Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Placute numere inmatriculare
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
ghtudor
Baieti puteti sa radeti, dar dupa aceea va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare :
- cum scot placutele provizorii cu numere ca sa le pot pune pe cele noi?
Mentionez ca am un logan mcv nou.
SUPERCAR
Ce fel de suporti de nr ai
Sunt mai multe tipuri
Unele au niste cleme care culiseaza in partea inferioara.
La altele partea inferioara se lasa cu totul in jos
Iar la altele se scot cu surubelnita bagata cu grija intr-un colt pana iese o bucata de nr afara,apoi tragi de el
Sorinator
Ale mele sunt astfel incat mai intai trebuie sa tragi de partea inferioara inainte pentru a iesi clemele din lacasurile lor, iar apoi detasezi partea inferioara tragand de ea in jos. Dar am vazut altele la Selgros la care nu trebuie decat sa tragi in jos de bagheta inferioara.
ciprian0813
La ale mele se ia jos o bande de 1 cm latime lunga cit placa ,e prinsa in 3 cleme de plastic ,apoi nr. culiseaza in jos prin spatiul creeat.
Nu e de ris cu subiectul,eu cind am pus nr. definitive am rupt un colt de plastic al suportului,ploua cu galeata,am mers la magazin ,am luat cu 10 lei altul nou,am revenit nu se potriveau gaurile pt. holsuruburi,am mers l-am schimbat si acum pe spate am alt tip de supor gri,pe fat cel original negru.Sfatul e daca nu intra nr. usor flexaxil usor ,tabla o permite alfel rupeti jegul ala de plastic de pe suport si riscati sa va pice numarul.
ghtudor
QUOTE(SUPERCAR @ 17 Dec 2006, 16:11)
Ce fel de suporti de nr ai
Sunt mai multe tipuri
Unele au niste cleme care culiseaza in partea inferioara.
La altele partea inferioara se lasa cu totul in jos
Iar la altele se scot cu surubelnita bagata cu grija intr-un colt pana iese o bucata de nr afara,apoi tragi de el
*



Multumesc pentru raspuns.
Suportii mei au doua "cleme" in partea inferioara, stanga/dreapta, care culiseaza.
Am miscat de aceste "cleme" dar mai departe n-am stiut ce sa fac.
Am lipsit mult de pe forum pentru ca am o problema si mai dura cu masina, dar pentru problema aceasta o sa revin ulterior. Deocamdata sper sa ma ajutati sa scot placutele de numere.
l@u
De ce nu te duci la dealer cu placutele in mana si cred ca t-i le monteaza fara nici o problema???
ghtudor
QUOTE(l@u @ 17 Dec 2006, 22:09)
De ce nu te duci la dealer cu placutele in mana si cred ca t-i le monteaza fara nici o problema???
*



Nu ai cum sa te duci la dealer cu placutele in mana. Asta pentru ca numerele provizorii, din cate stiu, trebuie sa le predai la politie cand iti iei numerele definitive. Deci cele provizorii trebuiesc scoase, duse, predate si le iei pe cele noi care le vei monta la masina.
Oricum, multumesc pentru raspuns.
ga!nusha
Daca zici ca s-au miscat clemele acum e suficient sa dai de numar in jos pana cand o sa poti sa il scoti din suport in partea de sus

PS: bine ai revenit pe forum
PS2: probabil ai luat masina de la AMG
PanDa
[quote=ghtudor,18 Dec 2006, 00:48]
Nu ai cum sa te duci la dealer cu placutele in mana. Asta pentru ca numerele provizorii, din cate stiu, trebuie sa le predai la politie cand iti iei numerele definitive.


Nu e adevarat. Nici acum nici acum 2-3-4 ani. Am in continuare placutele de inmatriculare provizorii de la masinile din semnatura iar MCV-ul a fost inmatriculat acum 1 luna. ghiseele de eliberare numere definitive si de primire numere provizorii sunt separate si eliberarea numerelor definitive nu e conditionata de predarea celor provizorii. Cel putin in Bucuresti asa e si ma indoiesc ca e altfel in tara.

Suportii cu cleme de care vorbesti cred ca sunt ca cei cu inscriptia "daciaclub" si parca era un tutorial p'aici. Ideea e ca cele 2 cleme trebuie miscate (in partea stanga sau dreapta) si apoi coborate fata de restul suportului astfel vei putea cobora si placutele fata de suport si partea superioara a placutelor va iesi din rama suportului. La montare faci invers: cu clemele date in jos, bagi intai partea de jos a placutelor apoi pe cea de sus si blochezi placutele ridicand clemele. clemele le blochezi miscandu-le in partea stanga sau dreapta (invers fata de deblocare). Sper ca are ceva sens ce am zis.

