QUOTE
AAlpine1 Posted Today, 16:09
ai alfat ce vroaiai...
bafta si spor la treaba.......sper ca nu intrebi doar ca sa te afli in treaba .....
Nu, inca n-a aflat totul... trebuie sa citeasca mult inainte de a face o alegere corecta.
Pe vremuri exista o revista care se chema Autoturism (ce mai revista era) care pe langa articolele dedicate tuning-ului la Dacia 1100/1300, mai avea pe ultima pagina o rubrica denumita ceva in genul "Raspundem cititorilor" sau "Posta auto-moto".
In acea rubrica se gaseau multe raspunsuri pentru unii posesori de D1100 care din lipsa de piese de schimb doreau sa adapteze piese de D1300.
Altii, similar cu cazul de fata, doreau un plus de putere la motorasul lor Sierra.
Toate modificarile esentiale implica prelucrari mecanice de precizie, care se fac in ateliere dotate cu masini unelte si meseriasi de calitate, care sunt aproape imposibil de gasit, sau daca totusi ii gasesti, sunt foarte scumpi.
Eu nu vreau sa-i tai elanul din prima, din contra, chiar vreau sa cred ca o face din pasiune... important este sa aiba idee despre ceea ce trebuie facut si sa isi poata permite financiar sa se apuce de tuning.
QUOTE
pentru ca nu am nevoie de multi cai ci doar sa se miste mai repede decat stock undeva la 70 ar fi relativ perfect
Pai varianta stock, asa cum ii spui tu, are 33 kw, adica cca 43 CP, motorul de 1300 are 54 CP, motorul de 1400 pe injectie are cca 60 CP, motorul de la Kangoo-ul meu de la munca, 1.5dci are 70 CP... cum mama ciorilor crezi ca poti sa faci tu tuning ca sa obtii 70 CP?