mariusf
8 Jul 2004, 10:50
Salutare!
Problema pe care o am este ca dupa ce merg mai mult timp cu masina incepe sa intre greu in viteze(1,2,3,4 din 5), iar puterea motorului scade.
Poate cineva sa ma lumineze ce si cum?
multam'fain :?:
cristidb
8 Jul 2004, 13:20
Intra greu in viteza din cauza ca uleiul e subtzire shi pe caldurile astea se subtziaza shi mai rau. Incearca un 85W
Putera motorului scade tot din cauza caldurii. Aerul e prea cald. Verifica sa nu cumva sa tragi aer de la galerie.
mariusf
8 Jul 2004, 15:06
pai chestia asta mi se intampla in orice sezon, iar aer de la galeria nu trage!
Laurentiuu
8 Jul 2004, 20:55
[quote]Problema pe care o am este ca dupa ce merg mai mult timp cu masina incepe sa intre greu in viteze(1,2,3,4 din 5)...[/quote]
Daca nu ai pierderi de ulei din C.V. incearca sa pui un ulei bun si de marca (un T = transmisie 80W85W) imbuteliat in afara iar motorului, fa-i acelasi tratament cu 20W40.
bogdan_o
10 Jul 2004, 16:50
Ca sa nu mai deschid un alt topic. Am si eu pb cu o cutie de viteze. Am un break din 96 si de fiecare data cand bag in marsarier caraie de o apauca toti aia. Si nu sutn genul care sa bage in marsarier cand masina inca merge. Chiar si cand vreau sa ies din parcare, pornind de pe loc in marsarier cand incerc sa o bag in viteza caraie urat de tot .Cablul amreiajului e reglat, ambreiajul e relativ nou. Faza asta o face numai cand bag in marsarier, in restul vitezelor intra bine. Ce mama ma-sii o avea? Ca sincronul nu are cum sa fie pentru ca nu are, cablul cum am mai spus e reglat, ambreiajul e bun, placuta aia selectoare de dedesubt e noua si e reglata. De intrat intra relativ usor (adica nu trebuie sa pasa prea tare pe schimbator sau alte alea) dar caraie infernal.
Laurentiuu
10 Jul 2004, 17:01
[quote]De intrat intra relativ usor (adica nu trebuie sa pasa prea tare pe schimbator sau alte alea) dar caraie infernal.[/quote]
Cred ca s-a strimbat putin "cautatorul" din C.V.
Pedala de ambreiaj, face cursa completa pina in podea? Nu se blocheaza in covorasul de guma sau stratul de pisla pus pt antifonare interioara (in cazul in care ai asa ceva)?
Pedala de ambreiaj isi pastreaza cursa de ambreere-debreere? Daca nu, cablul poate se alungeste in momentul actionarii - pune pe cineva sa apese pedala pina la fund si masoara la capatul furcii cursa cablului care trebuie sa fie de 1-1.5mm.
bogdan_o
10 Jul 2004, 17:04
Cablul de ambreiaj l-am schimbat anul trecut, pedala face cursa pana la capat, deci e ok din punctul asta de vedere. dar de ce caraie numai in marsarier. daca era ceva cu ambreiajul trebuia sa caraie sau macar sa intre mai greu si in restul treptelor. Dar nu. Masina asta e cu toane.
Laurentiuu
10 Jul 2004, 17:12
[quote] Cablul de ambreiaj l-am schimbat anul trecut... de ce caraie numai in marsarier.[/quote]
Cablul, chiar daca e nou asta nu inseamna ca e si bun. poate in timp s-au rupt ceva toroane si se mai alungeste schimbind astfel cursa de actionare.
Cred ca s-a strimbat putin "cautatorul" din C.V.
Marsarierul este mai putin folosit si cred ca de aceea e mai pretentios (nerodat) fata de celelalte trepte de viteza. Fa o incercare cu dublu ambreiaj (apasa de doua ori pedala dupa care introdu schimbatorul in marsarier) si vezi daca mai ciriie.
bogdan_o
11 Jul 2004, 15:58
Degeaba, caraie indiferent de ce-i fac. Pot sa apas pe ambreiaj pana mi se face rau, ca tot caraie. De fiecare data. Tocmai asta ma exaspereaza. Oricum, trebuie sa-i fac motorul. O sa desfac si cutia sa vad ce si cum. Si daca nici asa nu tace, ii dau foc, mama ei.
SGN_1310
11 Jul 2004, 16:58
Caraie shi la mine. Incearca metoda cu dubla debraiere cand bagi a doua.
Incearca sa mai stringi cablul ambreiaj
da la ideea cu focu m-am gandit si eu doar ca nuam bani sa imi iau alta ca altfel.....o aranjam de mult :twisted:
bogdan_o
12 Jul 2004, 17:17
SGN, in a doua intra bine. In marsarier are ea ce are.
bogdan_o
13 Jul 2004, 02:29
I-am venit de hac pana la urma. Nu, nu cu benzina, oricat de mare ar fi fost tentatia. Problema a fost una simpla. Una dintre piulitele alea care tin cablul de ambreiaj (aia de jos) avea filetul mancat. Ca atare, scapa si piulita de deasupra ei se desuruba. Prin urmare, degeaba apasam eu pe ambreiaj ca nu mai decupla complet. Si indiferent de cat le strangeam eu, dupa cativa kilometri iar se lasa. Am schimbat piulita si acum merge foarte bine.
Insa, curios e ca daca nu debreia complet, de ce intra bine in restul vitezelor si facea pe nebuna numai in marsarier.
SGN_1310
13 Jul 2004, 05:13
Am avut shi eu faza cu piulitzele care au migrat in josul cablului. Am pus 3 acum, sper sa nu ma mai chinui cu ele. La mine caraia, daca nu apasam in podea ambreiajul, chestie destul de grea in trafic, stricam pedalieriul ce mai .
dantes
13 Jul 2004, 09:35
@mariusf ...avut la fel, rezolvat...(daca se aseamana situatiile)...intrebare...la tine cupleaza pedala jos?...la mine da (asa imi place), si dupa un timp, se incalzesc metalele, se dilata, si nu mai debreiaza complet. Rezolvare...mai ridica din cablu..
@bogdan_o ...nu e nevoie de 3 piulite...trebuie doar sa strangi pe cea de a doua, in timp ce tii cu o alta cheie pe prima....si strangi... la mine a mers si nu am probleme...Mai e o solutie, vazuta la altii...sa pui si o saiba grover intre piulite, si sa strangi bine...
Laurentiuu
13 Jul 2004, 13:56
QUOTE |
I-am venit de hac pana la urma. Una dintre piulitele alea care tin cablul de ambreiaj (aia de jos) avea filetul mancat. Ca atare, scapa si piulita de deasupra ei se desuruba. |
Eu am scris: QUOTE |
Pedala de ambreiaj isi pastreaza cursa de ambreere-debreere? Daca nu, cablul poate se alungeste in momentul actionarii |
Daca verificai jocul de 1-1.5mm la furca, iti dadeai seama imediat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.