Si am si io curiozitate....daca se poate: cum a fost prins suportul din spate de masina...adica cu cate suruburi si unde sunt ele pozitionate. Multzam.
l@u
QUOTE(ghtudor @ 17 Dec 2006, 22:48)
Nu ai cum sa te duci la dealer cu placutele in mana. Asta pentru ca numerele provizorii, din cate stiu, trebuie sa le predai la politie cand iti iei numerele definitive. Deci cele provizorii trebuiesc scoase, duse, predate si le iei pe cele noi care le vei monta la masina.
Oricum, multumesc pentru raspuns.
*



Esti sigur de ceea ce spui-numerele rosii sunt platite de mine si daca le vrea cineva sa le plateasca altfel nu le dau- eu le am si acum acasa iar masina e inmatriculata de o luna si jumatate.asa ca mai documenteaza-te 090.gif
ghtudor
[quote=PanDa,18 Dec 2006, 07:54]
[quote=ghtudor,18 Dec 2006, 00:48]
Nu ai cum sa te duci la dealer cu placutele in mana. Asta pentru ca numerele provizorii, din cate stiu, trebuie sa le predai la politie cand iti iei numerele definitive.
Nu e adevarat. Nici acum nici acum 2-3-4 ani. Am in continuare placutele de inmatriculare provizorii de la masinile din semnatura iar MCV-ul a fost inmatriculat acum 1 luna. ghiseele de eliberare numere definitive si de primire numere provizorii sunt separate si eliberarea numerelor definitive nu e conditionata de predarea celor provizorii. Cel putin in Bucuresti asa e si ma indoiesc ca e altfel in tara.

Suportii cu cleme de care vorbesti cred ca sunt ca cei cu inscriptia "daciaclub" si parca era un tutorial p'aici. Ideea e ca cele 2 cleme trebuie miscate (in partea stanga sau dreapta) si apoi coborate fata de restul suportului astfel vei putea cobora si placutele fata de suport si partea superioara a placutelor va iesi din rama suportului. La montare faci invers: cu clemele date in jos, bagi intai partea de jos a placutelor apoi pe cea de sus si blochezi placutele ridicand clemele. clemele le blochezi miscandu-le in partea stanga sau dreapta (invers fata de deblocare). Sper ca are ceva sens ce am zis.

Si am si io curiozitate....daca se poate: cum a fost prins suportul din spate de masina...adica cu cate suruburi si unde sunt ele pozitionate. Multzam.
*

[/quote]

Da, are logica ce spui, dar nu pot verifica decat diseara. Acum sunt la servici. Dupa ce le scot o sa vad cum sunt prinsi suporti si o sa iti transmit informatia.

Si acum pentru ca tu si ceilalti ati fost amabili si ati incercat sa ma ajutati va pot da si eu o informatie, care s-ar putea celor versati sa le provoace zambete. Eu recunosc sunt incepator in tot ce inseamna auto.

Deci cealalta problema mai dura, am catalogat-o eu, de care am pomenit intr-un alt raspuns, a constat in blocarea volanului.
Nu se putea misca nici stanga nici dreapta si nici nu puteam porni masina cu cheia, nu se rotea nici cheia, era blocata rotirea cheii. Mi-am dat seama ca a intrat in functiune sistemul antidemaraj(antifurt), pentru ca am rotit de volan pana sa bag cheia. Dar nu stiam cum sa ies din aceasta situatie. Intr-un final cu ajutorul altora am descoperit solutia problemei: cu mana stinga pe volan si cu dreapta pe cheie trebuiesc rotite usor simultan si se deblocheaza usor volanul si se va putea roti si cheia in contact. Am repetat manevra cu blocarea sa vad daca se intampla la fel si am aplicat din nou solutia miraculoasa si a functionat.

Diseara o sa incerc sa scot placutele dupa solutia care mi-ai dat-o si care inca o data iti spun are logica.
Pa!
PanDa
Ok sfatul meu foarte serios este sa citesti manualul de utilizare. Nu o lua ca pe o dovada de condescendentza ci ca pe un sfat prietenesc. Sistemul de care vorbesti (blocarea volanului dupa scoaterea cheii din contact si rotirea lui) este un sistem antifurt vechi folosit si la daciile 1300 si la oltcituri. Este un sistem MECANIC. Deasemenea acest sisitem precum si modul de utiizare este descris in manualul mai sus amintit.
Sistemul antidemaraj este ELECTRONIC si actioneaza asupra prin calculatorul masinii (cel care controleaza injectia printre altele, nu cel care-ti afiseaza datele pe bord). Acest sistem este descris si el in manual si se manifesta prin nepornirea masinii la punerea contactului cu o cheie falsa (cheia se invarte in butuc dar motorul nu porneste).
Bafta si RTFM biggrin.gif
GeT
Si eu am de la Serus acelasi model de suporti de numere, cel cu 2 cleme jos.

Culisezi clemele de jos (nu mai stiu acum in ce directie, oricum vitavercea fata de pozitia initiala) dupa care ar trebui sa le tragi in jos. Problema e ca nu prea le poti trage in jos cu mana, sunt prea rigide, iar daca incerci sa le tragi cu un cleste, risti sa zdrobesti varful clemei. Dar poti sa le cobori impingand in jos chiar placa de aluminiu, numarul de inmatriculare propriu-zis. Clemele vor fi si ele impinse in jos. Dupa care extragi cu grija partea de sus a placii de aluminiu din suport si scoti placa in sus. Acum poti studia clemele si pui numerele definitive in ordinea inversa.

Mie mi-a luat vreo 2 zile sa ma prind cum se face, spor la treaba.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.