Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Orange
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > GSM Zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
AndreiMR
Clientii cu adevarat importanti nu trateaza cu amaratii de la call-center, aia au persoane dedicate care se ocupa de chestiile astea, primesc servicii pe care altii nu le primesc, conditii preferentiale...si la ei nu se pune problema de service, cand s-a stricat un telefon primesc unul nou in schimb fara niciun fel de problema smile.gif

Singurul caruia nu-i convine ca pleaca un client marunt e angajatul de la retentie, care e evaluat in functie de rata de succes pe care o are in a-i convinge pe clienti sa ramana.
MuciX
E cu dus si intors. Nu conteaza de unde vii, sau unde esti. Ce conteaza este ca platesti un serviciu pe care ti-l ofera, iar acel serviciu trebuie sa aibe anumite standarde. Ideea e ca eu platesc atat cat ceri tu, eu astept sa primesc ce mi-ai promis tu de banii aia.
Intr-o companie ideala, toti angajatii sunt aliniati cu privire la standarde, atitudine, disponibiltate, etc. Intr-o companie se pot face si exceptii, pentru anumiti clienti si aici nu mai au cum sa fie aliniati toti. Poate dai de unul in callcenter mai slab de inger pe care il intorci de toate partile si iti da ala 20 de exceptii, numai sa scape de tine. La polul opus poti da de unul care sa te faca sa te simti penibil pentru pretentiile tale absurde fara sa te jigneasca in macar o privinta.

Ce incerc sa va spun eu aici, este ca nu am de ce sa apelez la tertipuri, sa ma cert cu ei, sa ii manipulez sau mai stiu eu ce.
Eu chiar nu mint, chiar am dreptate in ceea ce sustin, trebuie doar sa ii conving pe ei. Interesul meu nu este sa deranjez, sa le irosesc timp, sa le consum resurse, sau sa le enervez angajatii, interesul meu este sa primesc ceea ce mi s-a promis, anume garantia telefonului.
Nu are nicio relevanta ca o presupusa interventie soft anuleaza garantia hard. Important este ca interventia este exact asta, presupusa, nu si verosimila.
De aceea ma simt inselat. De aceea acum ca nu am solutionat in niciun fel intern, va trebui sa implic si terti, recte ANPC.
cri8sti
QUOTE(Synyster @ 13 Oct 2015, 09:58)
Clientii cu adevarat importanti nu trateaza cu amaratii de la call-center, aia au persoane dedicate care se ocupa de chestiile astea........
*


Aia sunt clienti business (persoane juridice)
Laurentziu83
@Vlad: La prima vedere pare doar UN CLIENT, cateva zeci de lei pe luna. Dar, cand multiplici asta la mii de clienti care iti pleaca de la un contract ferm la ceva nesigur ce nu creeaza obligatii lunare si pe care nu te poti baza in bilantul anului urmator, cam conteaza.
Chiar si o reducere cu 1 LEU in costul lunar al unui abonament conteaza, cand vinzi abonamentul respectiv la sute de mii de clienti.

Asadar, nu te costa nimic sa le reamintesti in mod civilizat ca tu esti "clientul nostru, stapanul nostru". Poate merge, poate nu. Dar, daca merge, de ce sa nu incerci?
Eu folosesc zilnic aceasta metoda cand negociez cu furnizorii mei si, la final de luna, rezulta economii deloc de neglijat.

Si, in al doilea rand, hai sa lasam mistourile referitor la originea fiecaruia, intrucat nu isi au rostul aici.
VladSoare
QUOTE(MuciX @ 13 Oct 2015, 10:00)
E cu dus si intors. Nu conteaza de unde vii, sau unde esti. Ce conteaza este ca platesti un serviciu pe care ti-l ofera, iar acel serviciu trebuie sa aibe anumite standarde. Ideea e ca eu platesc atat cat ceri tu, eu astept sa primesc ce mi-ai promis tu de banii aia.
*

