Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan accidentat frontal
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
PanDa
Nu stiu unde trebuia pusa informatia asta sau daca intereseaza pe cineva......
Stand vre-o 6 ore in curtea unui dealer (a cumparat o ruda un logan) am avut ocazia sa vad aduse pe platforme vreo 6 Loganuri berline busite frontal. 3 dintre ele aveau airbagurile sarite.
Ce m-a bucurat a fost ca nici una nu avea parbrizul macar crapat
Nici una nu avea usile din fata indoite. Nu am incercat dar sunt convins ca usile se deschideau fara probleme. Pozate de la balamalele usilor in spate masinile pareau noi.
Din pacate nu am putut sa vad cum arata zona pedalierului pentru ca cele 3 cu airbaguri sarite isi redusesera compartimentul motor la jumatate (sau mai putin) ca lungime.
Deci in general cred ca scapam biggrin.gif
bobo77
Pai si de unde sti ca victimele accidentului au scapat?acum nu mai este relevant cit de distrusa este masina
Stai linistit ca am inteles ce ai vrut sa spui.
PanDa
pai nu stiu ca nu eram in curtea spitalului ci in curtea serviceului. poate nu aveau centuri si impactul i-a prins intr-o pozitie razna si si-au rupt gatul, Doamne fereste, sau poate motorul a venti peste picoarele lor.....ideea e ca toate masinile (lovite in conditii reale si necontrolate spre deosebire de cele de la crash-testuri oficiale ) pareau a avea zona habitaclului intacta.
Adrian78
Eu am vazut la cateva minute dupa impact un accident frontal intre un Logan si un Mercedes clasa C. Impactul a fost atat de puternic incat masina a fost intoarsa prin aer la 180 grade, fapt relatat de martorii accidentului. Concluzii:
- ambele au avut compartimentul motor deformat jumatate;
- la ambele avariile principale erau la compartimentul motor, restul neseminficative;
- parbriz logan intact;
- airbaguri sarite;
- soferul loganului tocmai plecase cu salvarea; nu murise;
- pedalier Logan fara probleme; la o inspectie vizuala singura problema era botul masinii turtit.
Am inteles ca la impact frontal puternic motorul ar intra sub caroserie. Oricum dupa accidentul acela am capatat mare incredere in siguranta oferita de Logan ... ceea ce nu inseamna ca e de dorit un impact frontal, fie el cat de usor.
hash
Cred ca la un impact lateral nu ai nici o sansa.
picard
Ce credeti despre accidentul care l-au suferit baietii deputatului Soporan?
Pentru cine nu stie:
http://www.ziarulclujeanului.ro/afisare-ar...ia_Soporan.html
Atasez si cateva poze din acelasi articol.
A fost un pic lateral, dar in final s-a ajuns ca tot compartimentul motor sa fie distrus. Pe scurt 2 morti in Logan si un grav ranit, soferul Megane a scapat doar cu zgarieturi.
driverx
picard,

Ceva scapa acolo, sau vrea sa se scape. Nici daca era facut din carton loganul nu ajungea in halul asta la o simpla coliziune cu acel meganne care arata cum se vede in poza. Am avut accident cu Logan si stiu ce vorbesc. Plus ca dinamica accidentelor nu imi este chiar straina.

