Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Mercedes C-Klasse
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
eminescu0
Detalii


user posted image


E leit CL si, dupa cum ne-au obisnuit toti constructorii in ultimii ani, e mai mare ca precedentul. unde naiba se duc centimetrii aia in plus ?
VladG
Ce dreaq', puteau si aia sa intinda paginile revisteai aleia pe care au pozat-o. Asa cum sunt, pozele alea ma fac sa borasc sad.gif
diesel_power
Oribile poze, nu sunt relevante. Le-a facut cu camera cu blitz si s-a reflectat lumina ca naiba. Nu sunt fan mercedes dar in ultima vreme cam toti constructorii isi construiesc masinile de clasa mica inspirandu-se la cele de clasa mare.
Noua Jetta cam seamana cu Passat.
Din Peugeot 407 s-au inspirat pt facelift-ul lui 307 iar apoi au scos si 207 in acelasi ton.
han_1.6 mpi
elegant,ce sa mai spunem ?
B 45 GAO
Vorba lui disel_power influente din clasa mare.Leit CL si pe langa, linia usii aduce cu CLS
ncristi
Frumoasa...dar tot 18 luni garantie sad.gif ?

Este absolut jenanta garantia la mercedes...daca tot dai o carca de bani puteau pune si ei macar 2 ani...

Cred ca lada si mercedes mai au garante de 18 luni.
St
Frumoasa, in stilul CL smile.gif
Arhimede
Interiorul imi place
Arhimede
apropo.... azi apare
andu911
@ncristi

Tata, in Germania, are 4 ani la E-klasse. Presupun ca si la C, e tot 4 ani. Daca in Romania e 2 ani, probabil e si vina lui Tiriac.
Arhimede
pozee
pastrama
Mercedes...bleeeah...nu-mi place.
Manuel
Foarte frumoasa! Si-i sta excelent in alb.
SwatKat
Oare de ce nu se mai fac masini cu forme rotunde, frumoase? Totul e acum sa ai cat mai multe unghiuri si linii drepte. In afara de interior nu-mi place deloc. Zici ca e un S Klasse mai inghesuit.

Si ce frumos e C-ul precedent..
Arhimede
Strutzo-camila nascuta prin imperechere de S-class C-class-ul vechi si CL
cristi.r