Cu asta sînt de acord. Dar de-aici și pînă la atitudinea primitivă a lui Laurențiu, care se crede "stăpîn" peste Orange doar pentru că decartează cîțiva leuți amărîți, e cale lungă.
Laurentziu83
Cativa leuti amarati au insemnat facturi de peste 100 de lei lunar, timp de mai bine de 6 ani. Adica peste 7200 de lei. De 3 ani incoace platesc lunar de 3 ori mai putin. Daca ar fi fost baieti destepti si mi-ar fi oferit de le-am cerut la momentul respectiv, poate nu imi reziliam abonamentul si imi luau lunar aceiasi bani.
Multiplica asta la zeci-sute de mii de clienti care au procedat la fel si vei avea imaginea a ce inseamna puterea unui client amarat, precum si raspunsul la intrebarea de ce operatorii de telefonie mobila nu se mai lafaie in bani ca pe vremuri.
Astazi Orange ofera ceea ce ceream eu acum 3 ani (sharing-ul traficului de net intre stick-ul de date si telefon) si imi spuneau ei ca cer imposibilul; prea tarziu!
MuciX
Laurentziu, tu trebuie sa incerci sa vezi si perspectiva companiei. Nu uita, romania are una dintre cele mai ieftine piete de telefonie mobila. Pe langa asta, baza de clienti se invarte la cateva milioande de fiecare, deci daca procedau cateva sute de mii ca tine erau in pragul falimentului, ceea ce nu sunt, deci cineva e in eroare. tongue.gif
Laurentziu83
Pai toti lasa pana la un anumit punct la care sa obtina si profit. Faptul ca e una din cele mai ieftine piete de telefonie se datoreaza si clientilor. Daca nu ar fi pus si clientii presiune pe furnizor, nu ar fi fost asa. smile.gif
gabize
Nu e neaparat cea mai ieftină.
De câțiva ani cumnatul meu (locuiește în Italia) sună de pe Vodafone IT pe Vodafone RO cu 1 cent/minut. Opțiunea e parcă 10 EURO/lună și include și minute naționale și net, nu mai știu cât.
Eu cu 10 EURO aveam pe WIND IT 2GB net și o gramadă de minute în rețea plus nu știu cât naționale.
AndreiMR
QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Oct 2015, 11:24)
Multiplica asta la zeci-sute de mii de clienti care au procedat la fel si vei avea imaginea a ce inseamna puterea unui client amarat, precum si raspunsul la intrebarea de ce operatorii de telefonie mobila nu se mai lafaie in bani ca pe vremuri.
*



Eh, numarul de abonati a tot crescut la ei, si au profituri bunicele in Romania, cel putin din informatiile care apar pe site-urile economice. Deci nu au renuntat asa de multi la abonamente, dimpotriva tongue.gif

Ce a patit MuciX e o mizerie, si pe mine unul ma surprinde. S-ar putea sa tina de politica service-ului cu care lucreaza ei, sa se lege de niste chestii absurde tocmai ca sa isi mai reduca din volumul de munca.

Am avut de-a face cu Orange in multe situatii, atat ca PF, cat si PJ, si intotdeauna am rezolvat repede si usor orice problema am avut-o cu ei, indiferent ca erau probleme cu device-uri sau probleme ce tin de abonamente. Ceea ce nu pot spune despre Telekom, Digi si UPC, cu care am avut meciuri pe diverese probleme.

Orange au o problema mare cu partenerii pe care i-au selectat insa, si service, dar mai ales magazine partenere si telesales, acolo se intampla multe porcarii pentru ca asa au inteles sefuletii firmelor alora sa faca afaceri, isi bat joc efectiv de angajati, pe care ii dau afara pe banda rulanta, in loc sa ii pregateasca, si aia isi bat joc la randul lor de clienti.
St
Un partener Orange ma punea pe mine sa imi fac abonament de 7 eur/luna timp de 3 luni ca sa-mi inlocuiasca un SIM, pe motiv ca nu am reincarcat in ultimele 3 luni.
VladSoare
QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Oct 2015, 10:24)
Cativa leuti amarati au insemnat facturi de peste 100 de lei lunar, timp de mai bine de 6 ani. Adica peste 7200 de lei.
*

7200 de lei timp de șase ani... O avere, într-adevăr. Încă puțin și dădea oringiul faliment. Le-ai tras-o, ce mai pot să zic... biggrin.gif
Banii ăia de i-ai dat tu eșalonat în șase ani reprezintă doar o fărîmă din cheltuielile lor lunare. Dar tu visează în continuare... tongue.gif