Pe scurt.....or fi 2 morti in logan si un ranit, dar asta nu zice absolut nimic.
bobo77
Hai ma iar incepeti, nu v-ati saturat de subiecte din astea...
Cpt Picard engage dwc...ce nick ai acolo?
picard
Stiu de accidentul care l-ai suferit dar e mult mai usor decat acesta, care a fost la viteza mult mai mare. Ma bucur ca ai scapat fara probleme.
Initial si eu am crezut ca a fost implicata si duba respectiva, dar aceea a fost imediat dupa, nu a avut treaba cu impactul frontal.
Daca gasesti ce "scapa" sa inteleg si eu cum de s-au comportat asa cele 2 masini te rog sa-mi zici.
domnu bobo, va rog sa va setati directia spre subiecte ce lauda loganul, ati nimerit gresit.
B 45 GAO
Nu imi vine sa cred cum arata Loganul.Renaultul parca este din alt film(arata de parca ar fi lovit un "biciclist").Am avut si eu un accident frontal cu loganul meu pe la 50 la ora(impact) si nu s-a sifonat ata de rau.Loganul este foarte foarte foarte sensibil pe articulatii.Am sa pun niste poze cu el sa vad daca le mai gasesc ca le-am ascuns bine rau sa nu le vada parintii mei.
ciprian0813
Un prieten a avut un accident s-a resturnat cu loganul de 3 ori,i-a sarit cauciucul de pe geanta de la derapajul ,e complet sanatos,nici o zgarietura,viteza nu prea mare,fiind intr-o zona cu curbe,deal .Ca si cauciuc era cred ca e Kormoran,din ce in eu minte.
Masina va fi reparat e doar caroseria afectata.
horsewhisperer27
si eu cred ca la impact lateral nu ai nici o sansa...
sa ne amintim de podul eroilor? sad.gif sad.gif
(p.s. sa nu ziceti ca nebunu avea viteza, si la 60 la ora impact lateral rezultatul cred ca ar fi acelasi)
B 45 GAO
Oare ar fi prea mult daca am face un topic cu impresii si poze cu cei care au fost implicati in accidente sa vadem cum se comporta loganu?
GoGu
Megane-ul e pozat pe partea "buna". Din ce se vede in poza coltul fata dreapta e cam varza.
Nu inteleg, daca era impact frontal capota Meganului s-ar fi pliat, nu cred ca era scutita. Mie imi pare ca a intrat cu coltul in laterala loganului, nu cred ca a fost frontal. In caz de intrare pe contrasens ori se lovesc bot in bot ori stanga pe stanga.
In cazul asta Meganu' e avariat fata si dreapta iar Loganul e fata si stanga. Nu prea imi iese poza...

LE: nu stiu ce concluzii putem trage. Am vazut masini aratand in cele mai ciudate moduri (am de multe ori drum prin curtea din spate a service-ului Ford-Mercedes-etc. (marcile importate de Tiriac). Sa vedeti acolo cum arata niste epave (banuiesc ca aia nu mergeau prea repede, zburau prea jos...)

M-a miscat poza cu tatal (banuiesc) ghemuit langa masina. Face cat 10000000 de bannere cu "stop accidentelor". Ca sa nu mai zic de imaginea creierilor pe portiera din dreapta. Dumnezeu sa-i ierte.
picard
Chiar daca e partea buna a meganului, stalpul dreapta este aproximativ intact. Nu stiu de ce capota nu e pliata, poate s-a ridicat la impact sau poate a intrat loganul sub megane. Exista un clip cu impactul frontal intre 2 Espace de generatii diferite care are aproximativ aceleasi date, masini de acelasi gabarit dar distrugeri diferite.

Daca imaginile sunt prea violente imi cer scuze, le voi scoate daca este nevoie (sau sa o faca un moderator).
DFA
Din câte văd eu acolo, e foarte probabil ca Meganu' să se fi răsucit în momentul impactului (botul lui e făcut praf aproape uniform - de la stânga la dreapta) și să se "ridice" peste Logan (botul e afectat mai mult în partea inferioară decât superioară). Dacă Meganu' s-a răsucit lateral Loganu' a suportat cea mai mare parte a energiei impactului, de unde și distrugerile foarte mari pe partea șoferului.
În mod sigur viteza nu a fost prea mică...
DigitalScribe
aici: http://www.ziarulclujeanului.ro/afisare-ar...ia_Soporan.html

zice asa:
QUOTE
Dacia în care se aflau cei doi tineri și partenerele lor a fost izbită frontal Renault-ul intrat pe contrasens. Mașina din spatele Daciei, o dubiță, nu a mai putut frâna și a lovit la rândul ei mașina, după impactul inițial.


Deci dubita a lovit si ea Logan-ul.

Eu imi imaginez ca s-au lovit stanga pe stanga masinile lucru care le face sa se rasuceasca. In cazul ambelor masini rasucirea e spre stanga deci daca Loganul s-a rasucit spre stanga si dubita a venit din spate si l-a lovit inca odata pe lateral asa s-ar putea explica de ce Loganul sta rupt in doua si putin rasucit spre dreapta pe marginea drumului. Din cauza asta diferenta imensa intre cele 2 masini din impactul initial.

Nu Megane-ul a facut dezastrul ala ci doar a inceput.
La impact masinile deceleraza brusc prin pierderea energiei cinetice in deformarea lor plus ceva miscare de rotatie daca nu-i perfect frontal accidentul. Dubita venea din spate cu viteza mare si a facut praf masina de pe sensul ei (Loganul) care brusc nu mai avea viteza dinainte ci statea pe loc in urma impactului.

