Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pompa alimentare
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Night Dog
sad.gif salut din nou ... am o problema la dacia mea si anume ca dupa maxim 4 zile aproape ca termin bateria pana ponesc..poate prin faptul ca mi-e lene sa mai deschid capota sa dau la cama.Daca imi puteti spune o metoda ca sa schimb pompa de alimentare sau sa pun alt model.. banuiala mea e ca supapele alea din corpul pompei is obosite... ceva solutii valabile aveti ? wub.gif
kalyyyyyy
daca ai aprinderea buna si carburatorul reglat cum trebuie nu are de ce sa nu iti porneasca.Nu uita sa tragi socul.Tu zici ca ai probleme la pompa de benzina,ca nu are debit destul,pt a contracara acest lucru la pornire trebuie sa faci urmnatoarele operatii:Dai la cama SAU dai o cheie si tii 3 sec pornit electromotorul.Important este ca dupa aceea sa astepti 10-15 secunde.E preferabil sa apesi de cateva ori pe acceleratie pana la capat si neaparat sa astepti,altfel nu foloseste la nimic.Mie imi porneste cel mai bine masina ,culmea,asa cum scrie in manual,oare de ce?!
Night Dog
Aprinderea si carbul nu au treaba... is reglate... pur si simplu se alimenteaza greu/// iar pompa cand e amorsata baga debitul care trebuie...dar problema apare cand masina stationeaza cateva zile si practitc se scurge toata benzina din coducte si furtune in rezervor. Care ar fi solutia ???
workarea
Solutia: schimbi corpul pompei, ce mai discutam aici? Vreo 17-18 lei costa. Asta daca esti sigur ca de la pompa este. Ar mai putea fi si de la cuiul poantou.
arab
Si eu am cam cam aceeasi problema,pompa are un an-tip Pulsor!In plus vad ca o cam lasa garniturile,pierde un pic de benzina cat sa simt umed la mana!Vreau s-o inlocuiesc,ce producator sa caut,problema poate sa apar cumva de la folosirea ocazionala a benzinei fara plumb!?Multumiri anticipate!
workarea
N-are treaba benzina fara plumb.

Producatorul "de origine" este Pulsor. Deci... Ar mai fi si pompele frantuzesti care merg pe Renault-uri mai vechi (R5 si asa mai departe), care am auzit ca sint bune. Problema ar fi ca alea nu au coada, deci, daca ai si cu aia o problema de genul asta, te uiti la masina sau torni direct in carburator. In rest sint identice, din cite stiu.