Cît despre iluzia cum că tot ce faci tu este replicat de zeci și sute de mii... Ce să zic, dacă toți ar face ca tine, atunci am sta cu toții cu chirie aproape de serviciu, orașul ar fi un paradis al bicicletelor, n-ar mai locui nimeni în case, n-ar mai trăi nimeni în afara Bucureștilor, iar benzinăriile ar da faliment. Dar uite că nu se întîmplă așa. Știi tu, dacă și cu parcă... biggrin.gif
Laurentziu83
Am inteles, am detaliat cum as face eu, ca atat ma duce capul. Tu cum ai face in situatia data?
VladSoare
Eu le-aș spune că sînt supărat pentru modul în care mă tratează și că mă aștept ca ei să-și onoreze contractul de garanție fără să apeleze la trucuri murdare. Iar pe urmă m-aș duce la ANPC.
Atît. Fără referiri la cîți bani le-am dat și la cum ar trebui să-mi șteargă ei mie pantofii pentru că le-am făcut onoarea de a le fi client.
l@u
Tolstoievschi crede ca daca platesti un serviciu cel ce iti face acel serviciu este sclavul tau, poti sa il iei acasa sa iti spele rufe, sa faca de mancare , curat etc. ca doar i-ai platit serviciul. PLM, cand ne maturizam si vedem asa cum trebuie lucrurile!
Mucix are dreptate, vrea garantia promisa la terminal, dar asta nu include faptul ca a dat x sau y lei, lei pentru care a beneficiat de alt serviciu.

El inca se mai crede la mamica la firma, cand se ducea dupa recuperat datoriile, ,,m-a trimis mama sa imi dati banii"
Laurentziu83
@l@u: Zi si tu cum ai fi procedat mai bine, nu mai freca duda pe aici.

@Vlad: la ce spui tu, laconic, cei ce trebuie sa solutieneze reclamatia vor interpreta ca "alt zgarcit care vrea telefon nou pe garantie". Daca le spui si cam cati bani ai bagat in fundul lor, aia s-ar putea sa priveasca altfel problema si sa realizeze ca ar putea fi luati la rost de sefi daca iti dau ignore. Pentru tine cateva mii de lei nu inseamna nimic, pentru cel care iti proceseaza reclamatia poate insemna salariul pe jumatate de an.
vallixx
Nu te supara, dar nu-i asa. Tu le-ai platit niste bani, multi-putini...irelevant deocamdata, iar de acei bani tu ai primit servicii. De care ai fost multumit cel putin pe perioada cand le plateai, ca doar nu le plateai aiurea, nu?
Deci tu ai cumparat ceva, ai facut si tu si ei un troc.
Nu te poti duce sa le zici " dar stiti cati bani v-am dat?" , atata timp cat ai primit ceva in schimb, n-ai dat din marinimia sufletului tau. N-ai facut donatii.

E ca si cum te duci la brutar si ii zici ca vrei paine alba la 1 leu. Ala iti zice ca costa 3 lei.
La care tu ii zici: nene dar stii cati bani ti-am dat pana acum pe paine?
Pai da , dar si cata paine ai mancat, aia nu conteaza?
l@u
Mai tizule cam ti-ar veni daca angajatorul tau ti-ar spune ,, am bagat zdemiide lei in curul tau, de acum 6 luni muncesti gratis ca eu te-am platit pana acum"?
gabize
Mâine mă duc la reno și fac un țirc monstru. 21.000 euroi o fo' leguma mea, or făcut de pe urma ei o grămadă de bani, vreau revizii gratuite toată viața! sleep.gif
Laurentziu83
@vallixx: aici vorbim de un telefon luat la abonament sau fidelizare. Practic, in acest mod, iei telefonul in rate. Poti privi acest lucru ca pe o inchiriere lunara a telefonului la care, la finalul perioadei contractuale de 1-2 ani, iti va ramane tie acel telefon. Aici imi vine in minte exemplul cu iphone-ul pe care il iei cu 200 de euro, cu conditia sa platesti lunar un abonament de 49 de euro timp de 2 ani, perioada in care vei plati lunar mai mult decat valoarea telefonul, cu riscul de a nu folosi integral beneficiile din abonament.
Daca ti se fura telefonul, ghinion. Insa, daca telefonul se defecteaza in perioada de garantie, telefon pentru care platesti lunar, iar furnizorul de servicii refuza reparatia in garantie fara o justificare reala, fiind pus sa cheltui suplimentar pe alt telefon, e normal sa apelezi la toate caile de atac, inclusiv sa il atentionezi pe respectivul furnizor ca exista si concurenta.
l@u
Oricum vad ca nu intelegi, fie cum spui tu.Noi vorbim de mere, tu le amesteci cu pere.
VladSoare
Păi nu face așa întotdeauna? biggrin.gif
bucatzel
Amu' poate ca nu s-o exprimat el cum trebuie, dar e o logica ok in ideea aia.

