Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Orange
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > GSM Zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
AR-18-MOS
QUOTE(MuciX @ 28 Mar 2019, 15:59)
Corect. De altfel daca ar intreba doamna Tanța de ce nu are semnal in celularul mobil, iar Vasi, vanzatorul hipster de telefoane, ar lua-o cu explicatii de genul celor enumerate mai sus, s-ar considera o lipsa de "soft skills" (am vazut ca va plac cuvintele englezesti) din partea lui, i-ar asta i-ar afecta "closing rate-ul", ba chiar s-ar putea sa ii scada reputatia si sansele de "a lovi acolo" cand va merge in  urmatorul "team building" si chiar pusese ochii pe lolita aia nou venita in shop.
Cica daca nu reusesti sa explici ceva suficient de simplu, de fapt nu il stapanesti atat de bine pe cat crezi.
*


Am găsit o poză mai veche cu tine... rolleyes.gif
user posted image
MuciX
radmasa.gif
ady77
QUOTE(cj98czh @ 27 Mar 2019, 16:26)
Orange este in buda azi si cica la nivel national ... au probleme cu netul mobil si fix, de vb
poti doar cateodata .... cica in 2 ore isi revin ... asta era pe la 12, inca nu merge ... clienti afectati ... corporate si normali ... ceva s-a impuscat tare acolo ..
*


Ca urmare a incidentului de retea din 27.03.2019 iti oferim bonus 5 GB, valabili pana la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si te asiguram ca ne dorim sa ai mereu cea mai buna experienta de folosire a retelei Orange.
ursul_bipolar
Si eu am primit azi. Cand eram pe vdf nici macar scuzele nu le adresau.
bion
Si ca cand si avut cadere de retea la vdf?
ursul_bipolar
Iulie sau August 2017, zona Busteni, totul mort sau aproape mort timp de vreo 24 de ore.
bion
Io in 21 de ani de connex no signal loss.
Ba pardon o data au lasat Dorelii releul fara curent si daca nu ma prindeam plateam la sârbi. Dar a durat freo 2 ore si strict cat acoperea stalpul ala. Acu la olingi a fost deranj mare.
psychoo
+1
ursul_bipolar
QUOTE(bion @ 30 Mar 2019, 23:02)
Io in 21 de ani de connex no signal loss.
Ba pardon o data au lasat Dorelii releul fara curent si daca nu ma prindeam plateam la sârbi. Dar a durat freo 2 ore si strict cat acoperea stalpul ala. Acu la olingi a fost deranj mare.
*



Au fost mai multe. Am lucrat pe reteaua aia ceva ani in trecut si stiu mai multe chestii.
Nu asta e important, important este ca orange a avut o atitudine f profi in cazul asta.
bion
De cand ai plecst vdf nu mai are pb. a scapat.gif
ursul_bipolar
Matale mai folosesti telefonu? N-ai din ala cu rotita? Parca asa stiam... Cu abonament tip cartela parforata.
bion
Din cate imi smintesc persoana ta, cred ca aveam cepular pe vremea cand aveai olita cu rotite biggrin.gif biggrin.gif
ursul_bipolar
Asa e, cepular aveai matale. Facut din pachete de carpati si antena de sarma, le aratai matale vecinilor cum sta treaba, le ziceai ca l-a adus cineva de la unguri radmasa.gif
IRONICK
QUOTE(bion @ 1 Apr 2019, 05:16)
Din cate imi smintesc persoana ta, cred ca aveam cepular pe vremea cand aveai olita cu rotite biggrin.gif  biggrin.gif
*



user posted image
bucatzel
QUOTE(AndreiMR @ 28 Mar 2019, 15:50)
O bruma de cunostine tehnice trebuie sa aiba. Pe langa vanzarea propriu-zisa, tot ei se ocupa si de reclamatii minore, care pot fi rezolvate pe loc.
*



Adica cum ar veni,.. daca ma duc la reprezentanta sa-mi schimb uleiul, poate s-o faca si domnisoara de la vanzari, daca doreii sunt ocupati.
MuciX
*Certain limitations apply.
** Your experience may be different.

Serios acum... cum sunt comparabile cele 2 situatii?