A incercat cineva treaba asta?
AutoVic
Parerea mea e ca nu are voie sa faca asa o pompa noua si nici corpul nu cred ca e de vina, mai bine schimba garnitura (cred ca e 5 ron). Consider ca e normal sa se intample sa porneasca greu. Probabil ca e sensibil socul si se ineaca inainte sa porneasca (mai ales daca dai sprituri). Cand mai sti ca o lasi mult oprita sau cand e frig bine afara, inainte sa cobori din masina sa tragi socul la maxim. Masina o sa stea asa pana cand o sa o pornesti. (verifica si cursa cablului de soc sa fie proportionala cu cursa maxima a clapetei de soc din carb). Bafta!
ct03nut
carburatorul se presupune ca are corpul plin cu benzina, ea trebuie sa porneasca si fara a avea benzina de la pompa, doar cu ce are in carburator, sfatul meu..verifica carburatorul.
morpheus_hackerul
ct03nut are dreptate , in carburator ramane benzina , deci logic trebuie sa porneasca , nu este pompa
morpheus_hackerul
scoate racordul de la filtru de aer inainte de a porni si uitete in carburator in timp ce dai cateva sprituri sa vezi daca arunca benzina pe cioculetul ala , daca pulverizeaza benzina nu este pompa
arab
Multumesc de sfaturi,voi proceda in consecinta!Voi schimba garnitura pentru ca pierde benzina si dupa oprirea motorului parca sufla(suiera) un pic,cred ca se depresurizeaza!Uneori mai dau manual sa se amorseze!Apropo in afara de aspectul tehnic este cumva pericol de incendiu de acolo din cauza de temperatura sau scantei!? sad.gif
ct03nut
suieratul este probabil de la servofrana, verifica de ce ti se evapora benzina din carb.
mihai0070
Ma bag si eu ... benzina din carburator nu are voie sa se piarda ... ramane in CNC si gata ... dar chiar daca nu ramane nu cred ca nu are voie sa porneasca ... pompa de benzina are debit mare ... si din 3 - 4 rotiri ale motorului din electromotor ajunge in carb si porneste ... eu cred ca tie iti trage aer indeva ... ori pe furtun ori in pompa ...supape uzate ... mai verifica si cupola de la pompa de benzina ... la mine de acolo a fost problema ...
arab
Aveti dreptate asa m-am gandit si eu!Ce sa aleg in caz ca in final va trebui sa schimb pompa,ma intereseaza producatorul!? sad.gif
AutoVic
Mai pompa aia defapt e garnitura pe unde zici ca-ti pierde, corpul ala nu ai de ce sa-l schibi, incearca o garnitura noua.
argon
Am gasit pompa noua in targ cu 25 de lei..merita? cam care e pretul la care se invarte o pompa de benzina normala, adica nu capsulata.
mihai24
Same problem si aici.Mai exact la mine cadn o pornesc trag sok la maxim,da sa o ia dar ca sa o ytin pornita trebuie sa tin acceleratia.Uneori reusesc sa o pacalesc alteori nu si imi moare.Incerc din nou da semne ca a pornit,tremura toata cand incerc sa mai accelerez mai tare,moare blink.gif

Mentionez ca sub 2000 de ture nu prea ii place cand o accelerez la rece,la cald mai merge in sesnul ca nu da in nas ca la rece,dar motorul isi modifica timbrul,devine mai gros si tendinta de accelerare e mai diminuata pana in aceasta turatia de 2000.
ct03nut
@argon , am gasit pompe de benzina facute in polonia, singurul defect este acela ca furtunul de la retur este indreptat spre blocul motor cam mult si trebuie putin indoit ca sa nu`l atinga, au un debit mai bun se pare ca alea facute de "brunetii" nostrii ..si pe la acelasi pret cu cele romanesti.
argon
Nu trebuie indoit nici un furtun, desfaci corpul superior al pompei si il pui in ce pozitie iti convine wink.gif
ct03nut
nu ca dupa aia loveste cu furtunul dintre pompa si filtrul de benzina biggrin.gif
mihai0070
Puneti pompa de dacia normala de 1310 ca este foarte buna ... doar verificati supapele alea si membrana ... si bine inteles si cupola ca sa nu traga aer fals .... merg foarte bine si au debit bun ...chiar si pentru carburatoarele de 1600 ...( testati in felul urmator ... puneti un filtru de hartie pe retur si o sa vedeti ca aveti benzina in el garla ... daca carburatorul ar consuma toata benzina data de pompa ... probabil aveti um consum de va alimentati ca avioanele din mers biggrin.gif) mai bine cititi caracteristicile ...
ct03nut
eii...bine mai arata pompa din poza, daca ar arata si astea facute de tiganusii nostrii la fel.... De aceea recomand pompa aceea poloneza , merge impecabil iar calitatea si finisarile sunt mult mai mari.
mihai0070
Nu mai fi rau cu piesele romanesti ca aia din poza este facuta de CARFIL Brasov ...biggrin.gif
argon
Da' totusi cat costa o pompa completa noua la voi? sa stiu daca sa dau 25 de roni pe ea sau nu, ca la a mea s-a rupt clapeta de amorsare..noroc ca nu am avut nevoie pana acum sa o amorsez manual..
mihai0070
O pompa ca cea din poza am gasit la 60 ron ... la 30 era doar corpul superior ... pe berlina am una identica de 10 ani si merge impecabil ... am si pe nova la fel ... de vre-o 2 ani ...cand era vre-o 400.000 ... eu zic ca merita bani chiar daca sunt 60 ron doar nu o schimbi ca uleiul ...
argon
pai nu-i 60, e 25 de roni, o sa cumpar daca mai are. Individul asta mai avea si blocuri de lumini tip nou, la 30 ron, noui noute..
mihai0070
Si de NOVA nu avea Bloc de lumini ...biggrin.gif