Adica atunci cand el expui cati bani o luat de pe tine in ultimii x ani, faci practic tu matematica in locul lor, ca sa aiba idee cat ar putea sa mai incaseze de pe tine si in urmatorii x ani. Amu' e alegerea lor daca nu le trebuie banii aia.
ady77
Si in ciuda contestatarilor functioneaza.
l@u
QUOTE(bucatzel @ 13 Oct 2015, 21:21)
ca sa aiba idee cat ar putea sa mai incaseze de pe tine si in urmatorii x ani. Amu' e alegerea lor daca nu le trebuie banii aia.
*



Probabilitatea de a mai putea este mica cand esti ars, deja 99% se gandesc sa schimbe tabara, ei stiu lucrul asta si actioneaza ca atare, adica ii dor pe langa cuc.
vallixx
Laurentiu, eu nu am zis sa nu folosesti toate caile de atac, inclusiv amenintarea ca te duci la concurenta, ci am zis doar ca "stiti cati bani v-am dat eu de-a lungul timpului" nu e relevanta. I-ai dat ca sa te alegi cu ceva, ori beneficii, ori telefon in rate......ori telefon pe care nu ti l-ai fi permis la liber ori ti l-ai fi permis, dar pe o suma exagerata.

Si eu am un abonament de retentie de la Orange, pe care l-am cerut (stiind ca exista) motivandu-le ca plec la RDS. Dar am pus problema altfel, nu ca "v-am dat o gramada de bani" ci le-am explicat ca RDS imi ofera totul nelimitat la o treime din pretul lor si ca oricat as vrea sa raman la ei, nu pot neglija partea financiara. Astfel ca daca o dam la pace cu abonamentul nelimitat undeva la jumatate, atunci raman.

Nu vroiam neaparat nelimitat, dar nu imi convenea sa stau sa imi calculez minute sau mega, ca sa am grija sa nu depasesc. Au acceptat pe loc. Oricum nu m-as fi dus la RDS, dar ei nu stiau asta. biggrin.gif
Laurentziu83
Daca, cu aceasta abordare, iti rezolvi problema, inseamna ca a fost relevanta. biggrin.gif
vallixx
Fii tu sigur ca cu abordarea " stiti cati bani v-am dat eu in X ani " o sa rezolvi totul.

Personal la mine la munci, daca vine unul cu texte d'astea il trimit la arat.
Ca de banii pe care mi i-a dat, i-am dat ceva in schimb.
ady77
Stai linistit ca fac ei calculul si fara sa le spui tu.
paul_p
L-am auzit pe Ponta spunand sa se verifice daca e adevarat ca unii furnizori de gaze cer banii in avans, si ca nu e normal sa se intample asa ceva.
Are perfecta dreptate ca nu e normal ce face GDF Suez, dar totusi toti providerii de telefonie mobila cer pentru abonamente banii in avans de ani de zile si nimeni nu s-a sesizat pana acum.
AndreiMR
Faci o confuzie. Gdf iti emite factura pe cate 3 luni, ceea ce e intr-adevar anormal. Tu poti plati doar pe o luna dar majoritatea platesc totalul. Orange iti cere banii pentru beneficiile pe care le primesti pe luna curenta, nu iin avans. E ca la autobuz, iti cumperi abonamentul si te plimbi apoi o luna, nu te plimbi si apoi platesti smile.gif
b76bgaarh
plus ca telefonu e un moft, gazu e necesitate.
paul_p
QUOTE(Synyster @ 14 Oct 2015, 18:39)
Faci o confuzie. Gdf iti emite factura pe cate 3 luni, ceea ce e intr-adevar anormal. Tu poti plati doar pe o luna dar majoritatea platesc totalul. Orange iti cere banii pentru beneficiile pe care le primesti pe luna curenta, nu iin avans. E ca la autobuz, iti cumperi abonamentul si te plimbi apoi o luna, nu te plimbi si apoi platesti  smile.gif
*


Poate vorbim de definitii ale avansului diferite.
Eu ma gandesc ca avansul este o plata anticipata pentru un serviciu care inca nu a fost prestat. Adica daca la data de 1 a lunii platesti intreaga luna, se cheama ca ai platit in avans.
b76bgaarh
abonamentul pe metro/autobuz e sau nu in avans?