Poate ca nu iti schimba ea uleiul, dar poate stie sa caute in stoc si sa iti spuna ca nu au uleiul necesar acum si ca poate vii alta data.
AndreiMR
QUOTE(bucatzel @ 1 Apr 2019, 11:41)
Adica cum ar veni,.. daca ma duc la reprezentanta sa-mi schimb uleiul, poate s-o faca si domnisoara de la vanzari, daca doreii sunt ocupati.
*



Nu comparam totusi cele 2 chestii...daca vine un client in magazin si reclama ca nu ii merge netul, angajatul din magazin trebuie sa fie in stare sa faca verificarile de baza pe care le-ar face si angajatul din helpline in prima faza, adica sa aiba datele pornite, sa nu aiba limita de date pusa in telefon, sa se uite in sistem sa vada daca nu cumva are abonamentul suspendat...chestii de-astea Mai departe, daca intr-adevar e o situatie care depaseste nivelul asta, angajatul din magazin ar trebui sa sune in helpline (ca intra mai repede in legatura cu cineva) si sa ajute clientul asa. Verificari complexe intr-adevar nu le face el...nici helpline-ul nu le face la o adica, se escaladeaza situatia la departamente unde sunt angajatii care stiu ce inseamna acronimele postate de ursul anterior smile.gif

Facand o paranteza...e ca si cum ai suna-o pe domnisoara de la vanzari ca s-a stricat masina si ea nu ti-ar recomanda sa vii la service, ti-ar recomanda direct sa schimbi masina. Si iti face si un pret bun, special pentru tine, ca deja esti client fidel smile.gif Daca la masini nu se intampla asta, crede-ma ca la partea de telefoane (mai ales cele mai ieftine) angajatii din magazine cam asta fac.
bucatzel
QUOTE(MuciX @ 1 Apr 2019, 11:46)
Serios acum... cum sunt comparabile cele 2 situatii?
*


Mai si comentezi?

user posted image
gabize
Eram tentat să-ntreb de-i MuciX, da' am văzut la timp că-i albă.
Coaja, normal!
MuciX
Eu nu port sandale sleep.gif
AR-18-MOS
Ai trecut, ca oamenii normali, pe maieu și șlapi?
bmwh548
QUOTE(bion @ 30 Mar 2019, 22:02)
Io in 21 de ani de connex no signal loss.
Ba pardon o data au lasat Dorelii releul fara curent si daca nu ma prindeam plateam la sârbi. Dar a durat freo 2 ore si strict cat acoperea stalpul ala. Acu la olingi a fost deranj mare.
*



M-am intors la Vodafone de ceva ani si sa mor de-mi amintesc sa fi stat cu telefonul bibelou. Asta in conditiile in care Orange-ul a mai dat o gherla acum cativa ani si a tinut cam jumatate de zi lucratoare de plangeau abonatii ca nu pot face nimic cu telefoanele.

QUOTE(MuciX @ 1 Apr 2019, 11:46)
*Certain limitations apply.
** Your experience may be different.

Serios acum... cum sunt comparabile cele 2 situatii?

Poate ca nu iti schimba ea uleiul, dar poate stie sa caute in stoc si sa iti spuna ca nu au uleiul necesar acum si ca poate vii alta data.
*



Pentru asta e suficient sa se uite intr-un rezumat de carte tehnica, nu-i trebuie cunostinte tehnice.
MuciX
Geaba te uiți daca nu știi ce vezi. In fine, creca s-a înțeles ideea; in primul rand cele 2 situații nu sunt direct comparabile. In al doilea, eu inca nu am întâlnit o situație în care un pachet mai mare de cunoștințe nu a fost util.

McDonald's au făcut un brand din vânzători de hamburgeri cu master în sociologie sau literatura universală.
bucatzel
gata, nu mai glumesc, ca imediat mi se ia firul la despicat, si nu-mi permit, ca si-asa se imputineaza...
bion
Vinrri a. m. Olingi avea sincope din 2 in 2 minute. Prin judetul TM.
ady77
Am impresia ca iar are buba Orange.
AR-18-MOS
Au renunțat la zona voastră... Pe-aici, merg toate serviciile. rolleyes.gif
[attachmentid=1628104617]
ady77
Asa imi apare si mie, dar de mers lula!
cj98czh
Nu am vazut nici o problema azi ... totul a mers cum trebuie ..
ady77
Probabil e pe zona mea, nu am net ca lumea.
MuciX
Are cineva experienta cu schimbat sim la oranj? Vreau sa cer una noua, in cat timp o primesc si in cat timp se muta semnalul pe ea?
AndreiMR
Se face instant schimbul de SIM in magazin. Daca ai un SIM blank pe acasa, poti sa o faci singur din contul orange, cu conditia sa ai acces la internet.
MuciX
Nici nu stiam ca pot avea asa ceva. smile.gif