Fiindca din cauza impactului masinile cele doua practic au franat brusc cel din dubita din spate n-a apucat sa franeze la timp si l-a maturat.

Uitati-va si la dubita sa vedeti ce varza e facut botul ei:
user posted image

Si acum sa nu-mi ziceti ca dubita e varza dar Loganul e cum e din cauza impactului initial ca nu se compara o dubita cu un Megane.

Nu stiu ce naiba vreti de la masina asta ca nici daca era Mercedes nu cred ca scapau din chestia asta. Daca era invers era Megane-ul acum rupt in doua si probabil laudati maretia Loganului care e intact aproape si Megane-ul care sedan fiind si facut in turcia e o porcarie.

Fals !

E doar o conjunctura total nefericita care se intampla atunci cand se circula cu viteza mare in coloana si vinovat e si soferul dubitei pentru ca n-a pastrat o distanta suficient de mare ca sa poata frana la timp, asta pe langa soferul din Megane care se credea mare pilot de Formula 1.
bobo77
QUOTE(driverx @ 19 Dec 2006, 23:14)
picard,

Ceva scapa acolo
*


vezi ca asa a fost...Picard, nu se stiau toate amanuntele.Nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca eu as fi "fan logan", ai grija cu "setarile"... ca nu-i frumos.
99AIM
Dar de asta ce ziceti? l-a lovit un Cielo tare pe lateral-spate dreapta.
pastrama
Pai si Cielo mai traieste?
DigitalScribe
La cum arata avea sigur 100+ Km/H acel Cielo. Nu deformezi asa de usor partea aia cu oala unde pui roata de rezerva. Cel mai important daca au scapat oamenii din eveniment cu viata.

Sa razi o punte + structura de rezistenta din lateral cu botul presupun ... sigur si-a cam spart parbrizul in portbagajul Loganului ca a intrat dedesupt. Daca era cineva pe locul din dreapta si mai traieste sigur e undeva printr-un spital ceva.
AL
despre accidente va rog sa discutati la cafenea...topicul se muta acolo!
alinakes
Eu as zice ca multe poze ce apar prin ziar sunt facute si dupa ce au trecut pe acolo baietii de la descarcerari si stim cu totii cam ce scule de mare finete au baietii !
picard
Pai duba a lovit Loganul DUPA accidentul initial, zice clar si l-a lovit in spate. Cat de serios a fost impactul cu duba puteti vedea din starea spatelui loganului, nici nu i-a cazut bara spate. Duba are farul spart, masca lipsa, dar cam atat, radiotorul e intact.
Stefa
Parerea mea este ca pozele asta nu sunt relative in ceea ce priveste siguranta unei masini. Intrun accident sunt foarte multi factori implicati.
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=49987
Si as vrea sa mai adaug ca acum un an sau doi pe pod in calea sagului in Timisoara un papuc a vrut sa intoarca sa o ia in sens invers si sa lovit de un mercedes care venea de pe contrasens, mercedesul rupandu-se pur si simplu in doua. Mercedesul era model dupa 90
horsewhisperer27
cred ca vrei sa spui "relevante" in loc de relative...
si sunt sigur ca "intr-un" se scrie cu cratima, si "s-a lovit" la fel!

respect parerile tuturor coforumistilor, dar aceia care nu cunosc limba romana ar trebui sa isi concentreze eforturile spre cu totul alte directii decat acest topic!
cu muulta stima!
andu911
mai bine deschideti topicuri despre Logan ca nu rezista, nu cred ca ati vrea sa aveti vreun coleg forumist pe constiinta, care se bazeaza pe logan ca e rezistent si pe casco ca-si ia altu....Ca s-ar putea sa nu mai apuce altu.