ps la gdf e altceva.
AndreiMR
Tu platesti pentru beneficiile pe care ei ti le acorda in luna respectiva, minute, net etc., conform abonamentului, nu platesti degeaba. Asta nu e plata in avans, ci e plata serviciilor pe care ei se obliga sa ti le ofere in luna respectiva. E perfect legal si normal sa fie asa sistemul. Intai platesti painea la magazin si apoi o mananci, nu? smile.gif
paul_p
Pai nu e totuna cu painea. Painea o platesc pe loc, nu platesc la inceputul lunii toate painile pe care le voi consuma in luna.
AndreiMR
Eu zic ca nu e nimic in neregula cu sistemult asta, si e in mod cert perfect legal. Am indoieli fata de facturile de la gdf insa
MuciX
Abonamentul de telefonie il platesti in avans. Doar costul suplimentar e platit pe una incheiata.
Astfel, pe 1 oct platesc abonamentul aferent lunii octombrie si costul suplimentar acumulat in septembrie.
AndreiMR
Crede-ma ca stiu prea bine sistemul asta al lor smile.gif platesti in functie de luna de facturare, nu calendaristica, dar e fix aceeasi situatie ca la metrou, de exemplu. Ca sa beneficiezi de un abonament pe o luna, platesti abonamentul si apoi te plimbi luna aia. Daca voi il considerati in avans, fie, dar legal nu e asa. La gdf iti baga un estimat pentru trei luni, care de cele mai multe ori nu reflecta realitatea. La astia platesti insa beneficiile stipulate in contract
MuciX
A, eu nu am criticat. Stiu sistemul, il inteleg si cred ca e singura metoda corecta.
VladSoare
Acum nu mai sînt la GDF, că ne-au pasat la alții, dar pe vremea cînd eram la ei trimiteam în fiecare lună indexul și plăteam exact cît trebuia, nici un leu în plus. S-a schimbat ceva între timp? unsure.gif
DragosP
Legătura cu Orange fiind... care? nedumerire.gif
VladSoare
Că ambele cer bani în avans. tongue.gif
l@u
... post gresit, scuze!

Ba nu. Paul cand este scadenta facturii alea care tu o consideri in avans?
klaus
QUOTE(MuciX @ 13 Oct 2015, 07:25)
Am lucrat 6 ani intr-un call center, dintre care 3 au fost petrecuri instruind agenti bazat pe performanta lor, iar alti 2 coordonand echipa.
*

Tu vorbesti serios? blink.gif
Nu de alta dar ai aratat suficient interes la opiniile de pe acest topic care, in cazul tau, ar fi fost fix zero barat, tu ar trebui sa ai experienta extinsa pentru rezolvarea unor astfel de situatii, sa stii mersul sforii, care sunt lucrurile cele mai deranjante, care-s cele mai motivante, care-s procedurile, care sunt pe primul loc la solutionare etc.
QUOTE(MuciX @ 13 Oct 2015, 11:00)
Ce incerc sa va spun eu aici, este ca nu am de ce sa apelez la tertipuri, sa ma cert cu ei, sa ii manipulez sau mai stiu eu ce.
Eu chiar nu mint, chiar am dreptate in ceea ce sustin, trebuie doar sa ii conving pe ei. Interesul meu nu este sa deranjez, sa le irosesc timp, sa le consum resurse, sau sa le enervez angajatii, interesul meu este sa primesc ceea ce mi s-a promis, anume garantia telefonului.
*

Cel mai bun sfat pe care ti-l pot eu da in situatia de fata este unul simplu: citeste "Principele" de Niccolo Machiavelli! O carte fabuloasa, necitita, dar din care toata lumea citeaza si citeaza prost, lucruri care nu se regasesc de fapt in ea.
Eu cred ca dupa ce o sa o citesti o sa ajungi la concluzia ca da, trebuie sa-ti urmaresti scopul, dar acest lucru se face printr-o succesiune de actiuni care sa faca "dusmanul" sa cedeze. Daca tu le trimiti flori, cu dragostea, in starea actuala a "conflictului", nu o sa rezolvi nimic.

Dar daca spui ca ai fost la call center, ba chiar si mai mult, ai instruit pe altii pe asa ceva, de pe tot acest topic, dintre toti care ti-au raspuns, esti cel mai pregatit sa rezolvi o astfel de situatie.

