si Kaufland care sunt de categoria a 2-a, insa unde serviciul fata de clienti e ceva mai bun.
Insa cand mi-am luat telefon, aragaz si imprimanta din Cora Pantelimon, angajatii au fost expeditivi si serviabili. Inclusiv cei care au adus aragazul acasa si au urcat 4 etaje cu el (pe scari) si l-au despachetat.
SerbanS
Cineva se plangea ca la cora carucioarele sunt afara. Ei bine la selgros berceni carucioarele sunt tot afara si mai nou carucioarele sunt legate unele de altele si ca sa poti sa iei unul trebuie sa introduci 5000 rol intr-un aparat montat pe ele
Maximus Decimus
Banii aia ti-i recuperezi daca duci caruciorul la loc. Metoda nu e noua, e aplicata de-abia acum in Romania. Si mi se pare o metoda foarte buna de a civiliza oamenii sa nu mai lase carucioarele in "strada"
SerbanS
stiu ca nu e noua metoda si ca in afara asa stau treburile. Dar chiar daca iti recuperezi banii e enervant sa ajungi acolo si sa constati ca nu ai 5000 rol. Nu cred ca au facut chestia asta pentru a civiliza oamenii ci pentru a reduce costurile salariale ( pe scut au cam dat afara angajatii aia care stangeau carucioarele din parcare )
Smiley
QUOTE(Vlad Georgescu @ 21 Nov 2006, 16:39)
............ platesc cu card-ul. La card, gresesc o cifra din pin, imi dau seama, si apas delete.. dispare imaginea de pe ecranul acelei mici dracii electronice in care se introduce pin-ul.

Vinzatoarea imi spune, senina: "daca ati gresit pin-ul, trebuie sa asteptam 2 minute sa se deblocheze".

De unde si pina unde? In alte magazine au aceleasi aparate pentru card, am gresit pin-ul, si n-am asteptat 2 minute sa se deblocheze.

Asta arata cit de mult le pasa de clienti.

..................
*



am patit si eu la fel, intr-o benzinarie.
daca apesi pe delete, trebuie sa astepti putin sa faca ceva dracia aia prin care treci cardul. problema se pare ca tine de banca si de sistemul de plata implementat, nu de magazine sau de vanzatoare.
ps: se pare ca e mai simplu sa introduci pinul gresit decat sa apesi pe DELETE ala. daca-l gresesti, rejecteaza imediat tranzactia, fara sa se blocheze smile.gif
Adrian_Solenza
QUOTE(SerbanS @ 21 Nov 2006, 19:44)
stiu ca nu e noua metoda si ca in afara asa stau treburile. Dar chiar daca iti recuperezi banii e enervant sa ajungi acolo si sa constati ca nu ai 5000 rol. Nu cred ca au facut chestia asta pentru  a civiliza oamenii ci pentru a reduce costurile salariale ( pe scut au cam dat afara angajatii aia care stangeau carucioarele din parcare )
*



Se cheama cutting-costs.. Ai perfecta dreptate!

Cat despre diferentele de preturi... Eu am lucrat ca operator la Mega Image si stiu cum e treaba.. Dimineata, pana se deschide magazinul, se primesc noi preturi, se imprima, se decupeaza si se impart pe raioane.. De acolo, responsabilul le ia si le pune la prdusul respectiv..

De ce nu se pun? Pai, tanti Flori bea cafeaua si dupa aia uita, Gigel primeste Cola in spate si nu are cand sa puna noul pret la Pepsi, tanti Miti e in concediu si tanti Flori, dupa ce a baut cafeaua, cauta juma de ora unde e zaharu pe raft.. Dupa ce il gaseste, tre sa gaseasca Margaritar... Daca e observata de sefa ca bantuie, raspunde raspicat ca nu e treaba ei, si asa mai la vale...