Voi nu sunteti Dacia Automobile, nici Meridianu, nici Renault, nu cred ca e nevoie sa faceti astfel de reclame masinilor. Sunt persoane competente care deja au testat stiintific si practic cat de rezistent e Loganu.
Stefa
QUOTE(horsewhisperer27 @ 20 Dec 2006, 19:57)
cred ca vrei sa spui "relevante" in loc de relative...
si sunt sigur ca "intr-un" se scrie cu cratima, si "s-a lovit" la fel!

respect parerile tuturor coforumistilor, dar aceia care nu cunosc limba romana ar trebui sa isi concentreze eforturile spre cu  totul alte directii decat acest topic!
cu muulta stima!
*



Bine daca tu zici o sa-i las pe cei ce cunosc gramatica limbi romana mai bine sa-si exprime parerile in acest topic. Si ma refer la tine.
Alydor
Rezista pe dracu' 022.gif In noiembrie am avut o tamponare "usoara" in sensul ca am intrat intr-un dobitoc cu matiz care mi-a iesit in fata fara sa se asigure, pe jos zapada ( a fost prima zi cand a nins anul asta) si am intrat in fundul lui. Pagube: la matiz usor indoita bara de protectie (s-a indreptat cu un pumn din interior, la logan far stanga spart, far dreapta rupt suportul de prindere, spoiler fata spart, grila sparta, calandru indoit, capota indoita, radiatorul de AC fisurat, suport numar rupt, numar indoit... in total 65 de milioane (platite din fericire pe asigurarea individului) ... deci nu rezista....

Nu are sens sa va spun ce tambalau am avut cu asigurarile....

Suma respectelor, Alydor.
GABONE77
din accidente laterale la viteza mare nu prea scapi din pacate...
driverx
Alydor

Vorbesti tampenii. Noi zicem ca rezista habitaclul, pe cand tu te plangi de bot. Pai ala e facut sa se faca zob. Tu ai intrat cu toate plasticaraiele tale din bot fix in fusta spate a matizului. Pai ce dracu vroiai? Sa iti pice doar noroiul de pe spoiler si matizu sa se rupa in doua.

Ba...deci pe bune, faceti unii niste afirmatii, dar habar nu aveti care e idea, dapoi sa aveti si parere obiectiva.....
Uncle-Sam
QUOTE(Stefa @ 22 Dec 2006, 07:37)
Bine daca tu zici o sa-i las pe cei ce cunosc gramatica limbi romana mai bine sa-si exprime parerile in acest topic. Si ma refer la tine.
*



Vezi? Iar ai gresit! Pasu' si greseala radmasa.gif

Acum revenind la subiect. Voi chiar nu observati situatiile astea ciudate in care un trabant intra intr-un jeep si jeepul se rupe in doua (metaforic vorbind). Conteaza f. mult si UNDE il loveste.
DigitalScribe
QUOTE(picard @ 20 Dec 2006, 16:29)
Pai duba a lovit Loganul DUPA accidentul initial, zice clar si l-a lovit in spate. Cat de serios a fost impactul cu duba puteti vedea din starea spatelui loganului, nici nu i-a cazut bara spate. Duba are farul spart, masca lipsa, dar cam atat, radiotorul e intact.
*


Unde vezi tu ca scrie ca l-a lovit in spate ? Spune ca "DUBA DIN SPATELE LOGANULUI" nu zice ca l-a lovit din spate. Iar spatele la Logan arata intact (vezi capacul de la portbagaj care e deschis si e perfect intact !) si duba e varza... tu esti constient de ce vrei sa sugerezi ?
Fix azi am vazut un Logan atins de un camion, doar atins... stii cum arata dupa ? Varza ! Botita tabla ca o hartie unde a atins cu bara camionul iar camionul absolut nimic. Nu-mi zi tu mie ca duba aia s-a facut varza de bara de plastic a Loganului ca spui prostii (asta ca sa nu zic altceva mai cu patos).

Scuza-ma ca-ti zic da' cred ca tu deformezi realitatea dupa perceptia ta fixata. Esti cu pata pe Logan ca multi altii si deja ai deraiat putin asa de la fapte...
picard
Se vede dupa pozitia de dupa accident a autovehiculeor si dupa impactul suferit de pasagerii de duba care nu au centuri, deci daca era un soc serios se lasa urat pentru acestia. Unde ai vazut tu vre-un camion pe aici? Eu am vazut accident frontat intre autosurism fara 3 stele si VW Caravelle in care toti cei 4 ocupanti ai autoturismului au scapat cu zgarieturi pt ca aveau centuri iar pasagerul din duba a fost aruncat afara si a murit. Daca o duba se loveste suficient de puternic de un autoturism, mai degraba pasagerii fara centuri se fac praf, chiar si cei din spate.
Daca duba ar fi fost responsabila de moartea si ranirea grava a ocupantilor loganului soferul ar fi fost acuzat sigur de ucidere din culpa deoarece nu a pastrat distanta.
Nu vreau sa deformez realitatea si nu am o perceptie fixata, doar am pus o intrebare.
memyselfandI
Parerea mea este ca mult iubita noastra marca este la fel de sigura ca oricare alta masina de 3 stele si desigur cu aceleasi specificatii Euroncap.
Sau poate credeti ca-i " blat" ? smile.gif
Una peste alta, dimanica unui accident depaseste cu mult cunostiintele noastre.
PS: la cat mai putine evenimente nedorite.