Argon nu te supara ca intreb si fac un OFFTOPIC aiurea (dar releul de temporizare stergatoare la nova unde este si daca pot sa il schimb ca ale naiba nu se mai opresc deloc)
argon
Trebuie sa fie fix in spatele butonului din bord...zis si eu, la 1310 asa e, nu vad unde altundeva sa fie la Nova.
mihai0070
OFFTOPIC

EEE nu am buton ....este in capul manetei de stergatoare ... o mica rotita ... care are rolul de a regla temporizare ... o fi chiar in blocul acela cu maneta si releul ??????????

argon
AM luat azi o pompa de benzina cu 25 de lei, noua, in cutie, ungureasca cica, am desfacut-o si e lucrata impecabil, si ca turnare si la finisari, si membrana e dintr-un material diferit fata de astea romanesti...sper sa ma tina si sa functioneze dupa cum arata. Am observat o chestie la ea, fata de astea romanesti, garnitura aia de plastic dintre membrane are gauri din loc in loc, presupun ca este masura de protectie ca sa nu se contamineze uleiul cu benzina in caz ca se sparge prima membrana..benzina da afara, si nu exista pericolul sa cedeze si a doua membrana.
ydaniel
una de scornicesti e 50 lei:)
kostin2579
Am avut aceeasi problema cu pompa, dupa cateva zile de stat nu mai alimenta... solutia: o pompa noua- PULSOR SCORNICESTI... super multzumit de ea, masina a stat pe loc timp de aproape 2 ani si mai toate garniturile masinii erau uscate... decat inlocuire membrana recomand cumpararea unei pompe noi - 60RON in decembrie.
mihai0070
pai dece sa cumparam pompe noi ... daca corpul inferior este bun .... iei doar coprul superior cu membrana si supapele alea ... daca este dus pinionul atunci da este bine sa shimbi si partea inferioara ... (sau o pomba noua) la mine rezolvarea a fost gasita prin strangerea suruburilor care tin corpul si cupola biggrin.gif
bdp007ro
problema la mine sta in felul urmator: masina nepornita de 2 saptamani (daca nu o luna). am reusit cu greu s-o pornesc, am reglat un pic avansul si relantiul, toate bune si frumoase, plec la drum. dupa ce am lasat masina vreo cateva ore, o iau eu pe la 12 noaptea sa plec cu ea. porneste la prima cheie dar dupa cateva secunde moare. nivelul in CNC era varza. am dat la coada pompei, am umplut iar cnc, a luat-o imediat, am mers vreo 400m dupa care moare singura iar. cnc iar era goala...daca dadeam la coada pompei imi venea putin aer dar dupa aceea baga si benzina...nush ce sa zic. help sad.gif am adus-o vreo 4km pana acasa asa...mi se oprea, bagam benzina manual, mergeam putin, iar bagam....
djasu82
Pompa defecta sau daca nu verifica cuiul pontou s-ar parea sa nu-ti deschida pentru a introduce in cnc benzina.
bdp007ro
am ridicat capacul superior la carb si am dat la pompa pana a incaput sa curga dar curgea destul de slab...si mai e ceva: imi arunca ulei cand e motorul pornit(cred ca e ulei, daca nu benzina) pe gaurica aceea din pompa (cea de pe garnitura ei). o sa inlocuiesc pompa. vreau sa iau una noua ca sa fiu linistit. sau macar sa probez una buna pe masina mea sa vad daca face la fel.thx
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.