Si sincer sa fiu, nici nu ii condamn, o sefa ia de 4-5 ori salariul unui angajat oarecare si nu face NIMIC, decat sa semneze comenzi! Am stat cu 4 sefi in birou, NIMIC nu faceau! NIMIC!

Ce pretentii sa ai la un pusti de 18 ani care lucreaza la Cora pe 4 mil o luna intreaga si vede saracu cum isi cumpara niste gagici de 19-20 de ani cosmetice de 2-3 mil... Ce raspunsuri isi poate da el? Prea putine!

Sistemul e urmatorul la magazinele mari care isi bat joc de salariile angajatilor si ii muncesc si sambata si duminica si de sarbatori, zile nationale.. Si va spun ca nu se plateste nimic in plus! mad.gif ... Ei se fac ca platesc, noi ca muncim!

Atata timp cat eu, ca om, nu am un week-end liber sa il stau degeaba acasa, de ce sa imi dau interesul? Asa gandeste orice pusti! Cate salarii de 4 mil ii trebuie sa isi ia un Logan? D'apoi sa il tuneze un pic? Etc... Etc...


Ce fac eu in cazurile cu diferente de pret? Pai, ma uit mai intai sa nu fie oarecum suspect pretul si il verific la bornele alea.. Daca nu functioneaza, tin minte produsul si belesc bine ochii la casa, cand scaneaza!

Ce mi s-a intamplat odata la Cora
Imi iau Cappy nectar 3+1 moka! 10.8 lei... Ajung la casa si cucoana scaneaza pe o singura cutie de Cappy, de 3.6 lei radmasa.gif

Tac, merg pe burta si ma bucur de oferta smile.gif ... Nu de alta, daca se imputau banii vanzatoarei, ma intorceam... Asa, plateste Cora! rolleyes.gif

Ce obisnuiesc sa fac... NU las spaga la casa, eventual card! Spaga ramane tot la Cora, 2 lei la fiecare 100! Faceti calculul la 400 milioane cata spaga iese... Din diferenta de 1.99, 2.79... etc ! Nenorocitii... mad.gif
Maximus Decimus
QUOTE(Adrian_Solenza @ 21 Nov 2006, 20:39)
Se cheama cutting-costs.. Ai perfecta dreptate!


*



Se cheama eficientizare. Cutting-costs e numai unul elementele componente ale procesului. Mai exista si increase sales, better use of existing assets, time efficiency, optimization, etc. Daca vreti intram si in amanunte.
Spunet-mi mie de ce ar fi aceasta varianta una de blamat si va dau dreptate. Este Cora cumva o firma de protectie sociala si nu stiam?
Adrian_Solenza
Ii spui cum vrei, eu sunt convins ca cineva si-a pierdut locul de munca.. Stii cum ajungi sa cresti intr-o companie mare, stii cum ajungi un sef mai mare? Prin reducerea costurilor, prin diminuarea salariilor nejustificat, apari in ochii actionarilor un manager 'profitabil' si de viitor!
Cu toate ca in ochii clientilor si in cel al angajatilor esti un diavol, tu dai bine la bilant! Asta mi se pare cea mai mare iprocrizie posibila: sa apari la sedinte zambind si sa bati joc de oameni dupa ce se inchide usa!

Tot legat de Mega Image: tin minte cand s-a schimbat furnizorul de pungi de ambalat- alea pe care scrie MegaImage... Pungile se rupeau intr-o veselie, caci erau MULT prea proaste si prea subtiri!
Pe o parte actionarul e multumit ca s-au redus costurile pt ambalaje cu 50%, dar clientii de la case injurau vanzatoarele (saracele- fara vina) ca nu le dau pungi bune... Sa va zic cazuri de sticle de vin sparte la 1 metru de casa de marcat? Cine plateste vinul spart din cauza pungii? Exact... Clientul!

Dar uite, asta chiar se cheama cutting-costs! Eu i-as zice: cutting-clients!
klaus
Asta ca nu au dat de mine sa le cer certificat de conformitate la pungi...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.