Ca opinie, multi ti-au spus cum ar face, sau chiar cum au facut. Ar fi un plus pentru toti (zic eu) daca ai spune si tu cum ai facut, cu experienta ta. Ar fi o abordare mai profesionista decat a celorlalti care sunt niste amatori in tratarea unor astfel de situatii. Repet, parerea mea, sa nu se supere alti forumisti pe mine.
MuciX
Ar fi trebuit sa stiu si consider eu ca am stiut cum sa ii iau. S-a ajuns destul de departe cu cazul, doar ca momentan am interactionat doar cu partea de relatii clienti, din care s-ar parea ca nimeni nu vrea sa se murdareasca trecand peste decizia service-ului, care din cate vad, are un caracter intern diferit. In ceea ce priveste service-ul, eu nu am cum sa ajung acolo in timpul saptamanii la orele alea si oricum ar fi consum inutil de timp si resurse din partea mea si iarasi nimeni nu este dispus sa aiba in vedere aspectul asta.
Ceea ce am facut eu in callcenter se referea strict la partea de comunicare (ceea ce se numeste soft skills) si performanta bazat pe indicatorii proiectului. Ce am cautat pe topic au fost sfaturi de ordin tehnic vizavi de calea pe care pot demonstra eu ca telefonul nu a fost root-at, deoarece, intr-o imensa ironie, nu stiu cum sa il root-ez blush.gif pentru ca nu m-a interesat, tocmai sa imi pot pastra garantia si pe cale de consecinta nu stiu cum sa le demonstrez asta.
Eu asta am cerut de la bun inceput, dar cumva s-a pierdut pe drum mesajul asta. Dupa aceea doar am tinul lumea la curect cu noutatile.
In ceea ce priveste telefonul, screen capture de mai devreme indica starea telefonului - no root - telefonul are startscreen orange (acea animatie din boot) la fel si sound theme-ul de boot, iar aplicatiile cu care a venit pre-instalat nu pot fi inlaturate (contul orange, orange travel, etc).
klaus
Bun, si cu experient asta a ta in spate, cu sfaturile de pe aici cum sa verifici daca e root-at sau nu, ai facut aceasta verificare LA EI LA SERVICE, cu ei de fata?
Sau ai umflat telefonul si ai facut verificarea acasa?
Daca ai facut-o la ei, ai facut un PV de constatare, ceva?
MuciX
Din nou, nu am ajuns la service-ul unde se fac reparațiile. De altfel nici nu ar trebui să fie treaba mea, eu l-am dus la un service oranj, marketat ca atare, restul tine de bucătăria lor.
Am făcut, in schimb reclamație la anpc, dupa ce service-ul mi-a dat telefonul inapoi, însotit de procesul verbal de pe pagină precedenta, care atrage după sine anularea garanției.

L.E. tocmai am primit un mail in care oranj imi descrie parerea de rau pentru situatia creata si ca vor reanaliza cazul. Frumos din partea lor, desi textul pare standard, deci nu cred sa se schimbe prea multe.
klaus
repet intrebarea: cand ai ridicat telefonul, pe baza sfaturilor primite aici despre cum sa verifici daca e rootat sau nu, ai facut verificarea cu ei de fata? (ca erau de fata aia de la service, ca erau de fata aia de la front desk, ca era de fata femeia de servici de la orange, oricine).
Daca ai facut verificare ai intocmit un PV de constatare, o hartiuta in care sa constati ce ai constatat pe care sa semneze si aia de la orange?
MuciX
Am facut proba cu root checker in service-ul la care am lasat telefonul (cel din Lascar Catargiu), dar tehnicianul de acolo a spus ca el nu are mijloacele necesare confirmarii/infirmarii starii telefonului, tocmai de aceea a trebuit trimis la service-ul central. Cand s-a uitat la telefonul tipul a comentat, si parafrazez, "da, nu pare a fi root-at, dar eu nu pot sa verific".
Ce proces verbal sa intocmesc eu, cu ce autoritate si de catre cine sa fie recunoscut? Intreb serios.
Singurul proces verbal, e cel urcat mai devreme, in care mi se explica ce au constatat ei (service-ul central). Repet, niciunul din cei cu care am interactionat pana acum, din cadrul orange nu s-a aratat capabil sau dispus sa treaca peste ceea ce a cosntatat service-ul central. M-au trimis la ei, pe principiul, nu am zis eu, ei au zis, cearta-te cu ei, iar eu nu am timpul necesar sa ajung acolo.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.