Craciun Fericit tuturor !

DigitalScribe
Picard, faci exact ca "Marele" Vadim. Cand zici una si te contrez cu argumente tu zici alta...

Ce treaba are ce accident ai vazut tu cu accidentul din cauza ? Nici una !
Se vede clar din poza ca duba e varzuita frontal destul de bine. Tu crezi ca daca pocnesti o duba de vreo 2 tone de un Logan de 1 tona care probabil nu stationeaza perfect duba se opreste instantaneu si pasagerii fara centuri mor pe loc ?
Cand 2 corpuri de mase diferite se ciocnesc nu e tot aia cu impactul dintre doua corpuri cu mase apropiate. Deceleratia suferita de duba e relativ si la masa masinii ciocnite si la masa ei ori treaba sta in avantajul dubei ca are masa mai mare.

Faptul ca nu se zice in articol ca soferul dubei nu a respectat distanta regulamentara nu inseamna ca nu s-a intamplat asa si chiar daca a respectat si a franat cat de tare a putut poate n-a fost suficient. O masina de pana in 3.5 tone cu incarcatura nu se opreste ca un autoturism. Ce te faci cu masinile grele ? Ce distanta regulamentara ar trebui sa respecte ele cand sunt pline cu marfa ?

Accidente in lant s-au mai petrecut si prin alte parti cu consecinte la fel de dezastruoase. Daca nu se ciocnea Megane-ul de Logan nu se intampla si al 2-lea impact.

A merge din exemplu in exemplu e treaba empirica, eu prefer stiinta si investigatia stiintifica sa stabileasca dinamica unui accident.
picard
QUOTE(DigitalScribe @ 26 Dec 2006, 02:15)
Ce treaba are ce accident ai vazut tu cu accidentul din cauza ? Nici una !

Exact cum a fost comparatia cu camionul, defapt a mea a fost mai pertinenta, stiu cum arata o duba dupa un impact puternic cu un autoturism de 1 tona. Repet, vad ca nu citesti ce scriu, duba are radiatorul la locul lui. Normele de distanta, franare si viteza in general sunt foarte bine gandite. Dupa parerea ta autovehiculele care transporta marfa sunt un fel de accident gata sa se intample?
Oricum am retinut ideea ta, duba a intrat in logan si l-a zapacit. Daca mai sunt alte ipoteze va rog.

PS.Vezi ca eu nu te-am comparat cu nimic, si nici nu am spus ca afirmi aberatii sau alte nazdravanii. Am adus doar contraargumente intr-un mod civilizat.
sebi4fc
Fratilor acum am vazut si eu postat aici accidentul fratilor Soporan sa-i ierte domnu

Eu is din CJ si stiu cam 90% cum a fost accidentul plus ca acolo drumul vine curba in urcare directia loganului respectiv curba dubla urcare , coborare renaultu viteza 80?km/h acul blocat ambele masini . Drumul este in 2 benzi ambele sensuri .
Cum arata drumul inainte de locul accidentului:
Localitate in linie dreapta aproximativ 1 km din care 400m dupa iesirea din localitate uremaza dubla curba dreapta pe uracare ,stanaga pe coborare (restricitie 60km/h pe zona curbelor)
soferul renault taie curba si apare pe contrasens in varfu pantei soferul loganului incearca sa evite si trage dreapta de volan impactul vine in zona aripa stanga fata pe roata , imediat dupa primul impact loganul este lovit din spate de dubita(ww sharan) rasturnand loganul pe lateral dreapta.(impactul din spate destul de puternic daca a rasturnat loganul io asa zic voi???)