Mersi de raspuns. Am micro si imi trebuie nano si nu am incredere ca or sa o taie bine in pravalie.
AndreiMR
Nu are sens sa tai, sunt sanse serioase sa nu iti mai mearga cum trebuie. Inlocuirea se face gratuit la ei in magazin, in cazul tau
MuciX
up.gif
Horatiu_Andrei
Cateodata grauit, cateodata cer bani, indiferent ca esti PrePay sau cu abonament. Cred ca se uita la om.
MuciX
Nu am o problema sa platesc, dar nu am schimbat sim de cand am abonamentul. Ar fi urat din partea lor. Stiu ca ai dreptul la nu stiu cate intr-o anumita perioada.
R19/16v
QUOTE(MuciX @ 17 May 2019, 15:13)
Am micro si imi trebuie nano
*


Te-ai saturat de telefonul ala cu disc? ohmy.gif
cj98czh
QUOTE(Horatiu_Andrei @ 17 May 2019, 17:20)
Cateodata grauit, cateodata cer bani, indiferent ca esti PrePay sau cu abonament. Cred ca se uita la om.
*




pt abonament este gratuit, m-au taxat acu 3 ani, deschis caz la Orange si primit banii inapoi ..

am taiat vreo 7 sim-uri prin familie, toate merg .... nu este nimic greu ..
MuciX
Nu e greu, daca îți dai silința.

Micro am de câțiva ani, crecă de când am luat desire 500 și a mers pe toate telefoanele până la redmi note 4. In ăla îl țin acum, dar dacă tot am poco si e dual SIM , n-are rost să umblu cu 2.
gabize
Tocmai ce am tăiat un micro ca să încapă în vechiul P9. Nimic complicat.
Habba
I second that. smile.gif

Asa am facut si eu acum vreo 3 ani (tăiat SIM, folosit cateva luni, profitat de ocazie si mers la inlocuire ulterior), însă dacă tăi SIM-ul si ai prepay fii sigur ca păstrezi si partea mare a cartela (aia cât un card bancar), deoarece după tăierea micro in nano, pe ce ramane nu se mai vede seria, si ulterior cand vei avea nevoie sa schimbi SIM-ul s-ar putea sa faca putina gălăgie cei de Orange. Asa a fost la mine atunci.
gabize
Pentru abonamentele din familie am cerut blank-uri iar titularul a sunat, a dat datele de identificare și seria noului card și s-a rezolvat. Cartela prepay bricolată ieri nu e foarte importantă, dar dacă va fi cazul nu-mi pun problema că nu ar schimba-o, contra cost.
Habba
Contra cost clar nu vor face nazuri. Mie mi-au cerut 7 euro, dar până la urmă i-am convins sa mi-o dea gratis. In mod normal e gratis la prezentarea vechii cartele nealterate fizic (funcțională sau nu). O dată pe an, parca.
bion
QUOTE(MuciX @ 17 May 2019, 16:13)
Nici nu stiam ca pot avea asa ceva. smile.gif

Mersi de raspuns. Am micro si imi trebuie nano si nu am incredere ca or sa o taie bine in pravalie.
*


Nu se mai taie decat la hur. De cativa ani am vazut ca sunt decupate gata in trei dimensiuni . Scoti din ea egzapt cat iti trebuie.[attachmentid=1628104636]

VladSoare
La concurență, cînd mi-a trebuit micro-SIM, am intrat în primul magazin de culoarea potrivită și am cerut unul. Mi l-au dat pe loc, pe gratis. La Oringi îți cer bani pentru asta? huh.gif
Habba
Doar la prepay, daca trebuie sa schimbi SIM-ul mai des de un an, sau nu ai ceva consum decent, da.
7 euro parca era.
Horatiu_Andrei
QUOTE(cj98czh @ 17 May 2019, 17:38)
pt abonament este gratuit, m-au taxat acu 3 ani, deschis caz la Orange si primit banii inapoi ..

am taiat vreo 7 sim-uri prin familie, toate merg .... nu este nimic greu ..
*



Exact ce ziceam, se uita la om biggrin.gif
cj98czh
Schimbarea SIM-ului am facut-o la un partener Orange (EuroGSM) nu la Orange direct ... pt. ca ala era chiar langa casa ... dupa am deschis un ticket la Orange si mi-au restituit banii ... sper ca este clar acum ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.