PASAGERII LOGANULUI NU PURTAU NICI UNU CENTURA DE SIGURANTA-PASAGERU REANULT A RAMAS BLOCAT IN MASINA PEDALIERU prinzandu-i picioarele (avea centura de siguranta )

Curba se ia lejer cu 100km/h daca sti drumu .
PanDa
Si pentru ca tot m-a mancat in C$R sa deschid topicul asta...vreti sa va spun cum se comporta MCV-ul la impact frontal!?

se turteste un pic pe la colturi si prin punctele esentiale da scapi cu o usoara durere in piept (de la centura ) sau de dinti (de la volan in lipsa centurii) mad.gif

apropo daca va mai busiti masinile faceti-o si voi in sectorul 1. Tot 6 ore se sta la biroul constatari da stai frumos la masutza , cafelutza, senviciutz, internetzel, picioare lungi si fustitze scutrte si rosii:D.
Bafta

Si purtati in ..............centurile alea de vi le da statu'. Si voi si copii vostri de pe locurile din spate.
Bafta
Maximus Decimus
Ce facusi Panda, lovisi MCV-ul nou?
andreip
PanDa ai cumva un logan mcv rosu ?
Azi ai lovit masina?
PanDa
da mad.gif
dupa care l-am plimbat prin buc pe platforma ca sa-l fac de ras icon_mrgreen.gif

am folosit o combinatie beton de ABS+cauciucuri de iarna+linii de tramvai (recomand cu incredere) si am obtinut o sanie (sau ma rog un bob)
asa arata toyota corolla care s-a pus capra in fata mea. el a plecat pe roti eu pe platforma.
Adrian78
Te-a făcut ABS-ul la faza cu liniile de tramvai ...
mauru007
Ma bucur ca mai ai simtul umorului dupa acest nefericit incident. Important e ca esti sanatos.
andreip
PanDa am trecut pe langa tine si celalt tip cand erati cu politistul ca sa vada avariile. Am asteptat putin ca sa plecati si sa pot sa ma uit si eu la masini. Oricum e normal ca el e mai avariat decat tine pentru ca l-ai lovit in latereal. Am observat ca nu aveai probleme prea mari tu. La ce viteza l-ai lovit ?
Sony
Da' de ce il plimbasi pe platforma? Ceva radiatoare sparte?
DragosP
Nu citiși bre? Să-l facă de râs! smile.gif
PanDa
andreip da matale cu ce treaba prin zona:D
daca tu zici ca eu am scapat mai usor.....discutabil

ametitu nici dupa ce am primit adeverintele si el amenda nu s-a dumirit ca garcea (baiat salon) nu i-a luat carnetul. N-a inteles faza asa cum n-a inteles nici ce l-a lovit. Pana la urmatorul. Sper pentru sanatatea lui ca n-o sa fie un tir. Nu de alta dar in 6 ore de povesti l-am mai iertat. sleep.gif

el o sa schimbe o usa pragul si o aripa si o sa indrepte capota + probabil ceva reglat directia

io am 2 aripi capota bara masca + ce sa mai deplasat pe la motor si structura si nu se vede (de ce mi-e frica cel mai mult). A si era sa uit: SUPORTUL DE NUMAR CU "DACIACLUB" + numar fata

nu cred ca aveam mai mult de 30-35
cand l-am vazut pe bezmetic aveam vre-o 50 si am franat da m-a mancat sa si evit si asa am ajuns pe liniile de tramvai. pana pe linii (franand continuu) blocasem deja centura si poate ma opream pana la el dar cand am ajuns pe linii parca m-a inpins cineva din spate, m-am lipit de spatar si am zis HAIT. M-am uitat fix in ochii ametitului si i-am dat bucata icon_mrgreen.gif
aveam radiatoru spart era ca-n filmele cu monstruleti: cioburi plastic si o chestie verde fosforescent pe jos (lichidu meu de racire) recte sangele lu DumBo biggrin.gif (elefantul care nu putea sa zboare).

Ii multumesc lu' Dumnezeu ca nu eram cu NIVA......
horsewhisperer27
panda, unde s -a intamplat exact?
sa inteleg si eu faza cu liniile de tramvai!
cu cauciucuri de vara te scoteai mai bine?era cald in ziua aia?
PanDa
fix in fata liceului Iorga
nu stiu daca cu cele devara era mai bine in acea situatie dar e clar ca astea de iarna sunt varza in orice situatie mia putin zapada pe sosea
cred ca ma scoteam mai bine fara ABS . poate ca tarsaind rotile era mai bine ..... cine stie. oricum combinatia e castigatoare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.